Přihlásit / Zaregistrovat se
Diskuze ke článku
Co je polda za zvíře?
Během své dvanáctileté služby u Policie ČR jsem zjistil, že co polda, to jiná osobnost. Přesto se typově dají zařadit policisté do určitých skupin. Jsou to typy lidí, kteří si jsou povahově nějakým způsobem podobní. Možná ale níže uvedené typy najdete ve všech kolektivech po celém světě.
Autor: Lukáš Heinz
Publikováno: 12. 03. 2010
Zobrazit celý článek
Publikováno: 12. 03. 2010
Hodnocení článku
Průměrná známka 1
Diskuze ke článku
Počet komentářů ke článku: 69
Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.
špunte:-))))))) že by jsme při ZVS absolvovali na stejném útvaru? :-))))))) řekl bych, že sokolíkovi se o létání jenom zdá....
21:55:16 20. 03. 2010
0 0
sokole zkus poposednout, špunt to napsal naprosto srozumitelně.
19:51:52 20. 03. 2010
0 0
Denvere, chtěl jsem se zdržet projevů mimo téma tohoto dobrého článku. Ty jsi to tu ale opět tvou přítomností neuvěřitelně zahnojil. Já se ještě divím, že tě někdo bere vážně a vůbec na tebe reaguje. Opět ti doporučuji, zajdi si na stáž, nejlépe někam do centra Prahy, a zkus s těmi lidmi pracovat tak, jak musí policisté. Jsi zcela opět mimo mísu, nemáš ani ponětí o jakékoliv policejní práci. DP policie používá, jen když musí. A to i zbraň, např. v případě zastavení vozidla, jehož řidič smetl při ujíždění 2 jiná vozidla, a jednoho řidiče zabil. Na co zde špekuluješ o sympatiích policistů k tresti smrti? Trest srmti funguje i v některých vyspělejších státech, než je ČR, a já nevím, jakou souvislost s tím mají policisté. Co já vím, tak pro trest smrti v určitých odůvodněných případech je většina společnosti. A tělesné tresty? Já sám jsem jich dostával řádně, a jsem za ně rodičům vděčný. V některých případech je to jediné, co pomůže. Občasné odůvodněné ohnutí přes koleno, pásek přes zadek, či pár facek věcem jedině prospělo. A nevím, co motáš dětské dny s policií s tělesnými tresty....lidi, co prošli životem na ulici, jsou v mdlobách z těch tvých příspěvků, které tě snad nutí zde publikovat marťani. Omlouvám se za offtopic, ale několikadenní denverostresování na mě již zanechalo následky.
20:41:53 15. 03. 2010
0 0
Nejlepší jsou asi ty policajti,který si třeba prošli životem na ulici.Ono když je člověk v teploučku u rodičů,tak asi těžko chápe,že třeba někoho mlatí otec jak psa,nutí ho krást a eště ho vyhodí z bytu.Když si tímdle nějakej polda sám projde,tak pak je sám docela lidskej a kouká na některé věci jinak a hlavně právě lidsky.Prostě je to pak ten policajt dobrák.
20:13:24 15. 03. 2010
0 0
Nedávno sem na todle téma mluvil s jedním policistou a on říkal,že by to auto nechal ujet a snaží se to říct i svejm podřízenejm.Prostě je to tady napsáno dobře.Každej policajt ja jinej a jsou u policie i DOBRÝ LIDI.
09:53:54 15. 03. 2010
0 0
Já se tady ještě jednou vrátím k tomu rozdělování policistů.Pro mně je dobrej takovej policajt,kterej zná cenu lidského života.Tady se jednou objevilo:já klidně používam zbran.Napíšu pak dobře záznam a udělám z poškozeného pitomce....Zdůraznuju,že v tomto komentáři jednalo o honění nějakého kradeného auta a ten pachatel toho policistu nijak neohrožoval.KAŽDÉHO PŘECI NAPADNE,ŽE MOHL TO AUTO NECHAT UJET.PŘECI JE LEPŠÍ NECHAT AUTO UJET NEŽ RISKOVAT ZRANĚNÍ A NEBO SMRT.Ten člověk může bejt nevinej a kdyby ne,TAK PŘECI JEHO ŽIVOT MÁ TISÍCKRÁT VĚTŠÍ CENU NEŽ TO AUTO!!!!!!!A v tom vidím ten největší problém,že jsou policisté,kteří neznají cenu lidského života.ÚPLNĚ NĚCO JINÉHO JE,KDYŽ JE POLICISTA OHROŽEN NA ŽIVOTĚ A ZBRAN POUŽÍT MUSÍ!!!!Já bych měl asi co dělat abych se udržel třeba při honění pachatele,který třeba zapálili bezdomovce.S takovejch lidí je mi tak na zvracení,že bych se musel ovládat abych tu zbran nevytách.Takže mně je jednoznačně nejmilejší ten policajt dobrák-pohodář.Pro mé odpůrce:mam právo napsat názor,tak jako každej jinej.BAN sem tětko skutečně porušoval,ale todle sem prostě napsat musel.
09:44:07 15. 03. 2010
0 0
mazal bych každej příspěvěk do diskuze mimo téma....tohle jsou plky a žvásty....co se týče posledních příspěvků ...
13:36:35 14. 03. 2010
0 0
Co bych měl říkat.Sem levičák,ale komunisti a ani ČSSD mi nepřitahujou.Chci společnost založenou na soc.jistotách a dodržování lidskejch práv.Před rokem 1989 tady sice byly nějaké sociální jistoty ale komunisti za pomocí SNB,StB,LM a různejch domovnic tady spouštěli na lidi strach.Po roce 1989 lidi chtěli zachování těch jistot a slušnou a lidskou policii atd.Výsledek je bohužel naprosto jinej,ale to už odbočujeme od tématu článku a na rovinu říkám,že je mi milejší cikán(nebo bílej) co krade,než zakomlexovanej člověk,kterej si hojí vztek na chudákovi,kterej nemá možnost se bránit.Já sem měl taky možnost třeba s tím narkomanem "zatočit",ale neudělal sem to.Nikdy bych prostě slabšímu neublížil.
12:55:22 14. 03. 2010
0 0
A úplně závěrem.Já sem tady Lukáši nikdy neházel všechny policajty do jednoho pytle!!!Je to přeci blbost.Kdyt stačí si tady přečíst ty příspěvky(třeba od X)a každej pochopí,že nejste všichni stejný.A předpokládam,že si asi proto napsal tendle článek.
11:43:01 14. 03. 2010
0 0
Denvere, samozřejmě že s tím co psal sokol88 nesouhlasím, ale to je tak všechno co s tím mohu udělat.
15:44:12 13. 03. 2010
0 0
Denvre neříkal si že maš BAN??????????????
13:29:19 13. 03. 2010
0 0
Doufám,že ten tvůj příspěvek si přečetli všichni,který tady neustále tvrdí,že je u policie všechno v pořádku.Jinak naprostej souhlas s X.Ten kdo sahá na slabší,tak je ta největší s.ině.
07:52:21 13. 03. 2010
0 0
Neuvěřitelně přesné! zejména co se týče těch přizdisráčů a prospěchářů. Hned jsem si vybavil několik kolegů. Při první příležitosti dám jednomu kolegovi přes držku. Třeba na tělocviku, je to zmrd co je schopen někoho (slabšího -bezdomovce,narkomana)zbít a jěště se o něj zranit a udělat jej ještě na útok. Na každý prase se vaří voda!
15:39:00 12. 03. 2010
0 0
Ještě sem se setkal s jedním typem policistů.
Gumy:
Policisté co dělají všechno podle předpisů a zákona bez zapojení jakékoliv logiky nebo vlastního úsudku.Vsadím se že dokonce potřebují nějaký interní řád aby věděli jak správně chodit na WC.
15:22:30 12. 03. 2010
0 0
Je to hezky napsané a dá se s tím než souhlasit. Nicméně si myslím, že nejde tak o to, že by byl každý policista jiný, ale každý člověk se liší. A jaký je člověk v civilu takový bude po nástupu k policii. Je pravda, že ti prospěcháři a poserové se s nárůstem moci vůči ostatním ještě zhorší. Ale přiznejme si, že každý má v sobě částečně každý typ, který si tu popsal jen záleží která část v člověku převládá a která se objeví v určitých vypjatých situacích. Vezmi si například kluka okolo 25 let, je svobodný a bezdětný příkladný tvůj nadšenec a srdcař. Najednou potká tu svoji a do 2 let je situace naopak, poté se začne ohlížet na rodinu a najednou už si vše začne rozmýšlet než se nechat někde zastřelit při akční honičce atd. a jeho část zabředne ke dvěma posledně jmenovaným, ale jinak je nadšenec pořád. Má někdo právo ho kritizovat, že již není 100% nadšencem a srdcařem? Samozřejmě, že nemá a ti podlézavci a podobní se většinou nezmění nikdy.
09:15:08 12. 03. 2010
0 0
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.
redakce:
beru na vědomí, debata na toto téma s těmito lidmi je stejně nesmyslná protože jediné, co ve mě vidí, je nějaký hajlující primitiv který se schovává za masku nevinnosti a nacionalismu. vyvrátit to prakticky nelze i když mě tu nikdo nezná. takže končím debatu
16:39:50 22. 03. 2010
0 0
beru na vědomí, debata na toto téma s těmito lidmi je stejně nesmyslná protože jediné, co ve mě vidí, je nějaký hajlující primitiv který se schovává za masku nevinnosti a nacionalismu. vyvrátit to prakticky nelze i když mě tu nikdo nezná. takže končím debatu
16:39:50 22. 03. 2010

0 0
FS2
Odpovím ti tedy na foru.
15:25:49 22. 03. 2010
0 0
Odpovím ti tedy na foru.
15:25:49 22. 03. 2010

0 0
re redakce
Redakce by se měla raději věnovat sekci "blog", která se stává dětským koutkem nacionalismu :-P
15:16:21 22. 03. 2010
0 0
Redakce by se měla raději věnovat sekci "blog", která se stává dětským koutkem nacionalismu :-P
15:16:21 22. 03. 2010

0 0
off-topic debata
Vážení přátelé, tato debata je nyní zcela off-topic, tedy daleko od tématu článku. Rád bych tedy připadné diskutéry požádal, zda-li v ní mohou pokračovat v diskusním fóru, kde jsou již z minulosti pro podobná témata diskuse zřízeny.
Díky a pěkné odpoledne, za redakci
Dušan Stuchlík
14:28:45 22. 03. 2010
0 0
Vážení přátelé, tato debata je nyní zcela off-topic, tedy daleko od tématu článku. Rád bych tedy připadné diskutéry požádal, zda-li v ní mohou pokračovat v diskusním fóru, kde jsou již z minulosti pro podobná témata diskuse zřízeny.
Díky a pěkné odpoledne, za redakci
Dušan Stuchlík
14:28:45 22. 03. 2010

0 0
re. "Helicopter-FalconHaHa"
Ono "těch pár blbečků co se potácí po ulici s flaškou vodky, hajlují a vyřvávají cosi jako čechy čechům" se nemusí nijak hledat, těch se potlouká všude dost. Jenom mají spíš nafouklý bachory a palice od piva, než od flašky vodky. Takže co tu chceš "obhajovat"...?
14:22:31 22. 03. 2010
0 0
Ono "těch pár blbečků co se potácí po ulici s flaškou vodky, hajlují a vyřvávají cosi jako čechy čechům" se nemusí nijak hledat, těch se potlouká všude dost. Jenom mají spíš nafouklý bachory a palice od piva, než od flašky vodky. Takže co tu chceš "obhajovat"...?
14:22:31 22. 03. 2010

0 0
re 88
Směju se tomu, že nějaké nackovské tetování schováváš za "germánskou mytologii" a ještě se divíš, že takové lidi armáda nechce.
Tady se oháníš tím, že nejsi nácek, ale vlastenec a vedle na diskusi píšeš, že sleduješ "web nepřítele" - myšleno web Antifa, která je podle tebe spojena s BIS, což je pro tebe asi taky nepřítel? Takže za co a proti komu v tom vašem spolku "88" bojujete?
13:25:01 22. 03. 2010
0 0
Směju se tomu, že nějaké nackovské tetování schováváš za "germánskou mytologii" a ještě se divíš, že takové lidi armáda nechce.
Tady se oháníš tím, že nejsi nácek, ale vlastenec a vedle na diskusi píšeš, že sleduješ "web nepřítele" - myšleno web Antifa, která je podle tebe spojena s BIS, což je pro tebe asi taky nepřítel? Takže za co a proti komu v tom vašem spolku "88" bojujete?
13:25:01 22. 03. 2010

0 0
eFeSku:
já si můžu věřit třeba v Budhu a nemáš právo se mi kvůli tomu posmívat...opravdu nechápu, co má co Hitler společného s 9 světy okolo Yggdrasilu. Ale ty to možná chápeš o něco lépe že? =)
A na tobě je krásně vidět jak jsi stejný jako většina těch, co poslouchají naše krásná zmanipulovaná média. Prostě nepřipustíš si, že by na tom třeba něco mohlo být a že já nemám důvod se přetvařovat...nene, ty radši mezi náma budeš hledat těch pár blbečků co se potácí po ulici s flaškou vodky, hajlují a vyřvávají cosi jako čechy čechům. ale co, tvůj boj.
09:54:52 21. 03. 2010
0 0
já si můžu věřit třeba v Budhu a nemáš právo se mi kvůli tomu posmívat...opravdu nechápu, co má co Hitler společného s 9 světy okolo Yggdrasilu. Ale ty to možná chápeš o něco lépe že? =)
A na tobě je krásně vidět jak jsi stejný jako většina těch, co poslouchají naše krásná zmanipulovaná média. Prostě nepřipustíš si, že by na tom třeba něco mohlo být a že já nemám důvod se přetvařovat...nene, ty radši mezi náma budeš hledat těch pár blbečků co se potácí po ulici s flaškou vodky, hajlují a vyřvávají cosi jako čechy čechům. ale co, tvůj boj.
09:54:52 21. 03. 2010

0 0
špunt:
aha, dík za vysvětlení teď už jsem to pochopila =)
zatím nejhorší, co jsem v KD našla byly nějaké fazole co se nedaly ani jíst a sušenky co jsme si museli lámat protože nešly ani ukousnout.
09:51:25 21. 03. 2010
0 0
aha, dík za vysvětlení teď už jsem to pochopila =)
zatím nejhorší, co jsem v KD našla byly nějaké fazole co se nedaly ani jíst a sušenky co jsme si museli lámat protože nešly ani ukousnout.
09:51:25 21. 03. 2010

0 0
:-))))
"věřím v germánskou mytologii"
Já se snad poseru smíchy :-)))) si nech na rameno vytetovat Hitlera a můžeš tvrdit, že to máš z vašeho kroužku samostudentů německé historie :-)))
Jestli VP jde po šaškách, co si nechávají tetovat "germánskou mytologii", je to jen a jen dobře!
22:18:45 20. 03. 2010
0 0
"věřím v germánskou mytologii"
Já se snad poseru smíchy :-)))) si nech na rameno vytetovat Hitlera a můžeš tvrdit, že to máš z vašeho kroužku samostudentů německé historie :-)))
Jestli VP jde po šaškách, co si nechávají tetovat "germánskou mytologii", je to jen a jen dobře!
22:18:45 20. 03. 2010

0 0
re vrtulník
Nevím, jestli na to máte nějaké zvláštní:-)))) školy, ale každopádně je patrné, že se mezi nácky pohybuje stále více lidí, kteří umí trochu mluvit a psát formou, přijatelnou pro většinu populace. Ty si toho příkladem, když zde chválíš policisty, že tě hodili domů a jak s nimi občas přátelsky pohovoříš o módě....
Klika je, že je mezi vámi stále dost imbecilů, kteří svoje myšlení projevují otevřenou a násilnou formou, takže si může i průměrný konzument tv nova udělat obrázek o tom, jaká je skutečná tvář těhle "mladých sportovců, co nemají rádi drogy a kriminalitu".
A pokud jde o společenskou nebezpečnost, tak u bezpečnostních složek jsou určitě větším rizikem pro společnost člověk napojený na extrémistické organizace, než někdo, kdo si občas ubalí trávu.
22:11:43 20. 03. 2010
0 0
Nevím, jestli na to máte nějaké zvláštní:-)))) školy, ale každopádně je patrné, že se mezi nácky pohybuje stále více lidí, kteří umí trochu mluvit a psát formou, přijatelnou pro většinu populace. Ty si toho příkladem, když zde chválíš policisty, že tě hodili domů a jak s nimi občas přátelsky pohovoříš o módě....
Klika je, že je mezi vámi stále dost imbecilů, kteří svoje myšlení projevují otevřenou a násilnou formou, takže si může i průměrný konzument tv nova udělat obrázek o tom, jaká je skutečná tvář těhle "mladých sportovců, co nemají rádi drogy a kriminalitu".
A pokud jde o společenskou nebezpečnost, tak u bezpečnostních složek jsou určitě větším rizikem pro společnost člověk napojený na extrémistické organizace, než někdo, kdo si občas ubalí trávu.
22:11:43 20. 03. 2010

0 0
re X1-RAY
No je to dost možný!
22:01:35 20. 03. 2010
0 0
No je to dost možný!
22:01:35 20. 03. 2010

0 0
špunte:-))))))) že by jsme při ZVS absolvovali na stejném útvaru? :-))))))) řekl bych, že sokolíkovi se o létání jenom zdá....
21:55:16 20. 03. 2010

0 0
re DENVER
"úplné krajnosti nebo ohrožení života.Jestli seš soudnej,tak sám uznáš,že některý policajti tu zbran(nebo jiné donucovací prostředky)použijou i když nutně nemusej...."
Otázka je, kdo tu krajnost, nebo to, zda nutně musej, posuzuje... ono je snadné, sedět doma a z vyprávění soudit, kdo co měl a neměl použít, když člověk takvou situaci nikdy nezažil. Ono policista není neprůstřelnej, neprobodnutej, nemá nerozbitnou hlavu a ani proti havárce v autě není 100% odolnej, takže pokud je vystavený situaci, kde mu hrozí, že přijde k úrazu, nebo o život - díky úmyslnému jednání podezřelého/pachatele, snaží se policista v mezích zákona postupovat tak, aby chránil primárně svojí bezpečnost.
Záleží i na vnímání společnosti - viz třeba USA, kde je priorita bezpečnosti policistů vidět na každém zákroku... není tam problém na podezřelého mířit zbraní a dávat mu pokyny z bezpečné vzdálenosti, nebo zbraň použít, pokud se podezřelý chová tak, že je z toho reálné nebezpečí pro zasahující policisty... bohužel systém v ČR je položen jinde, od policisty se čeká, že bude pachatele do nekonečna prosit a žádat, aby uposlechl výzev v krajním případě se čeká, že policista nasadí život, aby pachateli nasadil pouta (pozor, ne utažená!!!) použitím zázračného chvatu-hmatu při kterém se pachateli nezkřiví, ani vlas na hlavě. Bohužel je škoda, že nikdo z lidových odborníků na taktiku zákroku, není tak statečný, aby se k policii dal a sám toto v praxi prováděl.
21:45:54 20. 03. 2010
0 0
"úplné krajnosti nebo ohrožení života.Jestli seš soudnej,tak sám uznáš,že některý policajti tu zbran(nebo jiné donucovací prostředky)použijou i když nutně nemusej...."
Otázka je, kdo tu krajnost, nebo to, zda nutně musej, posuzuje... ono je snadné, sedět doma a z vyprávění soudit, kdo co měl a neměl použít, když člověk takvou situaci nikdy nezažil. Ono policista není neprůstřelnej, neprobodnutej, nemá nerozbitnou hlavu a ani proti havárce v autě není 100% odolnej, takže pokud je vystavený situaci, kde mu hrozí, že přijde k úrazu, nebo o život - díky úmyslnému jednání podezřelého/pachatele, snaží se policista v mezích zákona postupovat tak, aby chránil primárně svojí bezpečnost.
Záleží i na vnímání společnosti - viz třeba USA, kde je priorita bezpečnosti policistů vidět na každém zákroku... není tam problém na podezřelého mířit zbraní a dávat mu pokyny z bezpečné vzdálenosti, nebo zbraň použít, pokud se podezřelý chová tak, že je z toho reálné nebezpečí pro zasahující policisty... bohužel systém v ČR je položen jinde, od policisty se čeká, že bude pachatele do nekonečna prosit a žádat, aby uposlechl výzev v krajním případě se čeká, že policista nasadí život, aby pachateli nasadil pouta (pozor, ne utažená!!!) použitím zázračného chvatu-hmatu při kterém se pachateli nezkřiví, ani vlas na hlavě. Bohužel je škoda, že nikdo z lidových odborníků na taktiku zákroku, není tak statečný, aby se k policii dal a sám toto v praxi prováděl.
21:45:54 20. 03. 2010

0 0
re: Vrtulník...
No tak ještě jednou, i když předpokládám že to možná budete brát až ve druhém ročníku té Tvé vojenské školy.Za mých mladých časů ( v Prostějově se už nějaký čas jezdilo vpravo!!) jsme na cvičení u hloubkového průzkumu fasovali KD-dávky na kterých nebyl žádný potisk výrobce druh, platnost atd. Z důvodu aby se utajila identita i nalezeného papírku "v týlu nepřítele". To bylo divení když si člověk otevřel místo taveného Moravského bochníku jablečný protlak.Tak že v případě nálezu tetování se od průzkumáků mazalo na rotu k pěšákům chlazených vzduchem. A z rukávu se musela odpárat zelená p.....(kosočtverec s padáčkem)a našít modrá, v lepším případě hnědá. Což bylo PZH (pomocné zemědělské hospodářství)nebo údržba.To jen tak pro odlehčení. Kdybych byl býval věděl, že na teleskopickém obušku stojí akčnost policie, tak bych ten protektorátní po strýčkovi četníkovi,s rukojetí obšitou žlutou kůží a poutkem, nevyšmelil!
21:08:53 20. 03. 2010
0 0
No tak ještě jednou, i když předpokládám že to možná budete brát až ve druhém ročníku té Tvé vojenské školy.Za mých mladých časů ( v Prostějově se už nějaký čas jezdilo vpravo!!) jsme na cvičení u hloubkového průzkumu fasovali KD-dávky na kterých nebyl žádný potisk výrobce druh, platnost atd. Z důvodu aby se utajila identita i nalezeného papírku "v týlu nepřítele". To bylo divení když si člověk otevřel místo taveného Moravského bochníku jablečný protlak.Tak že v případě nálezu tetování se od průzkumáků mazalo na rotu k pěšákům chlazených vzduchem. A z rukávu se musela odpárat zelená p.....(kosočtverec s padáčkem)a našít modrá, v lepším případě hnědá. Což bylo PZH (pomocné zemědělské hospodářství)nebo údržba.To jen tak pro odlehčení. Kdybych byl býval věděl, že na teleskopickém obušku stojí akčnost policie, tak bych ten protektorátní po strýčkovi četníkovi,s rukojetí obšitou žlutou kůží a poutkem, nevyšmelil!
21:08:53 20. 03. 2010

0 0
sokole zkus poposednout, špunt to napsal naprosto srozumitelně.
19:51:52 20. 03. 2010

0 0
špunt:
teď to asi nechápu...kvůli tomu, že jsi měl natetovanej padák tak ti dávali KD bez potisku? no ono i s potiskem to vyjde na stejno...hnusný to bude tak jako tak =)
protože co já vim tak co to taháme občas na airsoft tak to chutná jak žrádlo pro psy
09:01:33 20. 03. 2010
0 0
teď to asi nechápu...kvůli tomu, že jsi měl natetovanej padák tak ti dávali KD bez potisku? no ono i s potiskem to vyjde na stejno...hnusný to bude tak jako tak =)
protože co já vim tak co to taháme občas na airsoft tak to chutná jak žrádlo pro psy
09:01:33 20. 03. 2010

0 0
Re: Vrtulník....
Ach jó!! No nakonec když si toho rohatýho vikinga necháš vytetovat do míst kde opicim začíná ocas, tak tam to VP určitě nenajde (tedy většinou)!Asi už se opravdu změnily časy. Nevím proč bych měl jako průzkumák fasovat "kádéčko" bez potisku a jakéhokoliv označení, když bych měl na ruce vytetovaný padák a číslo útvaru (i když by to nebylo vidět pod maskáčema).
23:14:35 19. 03. 2010
0 0
Ach jó!! No nakonec když si toho rohatýho vikinga necháš vytetovat do míst kde opicim začíná ocas, tak tam to VP určitě nenajde (tedy většinou)!Asi už se opravdu změnily časy. Nevím proč bych měl jako průzkumák fasovat "kádéčko" bez potisku a jakéhokoliv označení, když bych měl na ruce vytetovaný padák a číslo útvaru (i když by to nebylo vidět pod maskáčema).
23:14:35 19. 03. 2010

0 0
tetování
tak jasné, čas se změnil, teď už tetování mít lze, ale tak aby člověk ho neměl pod devadesátsedmičkou vidět...ale zas je to s problémama, protože já třeba věřim v germánskou mytologii, jenže nechat si natetovat vikinga je sice super, ale vp to bere jako sympatie k NS a podobně a to už je problém. prostě nechápu tu hysterii co ted v ačr je.
co se usa týče, v životě bych tam nevlezla. je to stát který si o sobě moc myslí, a přitom průměrný člověk tam neví ani to, kolik úhlů má trojúhelník(jak vyplynulo z jedné ankety pozn). a co nedovedu pochopit je to, jak oni se pyšní nějakým americkým národem, přitom jsou jen smíšenci evropských národů a americký národ jsou indiáni
21:18:34 19. 03. 2010
0 0
tak jasné, čas se změnil, teď už tetování mít lze, ale tak aby člověk ho neměl pod devadesátsedmičkou vidět...ale zas je to s problémama, protože já třeba věřim v germánskou mytologii, jenže nechat si natetovat vikinga je sice super, ale vp to bere jako sympatie k NS a podobně a to už je problém. prostě nechápu tu hysterii co ted v ačr je.
co se usa týče, v životě bych tam nevlezla. je to stát který si o sobě moc myslí, a přitom průměrný člověk tam neví ani to, kolik úhlů má trojúhelník(jak vyplynulo z jedné ankety pozn). a co nedovedu pochopit je to, jak oni se pyšní nějakým americkým národem, přitom jsou jen smíšenci evropských národů a americký národ jsou indiáni
21:18:34 19. 03. 2010

0 0
re Vrtulník...
No je otázka co je z dnešního pohledu nebezpečnější, jestli nácíček v ozbrojené složce,případně ten kdo si dá občas jonta! Ostatně nedávno se bušil do prsou jeden váš "manažér", jak jsou vojáci testováni na drogy (jednalo se o průs. u hradní stráže). Dlužno podotknout, že i v dalších armádách NATO byli sympatizanti této nac. ideologie řešeni.V USA to zákony nezakazují! Za mě byl diskriminující problém, nechat si u paragánů vytetovat padák s perutěmi.
20:52:37 19. 03. 2010
0 0
No je otázka co je z dnešního pohledu nebezpečnější, jestli nácíček v ozbrojené složce,případně ten kdo si dá občas jonta! Ostatně nedávno se bušil do prsou jeden váš "manažér", jak jsou vojáci testováni na drogy (jednalo se o průs. u hradní stráže). Dlužno podotknout, že i v dalších armádách NATO byli sympatizanti této nac. ideologie řešeni.V USA to zákony nezakazují! Za mě byl diskriminující problém, nechat si u paragánů vytetovat padák s perutěmi.
20:52:37 19. 03. 2010

0 0
denverovi
hej já bych asi taky střílela...ale rozhodně ne na kabinu řidiče, spíše asi na gumy
17:05:28 19. 03. 2010
0 0
hej já bych asi taky střílela...ale rozhodně ne na kabinu řidiče, spíše asi na gumy
17:05:28 19. 03. 2010

0 0
eFeSku:
heh...proškolení...nevím zda se mám smát nebo brečet(dovedu si představit ty sněmy skinheadů kde vrchní skinhead na tabuli vysvětluje všechny možné nápady na 88 jak se účinně bránit policajtům, asi jako hláška Ani Cement Ani Beton, že =D ). co se těch vojáků týče, byly to paka co si nevážily toho, že jsou vojáky, v dnešní době, kdy se armáda zmítá v hysterii takzvaného boje s nacismem(doby kdy si VP fotí na koupání všechna tetování pro rozbor, pro případ, že by znamenaly něco zakázaného a podobné kraviny). ale osobně mnohem milejší je mi takovýhle voják než nějakej blbeček co si neváží toho že je v armádě a dovolí si tajně hulit trávu.
17:04:58 19. 03. 2010
0 0
heh...proškolení...nevím zda se mám smát nebo brečet(dovedu si představit ty sněmy skinheadů kde vrchní skinhead na tabuli vysvětluje všechny možné nápady na 88 jak se účinně bránit policajtům, asi jako hláška Ani Cement Ani Beton, že =D ). co se těch vojáků týče, byly to paka co si nevážily toho, že jsou vojáky, v dnešní době, kdy se armáda zmítá v hysterii takzvaného boje s nacismem(doby kdy si VP fotí na koupání všechna tetování pro rozbor, pro případ, že by znamenaly něco zakázaného a podobné kraviny). ale osobně mnohem milejší je mi takovýhle voják než nějakej blbeček co si neváží toho že je v armádě a dovolí si tajně hulit trávu.
17:04:58 19. 03. 2010

0 0
re Denver
Pro úplnost jsem u MP, popisoval jsem praktiky některých kolegů od MP,né od PČR. Jedná se o jednotlivce ze kterými nechce většina sloužit a od kterých se většina distancuje. Tito lidé dříve či později končí před soudem.Tímto příspěvkem nechci tady dále oživovat tuto debatu jen jsem chtěl uvést věci na pravou míru.
X
19:46:47 18. 03. 2010
0 0
Pro úplnost jsem u MP, popisoval jsem praktiky některých kolegů od MP,né od PČR. Jedná se o jednotlivce ze kterými nechce většina sloužit a od kterých se většina distancuje. Tito lidé dříve či později končí před soudem.Tímto příspěvkem nechci tady dále oživovat tuto debatu jen jsem chtěl uvést věci na pravou míru.
X
19:46:47 18. 03. 2010

0 0
Andras
Andrasi,ještě jedna a slibuju,že už úplně poslední poznámka.Setkal sem se třeba s případem,kdy policisté nechtěli pomoct napadenému člověku(narkoman).Nakonec se to sepsalo,ale nechci tady popisovat až díky čemu.Ty prevíti se z toho dostali,ale to už nebyla vina policie.Pěvně věřím,že by ses k tomu člověku ty i ostatní policisté zachovali férově.Nepíšu to jako nějakou provokaci a v žádném případě se tu nechci dotknout dobrejch policistů.Pouze píšu o tom jak rozděluje policisty veřejnost.Já se tetko úcházím o práci, kde bych byl s narkomanama v každodením styku a chápu,že ta práce s těmadle lidma neni jednoduchá.
20:51:58 16. 03. 2010
0 0
Andrasi,ještě jedna a slibuju,že už úplně poslední poznámka.Setkal sem se třeba s případem,kdy policisté nechtěli pomoct napadenému člověku(narkoman).Nakonec se to sepsalo,ale nechci tady popisovat až díky čemu.Ty prevíti se z toho dostali,ale to už nebyla vina policie.Pěvně věřím,že by ses k tomu člověku ty i ostatní policisté zachovali férově.Nepíšu to jako nějakou provokaci a v žádném případě se tu nechci dotknout dobrejch policistů.Pouze píšu o tom jak rozděluje policisty veřejnost.Já se tetko úcházím o práci, kde bych byl s narkomanama v každodením styku a chápu,že ta práce s těmadle lidma neni jednoduchá.
20:51:58 16. 03. 2010

0 0
Andras
Já nepíšu,ale vůbec mimo téma.Psal sem tady o rozdělování policistů.A o tom ten článek je.Ty mi doporučuješ stáž.Já tobě doporučuju jinou věc.Skus se zajímat trochu do hloubky o ty lidi,který stíháte.Ty si si někdy prošel nějakejma s.ačkama?Skus si život na tý ulici....Přísaham,že ti nepřeju vůbec nic špatnýho.
20:57:47 15. 03. 2010
0 0
Já nepíšu,ale vůbec mimo téma.Psal sem tady o rozdělování policistů.A o tom ten článek je.Ty mi doporučuješ stáž.Já tobě doporučuju jinou věc.Skus se zajímat trochu do hloubky o ty lidi,který stíháte.Ty si si někdy prošel nějakejma s.ačkama?Skus si život na tý ulici....Přísaham,že ti nepřeju vůbec nic špatnýho.
20:57:47 15. 03. 2010

0 0
Denvere, chtěl jsem se zdržet projevů mimo téma tohoto dobrého článku. Ty jsi to tu ale opět tvou přítomností neuvěřitelně zahnojil. Já se ještě divím, že tě někdo bere vážně a vůbec na tebe reaguje. Opět ti doporučuji, zajdi si na stáž, nejlépe někam do centra Prahy, a zkus s těmi lidmi pracovat tak, jak musí policisté. Jsi zcela opět mimo mísu, nemáš ani ponětí o jakékoliv policejní práci. DP policie používá, jen když musí. A to i zbraň, např. v případě zastavení vozidla, jehož řidič smetl při ujíždění 2 jiná vozidla, a jednoho řidiče zabil. Na co zde špekuluješ o sympatiích policistů k tresti smrti? Trest srmti funguje i v některých vyspělejších státech, než je ČR, a já nevím, jakou souvislost s tím mají policisté. Co já vím, tak pro trest smrti v určitých odůvodněných případech je většina společnosti. A tělesné tresty? Já sám jsem jich dostával řádně, a jsem za ně rodičům vděčný. V některých případech je to jediné, co pomůže. Občasné odůvodněné ohnutí přes koleno, pásek přes zadek, či pár facek věcem jedině prospělo. A nevím, co motáš dětské dny s policií s tělesnými tresty....lidi, co prošli životem na ulici, jsou v mdlobách z těch tvých příspěvků, které tě snad nutí zde publikovat marťani. Omlouvám se za offtopic, ale několikadenní denverostresování na mě již zanechalo následky.
20:41:53 15. 03. 2010

0 0
Nejlepší jsou asi ty policajti,který si třeba prošli životem na ulici.Ono když je člověk v teploučku u rodičů,tak asi těžko chápe,že třeba někoho mlatí otec jak psa,nutí ho krást a eště ho vyhodí z bytu.Když si tímdle nějakej polda sám projde,tak pak je sám docela lidskej a kouká na některé věci jinak a hlavně právě lidsky.Prostě je to pak ten policajt dobrák.
20:13:24 15. 03. 2010

0 0
FS2
Todle je na dlouhé psání.Já chápu,že policie musí někdy použít zbran,ale musí to bejt až v případě úplné krajnosti nebo ohrožení života.Jestli seš soudnej,tak sám uznáš,že některý policajti tu zbran(nebo jiné donucovací prostředky)použijou i když nutně nemusej.....V čem je hlavní průser.Tady kdyby se udělal průzkum,tak ti říkam,že část policajtů by byla třeba pro TREST SMRTI a nebo oficielně povolené tělesné tresty.Já se vždycky bavím,když jsou takové ty akce pro děti a policisté jsou na nich představováni jako ty největší HUMANISTI a DOBRÁČCI(jsou i takový).Bohužel tydle akce působěj k smíchu.Asi tak jako když Elena Ceaucescová slavila úspěchy v oboru vědy.Jestli máš dojem,že si s tím trestem smrti dělám srandu,tak si skus udělat průzkum mezi policisty.Třeba se pletu a byl bych rád....
19:32:50 15. 03. 2010
0 0
Todle je na dlouhé psání.Já chápu,že policie musí někdy použít zbran,ale musí to bejt až v případě úplné krajnosti nebo ohrožení života.Jestli seš soudnej,tak sám uznáš,že některý policajti tu zbran(nebo jiné donucovací prostředky)použijou i když nutně nemusej.....V čem je hlavní průser.Tady kdyby se udělal průzkum,tak ti říkam,že část policajtů by byla třeba pro TREST SMRTI a nebo oficielně povolené tělesné tresty.Já se vždycky bavím,když jsou takové ty akce pro děti a policisté jsou na nich představováni jako ty největší HUMANISTI a DOBRÁČCI(jsou i takový).Bohužel tydle akce působěj k smíchu.Asi tak jako když Elena Ceaucescová slavila úspěchy v oboru vědy.Jestli máš dojem,že si s tím trestem smrti dělám srandu,tak si skus udělat průzkum mezi policisty.Třeba se pletu a byl bych rád....
19:32:50 15. 03. 2010

0 0
Denver
To by mě zajímalo, jak může být člověk, který řídí kradené auto a ujíždí před policií nevinnej... pokud se střílí na auto, tak je to s cílem vozidlo zastavit, nikoliv zabít řidiče. Řidič který ujíždí je povětšinou recidivista, třeba v podmínce, nebo člověk bez řidičáku, pod vlivem alkoholu a drog, nebo pachatel jiného t.č. - nezřídka více z předchozích možností.
Vždy je to člověk, který si sám neváží života druhých a nezřídka životy druhých svojí jízdou ohrožuje, takže holt musí počítat s tím, že pokud se dobrovolně rozhodl, že se pokusí uniknout spravedlnosti, že tím riskuje svoje zranění nebo smrt.
Jsou země, kde je společnost rozuměna s tím, že ochrana života a zdraví zakročujícího policisty a nezúčastněných osob stojí před ochranou zdraví a života pachatele - bohužel v ČR přetrvává představa, že policie má bojovat s kriminalitou jakousi kouzelnou metodou, kdy nikomu nesmí být ublíženo, na dokonce policista má raději nasadit svoje zdraví a život, než aby došlo k újmě pachatele.
Záznam píše policista tak, jak situaci subjektivně vnímal, stejně tak, jako to činí pachatel, když vypovídá.... třeba o tom, jak si půjčil auto jen na cestu domů, nebo jak za sebou 20 km jízdy neviděl houkající policejní auta.
18:54:06 15. 03. 2010
0 0
To by mě zajímalo, jak může být člověk, který řídí kradené auto a ujíždí před policií nevinnej... pokud se střílí na auto, tak je to s cílem vozidlo zastavit, nikoliv zabít řidiče. Řidič který ujíždí je povětšinou recidivista, třeba v podmínce, nebo člověk bez řidičáku, pod vlivem alkoholu a drog, nebo pachatel jiného t.č. - nezřídka více z předchozích možností.
Vždy je to člověk, který si sám neváží života druhých a nezřídka životy druhých svojí jízdou ohrožuje, takže holt musí počítat s tím, že pokud se dobrovolně rozhodl, že se pokusí uniknout spravedlnosti, že tím riskuje svoje zranění nebo smrt.
Jsou země, kde je společnost rozuměna s tím, že ochrana života a zdraví zakročujícího policisty a nezúčastněných osob stojí před ochranou zdraví a života pachatele - bohužel v ČR přetrvává představa, že policie má bojovat s kriminalitou jakousi kouzelnou metodou, kdy nikomu nesmí být ublíženo, na dokonce policista má raději nasadit svoje zdraví a život, než aby došlo k újmě pachatele.
Záznam píše policista tak, jak situaci subjektivně vnímal, stejně tak, jako to činí pachatel, když vypovídá.... třeba o tom, jak si půjčil auto jen na cestu domů, nebo jak za sebou 20 km jízdy neviděl houkající policejní auta.
18:54:06 15. 03. 2010

0 0
Nedávno sem na todle téma mluvil s jedním policistou a on říkal,že by to auto nechal ujet a snaží se to říct i svejm podřízenejm.Prostě je to tady napsáno dobře.Každej policajt ja jinej a jsou u policie i DOBRÝ LIDI.
09:53:54 15. 03. 2010

0 0
Já se tady ještě jednou vrátím k tomu rozdělování policistů.Pro mně je dobrej takovej policajt,kterej zná cenu lidského života.Tady se jednou objevilo:já klidně používam zbran.Napíšu pak dobře záznam a udělám z poškozeného pitomce....Zdůraznuju,že v tomto komentáři jednalo o honění nějakého kradeného auta a ten pachatel toho policistu nijak neohrožoval.KAŽDÉHO PŘECI NAPADNE,ŽE MOHL TO AUTO NECHAT UJET.PŘECI JE LEPŠÍ NECHAT AUTO UJET NEŽ RISKOVAT ZRANĚNÍ A NEBO SMRT.Ten člověk může bejt nevinej a kdyby ne,TAK PŘECI JEHO ŽIVOT MÁ TISÍCKRÁT VĚTŠÍ CENU NEŽ TO AUTO!!!!!!!A v tom vidím ten největší problém,že jsou policisté,kteří neznají cenu lidského života.ÚPLNĚ NĚCO JINÉHO JE,KDYŽ JE POLICISTA OHROŽEN NA ŽIVOTĚ A ZBRAN POUŽÍT MUSÍ!!!!Já bych měl asi co dělat abych se udržel třeba při honění pachatele,který třeba zapálili bezdomovce.S takovejch lidí je mi tak na zvracení,že bych se musel ovládat abych tu zbran nevytách.Takže mně je jednoznačně nejmilejší ten policajt dobrák-pohodář.Pro mé odpůrce:mam právo napsat názor,tak jako každej jinej.BAN sem tětko skutečně porušoval,ale todle sem prostě napsat musel.
09:44:07 15. 03. 2010

0 0
re 88
"co se mých nášivek na bundě týče, tak na hrudi mám velký český státní znak, na rukávech pak obrys české republiky s výplní české vlajky, českého lva a nášivku ČESKÁ REPUBLIKA. zřejmě se jedná o strašlivé, extremismem pošpiněné symboly, že?"
No, když si taková vlastenka, tak se divím, že ani nevíš k čemu jsou jednotlivé státní symboly určené a jak se mají užívat.
Pokud jde tvůj elaborát na téma, co vše znamená 88, tak je vidět, že si dobře proškolená, asi nejvíc mě pobavilo to vysvětlení, že to může znamenat třeba "haha". To je skoro jako znak divize SS na přilbě a vysvětlení, že tam je H, jako Honza :-)))))
22:39:40 14. 03. 2010
0 0
"co se mých nášivek na bundě týče, tak na hrudi mám velký český státní znak, na rukávech pak obrys české republiky s výplní české vlajky, českého lva a nášivku ČESKÁ REPUBLIKA. zřejmě se jedná o strašlivé, extremismem pošpiněné symboly, že?"
No, když si taková vlastenka, tak se divím, že ani nevíš k čemu jsou jednotlivé státní symboly určené a jak se mají užívat.
Pokud jde tvůj elaborát na téma, co vše znamená 88, tak je vidět, že si dobře proškolená, asi nejvíc mě pobavilo to vysvětlení, že to může znamenat třeba "haha". To je skoro jako znak divize SS na přilbě a vysvětlení, že tam je H, jako Honza :-)))))
22:39:40 14. 03. 2010

0 0
PET_1
A abych byl objektivní,tak vrtulník taky pouze odpovídal mně.
13:49:05 14. 03. 2010
0 0
A abych byl objektivní,tak vrtulník taky pouze odpovídal mně.
13:49:05 14. 03. 2010

0 0
PET_1
Uznávam.Pouze sem odpovídal.
13:47:05 14. 03. 2010
0 0
Uznávam.Pouze sem odpovídal.
13:47:05 14. 03. 2010

0 0
mazal bych každej příspěvěk do diskuze mimo téma....tohle jsou plky a žvásty....co se týče posledních příspěvků ...
13:36:35 14. 03. 2010

0 0
Co bych měl říkat.Sem levičák,ale komunisti a ani ČSSD mi nepřitahujou.Chci společnost založenou na soc.jistotách a dodržování lidskejch práv.Před rokem 1989 tady sice byly nějaké sociální jistoty ale komunisti za pomocí SNB,StB,LM a různejch domovnic tady spouštěli na lidi strach.Po roce 1989 lidi chtěli zachování těch jistot a slušnou a lidskou policii atd.Výsledek je bohužel naprosto jinej,ale to už odbočujeme od tématu článku a na rovinu říkám,že je mi milejší cikán(nebo bílej) co krade,než zakomlexovanej člověk,kterej si hojí vztek na chudákovi,kterej nemá možnost se bránit.Já sem měl taky možnost třeba s tím narkomanem "zatočit",ale neudělal sem to.Nikdy bych prostě slabšímu neublížil.
12:55:22 14. 03. 2010

0 0
adminovi
omlouvám se za vložení předchozího příspěvku 2x, prosím o smazání jednoho z nich, díky
12:30:30 14. 03. 2010
0 0
omlouvám se za vložení předchozího příspěvku 2x, prosím o smazání jednoho z nich, díky
12:30:30 14. 03. 2010

0 0
denverovi
řeknu ti to asi takhle...každá věc má rub i líc. i my. existují dvě větve, dá-li se to tak nazvat. ta první se rve pro zábavu a slabší neslabší. a ta druhá se rve jen když musí a agresi si vybíjet nepotřebují, třeba v sobě ani žádnou nemají a nebo jsou schopni se krotit. energii si vybijí na koncertě, kde se celou noc tančí. sem zapadám já a moje parta.
a co říkáš na tohle:
www.novinky.cz/domaci/194661-puvodne-rozpusteny-komunisticky-svaz-mladeze-opet-obnovil-cinnost.html
12:29:41 14. 03. 2010
0 0
řeknu ti to asi takhle...každá věc má rub i líc. i my. existují dvě větve, dá-li se to tak nazvat. ta první se rve pro zábavu a slabší neslabší. a ta druhá se rve jen když musí a agresi si vybíjet nepotřebují, třeba v sobě ani žádnou nemají a nebo jsou schopni se krotit. energii si vybijí na koncertě, kde se celou noc tančí. sem zapadám já a moje parta.
a co říkáš na tohle:
www.novinky.cz/domaci/194661-puvodne-rozpusteny-komunisticky-svaz-mladeze-opet-obnovil-cinnost.html
12:29:41 14. 03. 2010

0 0
denverovi
řeknu ti to asi takhle...každá věc má rub i líc. i my. existují dvě větve, dá-li se to tak nazvat. ta první se rve pro zábavu a slabší neslabší. a ta druhá se rve jen když musí a agresi si vybíjet nepotřebují, třeba v sobě ani žádnou nemají a nebo jsou schopni se krotit. energii si vybijí na koncertě, kde se celou noc tančí. sem zapadám já a moje parta.
a co říkáš na tohle:
www.novinky.cz/domaci/194661-puvodne-rozpusteny-komunisticky-svaz-mladeze-opet-obnovil-cinnost.html
12:29:34 14. 03. 2010
0 0
řeknu ti to asi takhle...každá věc má rub i líc. i my. existují dvě větve, dá-li se to tak nazvat. ta první se rve pro zábavu a slabší neslabší. a ta druhá se rve jen když musí a agresi si vybíjet nepotřebují, třeba v sobě ani žádnou nemají a nebo jsou schopni se krotit. energii si vybijí na koncertě, kde se celou noc tančí. sem zapadám já a moje parta.
a co říkáš na tohle:
www.novinky.cz/domaci/194661-puvodne-rozpusteny-komunisticky-svaz-mladeze-opet-obnovil-cinnost.html
12:29:34 14. 03. 2010

0 0
vrtulník
Znam ty rozlišení(red,sharp,white,nazi....).A pochopitelně sem se s několika těma lidma v životě setkal.A něco ti řeknu.Určitou skupinu lidí láká,že si můžou odreagovat vztek právě na tom slabším.On třeba ten nemocnej a slabej narkoman je dost snadná obět....
11:51:49 14. 03. 2010
0 0
Znam ty rozlišení(red,sharp,white,nazi....).A pochopitelně sem se s několika těma lidma v životě setkal.A něco ti řeknu.Určitou skupinu lidí láká,že si můžou odreagovat vztek právě na tom slabším.On třeba ten nemocnej a slabej narkoman je dost snadná obět....
11:51:49 14. 03. 2010

0 0
A úplně závěrem.Já sem tady Lukáši nikdy neházel všechny policajty do jednoho pytle!!!Je to přeci blbost.Kdyt stačí si tady přečíst ty příspěvky(třeba od X)a každej pochopí,že nejste všichni stejný.A předpokládam,že si asi proto napsal tendle článek.
11:43:01 14. 03. 2010

0 0
denverovi
jo, psala. protože sem si nebyla jistá, zda to sem napsat. jednoduše tobě a některým dalším nevěřím. to je snad pochopitelné ne? ale teď už je mi to celkem jedno, ne že bych začala tobě, nebo snad některým dalším důvěřovat, ale co už. a jen tak mimochodem, 3 moji kamarádi jsou ročník 88, Effe, Pavel, Starke a Markus. takže smůla kamaráde =)
a co ty víš o apolitických skínech?
11:33:11 14. 03. 2010
0 0
jo, psala. protože sem si nebyla jistá, zda to sem napsat. jednoduše tobě a některým dalším nevěřím. to je snad pochopitelné ne? ale teď už je mi to celkem jedno, ne že bych začala tobě, nebo snad některým dalším důvěřovat, ale co už. a jen tak mimochodem, 3 moji kamarádi jsou ročník 88, Effe, Pavel, Starke a Markus. takže smůla kamaráde =)
a co ty víš o apolitických skínech?
11:33:11 14. 03. 2010

0 0
vrtulník
Jednou si tady psala,že je to ročník narození tvejch kamarádů.A eště jedna věc.Psala si,že ste jedna parta a proto stojíš za žháři z Vítkova.Apolitický skini,ale s tímdle(upálení bezbranýho dítěte)určitě nesouhlasí.
11:25:38 14. 03. 2010
0 0
Jednou si tady psala,že je to ročník narození tvejch kamarádů.A eště jedna věc.Psala si,že ste jedna parta a proto stojíš za žháři z Vítkova.Apolitický skini,ale s tímdle(upálení bezbranýho dítěte)určitě nesouhlasí.
11:25:38 14. 03. 2010

0 0
Martoo:
pokud chceš, můžeme se o tom bavit po vzkazech. nebo ti dám e-mail,či icq
10:52:31 14. 03. 2010
0 0
pokud chceš, můžeme se o tom bavit po vzkazech. nebo ti dám e-mail,či icq
10:52:31 14. 03. 2010

0 0
všem
Souhlasím s tím, co napsal Heinz. Co se týče mých nášivek, nečekala jsem, že tu někoho napadne, že na nich mám hákový kříž či podobné symboly. ale bohužel, napadlo. co se mých nášivek na bundě týče, tak na hrudi mám velký český státní znak, na rukávech pak obrys české republiky s výplní české vlajky, českého lva a nášivku ČESKÁ REPUBLIKA. zřejmě se jedná o strašlivé, extremismem pošpiněné symboly, že?
a co se týče mého očíslování za nickem, včera jsem vám to odpovědět nemohla, protože jsem se musela sejít se svou skupinou(uzavřená parta kamarádů), aby mi odsouhlasili, že to sem mohu napsat. protože není všechno zlato, co se třpytí. ale chápu že vás jako policajty nemohlo napadnout nic jiného než označení pro "mávání". typická policejní logika, zástupné symboly...co se čísla 88 týče:
1)8 znamená nekonečno, ale 88 vypadá lépe než 1 osmička
2)88 je normální číslo v řadě celých čísel
3)nemusí to znamenat vůbec nic, běžně to vídám na tričkách v obchodech typu EXE a pod.(typické neonacistické obchody)
4)může to značit datum narození
5)může to být označení kdejakého dvojsloví, které má počáteční písmena HH(tedy i hehe, haha,...)
6)v mém případě to neznamená "mávání", toto používá naše uzavřená skupina a znamená to Holé Hlavy. jinými slovy, skinheads. chápu že to neznáte...ale proč prostě prví co vás napadne je pozdrav hitlerovi, kterého já sama neuznávám, protože mám taky nějakou hrdost a nebudu uznávat někoho, kdo mi chtěl zplynovat národ. takže asi tak. je to jako s číslem 69. každého napadne jedna známá poloha, ale to, že to je nejlepší rok skinheads a že se to objevuje často na nášivkách, nezná skoro nikdo. takže než začnete soudit, zkuste toho člověka nejdříve poznat...
10:48:46 14. 03. 2010
0 0
Souhlasím s tím, co napsal Heinz. Co se týče mých nášivek, nečekala jsem, že tu někoho napadne, že na nich mám hákový kříž či podobné symboly. ale bohužel, napadlo. co se mých nášivek na bundě týče, tak na hrudi mám velký český státní znak, na rukávech pak obrys české republiky s výplní české vlajky, českého lva a nášivku ČESKÁ REPUBLIKA. zřejmě se jedná o strašlivé, extremismem pošpiněné symboly, že?
a co se týče mého očíslování za nickem, včera jsem vám to odpovědět nemohla, protože jsem se musela sejít se svou skupinou(uzavřená parta kamarádů), aby mi odsouhlasili, že to sem mohu napsat. protože není všechno zlato, co se třpytí. ale chápu že vás jako policajty nemohlo napadnout nic jiného než označení pro "mávání". typická policejní logika, zástupné symboly...co se čísla 88 týče:
1)8 znamená nekonečno, ale 88 vypadá lépe než 1 osmička
2)88 je normální číslo v řadě celých čísel
3)nemusí to znamenat vůbec nic, běžně to vídám na tričkách v obchodech typu EXE a pod.(typické neonacistické obchody)
4)může to značit datum narození
5)může to být označení kdejakého dvojsloví, které má počáteční písmena HH(tedy i hehe, haha,...)
6)v mém případě to neznamená "mávání", toto používá naše uzavřená skupina a znamená to Holé Hlavy. jinými slovy, skinheads. chápu že to neznáte...ale proč prostě prví co vás napadne je pozdrav hitlerovi, kterého já sama neuznávám, protože mám taky nějakou hrdost a nebudu uznávat někoho, kdo mi chtěl zplynovat národ. takže asi tak. je to jako s číslem 69. každého napadne jedna známá poloha, ale to, že to je nejlepší rok skinheads a že se to objevuje často na nášivkách, nezná skoro nikdo. takže než začnete soudit, zkuste toho člověka nejdříve poznat...
10:48:46 14. 03. 2010

0 0
chvála..
zase fajn článek. A diskuze k němu, jak koukám, jen dokresluje, že co polda, to originál kus :))
06:59:50 14. 03. 2010
0 0
zase fajn článek. A diskuze k němu, jak koukám, jen dokresluje, že co polda, to originál kus :))
06:59:50 14. 03. 2010

0 0
Re FS2
Jistě taky nejsem šťastný z toho co tady píše vrtulník sokol. Nicméně pokud dodržuje pravidla není důvod ji jakoliv omezovat. Nelibí se mi názory Vrtulníka Sokola, Denvera nebo Outa, přesto je respektuju jako jiný názor jiného člověka s jinými hodnotami, než mám já.
Jsem hrdý na to, že jsem polda a jsem hrdý na své kolegy, kteří odvádějí dobrou práci.
Iritují mně pokusy některých lidí neustále poukazovat na nějakou domnělou náklonnost policistů k jedné nebo druhé straně. Policista profesionál, (a je jich dost), nikdy nenadržuje žádné straně. Objektivně posuzuje zjištěné skutečnosti a důkazy. O tom policejní práce je. Pokud to někdo dělá jinak je to špatně.
Pro jednou a pro vždy. U Policie ČR neexistují a pokud vím nikdy neexistovaly žádné skupiny, kliky, junty, tajné organizace patříci k extrémní pravici nebo extrémní levici.
Vždy jde o jednotlivce nebo pár jednotlivců a ti jsou ve většině případů donuceni policejní sbor opustit.
Policejní uniforma a odznak jsou alespoň pro mně určitým symbolem. Pokud jsem polda netoužím patřit kamkoliv jinam.
Pokud je někdo ke mně slušný a dodržuje zákony, je mi jedno jestli má dredy, číro, holou hlavu, nebo je zelený, modrý, žlutý nebo černý.
Vadí mi, že si někteří lidé berou do pusy Policii jako celek, místo aby posuzovali činy jednotlivců.
Když vidím v mediích titulek: "Policie to či ono,, ježí se mi hrůzou vlasy na hlavě.
Nevím jak ostatní policisté, ale já mám od 18 let občanku. To znamená, že jsem svéprávný a za své skutky zodpovídám sám. Pro ostatní policisty platí to samé. Každý jednotlivý policista zodpovídá za své činy. Za policisty jen do určité míry nese zodpovědnost jejich nadřízený. Tato míra je omezená na faktory, které může nadřízený ovlivnit z pravomocí své funkce.
Takže pro Denvera, Outa, Vrtulníka-Sokola a jiné. Policejní práci miluju a Policie je pro mně posvátnou institucí. Pokud někdo kritizuje jednotlivé skutky policistů, nevadí mi to. Nikdo ale nemá právo tvrdit, že Policie je taková nebo maková. Neboť Policii tvoří 47 000 lidí. Je pomýlené posuzovat všechny tyto lidi dle skutku jednotlivce nebo několika málo jednotlivců.
Žádám vás tedy, abyste ze svého slovníku vynechali termíny typu: Policie je taková nebo maková, Policie to nebo ono. Takové výroky pronášejí jen hlupáci, kteří si neuvědomují o čem mluví.
21:42:19 13. 03. 2010
1 0
Jistě taky nejsem šťastný z toho co tady píše vrtulník sokol. Nicméně pokud dodržuje pravidla není důvod ji jakoliv omezovat. Nelibí se mi názory Vrtulníka Sokola, Denvera nebo Outa, přesto je respektuju jako jiný názor jiného člověka s jinými hodnotami, než mám já.
Jsem hrdý na to, že jsem polda a jsem hrdý na své kolegy, kteří odvádějí dobrou práci.
Iritují mně pokusy některých lidí neustále poukazovat na nějakou domnělou náklonnost policistů k jedné nebo druhé straně. Policista profesionál, (a je jich dost), nikdy nenadržuje žádné straně. Objektivně posuzuje zjištěné skutečnosti a důkazy. O tom policejní práce je. Pokud to někdo dělá jinak je to špatně.
Pro jednou a pro vždy. U Policie ČR neexistují a pokud vím nikdy neexistovaly žádné skupiny, kliky, junty, tajné organizace patříci k extrémní pravici nebo extrémní levici.
Vždy jde o jednotlivce nebo pár jednotlivců a ti jsou ve většině případů donuceni policejní sbor opustit.
Policejní uniforma a odznak jsou alespoň pro mně určitým symbolem. Pokud jsem polda netoužím patřit kamkoliv jinam.
Pokud je někdo ke mně slušný a dodržuje zákony, je mi jedno jestli má dredy, číro, holou hlavu, nebo je zelený, modrý, žlutý nebo černý.
Vadí mi, že si někteří lidé berou do pusy Policii jako celek, místo aby posuzovali činy jednotlivců.
Když vidím v mediích titulek: "Policie to či ono,, ježí se mi hrůzou vlasy na hlavě.
Nevím jak ostatní policisté, ale já mám od 18 let občanku. To znamená, že jsem svéprávný a za své skutky zodpovídám sám. Pro ostatní policisty platí to samé. Každý jednotlivý policista zodpovídá za své činy. Za policisty jen do určité míry nese zodpovědnost jejich nadřízený. Tato míra je omezená na faktory, které může nadřízený ovlivnit z pravomocí své funkce.
Takže pro Denvera, Outa, Vrtulníka-Sokola a jiné. Policejní práci miluju a Policie je pro mně posvátnou institucí. Pokud někdo kritizuje jednotlivé skutky policistů, nevadí mi to. Nikdo ale nemá právo tvrdit, že Policie je taková nebo maková. Neboť Policii tvoří 47 000 lidí. Je pomýlené posuzovat všechny tyto lidi dle skutku jednotlivce nebo několika málo jednotlivců.
Žádám vás tedy, abyste ze svého slovníku vynechali termíny typu: Policie je taková nebo maková, Policie to nebo ono. Takové výroky pronášejí jen hlupáci, kteří si neuvědomují o čem mluví.
21:42:19 13. 03. 2010

1 0
re
Lukas-Heinz2: Je možné, že army není, to by bylo je dobře, ale nemusí být člověk zrovna odborník na extremismus, aby pochopil, co dotyčná myslí tím povídáním o oblečení - "prostě jsem hezky oblečená a kdyby jim to uniforma nezakazovala, vypadali by tak taky" nemyslím si, že by se chtěli ti policisté převlékat do ženských šatů.
Někteří extrémisté se už naučili mluvit a psát tak, aby to na první pohled většinu lidí nepobuřovalo, nejvíc na blití je, když se zaštiťují "demokracií".
19:51:34 13. 03. 2010
0 0
Lukas-Heinz2: Je možné, že army není, to by bylo je dobře, ale nemusí být člověk zrovna odborník na extremismus, aby pochopil, co dotyčná myslí tím povídáním o oblečení - "prostě jsem hezky oblečená a kdyby jim to uniforma nezakazovala, vypadali by tak taky" nemyslím si, že by se chtěli ti policisté převlékat do ženských šatů.
Někteří extrémisté se už naučili mluvit a psát tak, aby to na první pohled většinu lidí nepobuřovalo, nejvíc na blití je, když se zaštiťují "demokracií".
19:51:34 13. 03. 2010

0 0
Pro FS, Martoo a Denvera
Netušil sem, že se debatao typologii policistů může zvrhnout v to co se zvrhla. Nicméně faktem je, že někteří lidé berou to co se napiše v diskusi jako dogma. Pokud teda Vrtulník sokol 88 napíše, že nějaký policista obdivoval její nášivky, (aniž by byl specifikováno jaké, někdo z toho vyvodí, že policisté jsou příznivci extrémismu. Nicméně vrtulník sokol 88 nemusí být z armády , nemusí to být holka atd.
Prostě to co tady na fóru někdo blafne nemusí být pravda. Pišu to z toho důvodu, že zde opět citím např. ze strany Denvera, snahu vyvozovat z diskuse nějaké závěry a radoby psychologické rozbory o povaze policistů nebo jejich přislušnosti k nějaké tajné extrémistické organizaci.
Na fóru si může říkat kdo chce, pokud to není proti určeným pravidlům. Pokud tedy napíšu, že 90% policistů jsou mimozemšťané a ja sám jsem sám rohatý, inteligentní člověk si to přebere. Pokud ale někdo není soudný a vezme to jako fakt, pak asi nemá v hlavě vše zcela v pořádku.
18:50:01 13. 03. 2010
2 0
Netušil sem, že se debatao typologii policistů může zvrhnout v to co se zvrhla. Nicméně faktem je, že někteří lidé berou to co se napiše v diskusi jako dogma. Pokud teda Vrtulník sokol 88 napíše, že nějaký policista obdivoval její nášivky, (aniž by byl specifikováno jaké, někdo z toho vyvodí, že policisté jsou příznivci extrémismu. Nicméně vrtulník sokol 88 nemusí být z armády , nemusí to být holka atd.
Prostě to co tady na fóru někdo blafne nemusí být pravda. Pišu to z toho důvodu, že zde opět citím např. ze strany Denvera, snahu vyvozovat z diskuse nějaké závěry a radoby psychologické rozbory o povaze policistů nebo jejich přislušnosti k nějaké tajné extrémistické organizaci.
Na fóru si může říkat kdo chce, pokud to není proti určeným pravidlům. Pokud tedy napíšu, že 90% policistů jsou mimozemšťané a ja sám jsem sám rohatý, inteligentní člověk si to přebere. Pokud ale někdo není soudný a vezme to jako fakt, pak asi nemá v hlavě vše zcela v pořádku.
18:50:01 13. 03. 2010

2 0
úžasné
Hm, je to fajn vědět, že jsou u armády lidi, kteří mají potřebu si za nick připojit "88", tedy "Heil Hitler" (jak vlastenecké!) i že jsou mezi námi jednotlivci, kteří na ulici obdivují "pěkné nášivky", které má někdo takový na oblečení, nebo dělají po Praze takovým taxi.
Ale třeba se pletu a to "88" znamená třeba IQ, nebo obvod pasu, nebo tak?
Jinak článek je super!
18:19:22 13. 03. 2010
0 0
Hm, je to fajn vědět, že jsou u armády lidi, kteří mají potřebu si za nick připojit "88", tedy "Heil Hitler" (jak vlastenecké!) i že jsou mezi námi jednotlivci, kteří na ulici obdivují "pěkné nášivky", které má někdo takový na oblečení, nebo dělají po Praze takovým taxi.
Ale třeba se pletu a to "88" znamená třeba IQ, nebo obvod pasu, nebo tak?
Jinak článek je super!
18:19:22 13. 03. 2010

0 0
to vrtulnik
Rozhodně díky za to, že jsi se takhle vyjádřila (15:41:49 13. 03. 2010), je dobré vědět jak to vlastně je..
O tvých názorech můžeme vést debaty hodiny a hodiny, o nacionalismu jako takovým i o podstatě demokracie.. Jenže každá byť i sebelepší idea a myšlenka či politický směr a státní zřízení má oporu v lidech, což je její největší a zásadní slabina.. Vždycky se najde někdo, kdo to prostě vezme do ruky po svým a ideu a myšlenku znásilní, podobně jako u ostatních ideí.. Když jsi zrovna zmínila slova jako nacionalismus a demokracie, mluvíš o nejvíce zneužitých pojmech tohoto století..
Nejedná se o moje názory, ale o čistá fakta, které nikdo nesmaže.. Myslím, že umírněnější postoje by byly pro většinu schůdnější..
16:16:16 13. 03. 2010
1 0
Rozhodně díky za to, že jsi se takhle vyjádřila (15:41:49 13. 03. 2010), je dobré vědět jak to vlastně je..
O tvých názorech můžeme vést debaty hodiny a hodiny, o nacionalismu jako takovým i o podstatě demokracie.. Jenže každá byť i sebelepší idea a myšlenka či politický směr a státní zřízení má oporu v lidech, což je její největší a zásadní slabina.. Vždycky se najde někdo, kdo to prostě vezme do ruky po svým a ideu a myšlenku znásilní, podobně jako u ostatních ideí.. Když jsi zrovna zmínila slova jako nacionalismus a demokracie, mluvíš o nejvíce zneužitých pojmech tohoto století..
Nejedná se o moje názory, ale o čistá fakta, které nikdo nesmaže.. Myslím, že umírněnější postoje by byly pro většinu schůdnější..
16:16:16 13. 03. 2010

1 0
ban
vzhledem k tomu, že je mi jasné že ho dříve nebo později dostanu, chtěla bych vám jen říct, abyste si mé příspěvky nevykládali zle(i když u většiny se tak už stalo). je mi jasné, že je tu dost lidí, co mně tu nechtějí. zajímavé je, že mi tu všichni připomínáte demokracii...ovšem zrovna ban mi moc demokratický nepřijde. ale co už. už jen čekám, kdy na mně někdo z vás pošle policii, nebo rovnou zásahovku.
15:47:12 13. 03. 2010
0 0
vzhledem k tomu, že je mi jasné že ho dříve nebo později dostanu, chtěla bych vám jen říct, abyste si mé příspěvky nevykládali zle(i když u většiny se tak už stalo). je mi jasné, že je tu dost lidí, co mně tu nechtějí. zajímavé je, že mi tu všichni připomínáte demokracii...ovšem zrovna ban mi moc demokratický nepřijde. ale co už. už jen čekám, kdy na mně někdo z vás pošle policii, nebo rovnou zásahovku.
15:47:12 13. 03. 2010

0 0
Denvere, samozřejmě že s tím co psal sokol88 nesouhlasím, ale to je tak všechno co s tím mohu udělat.
15:44:12 13. 03. 2010

0 0
všem
já nepatřím k žádnému směru, já mám svou vlastní cestu a ze všeho si beru něco. opravdu zvláštní...nepsala jsem, že ti policisté byli neonacisté. a jentak mimochodem, ani já, ani moji kamarádi nenapadáme ostatní. protože nám to přijde jako volovina. protože tím se nic nezmění. usilujeme o nacionalizaci naší republiky, aby si už konečně lidi uvědomili, že jsou češi a ne masa lidí, se kterýma si bude vláda jen tak manévrovat jak bude chtít...nejsem neonacista ale nacionalista, a v tom je sakra velkej rozdíl. je smutné, že vám to nedochází. stejně jako s tím systémem...nejsem přímo proti systému, systém musí být jinak zavládne anarchie. nechceme dělat ani žádné převraty jak si myslíte, chceme demokratickou cestou lidem připomenout, že jsou češi. chceme v nich probudit hrdost a čest. bohužel, nemůžeme za to, že média ovládaná vládou, které došlo nebezpečí že by je někdo vyhnal od koryta, nám to neumožňují. a jentak mimochodem, existuje cosi jako svoboda slova. a ani policista není loutkou, která by nesměla volit. a blondýnka nejsem,ale nevidím v tom s těmi příspěvky žádnou souvislost.
15:41:49 13. 03. 2010
0 0
já nepatřím k žádnému směru, já mám svou vlastní cestu a ze všeho si beru něco. opravdu zvláštní...nepsala jsem, že ti policisté byli neonacisté. a jentak mimochodem, ani já, ani moji kamarádi nenapadáme ostatní. protože nám to přijde jako volovina. protože tím se nic nezmění. usilujeme o nacionalizaci naší republiky, aby si už konečně lidi uvědomili, že jsou češi a ne masa lidí, se kterýma si bude vláda jen tak manévrovat jak bude chtít...nejsem neonacista ale nacionalista, a v tom je sakra velkej rozdíl. je smutné, že vám to nedochází. stejně jako s tím systémem...nejsem přímo proti systému, systém musí být jinak zavládne anarchie. nechceme dělat ani žádné převraty jak si myslíte, chceme demokratickou cestou lidem připomenout, že jsou češi. chceme v nich probudit hrdost a čest. bohužel, nemůžeme za to, že média ovládaná vládou, které došlo nebezpečí že by je někdo vyhnal od koryta, nám to neumožňují. a jentak mimochodem, existuje cosi jako svoboda slova. a ani policista není loutkou, která by nesměla volit. a blondýnka nejsem,ale nevidím v tom s těmi příspěvky žádnou souvislost.
15:41:49 13. 03. 2010

0 0
THOR
Všichni tady furt řešíte mně a to jestli doržuju BAN,ale todle vás nechává klidnejma?Policajt má chránit slabší,má bojovat proti zlu,rasismu a nenávisti a né dělat opak.Sem možná trochu mimo a asi nehodím to tohodle světa,ale pro mně lidi jako je třeba ten policajt X a jiný,kterejm sem tady vyjádřil podporu,tak jsou fakt frajeři a věřím,že jim to osud nějak vrátí.A tímdle sem tady nijak neodbočil od tématu.Naopak.Na někoho řekněme špatnýho, může člověk narazit všude,ale když je špatnej polda,tak je to průser.
15:19:52 13. 03. 2010
0 0
Všichni tady furt řešíte mně a to jestli doržuju BAN,ale todle vás nechává klidnejma?Policajt má chránit slabší,má bojovat proti zlu,rasismu a nenávisti a né dělat opak.Sem možná trochu mimo a asi nehodím to tohodle světa,ale pro mně lidi jako je třeba ten policajt X a jiný,kterejm sem tady vyjádřil podporu,tak jsou fakt frajeři a věřím,že jim to osud nějak vrátí.A tímdle sem tady nijak neodbočil od tématu.Naopak.Na někoho řekněme špatnýho, může člověk narazit všude,ale když je špatnej polda,tak je to průser.
15:19:52 13. 03. 2010

0 0
to vrtulník-sokol88
Jak to vlastně s tebou je? Otevřeně řekni, sympatizuješ s radikálními směry? Podle tvých minulých přísěvků mi to, stejně jako celé řadě ostatních, tak připadá..
Doufám, že to nebereš jako moc troufalé či dokonce jako urážku, jen jsem se tě narovinu zeptal.. Nechci totiž spekulovat ani tě nějak napadat a to platí i o té tvé "88" na konci nicku, která svoji symboliku v radikální sféře také má..
15:16:11 13. 03. 2010
0 0
Jak to vlastně s tebou je? Otevřeně řekni, sympatizuješ s radikálními směry? Podle tvých minulých přísěvků mi to, stejně jako celé řadě ostatních, tak připadá..
Doufám, že to nebereš jako moc troufalé či dokonce jako urážku, jen jsem se tě narovinu zeptal.. Nechci totiž spekulovat ani tě nějak napadat a to platí i o té tvé "88" na konci nicku, která svoji symboliku v radikální sféře také má..
15:16:11 13. 03. 2010

0 0
THOR
Říkal,ale todle se týká toho,co sem tady furt řešil.Tobě příde normální, co sem vrtulník napsal?Mně se chce zvracet.....
14:53:47 13. 03. 2010
0 0
Říkal,ale todle se týká toho,co sem tady furt řešil.Tobě příde normální, co sem vrtulník napsal?Mně se chce zvracet.....
14:53:47 13. 03. 2010

0 0
Denvre neříkal si že maš BAN??????????????
13:29:19 13. 03. 2010

0 0
Doufám,že ten tvůj příspěvek si přečetli všichni,který tady neustále tvrdí,že je u policie všechno v pořádku.Jinak naprostej souhlas s X.Ten kdo sahá na slabší,tak je ta největší s.ině.
07:52:21 13. 03. 2010

0 0
vrtulník
Máš pocit,že tu děláš policistům dobrou reklamu,když tady říkaš,že jsou mezi nima příznivci ultrapravice?A znova se tě musím zeptat.Nepřídě ti pokrytecký to,že tvdíte,jak ste PROTI SYSTÉMU a pak se přátelíš s policisty?
07:38:22 13. 03. 2010
0 0
Máš pocit,že tu děláš policistům dobrou reklamu,když tady říkaš,že jsou mezi nima příznivci ultrapravice?A znova se tě musím zeptat.Nepřídě ti pokrytecký to,že tvdíte,jak ste PROTI SYSTÉMU a pak se přátelíš s policisty?
07:38:22 13. 03. 2010

0 0
Vrtulníku
když tak čtu tvé příspěvky tady i na jiných vláknech napadá mne. Nejsi náhodou blondýna? :-))
02:01:41 13. 03. 2010
0 0
když tak čtu tvé příspěvky tady i na jiných vláknech napadá mne. Nejsi náhodou blondýna? :-))
02:01:41 13. 03. 2010

0 0
tesákovi
nejde o kolegy, nejsem policajt, jsem u armády =)
pravda ale, mám blízko i k vám. jinak bych tu třeba nebyla. zajímavé je, že všechny policajty(at už měšťáka nebo ty státní) znám vlastně z terénu, buď jsem se s nima seznámila na ulici, nebo na koncertě, akci,...kterou hlídali. co se policistů týče, potkávám buď ty, co by mě neradši zavřeli, nebo takové ty normální co si všímají chodníku, a dost často ty, co mě zdraví nebo se se mnou baví s tím, že prostě jsem hezky oblečená a kdyby jim to uniforma nezakazovala, vypadali by tak taky. někteří se dokonce ptali, kde jsem koupila ty a ty nášivky, bundu a podobně. tito lidé mě dokážou potěšit. nebo ti dobráci plešatí, co mě jednou vezli autem domů v noci přes půlku prahy proto, že už mi nejela tramvaj v noci. hodně skinheadů policisty nemá rádo, já jo, ještě se neprojevili ke mě tak, abych je neměla ráda...naopak =)
22:14:59 12. 03. 2010
0 0
nejde o kolegy, nejsem policajt, jsem u armády =)
pravda ale, mám blízko i k vám. jinak bych tu třeba nebyla. zajímavé je, že všechny policajty(at už měšťáka nebo ty státní) znám vlastně z terénu, buď jsem se s nima seznámila na ulici, nebo na koncertě, akci,...kterou hlídali. co se policistů týče, potkávám buď ty, co by mě neradši zavřeli, nebo takové ty normální co si všímají chodníku, a dost často ty, co mě zdraví nebo se se mnou baví s tím, že prostě jsem hezky oblečená a kdyby jim to uniforma nezakazovala, vypadali by tak taky. někteří se dokonce ptali, kde jsem koupila ty a ty nášivky, bundu a podobně. tito lidé mě dokážou potěšit. nebo ti dobráci plešatí, co mě jednou vezli autem domů v noci přes půlku prahy proto, že už mi nejela tramvaj v noci. hodně skinheadů policisty nemá rádo, já jo, ještě se neprojevili ke mě tak, abych je neměla ráda...naopak =)
22:14:59 12. 03. 2010

0 0
4 vrtulník.....:)
Tak to máš štěstí na kolegy.........
21:29:51 12. 03. 2010
0 0
Tak to máš štěstí na kolegy.........
21:29:51 12. 03. 2010

0 0
hezké
Máš pravdu, s tímto souhlasím =)
naštěstí jsem zatím nepoznala jiné než ty akční a vtipné, za což jsem ráda. mám hodně kamarádů policajtů a jsem za to ráda.
21:15:43 12. 03. 2010
0 0
Máš pravdu, s tímto souhlasím =)
naštěstí jsem zatím nepoznala jiné než ty akční a vtipné, za což jsem ráda. mám hodně kamarádů policajtů a jsem za to ráda.
21:15:43 12. 03. 2010

0 0
Policista a ekonom
I ten největší srdcař je limitovaný rozmaren civilního zaměstance, jehož funkce je předurčena k servisu pro policistu. Bohužel moc těchto lidí je taková, že hlas těch řadových policistů k němu nedojde a proto tu čteme, co vše jste si nakoupili, aby jste mohli dělat co Vás baví. Být užiteční.
21:07:04 12. 03. 2010
1 0
I ten největší srdcař je limitovaný rozmaren civilního zaměstance, jehož funkce je předurčena k servisu pro policistu. Bohužel moc těchto lidí je taková, že hlas těch řadových policistů k němu nedojde a proto tu čteme, co vše jste si nakoupili, aby jste mohli dělat co Vás baví. Být užiteční.
21:07:04 12. 03. 2010

1 0
Aktuální stav
Svatá pravda, jen těch přizdisráčů a poserů je každý rok víc a víc.
16:19:33 12. 03. 2010
0 0
Svatá pravda, jen těch přizdisráčů a poserů je každý rok víc a víc.
16:19:33 12. 03. 2010

0 0
Neuvěřitelně přesné! zejména co se týče těch přizdisráčů a prospěchářů. Hned jsem si vybavil několik kolegů. Při první příležitosti dám jednomu kolegovi přes držku. Třeba na tělocviku, je to zmrd co je schopen někoho (slabšího -bezdomovce,narkomana)zbít a jěště se o něj zranit a udělat jej ještě na útok. Na každý prase se vaří voda!
15:39:00 12. 03. 2010

0 0
Ještě sem se setkal s jedním typem policistů.
Gumy:
Policisté co dělají všechno podle předpisů a zákona bez zapojení jakékoliv logiky nebo vlastního úsudku.Vsadím se že dokonce potřebují nějaký interní řád aby věděli jak správně chodit na WC.
15:22:30 12. 03. 2010

0 0
Je to hezky napsané a dá se s tím než souhlasit. Nicméně si myslím, že nejde tak o to, že by byl každý policista jiný, ale každý člověk se liší. A jaký je člověk v civilu takový bude po nástupu k policii. Je pravda, že ti prospěcháři a poserové se s nárůstem moci vůči ostatním ještě zhorší. Ale přiznejme si, že každý má v sobě částečně každý typ, který si tu popsal jen záleží která část v člověku převládá a která se objeví v určitých vypjatých situacích. Vezmi si například kluka okolo 25 let, je svobodný a bezdětný příkladný tvůj nadšenec a srdcař. Najednou potká tu svoji a do 2 let je situace naopak, poté se začne ohlížet na rodinu a najednou už si vše začne rozmýšlet než se nechat někde zastřelit při akční honičce atd. a jeho část zabředne ke dvěma posledně jmenovaným, ale jinak je nadšenec pořád. Má někdo právo ho kritizovat, že již není 100% nadšencem a srdcařem? Samozřejmě, že nemá a ti podlézavci a podobní se většinou nezmění nikdy.
09:15:08 12. 03. 2010

0 0
naprostý souhlas
Moc pěkný článek, který naprosto vystihuje policisty, který jsem zatím poznal.. Je pravda, že leckdy je ta typologie promíchaná a každý má v sobě nějaký z prvků uvedených ve článku, ale jako základní rysy to sedí..
Bohužel také u déle sloužícíh kolegů, stejně jako od dříve angažované vlastní rodiny, vidím, cítím a hlavně slyším, že nadšence a srdcaře, dobráky a pohodáře neskutečným způsobem ubíjejí prospěcháři a bezpáteřníci.. Oni pak se pomalinku dostávají do pasivity a po čase se z nich bohužel stávají roboti a vyhořelci, kteří mají zkušeností na rozdávání, většinou patří mezi nejcennější lidi, které policie má, ale oni už toho mají prostě dost..
Jako mladí policisté se snažíme od takových policistů toho nejvíce pochytit z oblasti postupů a praktických rad.. Téhle typologie jsem poznal většinou kolegy sloužící dlouhou dobu..
Od nadšenců a srdcařů poznáváme k čemu tady policie je, co musí všechno dělat, s jakým zápalem.. Jedná se o většinou služebně mladší kolegy..
Od dobráků a pohodářů poznáváme jak jednat s lidma, co od nich očekávat, jak je správně pochopit, vyslechnout a jak jim poradit.. Oni mají většinou největší snahu nováčkům pomáhat..
09:14:06 12. 03. 2010
1 0
Moc pěkný článek, který naprosto vystihuje policisty, který jsem zatím poznal.. Je pravda, že leckdy je ta typologie promíchaná a každý má v sobě nějaký z prvků uvedených ve článku, ale jako základní rysy to sedí..
Bohužel také u déle sloužícíh kolegů, stejně jako od dříve angažované vlastní rodiny, vidím, cítím a hlavně slyším, že nadšence a srdcaře, dobráky a pohodáře neskutečným způsobem ubíjejí prospěcháři a bezpáteřníci.. Oni pak se pomalinku dostávají do pasivity a po čase se z nich bohužel stávají roboti a vyhořelci, kteří mají zkušeností na rozdávání, většinou patří mezi nejcennější lidi, které policie má, ale oni už toho mají prostě dost..
Jako mladí policisté se snažíme od takových policistů toho nejvíce pochytit z oblasti postupů a praktických rad.. Téhle typologie jsem poznal většinou kolegy sloužící dlouhou dobu..
Od nadšenců a srdcařů poznáváme k čemu tady policie je, co musí všechno dělat, s jakým zápalem.. Jedná se o většinou služebně mladší kolegy..
Od dobráků a pohodářů poznáváme jak jednat s lidma, co od nich očekávat, jak je správně pochopit, vyslechnout a jak jim poradit.. Oni mají většinou největší snahu nováčkům pomáhat..
09:14:06 12. 03. 2010

1 0




