Přihlásit / Zaregistrovat se
Diskuze ke článku
Když do ulic, tak v dobrých botách...
Není to tak dlouho, co jsem při listování služebním intranetem narazil na ceník policejní oděvní výstrojny a zapátral zde po nabídce vhodných bot pro službu. Tím nemyslím polobotky, které jsou vhodné tak do kanceláře a na recepce, ale opravdu boty vhodné tzv. „do pole“, protože policista se ve službě může dostat opravdu do každého prostředí.
Autor: Lukáš Heinz
Publikováno: 03. 09. 2009
Zobrazit celý článek
Publikováno: 03. 09. 2009
Hodnocení článku
Průměrná známka 1
Diskuze ke článku
Počet komentářů ke článku: 31
Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.
výše , překlep
15:37:09 16. 09. 2009
0 0
nemá někdo zájem o HI - TEC Magnum stealth II leather, cena kolem 1800,-,( běžně 2200 a víše ), potom magnumy polovysoký(ale mohutnější nárt a vyší podrážka) za cenu kolem 1500.
15:36:19 16. 09. 2009
0 0
Asi jakékoliv boty budou lepší než to, co se fasuje:) já osobně mám GSG9 a nemůžu si je vynachválit...
13:35:16 04. 09. 2009
0 0
Osobně mám skvělé zkušenosti se značkou HAIX. Zejména tedy se zásahovou obuví pro hasiče. Dělají í hodně modelů pro ozbrojené složky a ta značka má tradici. Horší je to s cenou a sháňkou v ČR.
www.haix.com/eng/index_en.php
Thor: Nad těma jsem taky uvažoval, podle popisu vypadají zajímavě a Blackhawku se dá věřit. Ale taky jsem nenašel nikoho kdo by mi řekl vlastní osobní zkušenosti. Neb botu jsem naživo viděl a měl v ruce v Praze v krámu a zaujaly mě. Rozhodně bych se nebál že člověk nějak prohloupí. Hlavně je opravdu lehká.
13:28:53 04. 09. 2009
0 0
Já nosím do práce www.sportovniobchod.cz/obuv-hi-tec-magnum-elite-leather-symp-ct-z8691.html. Již při prvním obutí byly pohodlné, dá se v nich dělat úplně vše, po celodenním nošení (jak v autě, tak i šlapání) nebolí nohy. Sice vypadají trochu bytelně (vyšší podrážka), ale to je jen o zvyku. Mám je půl roku a jsem s nimi maximálně spokojený. Normálně stojí kolem 4000,-, na veletrhu jsem je sehnal za 1600,-...
13:19:37 04. 09. 2009
0 0
Chtěl jsem se zeptat, jestli někdo nemáte zkušenosti s těma Blackhawk Warrior Desert Ops. Díval jsem se všude možně na internetu a nic moc jsem nenašel.
10:33:10 04. 09. 2009
0 0
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.
Boty do služby.
BW Boty model 2000 Original, to jsou boty do nepohody. Super na běh,přelézání čehokoliv,pevné.Sedí a skvěle kopírují nohu. Sice nemaji membránu,ale později promoknou, než se člověk při pohybu spaří v gore od Prabosu. Za víc jak 20 let mu firmy jsem od šedesátek prostřídal různé boty,prošel celou řadu Prabosu ale neni to pravé ořechové. Maji nedobrou useň a ve vysokých gore se člověk po pár hodinách koupe pod vložkou. V kombinaci s merino ponožkou ještě možná. Kobry 7 se ropáraji a odlamujou se očka, Kobry 9 se rozlámou a zabačkorovatí. Jejich příznivá cena je sice super,ale kdo střídá mokro sucho či bláto, ať počítá maximálně sezonu. Mají slabou useň. to se týká i Adidas GSG 9, Magnum Midnite plus nedostatečně ochrání kotník s výdrží nemám tu čest. Ale všechny modely uvedené pro městskou sluřbu postačí. Kdo se však vydá do terénu bude řešit dilema, co na nohu. V dnešní době však najít opravdu kvalitní botu co padne do požadovaného prostředí, kde se pohybujete, je oříšek. Ty erární to opravdu nejsou.......
10:17:00 13. 03. 2010
0 0
BW Boty model 2000 Original, to jsou boty do nepohody. Super na běh,přelézání čehokoliv,pevné.Sedí a skvěle kopírují nohu. Sice nemaji membránu,ale později promoknou, než se člověk při pohybu spaří v gore od Prabosu. Za víc jak 20 let mu firmy jsem od šedesátek prostřídal různé boty,prošel celou řadu Prabosu ale neni to pravé ořechové. Maji nedobrou useň a ve vysokých gore se člověk po pár hodinách koupe pod vložkou. V kombinaci s merino ponožkou ještě možná. Kobry 7 se ropáraji a odlamujou se očka, Kobry 9 se rozlámou a zabačkorovatí. Jejich příznivá cena je sice super,ale kdo střídá mokro sucho či bláto, ať počítá maximálně sezonu. Mají slabou useň. to se týká i Adidas GSG 9, Magnum Midnite plus nedostatečně ochrání kotník s výdrží nemám tu čest. Ale všechny modely uvedené pro městskou sluřbu postačí. Kdo se však vydá do terénu bude řešit dilema, co na nohu. V dnešní době však najít opravdu kvalitní botu co padne do požadovaného prostředí, kde se pohybujete, je oříšek. Ty erární to opravdu nejsou.......
10:17:00 13. 03. 2010

0 0
GSG 9
Nemůžu si na ně vážně stěžovat...jediné co jim lze vytknout, je nešťasné řešení textilních "oček" na tkaničku v oblasti nártu. Ty se mejí tendenci protrhávat. Proto jsem to vyřešil provlečením asi 4mm silné gumové hadičky. Skrz ni teprve vedu tkaničku. A je klid :-)
14:54:29 09. 03. 2010
0 0
Nemůžu si na ně vážně stěžovat...jediné co jim lze vytknout, je nešťasné řešení textilních "oček" na tkaničku v oblasti nártu. Ty se mejí tendenci protrhávat. Proto jsem to vyřešil provlečením asi 4mm silné gumové hadičky. Skrz ni teprve vedu tkaničku. A je klid :-)
14:54:29 09. 03. 2010

0 0
GSG 9
Kolega si koupil Adidas GSG 9 v prodejně Actionzone v Praze. Už 3 x je reklamoval. Prodejce se zachoval naprosto korektně a boty vyměnil. Nicméně dle informací od prodejce je na tyto boty hodně reklamací.
Myslím, že GSG 9 jsou velmi pohodlné, ale jejich kvalita se přeceňuje. Mají jen slavné jméno.
Je to jako s Glockem. Sám jsem měl 10 let Glocka 19. vynikající zbraň, ale mnoho lidí ji glorifikuje.
Myslím že boty od Prabosu nebo Hi-Tec odvedou stejnou práci za měnší peníze.
11:48:45 06. 03. 2010
0 0
Kolega si koupil Adidas GSG 9 v prodejně Actionzone v Praze. Už 3 x je reklamoval. Prodejce se zachoval naprosto korektně a boty vyměnil. Nicméně dle informací od prodejce je na tyto boty hodně reklamací.
Myslím, že GSG 9 jsou velmi pohodlné, ale jejich kvalita se přeceňuje. Mají jen slavné jméno.
Je to jako s Glockem. Sám jsem měl 10 let Glocka 19. vynikající zbraň, ale mnoho lidí ji glorifikuje.
Myslím že boty od Prabosu nebo Hi-Tec odvedou stejnou práci za měnší peníze.
11:48:45 06. 03. 2010

0 0
Boty
Fasované boty,nejsou až tak špatné,absolvoval jsem v zimních kanadách 50km noční zrychlený přesun na Vysočině a bez odřenin a otlaků.Jen jsou dost těžký.Blackhawky jsou proti nim jako bačkůrky.V Olomouci je prodejna co objednává za parádních podmínek GSG 9-2,a to je vrchol obutí.Pro případné zájemce: DavidHalamka@seznam.cz
10:56:22 06. 03. 2010
0 0
Fasované boty,nejsou až tak špatné,absolvoval jsem v zimních kanadách 50km noční zrychlený přesun na Vysočině a bez odřenin a otlaků.Jen jsou dost těžký.Blackhawky jsou proti nim jako bačkůrky.V Olomouci je prodejna co objednává za parádních podmínek GSG 9-2,a to je vrchol obutí.Pro případné zájemce: DavidHalamka@seznam.cz
10:56:22 06. 03. 2010

0 0
boty do práce
Jak se vám v těchto botách běhá,zajímalo by mě co na to vaše nohy po 3 kilometrech.
13:11:18 04. 03. 2010
0 0
Jak se vám v těchto botách běhá,zajímalo by mě co na to vaše nohy po 3 kilometrech.
13:11:18 04. 03. 2010

0 0
GSG9
Neuvěřitelně pohodlné boty....
15:01:28 04. 02. 2010
0 0
Neuvěřitelně pohodlné boty....
15:01:28 04. 02. 2010

0 0
magnum
osobně nosím už druhým rokem botky Magnum Midnite plus www.earmyshop.cz/image_preview.php?image_path=/editor/image/produkty2/obrazek_3304.jpg nosím je podzim, zima, na nošení v létě nejsou.. mají vložku, která odvádí pot.. voděodolné jsou částečně po impregnaci.. jsou lehké a velice pohodlné.. jsem s nimi spokojený.. hlavně uváděná velikost skutečně odpovídá..
13:48:25 10. 01. 2010
0 0
osobně nosím už druhým rokem botky Magnum Midnite plus www.earmyshop.cz/image_preview.php?image_path=/editor/image/produkty2/obrazek_3304.jpg nosím je podzim, zima, na nošení v létě nejsou.. mají vložku, která odvádí pot.. voděodolné jsou částečně po impregnaci.. jsou lehké a velice pohodlné.. jsem s nimi spokojený.. hlavně uváděná velikost skutečně odpovídá..
13:48:25 10. 01. 2010

0 0
botky
ve škole fasované kanady, nemohu si stěžovat, botky dobré, lehké a pohodlné. do přírody ideál. když jsem v civilu, nosím 20-dírkové botky Invader(tuším), a také si nemohu stěžovat...pohodlné, okovaná špička, hezké na pohled
13:08:38 02. 01. 2010
0 0
ve škole fasované kanady, nemohu si stěžovat, botky dobré, lehké a pohodlné. do přírody ideál. když jsem v civilu, nosím 20-dírkové botky Invader(tuším), a také si nemohu stěžovat...pohodlné, okovaná špička, hezké na pohled
13:08:38 02. 01. 2010

0 0
výše , překlep
15:37:09 16. 09. 2009

0 0
nemá někdo zájem o HI - TEC Magnum stealth II leather, cena kolem 1800,-,( běžně 2200 a víše ), potom magnumy polovysoký(ale mohutnější nárt a vyší podrážka) za cenu kolem 1500.
15:36:19 16. 09. 2009

0 0
boty
Ja nosim kanady od Magnumu, konkretne model Elite spider 8.0. Boty jsou kvalitni, s vibram podrazkou, vyztuzeni spodku kompozitem, antibakterialni, vodeodolne. Smes vysoce odolne kvalitni kuze a dalsich hitech materialu. Vrele doporucuji. Cena nekde okolo 3000 - 3500 Kc.
19:07:10 12. 09. 2009
1 0
Ja nosim kanady od Magnumu, konkretne model Elite spider 8.0. Boty jsou kvalitni, s vibram podrazkou, vyztuzeni spodku kompozitem, antibakterialni, vodeodolne. Smes vysoce odolne kvalitni kuze a dalsich hitech materialu. Vrele doporucuji. Cena nekde okolo 3000 - 3500 Kc.
19:07:10 12. 09. 2009

1 0
re:Willy79
Ona ta bunda byla s převlečnýma kalhotama za 5500. A jediný způsob jak v ní v zimě neumrznout je dát do ní vložku z pákra. Jinak nepromokavá je jen asi 1 rok pak už ti začnou moknout záda (alespoň mě a 2 kolegům). A samostatnou kapitolou jsou všudepřítomné kapsy ze síťoviny, které se při čemkoliv co má ostřejší hrany trhají.
13:00:23 12. 09. 2009
0 0
Ona ta bunda byla s převlečnýma kalhotama za 5500. A jediný způsob jak v ní v zimě neumrznout je dát do ní vložku z pákra. Jinak nepromokavá je jen asi 1 rok pak už ti začnou moknout záda (alespoň mě a 2 kolegům). A samostatnou kapitolou jsou všudepřítomné kapsy ze síťoviny, které se při čemkoliv co má ostřejší hrany trhají.
13:00:23 12. 09. 2009

0 0
SWAT
Když jsem se rozhodoval jaké botyz volit, tak jsem si i dle zkušeností našich bojařů koupil SWATy za 3200,-Kč. Boty lehké, pohodlné a s tichou podrážkou při chůzi. Řízení auta bez problémů. Pokud bych se měl vyjádřit k KVALITA vs. CENA součástek z výstrojáku, tak asi jediná kvalitní věc, je černé tričko POLICIE. Vše ostatní stojí za ***.
Konkrétně by mě zajímala zkušenost kolegů z dopravky, jaké mají zkušenosti z novou bundou 05? Já když ji kupoval vloni, tak za 4500 (letos už je za 2500). V zimě je v tom zima, ikdyž mám tričko, kočili svetr a bundu.
19:19:58 10. 09. 2009
0 0
Když jsem se rozhodoval jaké botyz volit, tak jsem si i dle zkušeností našich bojařů koupil SWATy za 3200,-Kč. Boty lehké, pohodlné a s tichou podrážkou při chůzi. Řízení auta bez problémů. Pokud bych se měl vyjádřit k KVALITA vs. CENA součástek z výstrojáku, tak asi jediná kvalitní věc, je černé tričko POLICIE. Vše ostatní stojí za ***.
Konkrétně by mě zajímala zkušenost kolegů z dopravky, jaké mají zkušenosti z novou bundou 05? Já když ji kupoval vloni, tak za 4500 (letos už je za 2500). V zimě je v tom zima, ikdyž mám tričko, kočili svetr a bundu.
19:19:58 10. 09. 2009

0 0
re:Lukas Heinz
Ja mam pres dva roky puvodni kanady a jsem s nima kupodivu spokojenej, netece mi do nich ted teprv zacina zralok vzadu. Do zimy vezmu funkcni ponozky do leta taky a ridi se mi v nich taky dobre.
Jinak byl jsem na bartaku pro ty polni ale maj jenom cely cisla jenze jsem potreboval 10,5 tak se chystam na zbraslav. Byl jsem trosku v soku ze je tam vubec meli ;-)
14:07:46 09. 09. 2009
0 0
Ja mam pres dva roky puvodni kanady a jsem s nima kupodivu spokojenej, netece mi do nich ted teprv zacina zralok vzadu. Do zimy vezmu funkcni ponozky do leta taky a ridi se mi v nich taky dobre.
Jinak byl jsem na bartaku pro ty polni ale maj jenom cely cisla jenze jsem potreboval 10,5 tak se chystam na zbraslav. Byl jsem trosku v soku ze je tam vubec meli ;-)
14:07:46 09. 09. 2009

0 0
re:appalacio
No já dostat do ruky toho co je odpovědnej za ty igelitový košile a kalhoty do kterejch všili umělohmotnou šusťákovinu, a po 20 min sem od kolen po pas zapařenej, tak ho navlíknu do těch čínskejch hadrů a přivážu ve vedru na 5hod ke sloupu, aby viděl jak se v tom bezvadně funguje.
21:53:06 04. 09. 2009
0 0
No já dostat do ruky toho co je odpovědnej za ty igelitový košile a kalhoty do kterejch všili umělohmotnou šusťákovinu, a po 20 min sem od kolen po pas zapařenej, tak ho navlíknu do těch čínskejch hadrů a přivážu ve vedru na 5hod ke sloupu, aby viděl jak se v tom bezvadně funguje.
21:53:06 04. 09. 2009

0 0
appalacio
S druhym odstavcem naprostej souhlas a nedivím se. Všude kde jde o veřejný zakázky je to "Já na bráchu, brácha na mě" a o kvalitu jde až v poslední řadě.
20:08:44 04. 09. 2009
0 0
S druhym odstavcem naprostej souhlas a nedivím se. Všude kde jde o veřejný zakázky je to "Já na bráchu, brácha na mě" a o kvalitu jde až v poslední řadě.
20:08:44 04. 09. 2009

0 0
...
nejlepší boty, které se dají snad sehnat u PČR, tedy fasovat, jsou Gora u PJ.. zn. Probas S00625... neberu v potaz ZJ, ty asi mají jiný režim pro nákupy. Boty mám 4roky a dělám v nich to nejhorší, co se u PČR dá dělat... nechápu, proč tyhle boty nemůže nafasovat kdokoliv... normální kanady jsem nefasoval u PČR už 6let a vystačím si od té doby se dva páry výše uvedených.. v civilu znám samozřejmě ještě lepší, ale je to za vlastní kačky... proto nechápu přístup PČR?! Co je lepší, raději dražší a kvalitní boty, které normální polda vymění 1x za 5let, nebo aušus, který člověk mění 1x ročně?
Naprosto nechápu debilní, ano debilní přístup vedení PČR při výběru (nebojím se napsat podvodu) výstrojních součástek... protože co se děje u PČR za posledních x let nemá s legálním počínáním nic společného... pouhým pročtením několika málo článků, tipů, prohlédnutí několika shopů si i laik udělá dost dobrou představu, kde je kvalita a co stojí.. jak je možné, že odborníci (zloději) na ekonomickém či jakého čerta odboru u PČR jsou takto neschopní? Chtěl bych někdy dostat do ruky jediného člověka, který měl rozhodující pravomoc při nesčetných výběrových řízeních.. dobytkové jedni... omlouvám se za výlev nervů... ale muselo to jít ven... .-)
20:00:49 04. 09. 2009
0 0
nejlepší boty, které se dají snad sehnat u PČR, tedy fasovat, jsou Gora u PJ.. zn. Probas S00625... neberu v potaz ZJ, ty asi mají jiný režim pro nákupy. Boty mám 4roky a dělám v nich to nejhorší, co se u PČR dá dělat... nechápu, proč tyhle boty nemůže nafasovat kdokoliv... normální kanady jsem nefasoval u PČR už 6let a vystačím si od té doby se dva páry výše uvedených.. v civilu znám samozřejmě ještě lepší, ale je to za vlastní kačky... proto nechápu přístup PČR?! Co je lepší, raději dražší a kvalitní boty, které normální polda vymění 1x za 5let, nebo aušus, který člověk mění 1x ročně?
Naprosto nechápu debilní, ano debilní přístup vedení PČR při výběru (nebojím se napsat podvodu) výstrojních součástek... protože co se děje u PČR za posledních x let nemá s legálním počínáním nic společného... pouhým pročtením několika málo článků, tipů, prohlédnutí několika shopů si i laik udělá dost dobrou představu, kde je kvalita a co stojí.. jak je možné, že odborníci (zloději) na ekonomickém či jakého čerta odboru u PČR jsou takto neschopní? Chtěl bych někdy dostat do ruky jediného člověka, který měl rozhodující pravomoc při nesčetných výběrových řízeních.. dobytkové jedni... omlouvám se za výlev nervů... ale muselo to jít ven... .-)
20:00:49 04. 09. 2009

0 0
4 Lukáš Heinz
Polní obuv letní se prý aktualně dá sehnat na zbraslavi. Nevedel sem ze tam je vystrojak, myslel sem ze stredocesi jezdi na kladno. Ja mam problem s botama vyresenej tak sem dal nepatral. Ale zeptam se.
18:58:37 04. 09. 2009
0 0
Polní obuv letní se prý aktualně dá sehnat na zbraslavi. Nevedel sem ze tam je vystrojak, myslel sem ze stredocesi jezdi na kladno. Ja mam problem s botama vyresenej tak sem dal nepatral. Ale zeptam se.
18:58:37 04. 09. 2009

0 0
Lukas:
a zkusil jsi to na Zbraslavi ve výstrojáku?
16:20:04 04. 09. 2009
0 0
a zkusil jsi to na Zbraslavi ve výstrojáku?
16:20:04 04. 09. 2009

0 0
off topic
omlouvám se za překlepy anglická klávesnice
15:27:38 04. 09. 2009
0 0
omlouvám se za překlepy anglická klávesnice
15:27:38 04. 09. 2009

0 0
re all
Asi nejkvalitnější boty jaké měla nebo snad ještě má je nový vzor vysokých bot. Tzv. polní obuv letní. Boty se velmi podobají botám od Prabosu S 01655 PILOT. Je to kombinace kůže a umělé tkaniny. Jsou lehké. Pokud vím tak jde o základ. Žádná vodoodpudívá úprava, prostě jen úseň a umělá tkanina. Nicméně kolegové co je nosí tvrdí, že jsou velmi pohodlné. Ten samý týp má výt v celokožené verzi, jak tvrdí ve výstrojáku. Ten jsem ovšem na vlstní oči nikdy neviděl. Původní policejní kanady byly zaručený šmejd. Po měsíci se mi rozlepila podrážka a měl sem na botě klasického žraloka. Kanady byly těžké, nedalo se v nich dobře řídit. Díky ostrým odštěpkům kůže a nedodělkům po nekvalitním šití, řezaly do nohy a musel sem je zevnitř oblepit kobercovou páskou, abych zakryl vyčuhující kusy kůže. V zimě v nich byla zima a v létě v nich bylo horko. Po rozšlápnutí vypadaly na noce jako kožené onuce. No humus. Nový vzor vypoadá daleko líp a jr tak o polovinu lehčí. Vevnitře jsem neviděl žádné nedoděky. Na štítku není žádná značka ani známka po původuboty. Jen přejímací číslo. Vzhledem k tomu, že jsou kvalitnější a dají se nosit, tak samozřejmě nejsou permanentně na skladu. Pokud se vám je podaří získat ve výdejně, patříte mezi několik málo šťastlivců. Já se na ně ptám už rok a pořád ještě nedošly.
15:25:40 04. 09. 2009
0 0
Asi nejkvalitnější boty jaké měla nebo snad ještě má je nový vzor vysokých bot. Tzv. polní obuv letní. Boty se velmi podobají botám od Prabosu S 01655 PILOT. Je to kombinace kůže a umělé tkaniny. Jsou lehké. Pokud vím tak jde o základ. Žádná vodoodpudívá úprava, prostě jen úseň a umělá tkanina. Nicméně kolegové co je nosí tvrdí, že jsou velmi pohodlné. Ten samý týp má výt v celokožené verzi, jak tvrdí ve výstrojáku. Ten jsem ovšem na vlstní oči nikdy neviděl. Původní policejní kanady byly zaručený šmejd. Po měsíci se mi rozlepila podrážka a měl sem na botě klasického žraloka. Kanady byly těžké, nedalo se v nich dobře řídit. Díky ostrým odštěpkům kůže a nedodělkům po nekvalitním šití, řezaly do nohy a musel sem je zevnitř oblepit kobercovou páskou, abych zakryl vyčuhující kusy kůže. V zimě v nich byla zima a v létě v nich bylo horko. Po rozšlápnutí vypadaly na noce jako kožené onuce. No humus. Nový vzor vypoadá daleko líp a jr tak o polovinu lehčí. Vevnitře jsem neviděl žádné nedoděky. Na štítku není žádná značka ani známka po původuboty. Jen přejímací číslo. Vzhledem k tomu, že jsou kvalitnější a dají se nosit, tak samozřejmě nejsou permanentně na skladu. Pokud se vám je podaří získat ve výdejně, patříte mezi několik málo šťastlivců. Já se na ně ptám už rok a pořád ještě nedošly.
15:25:40 04. 09. 2009

0 0
:)
mám podobnej postup jak martin1:):)...a líbí se mi..jen je teda občas umyju od bláta a v zimě od soli a maznu je...až odejdou, přijdou další:)
14:56:00 04. 09. 2009
0 0
mám podobnej postup jak martin1:):)...a líbí se mi..jen je teda občas umyju od bláta a v zimě od soli a maznu je...až odejdou, přijdou další:)
14:56:00 04. 09. 2009

0 0
boty
Já nosím ty co se fasují. Jsou to ty "nejnovější", název nevím. Nestarám se o ně vůbec nijak, neleštím, nemyju, neimpregnuju. Nevidím důvod proč. Až začnou zlobit, vyhodím je do koše a nafasuju si nové.
14:48:52 04. 09. 2009
0 0
Já nosím ty co se fasují. Jsou to ty "nejnovější", název nevím. Nestarám se o ně vůbec nijak, neleštím, nemyju, neimpregnuju. Nevidím důvod proč. Až začnou zlobit, vyhodím je do koše a nafasuju si nové.
14:48:52 04. 09. 2009

0 0
prabos vs hi-tec
Po několika kusech "služebních" kanad od Prabosu, v provedení s GTX, kotníkové i vysoké (nikoliv ECWCS) musím říct, že kvalita nic moc... kotníkové se vesele a rychle promáčí, v zimě v nich je zima... vysoké celokožené jsem na tom o něco líp, ale "kvalitní" kůže není nic moc odolná... pochopitelně pokud je člověk neustále natírá krémem a impregnací, tak to jde. Tkaničky se taky brzo rozdrbou, o pevnosti háčků apod. ani nemluvím. Celkově za ty prachy nic moc.
Mnohem lepší zkušenosti mám ve stejných podmínkách s Hi-tec Magnum, které se i po pár letech podobají stavu nových, což se o českých Prabosek nedá tvrdit ani náhodou - bohužel.
Jinak Haixy se myslím dají pořídit v ČR v celé škále, jen je třeba si někdy počkat na dodávku... ale to obecně není ani silná stránka Prabosu, kde když nemají skladem, tak klidně nejdřív za 6 měsíců.
14:32:32 04. 09. 2009
0 0
Po několika kusech "služebních" kanad od Prabosu, v provedení s GTX, kotníkové i vysoké (nikoliv ECWCS) musím říct, že kvalita nic moc... kotníkové se vesele a rychle promáčí, v zimě v nich je zima... vysoké celokožené jsem na tom o něco líp, ale "kvalitní" kůže není nic moc odolná... pochopitelně pokud je člověk neustále natírá krémem a impregnací, tak to jde. Tkaničky se taky brzo rozdrbou, o pevnosti háčků apod. ani nemluvím. Celkově za ty prachy nic moc.
Mnohem lepší zkušenosti mám ve stejných podmínkách s Hi-tec Magnum, které se i po pár letech podobají stavu nových, což se o českých Prabosek nedá tvrdit ani náhodou - bohužel.
Jinak Haixy se myslím dají pořídit v ČR v celé škále, jen je třeba si někdy počkat na dodávku... ale to obecně není ani silná stránka Prabosu, kde když nemají skladem, tak klidně nejdřív za 6 měsíců.
14:32:32 04. 09. 2009

0 0
Asi jakékoliv boty budou lepší než to, co se fasuje:) já osobně mám GSG9 a nemůžu si je vynachválit...
13:35:16 04. 09. 2009

0 0
Osobně mám skvělé zkušenosti se značkou HAIX. Zejména tedy se zásahovou obuví pro hasiče. Dělají í hodně modelů pro ozbrojené složky a ta značka má tradici. Horší je to s cenou a sháňkou v ČR.
www.haix.com/eng/index_en.php
Thor: Nad těma jsem taky uvažoval, podle popisu vypadají zajímavě a Blackhawku se dá věřit. Ale taky jsem nenašel nikoho kdo by mi řekl vlastní osobní zkušenosti. Neb botu jsem naživo viděl a měl v ruce v Praze v krámu a zaujaly mě. Rozhodně bych se nebál že člověk nějak prohloupí. Hlavně je opravdu lehká.
13:28:53 04. 09. 2009

0 0
Já nosím do práce www.sportovniobchod.cz/obuv-hi-tec-magnum-elite-leather-symp-ct-z8691.html. Již při prvním obutí byly pohodlné, dá se v nich dělat úplně vše, po celodenním nošení (jak v autě, tak i šlapání) nebolí nohy. Sice vypadají trochu bytelně (vyšší podrážka), ale to je jen o zvyku. Mám je půl roku a jsem s nimi maximálně spokojený. Normálně stojí kolem 4000,-, na veletrhu jsem je sehnal za 1600,-...
13:19:37 04. 09. 2009

0 0
re all
Pokud si někdo myslí, že Pavel zbytečně žehra na absenci vodoodpudivé upravy, tak upozorňuji, že nosím Hi-Tec V Lite bez této upravy. Říkal jsem s: Na co do města vodoodpudivost? Ale jen do té doby než jsem s kolegy musel prohledávat kolem 3tí ráno pole, kde se měl nacházet těžce zraněný člověk. Za 15 minut brouzdání mokrým obilím, jsem měl boty skrz na skrz mokré. Obilí mělo výšku tak asi 30 cm. Kdybych měl boty s vodoodpudivou upravou, neměl bych v nich koupaliště.
13:04:12 04. 09. 2009
0 0
Pokud si někdo myslí, že Pavel zbytečně žehra na absenci vodoodpudivé upravy, tak upozorňuji, že nosím Hi-Tec V Lite bez této upravy. Říkal jsem s: Na co do města vodoodpudivost? Ale jen do té doby než jsem s kolegy musel prohledávat kolem 3tí ráno pole, kde se měl nacházet těžce zraněný člověk. Za 15 minut brouzdání mokrým obilím, jsem měl boty skrz na skrz mokré. Obilí mělo výšku tak asi 30 cm. Kdybych měl boty s vodoodpudivou upravou, neměl bych v nich koupaliště.
13:04:12 04. 09. 2009

0 0
re thor
zkus stránky lapolicegear.com
12:57:39 04. 09. 2009
0 0
zkus stránky lapolicegear.com
12:57:39 04. 09. 2009

0 0
Chtěl jsem se zeptat, jestli někdo nemáte zkušenosti s těma Blackhawk Warrior Desert Ops. Díval jsem se všude možně na internetu a nic moc jsem nenašel.
10:33:10 04. 09. 2009

0 0
urcite stoji za pozornost i Jolly
www.jolly-professional.cz/profesionalni_obuv_jolly-policie_a_armada-zasahova_obuv-id236.html
00:52:18 04. 09. 2009
0 0
www.jolly-professional.cz/profesionalni_obuv_jolly-policie_a_armada-zasahova_obuv-id236.html
00:52:18 04. 09. 2009

0 0




