Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Teleskop

Kolegové navštěvuji tento servr dost často, a občas když čtu některé příspěvky, tak jenom kroutím hlavou co někteří policisté dokáží napsat, ale to není teď důležité. Jelikož opravdu pracuji jako instruktor ŠPS chci zde probrat s ostatními kolegy používání teleskopu. Vím, že spousta kolegů teleskop používá, a předpokládám, že tento servr navštěvují policisté z celé ČR napiště zde svoje názory. Svoji práci již dělám delší čas tak snad mohu říci že přehled mám, ale do současné doby jsem nedostal do ruky žádnou metodiku, nebo zavazný pokyn ať je to třeba od PP, o tom, že policisté mohou teleskop používat. Nikde jsem se nedočetl, že policista může používat teleskop na základě proškolení soukromé firmy, nikde jsem nečetl, že MV má třeba s touto soukromou firmou smlouvu nebo dohodu že muže školit policisty atd.Zajímá mě pořádková služba, ne jiné složky jako zásahovka, to je něco jiného a specifického. Podle čeho použijete teleskop? Kdo vám to dovolil ho používat atd.? Nechci zde citovat zákon o policii, kde se píše " obušek nebo jiný uderný prostředek" to je málo. Ke všemu co máte musíte být řádně vyškoleni a vše co používáte musíte jak se říká nafasovat u policie, která vás tímto vybavuje. Skuste mě napsat svoje názory poznatky. Rád se poučím.Děkuji
INSTRUKTOR :: Datum založení: 21. 02. 2010 :: celkem 70 komentářů
 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:http://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:http://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu ZATACKA 16:59:37 15. 03. 2010
default.png
Policista oprávněn při zákroku použít donucovací prostředek a zbraň, k jejichž používání byl vycvičen.

Nevím jak ostatní, ale já jsem třeba na ZOP nebyl vycvičen k používání slzotvorného prostředku.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 20:36:45 11. 03. 2010
default.png
No, řekl bych, že ti buď jde k pleti, nebo že máš rád konstrukci pana Stonera:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DANIK 21:52:09 10. 03. 2010
Danik.jpg
Konec konců proč jsem na profil fotce s tvou puškou?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DANIK 21:51:35 10. 03. 2010
Danik.jpg
Tak tak. Ale jestli tě to potěší, tak tebe jsem měl mnohem radši, protože Mára je prostě bojařo bůh a řekl bych tak nějak kantor od boha, ale jako člověk mě moc nevyhovuje. Ale nenech si ode mě kazit náladu, my tě poslouchali rádi:) Malilinko to zkrať a bude to super, většinu těch lidí učíte léta, uměj!!!!!! Tak na to mysli.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 21:34:20 10. 03. 2010
default.png
Sic! Vox populi, vox Dei. Tak to bude asi pravda. Říkali mi to i při bojařském kurzu, "výklad dobrý, ale maličko zdlouhavý"... A já si myslel, že jsou všichni blbý a pravdu mám já...:-)
Myslíš, že Mára, (můj veliký bojařský vzor), kecá míň?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DANIK 20:53:22 10. 03. 2010
Danik.jpg
Milý INSTRUKTORE, on ale Chip je skutečně profesionál, sice je také zlej člověk co ty své lidi bije(mě třeba málem udusil), ale jako skupina jsou opravdu to nejlepší co může policajty v Praze potkat. Rozdíl mezi jejich chovancema a zbytkem Prahy byl a je skutečně vidět, kdykoliv jsme byli na střelnici. Na rozdíl od jiných (nemyslím tebe, neznám tě) má i praktické zkušenosti. Tudíž nemusíš ho brát, ale minimálně profesně bys ho měl repspektovat.

Jsem cca rok pryč a když občas vidím výcvik tady, tak se stále ještě směju a to zdejší bojaři nejsou vůbec špatný. Ale jaksi nedostatky jsou vidět - např. náš hlavní akčňák bojař si dodnes myslí, že ho naše standartní neprůstřelná vesta se standartní balistickou vložkou ochrání před zásahem ze vz.58.

A zmiňované výcviky jsou také třída zúčastnil jsem se vícekrát a říkám moc dobré. I ti kdo se nic nenaučí si uvědomí, že nejsou nesmrtelní.

Hele Chipe a když už mi nemůžeš nic udělat, tak jsem ti chtěl asi 3 roky říct, že při výcviku před střílením moc dlouho vyprávíš :) Tak čau

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 20:02:54 10. 03. 2010
default.png
Nepsal jsem že cvičím 7ooo lidí, ale že je MÁME pod sebou na výcvik. Plurál majestátikus nepoužívám, takže tím MY, myslím všechny bojaře pražského ŠPS, cca 24 lidí.Práce je ale tolik, že se na stáže skutečně nedostaneme, i když jsme to zkoušeli opakovaně. Když máme náhodou volno, raději jezdíme s lidma cvičit do vojenského prostoru, kde týden makají od rána hluboko do noci a vyzkouší si spoustu věcí co se jinde dělat nedají. Třeba i to tvoje vozidlo. Když tam ty lidičky týden brousí taktiku s FX, vystřílí cca 800 až 1000 nábojů z pistole a HKáčka a třeba se i maličko zapotí při úpolech, tak je to na nich docela vidět, i když jsou to obyčejní četníci, žádná zásahovka. A to je pro mě osobně, zatraceně důležitější než stáže. Tento rok jedeme do prostoru minimálně 8 x, kolikrát vy?
Co se týká severu, jezdím tam velmi, velmi často. Takže se do Prahy hnát rozhodně nemusíš. Pořádá se tam spooousta střeleckých závodů. např. 25 dubna je Loska v Žalanech u Teplic a myslím, že jich tam bude daleko víc. Ať už v Ústí, v Žalanech, nebo v Lounech. Zvu Tě. Zajímá mě, zda umíš jen ironizovat, nebo předvedeš i něco na střelnici.:-)
PS. Superman zcela určitě nejsem, ani se za něj nepovažuji a na ŠPS mě škoda rozhodně není(alespoň doufám). Snad každý den děkuji osudu za to, že můžu dělat to co mě baví a co jsem chtěl vždycky dělat. Ať už v armádě, nebo u policie.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu INSTRUKTOR 18:22:17 10. 03. 2010
default.png
Pro CHP :Tak je vidět, že jsi naprostý profesionál, a podle toho c píšeš, tak je tě podle mě škoda na ŠPS, a s tím že cvičíš 7000 lidí tak to jsi superman opravdu smekám. To teda já nezvládám tolik lidí, je furt se co učit.Takže ti přeji kolego jestli ti tak mohu já jenom bojař říkat, aby jsi to zvládal. Byl jsme v Hrdlořezích na kurzu a Vaše ŠPS jsem viděl v akci při modelové situaci- zastavení vozidla a zadržení pachatele. Názor si nechám pro sebe, protože asi na to máme každý jiné metody a asi i přístup. Možná se někdy potkáme. Jsem sice ze severu, ale do školy občas jezdím. Přeju hodně úspěchů. Ale už asi není co psát protože jsme se dostali úplně někam jinam od teleskopu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 20:22:58 09. 03. 2010
default.png
Děkuji za radu, byl jsem pár let na Pražském PMJ, takže nějaké zákroky za sebou mám. Jestě předtím jsem jezdil do zahraničí jako profesionální voják a tam jsem snad taky něco zažil. Protože dělám na Pražském ŠPS, jak už jsem, na rozdíl od tebe, asi 2 x psal, a máme pod sebou skoro 7000 lidí, tak si o nějakých stážích můžu nechat jenom zdát. I když bych nebyl proti. Mimochodem, když už jde o to sledování těch tebou doporučovaných "zajímavých věcí", nechtěl bys někdy přijet na nějaký závody v praktický střelbě? Třeba v sobotu 20.3. v Čekanicích u Tábora je kombinace pistole, brokovnice. Rád se kouknu jak střílí skuteční profesionálové vycvičení na stážích...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu INSTRUKTOR 18:17:00 07. 03. 2010
default.png
Zdravím všechny kolegy bojaře, kteří sem napsali příspěvek a děkuji za něj. Jenom tak pro upřesnění pro ostatní, toto téma nebylo proto, aby tady někdo řešil věci jako použití tužky atd. Chtěl jsem znát pouze názory, na použití teleskopu, Pro CHIP určitě se rozcházíme v řadě věcech, jako například to, že učíš lidi něco co nemůžou použít. Nevím kde pracuješ kolego, ale pokud jsi bojař tak je to Tvoje věc. Určitě jsi si jist, že děláš dobrou věc. A pro ostatní co furt nechápou podstatu věci, jako a tonfa a další donucováky pánové už to zde bylo uvedeno toto vše máte v rámci ZOP a služební tělesné a střelecké přípravy takže zbytečná debata. Jinak za některé názory děkuji.A ještě pro CHIP psal si že nejsi s kolegy na místě kde třeba provádějí zákrok tak to někdy skus. Já jako bojař ŠPS každej rok chodím i s kolegy na tak zvanou stáž, abych nebyl jak trouba a úplně vypadl z výkonu, tak to skus není to k zahození. Spatříš zajímavé věci a dost tě jich překvapí. Jak jsme psal nerad bych se tě dotkl pokud jsi ve výkonu nic takového není potřeba, ale pokud ne potřeba to je.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)