Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Zadržení novináře Eichlera prý inspekce nevyšetřila pořádně (REDAKCE)

Zadržení novináře Eichlera prý inspekce nevyšetřila pořádně

Foto: Novinář, stěžující si na chování policistů, si v minulosti i zahajloval

(AKTUALIZACE ZE DNE 27.1. 2009 - na konci článku) Jak ve svém, značně kritickém,  textu tvrdí server iDNES.cz, policejní inspekce prý "lajdácky odbyla" vyšetřování týkající se podmínek zadržení redaktora Pavla Eichlera. Ten byl policií zadržen v polovině září v Praze, když se pohyboval v místech policejního zásahu vůči squaterům. Neobvykle emotivní text publikoval server  iDNES.cz.

Autor:
Publikováno: 26. 01. 2010
zpět na článek
 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:http://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:http://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu DANIK 13:50:09 01. 03. 2010
Danik.jpg
Ach jo, bez toho Denvera by to už ani nebylo ono. Hele Denvere viděl si film Spiknutí? To snad musel být tvůj příbuzný. Jedinej rozdíl mezi vámi je v tom, že on kamaráil s Julií Roberts a měl jednou pravdu. Což se o tobě ani jedno říct nedá. Hele, také k tomu můžu říct, že nám jako policajtům je jedno, které magory mlátíme, pravicové, levicové či středové, tonfa léčí všechny. A pak je odvlečeme na oddělení, tam je mučíme, ponižujeme a pošlapáváme jejich občanská práva. Úplně super je, když někdy k nim chytíme jednoho dva bezdomovce a to je teprve zábava, občas pozveme i kamarády z inspekce, ať si jdou pomučit s náma. A hlavně nikomu nepomáháme - ty co pomáhaj zbijem a mučíme je také. Hele Denverku, nezapomínáš na bonbónky doufám? Ty růžový, modrý a zelený od toho hodného pána v bílém plášti? Mimochodem, kdyby ta mládež co řádí na těch akcích šla makat, to by byl lepší svět hnedka. Mimochodem já patřím k těm, co lidi rozdělujou podle barvy kůže. Máme bílé, žluté a černé. Tak ty nám nevadí. Zkušenost říká, že s hnědýma je to slabší.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 15:39:04 19. 02. 2010
default.png
cesta do pekla cesta do pekla byva dlazedena temi nejlepsimi umysly...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 02:21:44 19. 02. 2010
default.png
LUKAS Omluva za chybu ve slově stranu.Nebyl to pokus o vtip.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 02:17:19 19. 02. 2010
default.png
LUKAS Dobře,ale snaž se pochopit,že ty lidi který sou v Antifě,tak chtěj třeba bojovat s rasismem a viděj,že stát na to kašle.Oni se třeba fakt zastávaj lidí,který jsou terčem rasově motivovanejch útoků a nesnášej sobeckost tvrdého kapitalismu.Prostě chtěj lepší svět. Já věřím,že třeba ty a další policajti nerozdělujete lidi podle barvy kůže,ale některý policajti bohužel ano.Už sem to tady řek asi tisíckrát.Sou mezi váma dobrý i špatný lidi,tak jako všude.Jinak levicovej extremismus je také problém a to pokud by tady docházelo třeba k nějakejm vraždám podnikatelů,ale to Antifa nechce.Na druhou sranu mi vadí třeba jedna věc.Pokud si naši činitelé rozhodnou,že zakážou nějakou demonstraci,tak za to policajti nemůžou,rozehnat to musej a pro některé policajty to třeba taky neni snadný.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 18:41:54 18. 02. 2010
Lukas Heinz.jpg
re Denver Hlavně prosím tě neříkej URČITÉ ČÁSTI. To zni jako fantasmagorie z článku na sránkách Antify. Levicový extrémismus je stejně nebezpečný, jako ten pravicový, jak se ukázalo například nedávno v Řecku. To, že si nějaký malomyslný hoch, který nedopatřením prošel sítem psychotestu, věší nad postel doma obraz pitomě se tvářicího pána s knírem neznamená, že u policie existují nějaké skupiny těchto pomatenců. Já jednoho takového zažil, kolegové si z něj dělali legraci a říkali mu Kindrsák, (kinderskin). Všem byl akorát pro srandu a nikdo s ním nechtěl dělat. Asi tě nepřekvapí, že u Policie už nepracuje že? Zřejmě je udělém ultralevice a ultrapravice trpět nějakým syndromem komplotu a vymýšlet spiklenecké teorie. Ultrapravičáci obviňují policii, že se v jejich řadách odehrává sionistický komplot a ultralevice zase věří v organizovaní neonacistů uvnitř policie. Podle mně by se všichni společně měli sejít u doktora Chocholouška. Promiň Denvere, že nemluvím tak sofistikovaně jako jiní kolegové z redakce, ale jakožto člen AKT mám možnost setkat se s názory obou stran a někdy mi z těch teorií jde hlava kolem. Kdyby to měla být jen z části pravda, tak na ulicích pobíhájí policisté, kteří se budou navzájem likvidovat pro své radikální názory. Ja mám taky svoji teorii. DS, NO, Antifa, Afa, a buhví kdo ještě a jaké frakce.To všechno jsou lidi, kteří se evidentně nudí a z nudy vymýšlejí pitomosti. Možná by to chtělo, najít jim smysluplnou činnost,(třeba práci užitečnou pro společnost), když obě strany tvrdí, jak to se společností myslí dobře a jak chtějí obecné blaho. Když má člověk práci, nemá čas vymýšlet komploty a spiklenecké teorie, pak většinou příchází rodina a s ní zodpovědnost. To těmto lidem evidentně chybí. No a když člověk musí pracovat a příjmout zodpovědnost za sebe a za druhé, najednou zjistí, že ten bubák co měl v hlavě v podobě kníratého Ády nebo vlasatého Che Guevary je pryč. Takže můj recept na extrémismus je: a.) psychiatr b.) prace a zodpovědnost

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 17:08:40 18. 02. 2010
default.png
Někdo říká,že Antifa je extremistická,ale to věc názoru.Antifa v některých případech nahrazovala neschopnost a nečinost státních orgánů.V některých případech upozornovala na propojení uřité části(ZDŮRAZNUJU URČITÉ ČÁSTI A NÉ ROZHODNĚ VŠECH!!!!!)policistů s ultrapravicí.Je to můj názor a nikomu ho nevnucuju.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 00:46:48 18. 02. 2010
Lukas Heinz.jpg
Re Out a Antifa.cz Myslím, že ke slovům Petra Klinovského není co dodat a plně se s jeho názorem ztotožňuji. Dušán Stuchlík je možná rejpal a pochybovač, ale rozhodně není extrémista ať už nalevo nebo napravo. Každému měří stejným dílem a snaží se ukázat pohled na věc ze všech stran. V dnešní době salónních žurnalistů je to věco poněkud neobvykle a chápu že mnoha lidem to může vadit.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 00:13:38 18. 02. 2010
default.png
??! Teda vy jste mi v tom udělali guláš! Už to čtu po několikáté a pořád nevím kdo je ten hodný a kdo zlý. No ještě si event. počkám na vyjádření Štefance příp.Liškové!I když toho tajně vyfoceného vlčáka je mi fakt líto, taková sprosťárna.Ten si zaslouží fotit normálně! Cca před rokem jsem se tady dohadoval s jedním nezaujatým historikem kvůli vrahům Mašínům, teď z toho mám další dilema, jestli se mu nemám omluvit.Když jim za podřezaní toho svázaného policajta dal expremier Topolánek metál?! Ach jóó!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PETR-KLINOVSKY 22:23:32 17. 02. 2010
default.png
Out Milý Oute, máte pravdu, umíte krásně používat metodu:"Nemůžu-li se vyjádřit k obviněním, tak se aspoň pokusím zdiskreditovat toho, kdo je vznesl". Nicméně když už mě a kolegu Heinze označujete za téměř hysterické blázny, kteří neumí odpovědět konkrétně (ačkoli si tedy myslím, že zvláště kolega Heinz uvedl jasně důvody, proč si myslí, že autor článku musel být zfetovaný), vysvětlím Vám své stanovisko tak, aby bylo dost konkrétní i pro Outa. 1. Antifu považuji za extremistickou z toho důvodu, že pomocí tajně pořízených fotografií a pamfletů (proč to tak nazývám, vysvětlím později) na svých stránkách si dělá seznam svých nepřátel, které tím chce z nějakého důvodu likvidovat - totéž dělali příznivci zcela jiných myšlenek, kteří jsou médii označováni za extremisty. 2. Ve svém anonymním článku označuje anonymní autor server Policista.cz (který má prý dva redaktory) za státem sponzorovanou baštu extremistů, pomocí kterého Dušan Stuchlík ovládá veřejné mínění policistů ve prospěch těchto extremistů-jestli toto není text pamfletu ve stylu vrahů z Wallstreetu, tak už nevím, co je. Zároveň se opět kolegovi Heinzovi nedivím, že autora něčeho podobného považuje za narkomana. 3. Dušan Stuchlík je dospělý a umí své názory a postoje obhájit sám, což v tomto případě konkrétně činil. Ani já a myslím, že ani Lukáš Heinz nechtěl Dušana Stuchlíka omlouvat, bránit a nebo vysvětlovat jeho postoje. Naše nebo, mám-li mluvit jen za sebe, moje reakce je především o tom, že tím, že Dušana Stuchlíka a Policistu.cz někdo obviní z propagace extemismu, obviňuje tím i mě osobně, že se na něčem takovém podílím a to jako člověk, který jakýkoliv extremismus ze srdce nenávidí, jednoduše nesnesu. Pokud to vše za sebe zesumíruji, vychází mi to asi tak, že někdo záměrně lže o Dušanovi Stuchlíkovi (vím, že lže, protože Dušana Stuchlíka i jeho názory znám) a snaží se očernit nejen jeho jméno, ale i jméno Policisty.cz - ostatně jako už tomu bylo v minulosti. No a jelikož moc policistů na Antifu.cz nechodí, muselo se to nějak přehodit i na tyto stránky a tak se i stalo. Takže vlastně můžete být, milý Oute, spokojený. Svůj názor jste zde již prezentoval. Dále Vám navrhuji, že pokud chcete v těchto slovních výpadech na jednotlivé redaktory a objektivitu Policisty.cz pokračovat, pojďte tak činit přes redakční e-mail, kde Vám všichni milerádi zodpovíme všechny "ožehavé" otázky ohledně koncepce Policisty.cz a nebudeme tím zaplevelovat toto vlákno, které k tomu není určené. Navíc pak možná dostanete odvahu se pod své příspěvky i podepsat a dát tak svým invektivám k mé osobě tvář a nejen tři písmena. Hezký večer. Petr Klinovský P.S. Omlouvám se všem, které tato diskuze nezajímá.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 21:01:22 17. 02. 2010
Out.jpg
Dušan Stuchlík Dobrý večer, anebo ráno-dopoledne. Vzhledem k tomu, že zde mluví téměř celá redakce tak nevím ke komu se vyjadřovat dřív. Jeden píše, že článek psal minimálně vyšinutý a zfetovaný narkoman, druhý píše o extremistickém spolku píšícím štvavé pamflety a vy přímo naznačujete, že vaše redakční rozhovory po telefonu někdo odposlouchával. Není mi moc jasné, jak by banda extremistických vyšinutých a zfetovaných narkomanů mohla vlastnit techniku schopnou odposlouchávat něčí telefony, ale tak budiž. Pohádky o tom, jak je tenhle spolek řízen BIS anebo protiextremistickým kripem se tu snad nedočkáme. Každopádně Vám děkuji, a musím to upřímně vyzdvihnout, za odpovědi kde jste se snažil postavit ke konkrétním věcem čelem a né jako kolega Pim Burger, který to na třech odstavcích hezky zahral stylem "Nemůžu-li se vyjádřit k obviněním, tak se aspoň pokusím zdiskreditovat toho kdo je vznesl". Jinak mě ještě překvapilo, že k osobě P. Eichlera jste měl tyto informace ještě dříve než kluci z NO. Sbíráte často info o lidech kteří leží neonacistům v žaludku i přes občasné šaškárny co vyplodí? Co se týče toho článku o něm, že jste chtěl upozornit na nespolehlivost jeho osoby, tak to jsem myslel, že se většinou dokazuje jinde a co se týče novinářů tak je to opravdu jen záležitost bulváru a já myslel, že poslaní tohoto webu je jiné. Každopádně mě trošku mrzí, že o spolehlivosti neonacistů kteří fyzicky útočí na policisty anebo na ně podávají oznámení o spáchání TČ jak na běžícím pásu, jsem si tu nepřečtl nikdy nic... Netvrdím ovšem, že jsem někdy chtěl. Nakonec musím souhlasit, že jste správně napsal, že novinář by měl čerpat informace z primárních zdrojů. Mám to chápat tak, že se můžu v blízké budoucnosti dočkat toho, že budete v záležitostech týkajících se extremistů (ať z toho nebo z toho spektra) dávat prostor i bandě zfetovaných narkomanů? Každopádně díky za reakce, postavil jste se k tomu asi nejlíp (co Vám taky zbývalo, že) a argumentoval jste logicky a k věcně, narozdíl od kolegů z redakce, ale u těch zase chápu, že měli potřebu se Vás zastat, nelze jim to vyčítat. Nashledanou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)