Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

s novou vládou snížení platů o 10% u státních zaměstnanců kromě učitelů

Zdravim všechny kolegy, chci se zeptat na Váš názor na šetřící opatření nové vlády a to snížení platů ve státní sféře o 10%? Je to vůbec možné aby nám snížili plat o 10%? Za tyto peníze již u policie nebude dělat nikdo..a budou se nabírat stále více ženských a dětí, protože nikdo jiný tuto práci dělat nebude? Kam tohle povede?? Já nevím jak vy kolegové ale já sloužím na hlídkové okolo Prahy a té práce a rizika jsou tam opravdu spousty...moc dobře si rozmyslím jak rychle pojedu k další rvačce nebo, když mi někdo zavolá, že vidí jak v noci vykrádají auto..Řekněte lidem v Praze za kolik sloužíte a oni Vám řeknou: opravdu? já myslel, že máte tak 35 čistého..to tu práci za tyto peníze děláte?? Já dělám na benzínce a mám o 5000 víc... Dále pak soucítím s hasiči a o RZS už ani nemluvím..Dále mne pak zarazilo, když se vojáci kroutí, když jim chtějí rovněž snížit plat..počáteční plat 22000,-čistého se mi zdá pro kluka s učnákem více než dost..já když začínal sloužit u policie, tak jsem měl okolo 18.000 čistého a za jakou práci? kdo sloužil v Praze a na Praze-venkov a podobných oblastech v naší republice jistě ví, jak tady může být služba náročná a stresující, proto pokud bude nějaká demonstrace, určitě se přijdu podívat
PETR11 :: Datum založení: 30. 06. 2010 :: celkem 33 komentářů
 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:http://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:http://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu PIM-BURGER 21:20:43 30. 08. 2010
Pim Burger.jpg
MARTIN-CZ [2010-08-30 20:48:07]: Souhlasím s tebou s podotknutím, že dobré zdravotnictví, bezpečnost a školství jsou základem každého státu a pokud dře policajt za čtrnáctku, doktor za osmnáct a učitel za dvanáctku čistýho, tak toho samozřejmě nelze dosáhnout, přestože se dané zaměstnání dělá nejen pro peníze.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN-CZ 20:48:07 30. 08. 2010
martin.cz.jpg
ASTRONOTUS [2010-08-30 20:17:19]: Zdravím Vás, když vidím ty částky co tu píšete a představím si co děláte a jakou máte zodpovědnost, tak je mi z toho špatně. Zkrátka tam, kde by měli být peníze, tak nejsou. Že někdo srovnává práci policisty v terénu s prací dělníka jsem si už zvykl. Ale Vaše práce (jestli se to dá nazvat prací, spíše ale posláním) se nedává srovnávat absolutně s ničím. Lékařů a pracovníků ve zdravotnictví by si měli lidé a zvláště náš STÁT vážit ze všech nejvíc..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ASTRONOTUS 20:17:19 30. 08. 2010
default.png
Zdravím. Vidím tu reakci i hasičů, tak mi to nedalo....
Chtěl bych se také "pochlubit" ohledně našich platových podmínek /myslím lékař ve státní nemocnici/, abyste měli srovnání. Jako nastupující lékař před 9 lety jsem měl 7790Kč hrubého, nyní podle tabulky s atestací 25.600 hrubého /čistého se neuvádí, každý má totiž jiné srážky - děti apod./, co se týče příplatků, tak ten jsem neviděl cca 6 let. Záměrně do toho neuvádím služby, nad rámec své normální pracovní doby - pak je to samozřejmě více, záleží, kolik dní resp. hodin nasloužím nad... tak jenom aby byla představa /vysoká škola 6 let, celoživostní vzdělávání, každodenní odpovědnost za životy a zdraví pacientů/.
Pozn. práce policie si vážím a nezávidím Vám to.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu 15:32:33 27. 08. 2010
default.png
Nevim jak u vas panove policiste,ale u nas hasicu je to tak,ze "mokri"hasici-smenari vidi,kdyz dobre,tak odmenu jednou-dvakrat do roka,castka relativne smesna 2-3tis.max a pritom odmeny tech klotovych rukavu,kteri sedi v kanclu a vymysleji,jak to udelat,aby tem dole pridali prace a papirovani a statistik a vykazu,delaji odmeny velmi podstatnou cast prijmu.Takze vlastne to bude tak,ze hasicum a policistum ve vykonu sluzby,vezmou 10% aby si to sami temato penezma mohli vykompenzovat na SVYCH vyplatach.Tudiz navrhuji-NIKOMU nebrat 10% a taky NIKOMU nedavat odmeny.Videli by jste,KDO a JAK rychle by se ozval proti.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JONESIX 19:28:35 23. 08. 2010
default.png
Yup tak ministr mě dnes fakt dorazil a neskutečně pobavil, když řekl, že těm co budou mít vysoký podíl na objasněnosti dostanou vyšší peníz. Ha ha, nedávno se tvrdilo jak čárový systém neexistuje, neboť práce policisty je měřena dle podílu na objasněnosti, pro civilisty, je to jedno a to samé, jen se to nadneseněji říká :-). Vysvětlím následovně - tímto se nebudou dělat větší kauzy, neb z jedné kauzy je jedna čára a tudíž malý podíl na objasněnosti. Dle našich statistiků, je totiž objasnění malé krádeže to samé co objasnění krádeže většího rozsahu, nebo těžké újmy na zdraví atd. a to i přesto, že je tam v této větší kauze třeba deset pachatelů tj. 1 kauza v ní 10 pachatelů = 1 jedna čára a to i přesto, že na takovém případě strávíte pár měsíců a 1 kapesní krádež, kdy pachatel je chycen hned třeba poškozeným = jedna čára, zpracovaná za pár hodin. Dle statistiků je obojí shora uvedené naprosto stejné, neboť jedna čára je jedna čára i když je přitom milion pachatelů :-) super ne. Takže jak sem pochopil ministra je důležitější více čar, tj. malých pachatelů než větší ryby, které je možné třeba realizovat až za pár měsíců, ale jen jako jednu čáru. Nakonec uvedl, že dostanou ti kteří hodně pracují, shora jsem uvedl jak to u PČR funguje. Dále tato věta dává vysokou naději na super peníze lidem, kteří budou nosit švestičky atd. Pokud někdo řekne, že to není pravda, tak neví jak to u PČR chodí, neboť to co jsem uvedl ví tak 90% policistů

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RADEK25 17:09:19 23. 08. 2010
default.png
Druhý podraz na pčr, hzs, během několika let.........,,pan john....asi nevíí kolik berou policisté na ulici co dělají tu nejtěžší práci..................opravdu za 16 tisíc ti na to seru. ,,to nemuluvím o tom že většina lidí šla k pčr stím že bude mít fin.jistotu....aspon s minimálním nárůstem platu...před pěty leti jsem byl +odměny tak na 22 čistýho........ted mám sotva 18.......a po novým roce no koment..........a to nemluvím o tom že náklady na život jsou daleko větší...chce se mě brečet protože práci mám rád ale radši půjdu za stejný peníze k lopatě ..aspon nezkončím v kriminálu nebo nezdechnu v50 na infarkt.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DANIK 15:39:31 23. 08. 2010
Danik.jpg
Hele poldicku a zamyslel ses nad tím, že někteří prostě chtějí být policisty a né úředníky? Ono totiž je potřeba i zkušených hlídkařů, víš? Tím se člověk nerodí, když jsem nastupoval před 7lety, tak jsem šel na nové oddělení a celá hlídková jsme byli nováčci. Dodnes je to na mě vidět. A je to každého věc, nemyslíš? Ten člověk je na tom bit finančně a to stačí, nebo ne?

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 15:26:25 23. 08. 2010
default.png
KIMIC [2010-08-21 13:15:32]:
Nj jenze ten kdo jeste nema ani hotovou skolu toho moc nenaslouzil, jenze na hlidkove se sluzba po urcite dobe uz stava rutinou a v podstate se dela porad to same. Ja proste nechapu jak muze byt nekdo 30 let na hlidkove nebo kdekoliv jinde ve 3. tride. Takovej vyhorelej clovek uz nema u policie o delat. Proto nevim proc je vubec u treti tridy tarifní stupen az do 33 let. Proste spravnej sluzebni funkcionar by se mel postarat o to aby uz mu takovyhle lide na oddeleni neslouzili.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu JONESIX 09:07:50 23. 08. 2010
default.png
Tak plán vyjeven, méně policistů v noci :-), pravda tím uspoří MV, pár kaček, ale daňový poplatník prodělá tak jako tak, neb vzroste o to více kriminalita(policejní hlídky v noci působí i preventivně, z toho plyne - když není kocour doma tak myši mají pré). Pokud všal vzroste kriminalita, tak co s tím? Odpovím si sám, zvedneme hranici škody pro přestupky, neb statistiky přestupků nikoho nezajímají a v podstatě je stejně nikdo nevede. Co uděláme dál? Hm jo z přečinů a zločinů uděláme slabočiny a mnoho jiných podkategorií a statistiky pak budem uvádět jen ty vážné z čehož zjistíme, že vlastně kriminalita statisticky klesla a jsme v pohodě. Kdo to odnese? Daňový poplatník, kterému sice třikrát ukradnou auto, ale proč by ho někdo hledal vždyť je to jen přestupek, takže v poho ne? A když budu chtít aby mě někdo pomohl přes den, tak nikdo nebude, protože si budou kluci vybírat volno za různá opatření, z nichž pro vedení je nejdůležitější mít co nejvíce pokut a podnapilých řidičů, neb pokud to nemáte, tak i když se během vaší služby v rajonu nic nestalo, protože jste působil značně preventivně, tak dostanete vynadáno, že bez alkoholu a pokut jste nic nedělal :-). Jo čekají nás těžké časy a spoustu daně platící lidí, brzo pozná, jak vypadají úspory u policie bohužel

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HELMUT 08:47:19 23. 08. 2010
default.png
Vláda a pan John si neuvědomují, že pracovníci pod zákonem o služebním poměru, jsou jediní, kdo si nemohou snížení vykompenzovat přivýdělkem jinde. Rodina s dětmi, která platí hypotéku takový výpadek neustojí, musí ho někde nahradit. Tedy vláda nutí policisty k porušování zákona tím, že si budou načerno někde přivydělávat. Ptám se, není jedno jaké ustanovení zákona poruším? Jestli to, které zakazuje práci jinde nebo to které zakazuje stávku. Já myslím, že ano, že to jedno je. Proto volám a navrhuji všem policistům, nenechme si to líbit VYHLAŠME STÁVKU. Jsem ochoten to i spoluorganizovat, jen je potřeba najít dost odvážných lidí

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)