Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Flákači a lemplové u PČR

Jsem četník ještě před ZOP, ale už druhý měsíc sloužím na domovském útvaru OHS v Praze. Musím podotknout,že do dneška jsem byl víceméně v klidu, ale po dnešní službě s LEMPLEM už pohár tpělivosti přetekl. Jak je možné, že se k PČR dostanou lidé, kteří čekají jenom na výplatu??? To u psychotestů nepoznají, že ten člověk jde ke sboru jen proto, že si myslí, že se tam nic nemusí dělat??? Pěkně ráno udělat 2 flastry a zbytek dne na všechno seru??? A kdyby to byl jen jeden člověk... příjde mi, že takových je u sboru polovina. Je to všude stejné, nebo se to děje jen u nás? Začínám přemýšlet o tom, že přestoupím jinam... Chce se mi z toho blejt!
JOE-REACHER :: Datum založení: 13. 07. 2015 :: celkem 92 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 15:27:28 20. 06. 2016
default.png
ST693 [2016-06-20 14:29:08]: No teď už je jen otázka jestli svědomí máš a umíš si přiznat, co děláš, pro koho to děláš, komu pomáháš a koho poškozuješ. Pokud tohle zvládáš, do roka odsud zdrhneš, protože sice čisté svědomí mít můžeš, ale taky obrovské problémy. Jestli si myslíš, že se mafii odporuje, tak to uvidíš, jak těžko.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ST693 14:29:08 20. 06. 2016
st693.jpg
HAMMER [2016-06-20 06:36:38]: To já taky. Nevím vůbec co a jak bude a jestli bude, ale nějak to snad musí jít, tak abych neměl výčitky svědomí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:36:38 20. 06. 2016
default.png
ST693 [2016-06-20 00:34:33]: Můžeš být klidný. Tvůj problém vůbec nebudou nějací lidi na ulici, co je budeš v rámci své pravomoci řešit, ale mafie, co ti bude velet. Tam jsem zvědavý, jak to budeš řešit bez emocí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ST693 00:34:33 20. 06. 2016
st693.jpg
HAMMER [2016-06-17 15:17:46]: Mě klacky pod nohy nehážou, já jsem civil (v popisu profilu), ještě zrovna dokončuju bakalářský policejní obor, tak snad v září, nebo za dva roky. Velice se těším, až se budu ucházet o místo u státní nebo obecní, ale zároveň si uvědomuju že to bude velice náročné, budu muset vzít do hrsti veškerou odměřenost snažit se být tím bezcitným policejním strojem, jak to říkal tvůj pan kolega, někde sem to četl. Jiný způsob nevidím, nedokážu si představit že bych něco řešil s emocema, lidi to zneužívají. Přiměřeně ale bez emocí, jinak bych to neustál.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 17:54:10 19. 06. 2016
default.png
ANDILEK [2016-06-19 14:11:03]: Znáš tu klasickou ekonomickou poučku jaké existují čtyři způsoby zacházení s penězma co do efektivnosti a hospodárnosti, ne? Klesá to v tomto pořadí:
Za svoje prachy něco sobě,
za svoje prachy jinému,
za cizí prachy sobě,
za cizí prachy cizímu.

No a stát je ta třetí a čtvrtá varianta. Proto má být stát co nejmenší.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDILEK 14:11:03 19. 06. 2016
andilek.jpg
HAMMER [2016-06-19 07:30:09]:
... no, hospodaření u firmy mě taky drobet vyvádí z míry :-)..ne jen, že je papír na papír pro papír, ale tam kde by se šetřit mohlo a mělo tam se vyhodí nesmyslně prachy a když si jdeš ke skladnici pro propisku, tak ti skoro vynadá ať si jí koupíš :-D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:30:09 19. 06. 2016
default.png
ANDILEK [2016-06-18 20:58:26]: No to je tvůj přístup, Andělko, že jsi padla ale makala jsi, ale spousta jich padne s přesně tím přístupem k práci, který popisuješ, že mají u policie. Mají v rukách prachy za první zakázku a co udělají? Rozhází je, místo aby investovali do podniku, do nákupu dalšího vybavení, materiálu a žili co nejskromněji.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDILEK 20:58:26 18. 06. 2016
andilek.jpg
HAMMER [2016-06-18 10:00:22]:
achjo! Hamere ty jsi mě vůbec nepochopil ... právě proto, že jsme 7 let podnikali jako malý živnostníci v textilu, tak vím, že to co si dovolí někteří jedinci u policie, by prostě v soukromým sektoru nešlo, takhle jsem to myslela... že by potřebovali zažít to, že se prostě makat opravdu musí, aby to vše fungovalo a byl vidět nějakej výsledek...né, že se počká jak to dopadne a nebo až toněkdo uděláza něj ... a cose týká přístupu soukromníka k lidem, to je pravda, proč myslíš, že dělámve státní sféře ;-) ... po vpádu "větví" se s textilem jako malej živnostník nechytáš a prostě co dál .. ale to je věc jiná, nezajímavá, pojďme se vrátit k tématu - ano něco je hodně špatně - není jedem metr na všechny a jen ten kdo má hlubší cíl, než je výplata dokáže v tomhle bordelu makat a klobouk dolů ...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 10:00:22 18. 06. 2016
default.png
ANDILEK [2016-06-18 08:01:39]: Soráč, že ti píšu jako chlapovi, ještě dodatek k tomu soukromníkovi: soukromník nerepektuje totiž vůbec žádná práva zaměstnanců, nemáš se kde vytento, najíst, umýt, děláš hodiny a hodiny navíc, unavený, pak to zákazník nezaplatí, protože debil není schopný za ním zajít a říct mu, že se dál nedělá, že bude cálovat vícepráce atd atd atd. Soukromník považuje svoje lidi, co mu dělají práci i firmu, za odpad, který nechá koidně odejít, však venku čeká řada dalších - bolševické poučky kreténů, kteří vzápětí po odchodu zkušených lidí zjistí, že venku nečeká nikdo.
Na platu tě dere tak, že se nestačíš divit, takže ho zaměstnanci rozkrádají do bezvědomí, ale ten blbec o tom ani neví. Ve všem má binec jako kráva, aby ušetřil za skladníka a čas pracovních part ráno než vyjedou a zdlouhavě fasují materiál, nechá sklady přístupné všem včetně cizích!!!!
Ne Andílku, my nejsme žádné české ručičky, dávno ne, my jsme lempli, zloději, vydřiduši.
Makám první rok na své, mám cca 1/3 práce proti tomu co jsem byl zaměstnaný, ale dvakrát tolik peněz. Někde je něco moc špatně.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 09:51:35 18. 06. 2016
default.png
ANDILEK [2016-06-18 08:01:39]: Cože? Dělám řemeslnickou práci, údržbu, servis, opravy, montáže. Sám na sebe. Spousta maníků taky. Spousta soukr firem to samé. Ze sedmi set zákazníků mám jediného, který má na celém systému jen jednu závadu, malou, pak dva celí zákazníci, kteří mají jen jednu hrubou majetek ohrožující a zařízení ničící závadu, asi 30% kteří mají dvě ty hrubé závady a zbytek má tři, čtyři i pět hrubých závad. Na stránce výrobců těch zařízení ale i v normách je to jasně popsáno co se musí udělat,dost často ještě i tučně, spousta výrobců tam má rozkresy a popsaný postup čím se kde co povolí, namontuje, přitáhne, jak, na co si dát pozor... Ten, kdo to montuje za to zodpovídá do doby, než to jiný uvede do provozu. I s těmi čtyřmi hrubými závadami odporující návodu, normám, zákonu, o nějaké bezpečnosti a životnosti zařízení se vůbec nebudu bavit. Výrobce dostane ten protokol, kde je jasně vidět, že nebyly splněny jeho podmínky a co myslíte že udělá? Nic. Myslíte, že zvedne trubku a zavolá tomu co to spouštěl, aby to dal urychleně do pořádku, že je zákazník bez záruky? Ne, těch pár závad v záruce pokřoupe, pak si pět až sedm roků počká až se to vlivem těch závad celé podělá a pak čumí jako tele že nemá nový kšeft, blbec zákazník si totiž pořídí výrobek od jiné firmy, mnohem dražší, zase se všemi montážními závadami, který skončí hned po záruce. Bavím se jen o tom, co si může každý zákazník hned přečíst v návodu toho zařízení.
Tomuto ty říkáš, že by si někdo něco nedovolil u soukromé firmy? Odkud jsi sem spadl? Dělal jsi vůbec někde u soukromníka?
To je naprostá hrůza, proti bordelu u policie je to atombordel.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio