Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Prislusnici a prestupky?

Ahoj.chci se zeptat jak je to s pokutama u prislusniku ostatnich bezp. Sboru. Resite tu BIS, ale zajima me jak je to u ostatnich?hasici,vezenska,celni. Pokud se prokazu muzu dostat pokutu nebo to bude putovat na stul nadrizenym? Reknu dva pribehy z praxe. 1. Jedu po meste a mestska policie me zmerila. 62Km/h. Byl jsem si vedom prestupku tak sem to ani nechtel sluzebakem resit.ale straznik sluzebak zahlid a rika "hned ten sluzebak shovej nebo ti v praci udelam peklo"...no to ten horsi pripad. Druhej.jedu s prasklou zarovkou.policista mi chce dat pokutu ale uvidi sluzebak a rekne "ty vole tos mel rict hned". Takze by me zajimaly vase nazory
BACHAR :: Datum založení: 12. 03. 2009 :: celkem 115 komentářů

Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu KRT-K 15:54:30 08. 08. 2016
default.png
DYRUP [2016-07-27 22:03:43]: Ahoj, měl jsem dovču, tak reaguju až teď.. Hele, nevím, jak to bylo, možný je všechno. Dík za reakci :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 23:15:01 07. 08. 2016
default.png
POLDICEK [2016-08-07 20:37:09]: Tak asi to znáš sám, měl jsem chlapa co mi dejchnul 1,5 a nepoznal bys to na něm, vyjadřoval se normálně, chůze všechno ok. Prostě zkušenější alkáč.

Jak říkáš, ale ten blb co má prý jen základku a bohatýho tátu dělá jen to, co mu společnost a její normy dovolí. Vzhledem k tomu, že ho sledují převážně 15-ti a 14-ti letí kluci, jen čekám, kdy něco takového někdo zkusí na mě.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 20:37:09 07. 08. 2016
default.png
SANTIAGO-SAN [2016-08-07 11:34:09]:

Ja to chapu, ze myslis presrupkovou hodnotu, ale s 0,8 promile uz nemuze byt zpusobilej. P tomhle uz nemuze rozhodnout ani doktor, jestli je schopen podani vysvetleni. Max. umisteni do cely.
No zakony mame prehumanizovane. Odmitnuti krve zrusit. Kaslat na nejakou telesnou integritu, jeneze to se ozve dalsich 20 hunanistu, ze je to ponizujici apod.

Jinak s tema videama z YT je to hruza. Ja se na to ani nemuzu koukat, vari se ve me krev..:) a z jakeho jsi kraje? At jsem zas moudrejsi, ze se tonekde dela jinak.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 11:34:09 07. 08. 2016
default.png
POLDICEK [2016-08-07 01:30:21]: Tak bavíme se o přestupkové hodnotě. Když by to bylo zrovna na 158/6 tak s tebou souhlasím. Používám postup který mě byl naučen staršími zkušenějšími kolegy, netvrdím, že je třeba dokonalý ale u nás se to takto dělá a nikdy s tím nebyl problém ani nic podobného.

Na tom youtube jsem to viděl a nezlob se na mě, ti měšťáci si za to z velké části můžou sami. Opravdu je tam často vidět naprosto základní neznalost. Jinak celkově, je to zase jenom odraz společnosti. Chce mít takovou policii, chce mít takové zákony. Je to jen další důkaz toho, jaký je tu bordel.

btw. když odmítne jet na barák to sepsat, tak se to pořeší na místě. Předmětem naší debaty ale bylo to, že starší kolega neví, proto říkám, vezmu si chlapa na barák a tam to okopíruji a když nechce, tak poučím, vytěžím, jedu na barák a tam to všechno okopíruji. Abychom zase tak moc neodbočovali. :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 01:34:31 07. 08. 2016
default.png
SANTIAGO-SAN [2016-08-06 19:03:10]:

Pokud jeste muzu - neber to prosim osobne, ale presne tohle jsou ty malickosti, kdy nesmi zalezet na tom, "jak se to kde dela" ale jak to rika zakon. Protoze kdyz budeme postupovat tak jak se ma, budeme znat legislativu a sve pravomoci a budeme si jisti v kramflecich, tak se nam potom nestane, ze budeme nekde na Youtube cumel jak idioty na nejakyho blba typu Majkjepan, ktery si tam nacvici 3 paragrafy a taha si tam poldy jak loutky.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 01:30:21 07. 08. 2016
default.png
SANTIAGO-SAN [2016-08-06 19:03:10]:

To je pekny nesmysl. Pokud je clovek pod vlivem, tak ta vypoved je z hlediska prava bezcenna. Zkus to nekdy udelat za pritomnosti advokata a ten se ti jen vysmeje :) Nezalezi na tom, jestli je schopen podat vysvetleni, ale na cislu. Znam koraly, co maji 2 promile a jsou naprosto vklidu ale u soudu s tim nikdy neuspejes. To ti kazdej pravnik vzdycky rozbije. Osobu pod vlivem muzes jen zbezne vytezit a primerene poucit. I to podepsani pouceni proste smrdi.

Nekde tu psal Hammer, ze uz se menila pravidla pro zpracovani chlastu asi 30...ja jsem u sboru 8 let a uz ani nevim kolikrat se vse menilo :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 00:48:10 07. 08. 2016
dax.jpg
VETERAN2 [2016-08-06 22:10:50]:
Dnešním mladým, řádně propagandou a v TV jedině správným historickým výkladem zmasírovaným hochům, hrůzu a krvežíznivost u SNB nevysvětlíš. Pro mnohé je modla polistopadového zázraku svatým grálem s klapkami na očích...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 22:10:50 06. 08. 2016
default.png
Na papíře je republika sice jednolitý celek, ale v praxi vůbec ne. Co bylo třeba možné nebo dokonce běžné na východním Slovensku, v Čechách bylo neuvěřitelné. Zátahy v osadách nepřizpůsobivých pomocí BVP, střelec s Sa 58, který hlídal kolegu, když musel řešit defekt na služebním vozidle a podobně. Taky se říkalo, že maďarský četník bije a bije. Polský bije a bije a český píše a píše. Ale to možná ještě za císaře.
I za komunistů se našlo, ale nebylo toho zdaleka tolik. Pokud někde usla hlídka, je to úsměvné a chyba vedoucího, že je tak blbě vyslal a je z toho ostuda, ale v podstatě nic víc. Chlast ve službě rozhodně není výsadou komunistického režimu. Spolehlivě se chlastalo při pochůzkách v chatových koloniích ještě v 90. letech. Nevím o vedoucím, který by to nekryl. Někteří i dost důkladně. Z takových pochůzek plynuly poznatky a ty znamenaly vyšší objasněnost. Tedy odměny pro vedoucího. Vím o okrese, kde bylo tak nějak povinností zachlastat s ředitelelem, když přišel na kontrolu. Ředitel už jezdil často nacamraný. Ostatně. Na západ od našich hranic se chlastá ve službě podstaně víc. Sám jsem ve službě důsledně dodržoval regule, ale když jsem kontrolován, je mi jedno, jestli si policajt dla pivo. Nesmí být zjevně pod vlivem. Pak už dělá ostudu.
Tady u nás třeba nebylo normální krást ve službě. Ani za komunistů ani později. Až za nového režimu tu a tam benzín ze služebních aut. Pokud si pamatuji, příslušníci SNB tu žádnou větší ostudu netropili. Ale například ještě minimálně v polovině 90. let bylo obvyklé, že policisté na nejmenovaném oddělení v severních Čechách trenovali ve službě střelbu za jízdy na dopravních značkách. Na severu Moravy zase pašovali ve službě chlast do Polska ještě po roce 2000. Pokuty bez bloků se možná za komunistů vyskytovaly, ale byla to vzácnost. O tom, v čem všem jeli za nového režimu třeba celníci, se ani nechci zmiňovat. Taky se nestávalo, aby špičky sboru zásobovaly informacemi mafiány. A tak by se dalo pokračovat.
Prostě. Dělo se i za komunistů. Všechno je v lidech. Ale co se děje teď, je opravdu hrůza.
Za nás nebyl přestupce povinnen podat vysvětlení ihned. K tomu by musel být jiný důvod než to, že sem mi ho nechce předvolávat. A tahat přestupce 20 km na oddělení jen kvůli vlastnímu pohodlí, nevím, nevím. Největší problém býval u neustále se měnících papírů, podle kterých kdo co komu proplácel a podobně. Přestupek jako takový se dělal skoro stejně, pokud se nezměnil zákon, ale formuláře, tam se blblo.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 19:03:10 06. 08. 2016
default.png
POLDICEK [2016-08-06 15:29:39]: Že pod vlivem ho nemůžeš vyslýchat je blbost, alespoň u nás. Záleží na tobě jako na poldoj jak to posoudíš jestli je schopen k věci podat vysvětlení nebo není. Myslíš si snad, že 0,4 promile z tebe dělá nesvéprávného jež neví co povídá ? Můžeš ho tedy předvést k podání vysvětlení. ;)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 15:29:39 06. 08. 2016
default.png
SANTIAGO-SAN [2016-08-06 12:43:57]:

A to by me tedy zajimalo v jakym rezimu ho tam beres, pokud ta osoba nesouhlasi. :) Na f) zajisteni asi tezko, kdyz ti rekne, ze dal jezdit nepojede a predvedeni na podani vysvetleni ti taky jako osoba pod vlivem podat nemuze:) Co pouta? Ti mu taky nedas. Co kdyz bude nehoda?:) Za me je to spatny postup

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio