Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Už toho bylo dost, ne?

Zdravím! Jak tak pročítám všechny ty diskuze, tak si říkám, že si p. Langer dělá z České policie tak trochu legraci,ne? Tak průměrný policista má podprůměrnou mzdu, která ani zdaleka neodpovídá tomu, co vlastně dělá a kdejaký dělník je na tom LÉPE a to se v práci moc nepředře a navíc se nemusí bát o své zdraví, pracovní doba je jasně stanovená a co je navíc, to je řádně zaplacené.. A nějakých 150hodin jentak za nic, tak je to normální lidi? Tak se mi zdá, že ten služební poměr je spíše takovým otrockým poměrem, kdy nemá člověk žádný práva dostat zaplaceno a povinností až nad hlavu. A navíc, jednou nohou v kriminále. Dále si vás lidi pletou a plést budou s městskou policií díky novým bundičkám a o těch krásných barevných autech, jejichž návrh stál nemalé peníze je škoda mluvit.. To vás ty lumpové uvidí pěkně zdaleka a budou mít dostatek času zmizet, no paráda. A hrdost? Na co? Na malé platy, na vedení, na pracovní podmínky???
JOHNEE82 :: Datum založení: 06. 04. 2008 :: celkem 17 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu NONAME 23:15:14 19. 05. 2008
default.png
Cituji: "Dělníci jsou tak hloupí, že když jim mají postavit nové šatny,koupit nové auta, vyměnit montérky, tak ještě nadávají". Ozve se někdo, komu do dnešního dne postavil projekt P1000 nové šatny a koupil nová auta? Na montérky se raději neptám, o těch už sám snad ví každý své. prap. Fedofe, já kdybych občas chodil kolem staré fabriky, kde vedení nechalo postavit na odiv novou hypermoderní vrátnici s novou fasádou a nablejskaným polírem, také si budu myslet, že uvnitř fabriky je to stejné, ne-li lepší jako na vrátnici, dokud nezaostřím a neuvidím v dálce za závorou staré oprýskané a rozpadlé haly a nepromluvím s dělníky, abych věděl, v jakých podmínkách a za co tam pracují. Ale jinak skoro s celým tvým příspěvkem souhlasím, protože taková je bohužel současná realita u PČR, stejně jako to píše tady Lukáš Heinz.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 18:02:38 19. 05. 2008
Lukas Heinz.jpg
Jistě je pravdou, že u Policie ČR je na několik málo policistů ve výkonu jeden až dva vedoucí. Já to ovšem vidím pesimističtěji než ty na základě svých zkušeností. Překvapuje mně, že jak říkáš sloužíš 30 let a máš za to že pan Langer hodlá něco změnit. Já to spíše vidím tak, že pan ministr rozdá z peněz vnitra zakázky všem známým, známým známých a známým známých těch známých. Co se týče projektu P-1000 tak je tady mnozí správně nazývají Potěmkinovy vesnice. Pan ministr sice tvrdí, že jde o vícefázový projekt, ale co jsem zatím viděl tak se dokázal utratit miliony za recepce mezitím co zázemí policistů zůstává stejné. Co se týče snižování vedoucích funkcí pak se musím smát. Buďto si opravdu velmi naivní nebo prostě u policie nesloužíš a hraješ tady na ostatní habaďůru. Já zažil několik reorganizací a nikdy nevedly ke snížení počtu vedoucích funkcí, spíše naopak. Prostě se jen přejmenovaly funkce a nejinak to vidím teď. Nebudou tedy náměstci a vedoucí čehokoliv, ale budou přejmenováni na koordinátory a analytiky. Co já vidím v praxi tak lidé kteří v policii přežívají na základě známosti s někým bez jakékoliv zodpovědnosti nebo ochoty něco udělat pro jiné, budou neustále profitovat. Mezitím co jiní budou na ně pracovat. Prostě se jen jejich funkce přejmenuje. Jediné co zatím pan ministr dokázal, tak vypudit od policie spoustu schopných lidí většinou z přímého výkonu. nebo sis všimnul, že by se někde sháněli po desítkách vedoucích pracovníku nebo náměstku. Sháňka je po lidech v přímém výkonu, kterých je opravdu akutní nedostatek. A jediné čím v současné době lákají další lidi jsou polopravdy nebo úplné lži. Já sám v současné době hledám civilní zaměstnání a pokud se mi podaří sehnat práci s dobrým šéfem, slušným platem a dobrým kolektivem nebudu váhat ani vteřinu. Protože já iluze už dávno ztratil. Aby to bylo jinak musel by přijít člověk duší i tělem polda, který by mně přesvědčil, že má cenu zůstat. Ale pan Langr to rozhodně není.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 12:50:49 19. 05. 2008
default.png
V zásadě se s Tebou dá souhlasit, ovšem význam slova "kantabilní" mi trochu uniká, měl si asi na mysli kompatibilní a zm"í"lit, no fuj :-) A s tím, že vždy potřebuješ protekci, taky nemůžu úplně souhlasit, i vlastní pílí se dá dostat výš, i když, pravda, je to obtížnější...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DUCHYSS 08:53:13 16. 05. 2008
default.png
cetl jsme tu diskuzi, ja mam po 7letech ve fabrice tezke driny a silene zodpovednosti 13cistyho , jdu k PCR tady vnaek kraji nezamestnost a plat 10-13tis. takaze do horsiho nepujdu..nmyskim ze je lepsi s euklidit nekam na male oddeleni...znam spustu kluku co odeslo od nas do velkych mest a realita se jim zmenila,jak rikam bohate mesto za statni penize,radsi se uklidit nekam na vesnici a je klid

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOHNEE82 18:18:24 11. 04. 2008
default.png
No, tak samozřejmě že umím číst mezi řádky, díky za názor k dnešní policii. Po minulém příspěvku jsem nevěřil, že Tvé názory budou rozumné a že najdeme trošku společnou řeč:-) Ale zmílil jsem se, pěkně napsané!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NONAME 00:30:58 09. 04. 2008
default.png
Já Tě (Vás) nepoznávám podle stylu. Psal jsi to opravdu ty (Vy)? Po tom, co jsem si přečetl Tvoje (Vaše) předchozí příspěvky na různých fórech, asi budu muset přehodnotit moje názory na určité osoby. Nelze s tímto příspěvkem nesouhlasit. Být na intranetu, poslal bych vztyčený palec. Jen by mně zajímalo - kde u nás v poslední době postavili, nebo mají postavit "dělníkům" nové šatny, koupili nová auta atd.? (Potěmkinovské recepce prosím vynech). A zatím si všímám spíše toho, že "mistři" zůstávají, ale dělníků tak nějak čím dál tím více ubývá...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PRAP-FEDOF 18:11:41 08. 04. 2008
default.png
Pro johnee82: Jak já vidím dnešní policii si nedovolím veřejně napsat. Pokud bych ti alespoň nastínil jak vidím dnešní obraz policie za asi 30 let, tak to tedy zkusím. Představ si, že jak uvádíš pracuješ jako dělník a pokud budeš dělat práci 30 min. pak musíš popsat plno papíru,budeš vyplňovat mnoho a mnoho formulářů. Např. odneseš nějaký předmět na jiné místo a pak budeš vyplňovat formulář, že jsi předmět přenášel odkud kde v jaké době a proč a kdo ti to přikázal. Samozřejmě po jaké trase. Pak musíš vyplnit další formulář podle jakého předpisu jsi předmět nesl. Formuláře vyplňuješ na počítači,který ale stále nestíhá, je trochu zastaralý a protože program (ETŘ) není úplně se všemi programy kantabilní a různí nadřízení si ho prakticky udělali sami.Lecos někde zkopčili. Dále si představ, že na 8 dělníků je jeden mistr. Takže ve fabrice je na 80 dělníků 10 mistrů, na 800 už 100. Mistři,ale nejsou všichni odborníci,protože ti staří, kteří tomu rozuměli většinou odešli,protože se báli o svůj důchod. Ale ti mladí se honosí mnohdy i několika VŠ., ale práci neznají úplně.Proto se snaží trochu kopírovat provozy a práci dělníků,ale z jiných podniků,kde již delší dobu pracují úplně jinak a lépe. Někteří vysocí mistři mají i 5 x větší plat něž ty.Představ si, že u 40 000 dělníků je to 5 000 mistrů.A teď přišel nový předpis,dělníci, kteří si přivydělávali přesčasem a o sobotách nedělích a svátcích už jim nic nezaplatí. Sice každému trochu zvedli plat,ale není to jako když měli placené SO+NE a svátky.Ale mistrům zvedli ohromně platy,takže jich problémy dělníků moc nezajímají.Jenže přišel nový ředitel podniku a začal zjišťovat, že šéfujících je až přes příliš moc,někteří vlastně nedělají nic,protože suplují práci jiných.Mnoho jich se živí různými lejstry,které,ale pro podnik nemají žádnou cenu.A tak se rozhodlo vedení podniku s novým ředitelem,že peníze budou muset vydávat rentabilněji.A tak připravují,že některé provozy,které jsou zbytečné zruší a samozřejmě i mistry,kteří berou secsakra veliké platy.Tak začnou odcházet do jiného podniku,kde už sice dlouho nepracovali,ale dostanou parádní důchody.Samozřejmě, že budou všichni z vrchu nadávat na ředitele.Dělníci jsou tak hloupí, že když jim mají postavit nové šatny,koupit nové auta, vyměnit montérky, tak ještě nadávají. Práce dělníků je natolik v médiích pošpiněná,že veřejnost jim už nefandí. Starších zkušených dělníků si přestávají vážit,poctivá práce není tolik ceněná.Mladým se nechce moc dělat protože zjišťují, že normy a předpisy které jsou sic nové, ale zjišťují, že původní byly lepší.Nejhorší na všem je to, že i kdybys byl sebelepší dělník,na vyšší funkci se jen těžko dostaneš,protože téměř všichni musí mít nějakou protekci.Starší dělníci opravdu odborníci začínají odcházet,protože se vypouštějí v továrnách různé fámy, že jim asi zkrátí nebo dokonce úplně vezmou důchody. Nevím jestli jsi to trochu pochopil? Ale předpokládám, že umíš číst i mezi řádky.Jinak tvé názory samozřejmě chápu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OD-9-K-5 17:39:18 08. 04. 2008
default.png
já bych chtěl vidět aspoň těch 18,450,- o kterých píšeš. Moje realita je taková že po 5 letech beru 16,800 na OHS v HK. Fakt na blití..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOHNEE82 14:36:05 08. 04. 2008
default.png
Vážený pane,pisatel není anonymní, jsem to já, pouze jsem nevěděl, že se u toho článku neobjeví moje jméno, příště ho tam doplním sám. Armádu tady nikdo neřeší a co se týče průmerného dělníka, tak toho dělám a ujišťuji Tě, že od nástupu, který byl před rokem mám víc peněz než ty za x let u policie, ale abych neodbočoval, nejde jen o peníze, a v žádném případě nechci aby to tak vyznělo.. Bral jsem to všeobecně, tak jak to cítí a vnímá pouhý občan, né policista. A ty zákony, to je Tvoje parketa, nebudu Ti to vyvracet, ani souhlasit, protože se v tom prostě jednoduše nevyznám, tak jako ty nemáš šanci rozumět mé práci. Rozdíl je pouze v tom, že Ty jsi placen z našich daní a proto policii prostě každý řeší a řešit bude. A co se týče té městské policie, tak ano, vadí mi, že si je lidé pletou s policií státní. Mají úplně jiný popis práce a také úplně jiné chování a ve většině případech vám dělají spíše ostudu, ve většině - vyjímky se samozřejmě najdou. Akorát mi prosím Tě napiš, jak vidíš ty dnešní obraz policie??

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PRAP-FEDOF 11:54:51 08. 04. 2008
default.png
Pro pisatele článku , který je asi anonymní, je třeba si proštudovat zákon 361/2003 Sb. Pak by zjistil, že policisté skutečně mají jakési omezení ,ale zato mají taky něco. A to něco je to co nám zase závidí ti, kteří se zákonem 361 neřídí. Proto je služební zákon. Jinak by se policisté řídili plně ZP a nebylo by třeba služebního zákona. Že je 361 lepší a spravedlivější než 186-ka nebo 100-ka to snad je jasné. A pokud se mu zdá, že naše peníze má kdejaký dělník, tak ať ho jde dělat. Pokud mu moc vadí , že si PČR někteří lidé pletou s MP, tak co bude dělat až bude MP spojená s PČR? Skus to v armádě a napiš o kolik budeš mít více a za jakých podmínek. Závěrem si je třeba vážený pisateli uvědomit, že p.Langer asi těžko něco sám dělá s policii co chce on.Legraci si děláš jenom sám ze sebe.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio