Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Novela - Sněmovní tisk 675

Ať se to zdá neuvěřitelné, pro toho kdo ji sleduje Novela se dostala přes první čtení do projednávání ve výborech. Přes první čtení protlačil novelu Bublan s podporou soc. dem. a komunistů, novelu podpořila ještě Zubová. Zravím P.
MENSCH :: Datum založení: 08. 10. 2009 :: celkem 21 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 21:34:19 09. 10. 2009
default.png
Když už jsi mě oslovil , a považuješ zák.361/2003 za dítě ČSSD, divíš se proč řada lidí Lagera nemusí, tak jsem ti sem překlopil část jeho projevu v průběhu projednávání zákona. Po množství pozměňovacích návrhů jeho a dalších pravicových poslanců z toho původního dítka moc nezůstalo.( Tímto se omlouvám Honzadovi, že opět porušuji jeho bolševické heslo“Kdo nemočí s námi – močí proti nám“. Neboť ten kdo nesouhlasí s pravicí ještě nutně nemusí být soudruh)! Z jeho nejzásadnějších návrhů bylo 300 hodin přesčasů zadarmo (změněno sněmovnou na 150 hodin), dále např. možnost vyhodit na „hodinu“ policajta i za přestupek (tedy i dopravní). Vágní ustanovení „ poškození dobrého jména PČR“, pod které se dá nacpat téměř vše, totéž gumové porušení služební přísahy. Noční a svátky zadara, se měli promítnout do tarifů a 10% příplatku. Skutečnost však byla taková, že řada přísl. šla po nabytí účinnosti zák. 361/2003 Sb. s ročním průměrem platu dolů! Především na zákl.útvarech, kde se dříve řada přesčas.hodin odsloužila na různých bez.akcích vyhlašovaných PP(Krištof apod.). Ne všechny jeho návrhy však lze chápat negativně. V současné době kromě poslanecké novely zákona běží i ústavní stížnost týkající se těch 150 hodin. Později byl několika novelami tento zákon ještě dále upravován. V době projednávání zák. byl předsedou braně bezp. výboru Nečas(ODS), místopředsedou Severa (lidovec). 13.března 2002 Poslanecká sněmovna, 2 čtení návrhu zákona 361….Stínový ministr vnitra ODS Ivan Langer. Část jeho projevu: Vážený pane předsedající, páni ministři, kolegyně a kolegové, velmi pozorně jsem vyslechl obsáhlé vystoupení pana ministra(pozn.Grosse) a musím říci, že s některými věcmi, které zmínil, mohu souhlasit, s některými souhlasit nemohu a s některými nemohu souhlasit zcela zásadně. Na úvod svého vystoupení v rámci obecné rozpravy musím říci, že nepovažuji za příliš korektní tvrzení pana ministra, že k návrhu zákona nebylo více než 45 pozměňovacích návrhů. Já sám jsem při prvním čtení a projednávání tohoto návrhu zákona avizoval celou řadu pozměňovacích návrhů, které měly k dispozici kolegové ve výboru pro obranu a bezpečnost. Napočítal jsem jich jenom z mé legislativní dílny 48 a ještě jednou tolik výhrad obecných. Jestliže tedy na výboru někdo argumentoval, že tento zákon by neměl být projednáván v tomto předvolebním období, že je třeba na něj mít klid a dost času z důvodu stovek pozměňovacích návrhů, nemyslím si, že by to nebyl relevantní argument. Říkám, že je přinejmenším 100 výhrad, a z toho polovinu konkrétních pozměňovacích návrhů mám já sám.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAN_P 14:13:50 09. 10. 2009
default.png
Je třeba si taky uvědomit, že návrh novely pochází ze závěru loňského roku, teda z období zcela jiných vnějších podmínek. Její realizace počítala s existencí rezervy rozpočtových prostředků plynoucí z neobsazených služebních míst. Metodika sestavování rozpočtu na rok 2010 se však dost podstatně změnila, kdy bylo rozhodnuto o tom, že na neobsazená tabulková místa k určitému datu nebudou rozpočtové kapitoly dostávat peníze a tato místa ve státní správě se zruší. Proto se měnila systemizace, proto se zastavuje nábor. Jo, Špidla nás taky kdysi přesvědčoval, že zdroje tu jsou :-/

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MENSCH 12:00:03 09. 10. 2009
default.png
pro jan_p: Nejsem expert, ale v ohledně finančních prostředků novela říká..nárok na náhradní volno za každou hodinu služby ve svátek. Neposkytne-li bezpečnostní sbor příslušníkovi náhradní volno v době 3 kalendářních měsíců po výkonu služby přesčas. Myslím, pokud by se za práci přesčas šlo vybrat náhradní volno, k žádnému navýšení fin. prostředků by nedošlo. Myslím, že do 3 měsíců by to mohlo být uskutečnitelné. Zrušení služebního poměru na dobu určitou...nemůžu posoudit, ale možná máte pravdu. Nicméně pro mě osobně pozitiva rozhodně převládají a za novelu jsem moc rád.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 11:00:17 09. 10. 2009
Andras.jpg
Nevím jak vám, ale mě docela také hýbe žlučí celý ten karierní řád, a tzv. hodnostní označení a funkční pojmenování, 25 letí plukovníci a majoři, atd....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAN_P 10:36:53 09. 10. 2009
default.png
mě se ta novela moc nezamlouvá, neřeší věci systémově; není možné jen tak změnit systém odměňování a složek služebního příjmu aniž by se šlo do historie, kdy s účinností zákona č 361/2003 Sb. došlo u příslušníků bezpečnostních sborů k přechodu na 11 třídní tarifní systém z 16 třídního a v rámci 11 třídní tarifní tabulky k dost podstatnému navýšení tarifů oproti jiným zaměstnancům ve veřejné správě. Pokud by novela začala platit, muselo by jako logický krok následovat úprava - rozuměj snížení základních tarifů na úroveň ve veřejné správě. Zrušení služebního poměru na dobu určitou by byl také krok zpět.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MENSCH 07:50:41 09. 10. 2009
default.png
Mě osobně novela velmi vyhovuje. Jenom ohledně populismu...Myslím si, že populismus je, když někdo něco slíbí (např. snížení platů politiků) a pak neudělá žádné kroky, které by k tomu mohli vést. Pokud byla navržena novela a byla protlačena do hlasování parlamentu myslím, že o populismus nejde. Taky vidím, kdo pro mě něco dělá a kdo ne, ale to je jen můj názor. Zdravím P.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BEDNA 22:52:37 08. 10. 2009
default.png
Mně

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BEDNA 22:51:41 08. 10. 2009
default.png
Mě jako policistovi před služební zkouškou ještě nikdo pořádně nevysvětlil, proč všichni i se mnou v souvislosti s novým zákonem o služebním poměru nadávají na Langra, když to je dítě ČSSD. I jako průměrně inteligentnímu policistovi, mi na tom připadá něco zvláštního. Kdyby jsi mi to jaksi po lopatě vysvětlil, byl bych Ti velmi vděčný.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 22:40:02 08. 10. 2009
honzad..jpg
tak jeste jednou. Pokud ten zakon byl pro tve soudruhy spatny az neprijatelny v te podobe jak prosel snemovnou (a podle toho jak tady jinak brecite byl) tak pro nej NEMELI jednohlasne hlasovat!! Kdyz pro nej hlasovali, proc ho ted kritizuji?? Spolehaji se na to, ze sou lidi idioti a nepamtuji si ten handl? Misto dvou let, no vlastne tri, let tlachani (a populismu) ho nemeli nechat projit!! ... Ale ono se to mozna hodilo, ze prosel v teto forme. Kdyz prohrali volby, meli hned neco, cim hrat na populistickou notu u policajtu. A ze k otmu maji vykonne nastroje.. treba tebe! A kdyby volby vyhrali, taky by se jim s takovym zakonem nad vami lip vladlo .. takze co z toho plyne?? Soudruzi z CSSD a KSCM vas proste v ramci politickyho kseftu prokseftovali.. a ty jim tady pomahas, ze z toho kseftu jeste vybalamutii par volebnich hlasu od policistu..Nic vic a nic min.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 22:19:59 08. 10. 2009
default.png
že jsi mě poučil, surfovat na stránkách poslanecké sněmovny umím taky ( a snad i většina lidí co se umí připojit na Net) . Jistě ze skromnosti jsi sem ze stenozáznamu nenapsal autory pozměňujících návrhů (kdy již ostatně dle jednacího řádu ani zákon nešel stáhnout).Sporné návrhy Gross Íčkovi akceptoval, aby byl za podpory ODS zákon prohlasován! Potřeba nového zákona byla presentována napříč politickým spektrem. Mám i původní návrh předlohy legislativců a autorů z PP, který se dost lišil. Kdyby (chyby) zákon prošel v původním znění, tak z toho takový paskvil nebyl!! Tak že nevím magore proč bych měl učůrávat nebo uslintávat. Nehledě na to, že o tom co dělo okolo tohoto zákona mám daleko více informací než je ve stenozáznamech sněmovny. Pro mě jako potencionálního rentiera je zák. 361… výhodnější než předchozí zák. 186…, tak že z toho podhledu ho můžu mít na háku (tak nevím proč píšeš v množném čísle). „Vyjednávači“ novely zákona ostatně hledali podporu u všech poslaneckých klubů (a jejich bezpečnostních expertů), tak že si toho populismu mohli užít všichni, tak nevím proč sereš na hlavu levici! Jinak se těším na to, až se proviníš vlastní myšlenkou, a napíšeš sem něco vlastního - podnětného. Nejen se onanovat na tom, co zde napíše někdo jiný! O tom kdo z min.úředníků má jaký majetek (třeba realizovaný v Toskánsku, nebo na zahraničních kontech apod.) tak by bylo také na dlouho.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio