Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

PŘENOS off-topic diskuse z článku: Pomáhat...

Vážené čtenářky a čtenáři, zde najdete přenesenou část off-topic diskuse z pod článku: Pomáhat a chránit i v roce 2010.. Ale jak? ( www.policista.cz/clanky/reportaz/pomahat-a-chranit-i-v-roce-2010-ale-jak-612/?vse ) Pro ty, koho zajímá původní téma, máte samozřejmě možnost vrátit se k diskusi pod texet. V off-topic debatě (ve smyslu původního textu)můžete pokračovat dále zde: .... ------------------------------- Karel.150: to Lilly Taky to nebylo k tématu. Nebudu ti upírat tvou profesi psychoterapeutky, protože si i takových vážím. Nicméně se nedomnívám, že by byl denver nemocný, ale zoufalý. Mluvíš o otevřených očích a já bych se mohl ptát na tvé otevřené oči, jaký je tvůj vlastní názor, nikoli názor z médií a propagandy politických stran, jaký je tvůj názor na aktuálně Lisabonskou smlouvu, na totalitu, na EU, na OSN, WHO, WTO, UNWTO, WIPO, NWO, na pandemie, na očkování proti nemocem, na války, na propagandu, na média, chudobu třetího světa, na drogy, kriminalitu, korupci, legislativu a lidská práva, na svobodu, na peněžní systém a systém centrální banky, nebo je snad lépe být nevědoma souvislostí mezi tímto a mít zavřené oči, nepřipustit diskuzi a řešit krátkozrace dva paragrafy nového trestního zákoníka jednoho malého národa? Upřímně je více než jisté, že nám naše děti budou moci nadávat do hlupáků, protože jsme nikdy nedali prostor druhé straně.. To co se děje je jednostrané manévrování společnosti. Nechť se radši každý seznámí se Starými pověstmi Českými a myšlenkami učitele národů J.A. Komenského, takové vlastenectví je ušlechtilé. Názory kde koho jsou však dalekovíce než vlastenecké, převážně xenofóbní a nemají daleko k prohnilému fašismu.. "Lidé jdou jen tam kam se jde, ne tam kam se má jít." J.A. Komenský Proč nikoho nezajímá jakou souvislost mají změny trestního zákoníku s Lisabonskou smlouvou a kam tato cesta vede? Demokracie to není! 14:21:24 12. 10. 2009 Lilly: Denver, denver... Tak jsem se vrátila z dovolené a koukám, tohle jsou snad stránky www.denver.cz ????? Lidi, copak nevidíte, že je to nemocný člověk, kterému žádným dobře míněným vysvětlováním oči neotevřete, jen mu obstaráváte zábavný program v jeho nekonečném volném čase? Ten potřebuje úplně jiného odborníka. 13:55:45 12. 10. 2009 denver: Karel 150 Karle,v podstatě ti napíšu to samé.Ty seš člověk kterej je skutečně schopen věcné diskuse.Já mam tu snahu taky,ale v okamžiku kdy dojde k tomu zešmněšnování a urážkám,tak si neumím moc poradit a začnu bejt třeba zbytečně sprostej anebo psát věci bez uvážení.Strašně mi štve,že mně nechce nikdo ani vyslechnout a hned všechno překroutí.Ta moje reakce mi pak samotnýho mrzí.Tak proto si rád pokecam na tom vláknu které x1-ray založil a tady to asi až na nějaké vyjímky vzdam. 13:47:25 12. 10. 2009 denver: Out Dávam ti za pravdu a už tady některý věci skutečně řešit nebudu.Uznávam,že mam špatnej zbůsob komunikace a vede to tady akorát k problémům.Těd sem tady nepsal o DS,ale o fašistickém-autoritářském myšlení.S náckama bohužel nějakou skušenost mam.Zastal sem se právě jedný romky,ale bohužel nejsem rambo a nebejt dvo úplně cizích chlapů,tak to pro mně skončilo asi dost blbě.Těch skuseností mam víc,ale tady mi šlo asi fakt o zdraví.Těm bezdomovcům sem skutečně opakovaně pomoch,ale moch bych toho dělat mnohem víc.Jestli dělam svobodně myslícím lidem ostudu,tak mi to mrzí.Je to to poslední co chci. 12:56:51 12. 10. 2009 Karel.150: Generační špunt Mám svobodnou vůli a proto neuznávám žádné náboženství, já ti jej nevnucuji, žádám tě o totéž, ja? 11:59:32 12. 10. 2009 Generační špunt: re Eye Souhlasím s tebou, i když zrovna Denver není můj šálek čaje. V některých příspěvcích se vyjadřuje vcelku spisovně, a v dalších jako „Afroameričan“ z chaloupky strýčka Toma. Zřejmě podle toho co nám chce mezi „rejpáním“ akné sdělit! Re:Karel 150, za některé příspěvky ještě doplň "Ámen"! 11:45:52 12. 10. 2009 Karel.150: to Eye Ahoj, podívej přečetl jsem si toho od denvera hodně a to co popisuješ jsem nespozoroval. Ano mohl jsem to opominout, jsou tu opravdu rozsáhlé diskuze. Řekl jsi, že by se dal definovat jako anarchistického fašistu se sklony k brutalitě a svatému milosrdenství. Udělejme tedy za tímto tlustou čáru a dej sem odkaz na diskuzi den a čas, kdy se vyjádřil jako anarchista, kdy jako fašista a kdy projevil sklony k brutalitě. Svaté milosrdenství mě netrápí...:))) 11:40:50 12. 10. 2009 Eye: Myslete for Karel 150 a ostatní: Važení kolegové i nekolegové dost se divím, že jste si nestačili všimnout, že denver mění názory stejně rychle jako se mění počasí na horách. Jednou vlevo, jednou vpravo, jednou by lidská práva dodržoval a jindy by zase lidi mlátil po hlavách. Ale pokaždé se mu podaří všechny přispívající odvést od tématu. Je hezké, že se mu snažíte oponovat, ale pokud budete monitorovat všechny příspěvky denvera, mělo by vám dojit, že jeho jedinou snahou je odvést přispívající od tématu a tím udělat diskusi pro kohokoliv nově příchozího nesrozumitelnou. Některé kolegy se mu podařilo vyprovokovat natolik, že podlehnou emocím a používají termíny, které by jako policisté používat neměli. Sledoval jsem příspěvky Denvera a pokud by své názory mínil vážně, pak by bylo možné jeho osobu definovat jako Anarchistického fašistu se sklony k brutalitě a svatému milosrdenství. V případě denvera jde tedy buď o rozpolcenou schizofrenickou osobnost, nebo obyčejného provokatéra. Pokud se páni kolegové podíváte na hlavní zprávy jednotlivých tv stanic, nebo do tisku, pak zjistíte, že v web www.policista.cz je již ostatními médii vnímán, jako solidní informační zdroj z prostředí policistů. Lidé jako denver zcela úmyslně odvádějí pozornost od tématu a znepřehledňují diskusi. Vidím jedíný účel takového jednání. Degradovat tento web na úroveň diskusních fór některých pubertálních webových stránek. Zkuste se prosím zamyslet jestli náhodou nemám pravdu a možná by bylo lepší věnovat se tématu a nereagovat na příspěvky denvera a jemu podobných. Přehlížet tyto provokace je jediná učinná zbraň proti nim. 11:26:34 12. 10. 2009 Karel.150: Karel.150 Nevěřím tomu, že se tu tolik lidí vydává za policisty. Jakože čím více drsnější, více hulvát, více zesměšňuji, urážím a další, tím více jsem ten pravej správnej policajt. Kluci jestli jste policisté dokažte to svým vystupováním! Přestaňte utvářet konflikt s denverem a nebuďte k němu agresivní, jen pro jeho názory. Nebo on se Vám taky snaží ublížit? Vždyť Vaše reakce na něj nejsou o ničem jiném než o posměšcích, urážkách, agresi a konflitku, to jsou vlastnosti, od kterých by měl být nejen každý policista oproštěn. Představte si, že bychom měli takovou společnost, asi by Vám z toho bylo smutno.. Doufám, že se takto nechováte před svou rodinou a svými známými, to už by bylo vážně žalostné.. Mějte se všichni hezky! 09:57:00 12. 10. 2009 Out: denver Ty vole nejseš Ty Ondra Cakl? Začínáš mě v tom celkem utvrzovat:D Hysterie až na půdu... Fakt přestávám věřit, že někdo tak naivní může vůbec žít. Jsi blbec, víc ale ani míň se na to říct nedá. Těm myšlenkám který tady obhajuješ děláš akorát tak ostudu takže jako antifašišta ti říkám aby jsi už držel hubu! A propo, když tady pořád kecáš o tom všem. Konfrontoval si někdy nácky? Děláš proti nim reálně něco? Jak jsi pomohl těm bezdomovcům o kterejch tady konkrétně píšeš? Dával jsi jim někdy jídlo v rámci "Food not Bombs"? Jak bojuješ proti kapitalismu a globalizaci? Jseš bud provokatér anebo totální idiot kterej "bojuje" akorát tak na internetu! Začínám si myslet, že i ten Stenli je inteligentnější jak Ty... 07:14:45 12. 10. 2009 denver: Andras Já sem nikde neobhajoval trestnou činost a uvědom si jednu věc.Pokud policajt bude krejt člověka kterej někoho postřelí nebo dokonce zastřelí,tak se sám dopouští toho úplně nejhoršího.On tak pak sám obhajuje tu nejhorší trestnou činost a to těžké ublížení na zdraví anebo zabití ze msty.Další co požaduju je,aby se policie chovala slušně.To máte i v té přísaze,ale je jasné,že třeba takovej Hammer jí ani nečetl.Je tam psáno,že policista nesmí používat donucovací prostředky jinak než PŘESNĚ PODLE PŘEDPISŮ A NESMÍ JEDNAT SE ZADRŽENYM PONIŽUJÍCÍM ZBŮSOBEM.Občas prosákne na veřejnost díky sdělovacím prostředkům jak někteří policisté zacházej s lidma.To pak vede k nátlaku právě té veřejnosti na výrázné zesílení činosti kontrolních orgánů policie.Lidem který toužej po tom,že se s někým bude zacházet nějak krutě nebo toužej po zabíjení,tak doporučuju jedno jediné(nemyslím tím tebe).ZAŽÁDEJTE SI O AZYL NĚKDE KDE JE FAŠISMUS A DEJTE NÁM KONEČNĚ POKOJ!!! 06:31:56 12. 10. 2009 Andras: Chyba se vloudila - zmíněná menšina není menšina, ale většina. 05:11:57 12. 10. 2009 ben: Samozřejmě, že mě to mrzí! Tolik zajímavých informací člověk jen tak nikde nepochytí... A na druhou stranu smích prodlužuje život.. 01:50:47 12. 10. 2009 denver: ben A tebe snad mrzí,že po mně nemůžeš něco přečíst? 01:41:46 12. 10. 2009 ben: denvere, piš to trochu spisovně, já to po tobě nemůžu přečíst:-( 01:37:13 12. 10. 2009 denver: Andras Todle je lidskej faktor a to je vždycky problém.Já dam jeden příklad.Někdo bude nenávidět třeba staré lidi a bude jim chtít ublížit.Bohužel je možnost jít pracovat do domova důchodců.Tydle věci se bohužel stávaj,ale u policie to už neni bohužel jenom chyba jednotlivců,ale ULTRAMALÉR!!!A to,že maji lidi 20let po listopadu s policií špatné skušenosti je ukázka,že náš stát má skutečně značné problémy.Kde se to možná trochu lepší sou vězení.Čet sem nedávno rozhovor s Opočenským a říkal,že se dozorci většinou chovali slušně,ale záleží zase o jakou se jedná věznici. 01:29:08 12. 10. 2009
REDAKCE :: Datum založení: 12. 10. 2009 :: celkem 4 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HANTA 02:01:44 25. 10. 2009
default.png
kolik jsi toho na různých vláknech od Denvera četl? Vždyť konflikty vyvolává on. Ostatní jsou reakce, někdy holt podrážděné. Radíš blbě. Docela bych chtěl vidět tebe co by policistu, jak rychle by tě ta mírumilovnost do určité míry přešla. Ono co je moc to je prostě příliš. Policista není robot. Já souhlasím s Hammerem. Dewnvera ignoruju. O čem se mám s ním bavit, když čtu např. "občas prosákne na veřejnost díky sdělovacím prostředkům......." a to mi prostě stačí. Jestli nemá jiné zdroje - sorry.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 20:37:00 13. 10. 2009
default.png
máš recht. Dokud jsem byl u policie, musel jsem překousávat strašnou spoustu věcí, naučil jsem se časem takovou věc, když někdo vykládá už opravdu blbosti, tak mlčím a přemýšlím o tom jak je zbytečné se o tom vůbec bavit. Na netu ovšem napíšu něco pro zasmání, co bych v reálu asi vypustil. Ignoruju Denvera.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BARRAND 15:53:13 12. 10. 2009
default.png
ámen :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 15:34:01 12. 10. 2009
Karel.150.jpg
Znovu vypíchnu a upozorním na bolavý trn v patě Policie! Nevěřím tomu, že se tu tolik lidí vydává za policisty. Jakože čím více drsnější, více hulvát, více zesměšňuji, urážím a další, tím více jsem ten pravej správnej policajt. Kluci jestli jste policisté dokažte to svým vystupováním! Přestaňte utvářet konflikt s denverem a nebuďte k němu agresivní, jen pro jeho názory. Nebo on se Vám taky snaží ublížit? Vždyť Vaše reakce na něj nejsou o ničem jiném než o posměšcích, urážkách, agresi a konflitku, to jsou vlastnosti, od kterých by měl být nejen každý policista oproštěn. Představte si, že bychom měli takovou společnost, asi by Vám z toho bylo smutno.. Doufám, že se takto nechováte před svou rodinou a svými známými, to už by bylo vážně žalostné.. Mějte se všichni hezky!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio