Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

L 158 Dejvice

Jaký je rozdíl mezi L 158 a PMJ?
JIRKA31 :: Datum založení: 30. 10. 2009 :: celkem 46 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu DENNIS 22:11:40 07. 11. 2009
default.png
Martin 1 Naprostý souhlas s tebou... Jen jsem to asi rozkecal moc, a nenapsal jednoduše. Díky ;-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BARRAND 17:48:59 07. 11. 2009
default.png
apu, a nejsi to zrovna ty? :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN1 17:24:33 07. 11. 2009
default.png
pokud by PMJ nebyla vůbec potřeba, znamenalo by to, že těch 300 lidí a 60 aut by se muselo rozdělit na jednotlivé obvodní ředitelství. A pokud by ta neměla jednotný koncept, tak potom teprv by jedna ruka nevěděla co dělá druhá. Legendy o tom, že je málo lidí a aut PMJ je blbost. Ano mohlo by jich být víc, ale už takhle většina nemá co na práci a nezbývá jim, než tahat na MOP nesmysly na totožnost nebo dělat z komárů velbloudy. Právě díky tomu, že l158 je v Praze přímo propojená s 11 kanálem, je to nejlepší možné řešení kdy vě většině případů jsou hlídky vysílány na místo s min. zpožděním. To, že někdo nadává že je za rohem a neví, že se tam něco děje je skutečně hlavně chyba toho, že není na PMJ ale jezdí něco přes jiného operačního. Tím se celý systém rozmělnujě, rozdvojuje a je neefektivní. Za celou dobu jsem nepochopil existenci obvodních l158. Kdyby ti, co to jezdí radši posílili řady PMJ a o to víc hlídek by ten den bylo na 11. kanále, bylo by to lepší.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAPESNICK 17:05:09 07. 11. 2009
default.png
Ted kdyz se grubi opravil by jsi mi uz mohl rict, kdy naposledy jsi videl na SPJ policajta pred ZOP.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CODY 10:44:21 07. 11. 2009
Cody.jpg
Stejně tam asi něaká ta protekčička byla,protože pokud vím se příchod z ačr vúbec nezohlednuje.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu APU68 09:19:56 07. 11. 2009
default.png
Ten kluk, jak ty rikas, byl dlouha leta v armade a zucastnoval se zahranicnich misi, dokonce i na jedne zasahoval proti rozzurenemu davu, mimo jine podstoupil vycvik, ktery poradala vojenska policie ve spolupraci s SPJ pri zvladnuti poulicnich nepokoju, myslim si ze to je kompetentni clovek pro tuto jednotku a nikoli protekcni synator...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 08:07:18 07. 11. 2009
Out.jpg
Já celkem chápu argumenty obou stran. Ale když se na to podívám pouze z pozice občana tak musím být na straně Andrase, protože až mě někdo v parku přepadne a uteče s mejma věcma tak je mi jedno jestli ho chytí hlídka PMJ, OHS, MOP a ve finále i MP. Co se týče té lepší přípravy na PMJ tak to možná bejvávalo do té doby než tam začli posílat cucáci před ZOP se kterejma starý nechtěli ani jezdit protože si pomalu neuměli ani obléct kombinézu. Viděl sem takovej případ na vlastní oči, ale zase na druhou stranu to byla hlídka trojčlenná a ten cucák tam byl jako třetí do počtu. Ale vim, že i jednou takovýho cucáka do počtu dali kámošovi jako druhýho člena hlídky a to měl akorát po kurzu na zbraň. Což je dost síla, ale to bylo tak před rokem a půl, situace je dneska možná jiná. Ovšem kdyby to chodilo tak jak říká Andras a na zákroky by se posílaly hlídky co jsou opravdu nejblíže tak by sme ve finále žádný PMJ nepotřebovali a mohl by si ty lidi rozházet po OHS a MOPech... Čimž neříkám že to chci, jen by prostě už prostě jako útvar postrádalo PMJ smysl. Jinak o případu kluka co šel ze ZOP přímo na SPJ sem už taky slyšel, šuškala si o tom tenkrát celá ZOPka v Hrdlořezích. Prej samozřejmě protekce a něčí synátor z velkejch hlav na SPJ. Jak jinak.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLKISEK 07:14:09 07. 11. 2009
default.png
ted jsem se opravdu zasmál:)výcvik , zkušenosti ?? vždyt na PMJ ted jezdí i kluci, které bych se bál poslat pro pivo, natož na vloupání :)) a kdo PMJ nazývá elitní útvar, ten už se musel opravdu zbláznit !!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENNIS 01:06:19 07. 11. 2009
default.png
Andras Opět bohužel silně přeháníš. Děláš, jako bych z lidí na PMJ dělal nadbohy. Pokud je kolega co tebou řečené vyslovil, nemá u PČR (nejen u PMJ) co dělat. Souhlasím, že má jít o chycení pachatele, ale k tomu potřebuješ funkční systém, kde se jednotlivé útvary budou doplňovat. A to jsi asi nepochopil, když jsem to dole naznačoval. Psal jsem a tím jsem i myslel, že OHS má být (a tak to bylo i myšleno) jako první odrazový můstek na další útvary či služby a z toho pramení i jejich práce, kterou by měli dělat. Tedy základní úkoly hlídkové služby. Neříkám nechytat pachatele, říkám neposílat je zbytečně do rizika za předpokladu, že na OHS jsou mladí a nezkušení policisté a že právě na MOP či PMJ budou ti zkušení jako na jakémsi dalším "levelu" kariérního postupu. A ty příposlechy, právě vzhledem k výše uvedenému, by OHS mít "životně" nemusela. To už vidím reálněji operativu SKPV. Ale tuto doskuzi bych asi ukončil. Rád zajdu na pivko a můžeme podebatovat (jen doufám že ve slušném duchu). Stejně nic nezměníme, ani na systému, ani na bordelu u naší firmy... a stejně vše bude při starém! Opatruj se...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GRUBI 01:05:41 07. 11. 2009
default.png
Edit: napsal sem SPJ ale myslel sem samozrejme PMJ,chybicka se vloudila ;-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio