Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

nové auta x nedostatek benzínu

Zdravím vás kolegové,tak se i u nás na Moravě projevila reforma policie. To že se utratí x tisíc za nové polepy aut,další x milionů za nové automobily je sice pěkné, ale je tu jeden problém a to, na co budou vlastně jezdit.Od 18.4 u nás platí nařízení, že na celý utvar což je asi 20 lidí budou na směnu jen 2 auta, které budou moct najezdit jen 30km, ostatní budou mít pěší až do odvolání a to na všech ůtvarech.........
NICK :: Datum založení: 19. 04. 2008 :: celkem 31 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu FS2 22:23:59 05. 11. 2010
default.png
HAMMER [2010-11-05 17:21:16]:
Hm, vážně respect, nechat mezi lidma běhat nebezpečnýho magora s nožem, jen abych nemusel papírovat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 17:21:16 05. 11. 2010
default.png
ANDRAS [2010-11-05 11:03:11]:
Milý Andrasi! Jestli jako jednočlenná hlídka jdeš do zákroku, kde si nejsi jistý, že služební zákrok s úspěchem dotáhneš jako vítěz do konce, nic tě staří kusové nenaučili. To nemluvím o tom, že i když ze zákroku vyjdeš jako vítěz, svědkové ti docela pravděpodobně nebudou nakloněni tím více, čím lépe použití DP zvládneš a čím to ty debílky bude více pohoršovat.
Tvoje tři základní úkoly u PČR zní jasně:
Vrátit se ze služby 1: živý, 2: zdravý a 3: netrestaný
V této zemi jaksi není policista pámbů, ale vysoce nežádoucí osoba.
Pomíjím zde, že jednočlenná hlídka v exponovaných místech, je prostě zločin.
V Británii chodí Bobíci sami, Gendarmerie ve Francii jakbysmet, ale zcela jistě ne v ulicích velkých měst!
Jezdili jsme do šupu v Brně, kde nás jako jednočlenné hlídky dávali taky. S vysílačkou kde debil vedoucí neumí dobíjet baterky takže po půl roce nejdou použít dýl než hodinu, bez místní a osobní znalosti.
Nikdy by mě nenapadlo chodit do nějakého zákroku v cizím prostředí bez důvaryhodných svědků za zády sám. Proto mám dneska rentu a nikdy jsem nedostal přes držku já, ale vždy drban.
Jenže já jsem nediskutoval se starými kusy co a jak, bral jsem co mě řekli za samozřejmost a daný postup.
Příklad: magor pravidelně ohrožující svoji družku různým nářadím sekyrou počínaje a sekáčkem na řepu konče. Jeli jsme kolem jeho domku, on na nás hrozil sekyrou. Kolega praví: to je Franta Flinta, teď dávej pozor a pojď za mnou.
Vyběhl z auta, dohnal už prchajícího Frantu, tři facky, sekyra spadla na zem, Franta zdrhnul do domku.
A teď se pojď mrknout, jak musí skončit, jinak je nebezpečný. Franta ležel pod duchnou ve své ložnici, ruky padesát centimetrů od sebe držely nahoře duchnu, trčela mu jen čupřina vlasů.
Tak takto musí skončit, jinak je nebezpečný. Pamatuj si to.
Jel jsem příště půl roku na to kolem já, on na mě s nožem. Hop ven z auta, flák mu dvě, utekl a skončil pod duchnou.
Došli mladí blbci. Těm jsem řekl co s Frantou musí udělat, on asi ode mě dostal tak moc, že si netroufnul na mě tím nožem hrozit, takže jsem to nemohl předvést.
Vyjeli na něj, Franta na ně s nožem a oni do něj museli sřílet, psát, vysvětlovat... Jen proto, že místo dvou facek s ním jednali úředně: jménem zákona, zahoďte zbraň... Neměli prej ani obušek s sebou... samozřejmě on na nic jiného než fyzické násilí nereagoval a pak vystříleli celý zásobník, než ho trefili. A to mohli být rádi, že Franta byl navalený jak dělnický autobus, jinak jim někomu ten zubatý křivák skončil v zádech. A taky byli rádi, že jak ten jeden střílel, ten druhý se schovával v dráze jeho střel za auto, nedošlo ještě k dalšímu průseru. Někomu stačí většinou říct, jiný si holt musí popálit čuňu sám.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 11:03:11 05. 11. 2010
Andras.jpg
Milý hammere,
Já jsem v jednočlenné hlídce sloužil. A to přímo v Praze, na Václavském náměstí. Nemusím ti vykládat, že velká většina drbanů, zejména nových, co místní poldy neznají, jednoho policistu prostě nebere vážně. Potom je na policistovi, aby si zjednal respekt. Ten si zjedná buďto tak, že udělá něco ne zcela oprávněného, nebo si přivolá posily. Občas se třeba stalo, že jsem žádal OP po dvou drbanech. Jeden se zvednul, a začal odcházet. Následovala výzva, výzva s výstrahou že bude použito, a použití. Jenže drban se nechtěl nechat, a tak se situace zvrhla ve rvačku. Po chvilce jsem držel drbana v kravatě na zemi, a pokoušel se použít vysílačku. Nic, nefunguje. Tak se pokouším použít mobil, ale bohužel, vypadl mi z kapsy a nárazem o zem vypadla baterie, takže jsem neměl ani mobil. Tak prosím kolemjdoucí, aby mi zavolali na linku 158, že potřebuji pomoci. Dobrých 10-15 minut jsem ležel s drbanem na zemi, než na majáky přijela jiná, opět jednočlenná hlídka a pomohla mi drbana "dodělat" a eskortovat na MOP, kde mimo jiné drban stále dělal nepořádek a chtěl se prát s místňáky. Co chci nastínit. Neznám jedninou zemi, kde by operovali jednočlenné hlídky. Už jen díky tomu, že se zepména v západním světě aplikuje taktika body teamů, tedy dvou poldů, kteří si avzájem kryjí prdel, a jsou maximálně jištěni jeden druhým. Ano, v USA operují, ale v USA je neuposlechnutí výzvy policisty TČ, a za shora uvedený případ by šel milý drban sedět. Ten můj šel naštěstí stejně, protože byl v pátrání kvůli dodání do VTOS.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:49:15 05. 11. 2010
default.png
MARTIN-CZ [2010-11-04 22:59:02]: No dovol, copak já mohu vědět jaký jsi? To jsi napsal ty sám. Z tvého příspěvku jde odpor k jednočlenným hlídkám a strach z toho, co se ti může někdy třeba možná stát. Já to bral s humorem, ale možná jsem neměl. Možná jsem neměl... :D
Popsal jsi to prostě tak, že jednočlenná hlídka je z významu tvého příspěvku blbost... já sloužil drtivou většinu denních služeb jako jednočlenná, v noci vždy dvoučlenná, ale to bylo tím, že jsme byli jen dva na oddělení ve službě.
Tobě se nemusí jako jednočlenné ale vůbec udělat špatně, stačí si nepohlídat kdykoliv jsi venku záda a pistoli ti někdo vytáhne z pouzdra, stačí jen nezajistit kolík v tom super emerickém pouzdře, ta přezka je tam na ozdobu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN-CZ 23:01:55 04. 11. 2010
martin.cz.jpg
HAMMER [2010-11-04 21:07:05]: Jinak hammere, neber to tak, že se chci s tebou hádat nebo tak něco, nejsem ten on-line hero, jak se říká. Jen si nenechám od někoho kdo mě absolutně nezná říkat, že neumím svoji práci. To snad chápeš.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN-CZ 22:59:02 04. 11. 2010
martin.cz.jpg
HAMMER [2010-11-04 21:07:05]: No jsem rád, že jsem poučen. A je skvělé, že víš, jaký jsem. Co tu pročítám diskuzi, tak vím, že jsi byl dlouho u Policie, ale začínáš být jako ostatní diskutující na "civilních" diskuzích = umíš přesně přečíst člověka, aniž by si ho osobně znal. Jak mi můžeš napsat, že svoji práci evidentně neumím? Pokud vím, tak jsem spolu nikdy v hlídce nesloužili :o)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 21:07:05 04. 11. 2010
default.png
MARTIN-CZ [2010-11-04 15:01:52]: Jo, můžeš mít taky synka, který si najde jednou holku, budou spolu mít kluka, ten půjde k ševci podívat se jak šije boty a ten švec tam bude mít šídlo a ten kluk ho vezme a vypíchne si očičko!!! Hrůza, viď?
A pampersky si měníš jako jednočlenná hlídka během výkonu služby nebo až po ní? :D
A teď vážněji: no Martine, nedělej si tady srandu, jednočlenné policejní hlídky existují a efektivně operují po celém světě, neobjevuj tady to, co jiní už dávno objevili.
Že českého četníka nikdo neučí co má a nemá sám na hlídce dělat je věc jiná. Prostě svoji práci evidentně neumíš a objektivně za to ani nemůžeš a co víc, nejsi u této firmy zdaleka sám co neví co má a nemá dělat na hlídkové, pochůzkové atd atd. Mimo honění čárek pro vedoucího a vystávání důlků na KB.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 21:01:14 04. 11. 2010
default.png
GOOR00 [2010-03-05 19:18:02]: To si děláš srandu, ne? Tady mají kluci 18 litrů na auto a 24 hodin.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN-CZ 15:01:52 04. 11. 2010
martin.cz.jpg
Když je člověk v hlídce sám, je to o hubu a může být cvičenej a "nabušenej" jak chce. Sám jsem párkrát šlapal sám v Praze. Může se stát cokoliv. Udělá se Vám špatně, spadnete na zem a první co udělají naši občané je, že vám vezmou kvér. Potom možná někdo kdo půjde okolo zavolá pomoc. A podobných věcí se může stát mnohem více.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DERTOLS 14:43:50 04. 11. 2010
default.png
NO to že se šetří je sice hezké, ale mělo by se šetřit uplně nikde jinde. A to co jsem v Jihlavě viděl mě vážně dostalo. To že se chodí pěší není od věci. Lidi nás rádi vidí na ulici a spíš nám říkají poznatky, ale vážně nechápu jednočlené hlídky, které jsou v Jihlavě.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio