Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Práce u ICP

Dost mne nadzvedl příspěvek jednoho z nás, který píše, že "stejně budou odcházet hlavně nemakačenkové z ICP". Zajímalo by mne, kolik z vás má vůbec ponětí o specifické práci cizinecké policie? Kolik z vás by bylo schopno řešit cizince dle 326, realizovat správní vyhoštění, vyhodnocovat doklady k pobytu na území schengenu a podobně. Nepodceňejte práci cizinecké policie. Většina o tom nic neví.....
LIBEK :: Datum založení: 10. 11. 2009 :: celkem 10 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu LIBEK 08:59:31 16. 11. 2009
default.png
...chtěl jsem na tvůj příspěvek něco napsat, ale nebyl bych slušný. Je vidět přetrvávající nevraživost ze směru z OOP, a bude trvat dlouho, než to z některých z vás vyprchá. Jestli vůbec...Je to totiž hlavně o ochotě a inteligenci....Napsat něco o 5ti paragrafech a klepáním stromem může jen...můžeš jen ty.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 23:19:58 14. 11. 2009
default.png
...jako vtip na večer je to fakt dobré! Nevím jak na Moravě a Slezsku, ale v Česku (po r.1989) probíhal nábor a příjímání k cizině za stejných podmínek ( u stejných psychologů a lékařů) jako k útvarům kde se synci vraceli z obchůzky s mastnou hubou a špektaškou! Rozdíl byl pouze vtom, že všichni chodili na ZOPku do toho vašeho Holešova, který byl zaměřen na cizineckou problematiku. Až do zřízení oblastních ředitelství SCPP, spadali personálně i ekonomicky pod „Krajské správy PČR“. To že neřešili RCP (RCPP,ICP) krádeže slepic a králíků jako OOP, nebylo jen neochotou (i když někteří horliví vedoucí ciziny posílali hlídky na všechno), ale především také proto, že pracoviště neměli zpočátku přidělena tzv. identifikační čísla jako OOP. Vše museli předávat dle místní a věcné příslušnosti OOP (a to jak přijatá oznámení, tak i případné pachatele). Kromě deliktů spáchaných v souvislosti s cizineckou problematikou, a přeshraničním provozem, které druhoinstančně řešil kraj. To že každý cizinec nemohl být vyhoštěn, jak si někdo přeje nebyl problém ciziny, ale úplně někoho jiného (tedy většinou). Převážnou část odvolání proti vyhoštění(zejména trvalovců) MV na základě „ tzv. nepřiměřeného zásahu do osobnostní integrity cizince“ prohrálo!!! No nicméně některým“kolegům“ se evidentně uleví. Od r.2014, bude povolování pobytů cizincům předáno civilům, a cca 190 SPM bude předáno krajům k vytvoření a doplnění SPJ (stálé pořádkové jednotky). Dalším bych doporučil podívat se na systemizaci ICP (kolik je tam již nyní občanských pracovníků ).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 21:04:00 14. 11. 2009
default.png
jasně řekla: to, co se vzalo k "cizině", je dodneška mojí noční můrou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 21:02:49 14. 11. 2009
default.png
jenom když jsme chytili drbany s ciziny co kradli, někoho pobili atd atd. a chtěli poradit jak s nima co nejkratší cestou ven, nedozvěděli jsme se od ICP vůbec nic. Drban se tudíž pustil a následně na poradách byla spousta křiku od návštěvy z ICP jaktože jsme nepostupovali tak a tak.... Příště jsme přesně udělali co nám ten strejda radil a zase stejný výsledek... Jak probíhal nábor k cizině víme: náborová komise šla podél hranic a zkušebně třásla stromy. Co spadlo, hned navlekli do mundůru. Vašich pět paragrafů co jste měli na starosti a neschopnost aspoň říct: "je to tak, udělajte to a to" a tak svědčilo o tom, že nejen OOP, ale ani vy jste nevěděli o té práci lautr nic. Jenže OOP řešilo od ztracené kočky přes dopravu až po vraždu všecko.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KOS 11:39:37 14. 11. 2009
default.png
SCP prozatím ponecháno a bude se teprve analizovat!!! Takhle náš stát šetří!!! Výsměch!!! Určitě je tato složka potřeba, ale ne v tomto počtu, kdy se píchne do mapy a tam se jede. Bačkůrkáři na povolování je také kapitola, tam zaměstnat ženy jako obč. zaměstnance za 16 hrubého.Je to diskuze a můj názor.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DELFINFILIP 21:32:08 10. 11. 2009
default.png
No tak to beru. Ale pokud soudíš z jedné instruktáže na webu, tak je to zcela scestné. Poněvadž tady je opravdu specifika a pokud někomu ujedou nervy a druhý kolega to natočí a dá na web to taky není fér. Takže omluvu beru. A pokud mohu dám ti jednu radu příště až budeš chtít něco takového říci, tak počítej do 10.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL 19:35:05 10. 11. 2009
default.png
Omlouvám se těm pracovitým, nicméně mé osobní zkušenosti i nahrávka instruktáže vašeho vedoucího pracovníka z Moravy hovoří o tom, že dost lidí z ciziny se jenom veze...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 16:23:31 10. 11. 2009
Andras.jpg
Já mám s cizinou vesměs samé dobré zkušenosti. Ať už se jednalo o předání např. zajištěných bulharek a udělení správního výjezdu, různé společné akce, a spolupráce se schengenbusem. Cizina je specifický útvar, jehož znalosti a specializaci budeme potřebovat čím dál tím více. To že někdo podceňuje jejich důležitost mě taky mrzí. Nedám na ně dopustit. Apropo, kolik já znám nemakačenek u pořádkové a dopravní....to bych mohl vyprávět, celé zástupy.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LIBEK 14:59:31 10. 11. 2009
default.png
tady to je...: téma: Odchází 200 policistů. karel: No a? Většinou odchází generační špunt a nemkačenkov z ICP, kteří mají strach, že spadnou pod kraje a budou se muset živit tím co doposud nedělali - klasickou policejní prací! 19:06:34 09. 11. 2009

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DELFINFILIP 14:36:38 10. 11. 2009
default.png
Pokud jeden kolega prohlásí, že by od policie měli odejít nemakačenkové s Cizinecké policie, tak musí být duševně nemocen, anebo zatížen psachickou labilitou. Selektovat v rámci policie a říci, o druhém kolegovi že je nemakačenko tak je to ubohost. Sloužím u ciziny na dvě desítky let. A vždy se zde pracovalo na plno a mnohdy i víc. Po vytvoření cizinecké a pohraniční policie se vždy hledala cesta a vždy jsme se museli učit možná víc než onen kolega. Vždy kromě práce s cizincemi to bylo něco navíc, řešit práci obvodních oddělení, dělali jsme malé dopravní nehody, šetření ve věcech trestné činnosti, jako obvodní oddělení. Po přechodu do Schengenu, jsme již jen cizinecká policie, ale pořád děláme stejně. V současné době jde o práci s cizincema, dle zákona 326, dělají se správní vyhoštění a pracuje každo denně s cizincema, kteří zde nedbají našich zákonů, k tomu se nabíraá běžná trestná činnost do tří let, dělají se zkrácená řízení a musím podotknout, že mnozí kolegové toho určitě umí víc, než ten kdo prohlásí že jsme nemakačenkové. Takže zákon 200 a trestní zákon a řád nám též nejsou cizí. Já osobně jsem proti tomu, aby se policisté dělili na ty kdo umí a na nemakačenky. Je to škoda, že někdo vůbec něco takového prohlásí. Poněvadž ve finále je každý povinen přijmout oznámení a každý je povinen ve věci konat. A za tu dobu služby jsem poznal jak ty kteří pracují a jedou na plno, ale i ty kteří se vezou, ale to je vždy věc vedoucích jak se s tím poperou a ne někoho komu se něco nelíbí. Od selektování jsou zde jiní a příště až něco plácneš, tak se podívej za sebe a zhodnoť sám sebe a neurážej práci druhých. Možná, že si tím chtěl ukázat sám na sebe a tak doufám, že až se bude selktovat příště budeš zařazen do výřadu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio