Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Příkladná práce

Dle nejnovější zprávy: www.novinky.cz/krimi/184136-policie-zastrelila-uprchleho-vezne-tauchena-manzelku-strelila-do-hrudniku.html Musím k tomu říct, že jsem opravdu pyšný na rychlou a příkladnou práci Policie. Konečně zákrok který je vidět (v mediích) a je absolutně správný. Skvělá práce!!
FIBER :: Datum založení: 11. 11. 2009 :: celkem 152 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu MARGAEL 07:34:12 07. 04. 2013 blokovaný
default.png


Jaroslav Kvasnička (margael@seznam.cz)

PROSÍM S.O.S.?MANŽELÉ KLUSÁKOVI Z JAMOLIC 182 A JEJICH NÁJEMNÝ VRAH GAJER MI VYKRADLI DŮM A POLICIE IVANČICE JE JEJICH SPOLUPACHATELEM.CO MÁM DĚLAT?

Dnes 7. 4. 2013, 4:12:42

Komu: info@familypoint.cz

Kopie: margael@seznam.cz
g
Vláda Č.R. a Policie Ivančice mě zavraždila pro manžele Klusákovi nebezpečné zločince z Jamolice 182

POLICIE IVANČICE SE OD STÁTU ČESKÁ REPUBLIKA OBOHATILA NĚKOLIKAMILIONOVOU SLUŽEBNOU A PRO NI VRAŽDÍ S MANŽELI KLUSÁKOVÝMI MOU OSOBU 06.04.2013 19:50 Jaroslav Kvasnička obětˇ Soukromá dramata Včera v 4:37 · Příspěvky k tématu: Soudy Č.R. kradou a vraždí se zneužitím lékařů,kteří sami podvádí a tvoří justiční mafie. od: Jaroslav Kvasnička (7.prosinec 2012 12:13:19) Subject: Prosím o okamžité trestní stíhání. Veřejná stížnost a trestní oznámení k Kancelář presidenta: 02.11.2012 02:46 Jaroslav Kvasnička Prosím Vás spoluobčané o Vaši pomoc.Díky tomu, že mě invalidu vláda Č.R. řádně nezajistila a stále vše zdražuje, tak mne prostřednictvím jejich lichvářský bank a jejich nájemných vrahů exekutorů o vše okradla a to i o můj domov, který tímto nesvéprávným způsobem podstrčila profesionáním podvodníkům, kterými jsou pan Antonín Klusák a jeho manželka paní Lenka Klusáková z Jamolice 182.Nejprve zavinili mou nesolventnost tak, že mi rozbíjením oken a dveří vyháněli mé partnerky i nájemce, které mi můj strýc povolil, tak abych sám na dům finančně nestačil, pak opili v restauraci v Pohořelicích mého strýce, kterým byl pan Bohumír Kvasnička, kterého opilého pod zakázanými depotními vysokohalucinogenními injekcemi o obsahu Risperdexu donutili aby sepsal u notáře, kterého on neznal a nikdy před tím neviděl takto neplatnou závětˇosoby trpící závažnou duševní chorobou, kde jeho ošetřující lékař psychiatr Mudr. Josef Fiala Ivančice Kounická ulice hrubě zanedbal strýcovu léčbu tím, že léky co mu předepisoval prý strýc jíst nemusí, tak proč by mu je předepisoval, tak je to manipulátor co vlastně napomáhal podvodníkům Klusákovým, že strýc nesvéprávně sepsal závětˇ v jejich prospěch a ani ne za týden ho mého strýce pana Bohumíra Kvasničku oni Klusákovi zabili v Pensionu v Mohelně za ochotné asistence pana vedoucího Pensionu Mohelno s panem Nováčkem aplikací neznámé látky s následným zametením důkazů kremací a představte si, že Okresní Soud Třebíč se mi vysmál a to samé i Krajský Soud Brno Rooseweltova 16, který mnou jakožto žalobcem pohrdal a jak už to tak bývá Ústavní Soud se od toho instancoval a tím se zbavil jakých koliv povinností a odpovědnosti a odmítl mou více než odůvodněnou stížnost.Světe div se a vrchol všeho je, že takto neoprávněně toto podvodem nabyté dědictví paní Lence Klusákové, kterou do svého kšeftu nastrčil její manžel pan Antonín Klusák potvrdil notář Judr. Jiří Strnad v Třebíči a to je od něj rovněž zrada a ne oprávněný právní úkon.Proto Vás prosím o pomoc abych mohl mít kde strávit Vánoce.Podotýkám, že jsem vlastně bezdomovec od roku 2006 kdy mi byla odpojena voda, elektřina a plyn.Můj dům je takto v destrukci jako já sám.Protože to pocitˇuji jako loupežnou vraždu spáchanou na mě Státem Česká Republika jménem České Republiky i ten fakt, že hlavní destrukční multizákeřný podvod na mě spáchala soudní znalkyně v odvětví psychiatrie Mudr. Marta Holanová Brno Taussigova ulice svými několikanásobnými křivými znaleckými posudky a lze ji považovat za více než dobře krytou ůstřední mafiánku všech soudů v České Republice a i ten fakt, že ke zločinu spáchaném na mém strýci panu Bohumíru Kvasničkovi po němž jsem já dědicem ze zákona je ty podvodníky Klusákovi z Jamolic navedla ke zločinu jejich advokátka Judr. Jitka Buršová zastupující žalovanou paní Lenku Klusákovou, aby mého strýce opili, donutili ho pod psychofarmaky injekcemi, které patří mezi tzv. mozkové inhibitory ve spojení s alkoholem obluzeného k sepisu takto neplatné závěti a dále pak aby ho zabili a budou mít můj dům hned.Protože pan Antonín Klusák v roce 2003 zkrachoval a jinak svou rodinu uživit než zákeřnými nebezpečnými podvody neumí.PROSÍM POMOZTE MI?Kontakt:720166491 To se mi líbí · Slávek KvasničkaVÁCLAV KLAUS TO MĚL I DORUČENO V KANCELÁŘI,ALE VYKAŠLAL SE NA MĚ.NECHAL TO NA SVÉM TAJEMNÍKOVI LADISLAVU JAKLOVI,KTERÝ MĚ TAKTICKY ODMANÉVROVAL.TUDÍŽ KDYŽ NEBYL TEHDEJŠÍ PAN PRESIDENT Č.R. Vaclav Klaus SCHOPEN VYŘÍDIT TUTO MOJI VÍCE NEŽ ODŮVODNĚNOU A PRAVDIVOU STÍŽNOST,TAK TÍM PÁDEM NEBYL SCHOPEN ANI UDĚLIT 6000 AMNESTIÍ!!!!Slávek Kvasnycka Včera v 4:51 · Upraveno · To se mi líbí · 1

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TINAMA 15:27:46 15. 12. 2009
default.png
Myslim, že psovod střílel oprávněně, minimálně podle 273/2008. Paní T. je nebezpečný pachatel a je jen na inspekci, aby ověřila, že ji nebylo možné jiným způsobem zadržet. Avšak vzhledem k faktu, že přepadla justiční stráž, dopomohla vězni k útěku, skrývala se, bránila se zatčení a s největší pravděpodobností mohla být ozbrojena, tak si myslím, že střelba oprávněná byla. Nezaství na výzvu, hrozbu namířenou zbraní ani na varovný výstřel a ještě je považována za nebezpeného pachatele... tak buch. Policista (psovod) odvedl skvělou práci a pokud by měl být za ni potrestán, tak rovnou zrušme policii, protože to tu pak všichni nemáme co dělat... I kdyby ji zabil, tak konal správně. Ono doopravdy trefit běžící živý cíl je těžké a paní T. může být ráda, že kulka zasáhla tam, kam zasáhla. Mířit mohl kamkoliv, ale stačí aby osoba, na niž míří zakopla, v danou chvilku se nahrbila či udělala jiný pohyb a kulka jí zasáhne jinam, než kam byla mířena. Neskutečně mě vytáčí, když policistu místo pochvaly za dobře odvedenou práci čekají tahanice a někdy i soud apod. Jak jsem poznamenal už jinde - hajzl v této republice má navrch. Policisté jsou tu pro srandu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HANTA 03:00:09 24. 11. 2009
default.png
já se přece, jako ostatní kolegové, pohybujeme dnes a denně na "odvrácené straně měsíce", jak já říkám. A často "nahlížíme" až za okraj společnosti. Takže o policii "něco" vím a "hodnej" stát mne platí a "nějak" se ke mně chová. Tak tohle sse ti nepovedlo. S tou katastrofou máš trochu pravdu. Taky jsem si myslel, že když se rozhlédneme po r. 1990 kolem, že můžeme nějaké bahno přeskočit a bažiny obejít. Kouknout "vedle", upravit to na naše poměry a zvyky a hotovo. To jsem byl naivní. Policejní stát - no to jsi mne rozesmál. Co pak je v Německu či USA podle toho, co jsem slyšel, když při jednání s lidmi narazím na někoho, kdo tam žije a něco povypráví. A věř mi, že za ty léta už dokážu posoudit, jestli je to trubka či netáhlo, nebo normální člověk. S tvým závěrem souhlasím, je to bohužel tak. A v tom a s takovým "materiálem" já a ostatní často pracujeme, takže nevím, kdo co závidí. Mimochodem. Děláš ještě něco jiného, než sedíš u PC, čteš vlákna a odpovídáš? :-))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 21:11:25 23. 11. 2009 blokovaný
default.png
Mam pocit,že celej výsledek "revoluce" je katastrofa.To co je tady, je něco mezi policejním státem a velice tvrdým kapitalismem.Skus se dostat na okraj společnosti a poznáš tu "hodnou policii" a ten "hodnej stát".Politici se staraj hlavně o sebe a lidi se k sobě chovaj jak s.ině a to nemusej.Takže je to jak v politicích,tak i v lidech.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HANTA 20:33:32 23. 11. 2009
default.png
pročetl jsem si od 17.11. diskusi. A zaujalo mne, jak píšeš, že ... si každý v roce 1989 myslel, že se policie dá do pořádku a výsledek je katastrofa.... Jednak si myslím, že tehdy šlo snad o úplně něco jiného i když netvrdím, že by se to potažmo netýkalo i ozbrojených složek a pak - kdo myslíš, že započal resp. umožnil devastaci policie, vězeňské služby atd.? A ještě. Myslíš, že tvé zkušenosti s "hnědočechy" jsou dostačující? Co odpovíš, když se dozvíš: Nenadávej mi, já nejsem Rom, já jsem cikán! A, denvere, nepostavili se před 20 lety lidi především proti režimu - který tam ty policajty, které platí, poslal? Co kdyby sis v tom udělal trochu pořádek, když chceš být stále tak "jediny ferovy". :-)) Jak jsi mohl vidět, po 20 letech, ať je to jak je to, potřeboval režim policisty taky-že? :-(( Teď tedy nevím, jestli na to teď budeš stačit :-))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 20:27:31 18. 11. 2009 blokovaný
default.png
Andrasi,mysli si o mně taky co chceš,ale sem rád,že nechceš úmyslně zabít člověka.Myslím to vážně.Jestli ten psovod mluví pravdu,tak je mi ho líto.Budeš asi překvapenej,ale já to dokážu pochopit i z té druhé strany.Né každej policajt dokáže chladnokrevně zastřelit člověka.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu XXX 20:15:28 18. 11. 2009
default.png
Jak to píšete pánové, je to pochopitelné.Je to policejní taktika a praxe. Sám jsem též použil 2 x zbraň za minulého režimu. Měli jsme škorpiony. Nevím, jak to dneska se střelbami u PČR funguje, jsem cc 4 roky v civilu. Než jsme nastoupili k PČR, tak jsme měli vojenský výcvik, zacházet se zbraní jako voják s SA, s pistolí osobní zbraň, se samopalem škorpionem bylo samozřejmostí. Běda, jak nebyla v čase sborka, rozborka.Hlavně nácvik na sucho. Ta je též velice důležitá a také pudová střelba. Dneska není ZVS,NVS, tak nevím, jak se cvičí 18 ti leté defakto děti.Před 4 lety, než jsem odešel do civilu, staří policisté nastříleli škorpiony většinou plný počet 100, tedy z deseti ran, někteří elévové měli problém se strefit do terče. Je to fakt. Prostě vojna měla něco do sebe. Nikdy se nejde na zákrok proti nebezpečnému pachateli sám, počká se na posily. Když je na místě pes, jde první. Zkušení policisté odcházejí, mladí elévové pak zbytečně umírají. Není to nic příjemného, ale byla to naše práce. Pak jsou zbytečná úmrtí.Kolega Hammer zde před několika měsíci podrobně popsal výcvik u řadového policisty. Výcvik na některých okresech nedostatečný. Toto není dobré. Řadový policista musí mít více střeleb, taktiky. Nevím, jak v současné době, nechci psát rozumy. Každopádně, kdo použil zbraň, ví jaká bije. Jde opravdu o kejhák. Toto jenom k diskusi. S pozdravem rentiér.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 19:55:45 18. 11. 2009
Andras.jpg
To co jsem napsal se vztahuje na pachatele vyzbrojeného střelnou zbraní. Pokud by byl vyzbrojen nějakou jinou zbraní nežli stelnou, mířím na horní či dolní končetiny. S přesností problém nemám.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 19:54:02 18. 11. 2009
Andras.jpg
Hammer: Já zbraň již použil. Jak ve službě, tak v civilu. Nemám problém s tím, na někoho vystřelit. Ale pokud střílím, nestřílím s úmyslem pachatele zabít, ale zneškodnit. To je rozdíl. Pokud střílím, mířím vždy na střední část těla. Pokud jsi někdy v praxi zbraň také použil, jistě víš, že střílet na pohybující se cíl je velice nesnadné, už když je vzdálen byť 20m od tebe. Rozhodně je dle mého nesmysl za cíl zvolit hlavu pachatele. Jinak je samozřejmé, že poté, co je pachatel zněškodněn a leží na zemi, nepřiřítím se k němu, abych poskytoval první pomoc. Se zbraní se bezpečně přiblížit, pachatele odzbrojit, prohledat a spoutat. Až poté první pomoc. Nejde v žádném případě o střelbu humánní. Jde o střelbu policejní.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 19:40:11 18. 11. 2009
default.png
Hochu, jestli jsi to ještě sám nepochopil, pokud má někdo v ruce kvér a je šance, že ho proti tobě použije, musíš střílet tak, aby jsi zabil a to co nejrychleji. Nevím co vás učili a kde, ale nemysli si, že když někoho střelíš, on pak vždycky lehne jak řepa a je klid. Strašně moc případů skončilo postřelením policisty nebo jeho smrtí proto, že policista střílel na nohy a drban na hlavu. I když drban utrpěl více průstřelů, které byly smrtelné, v celé řadě případů dokázal ještě hezkých pár minut střílet. Zbraň není hračka pro děcka nebo psychicky slabé jedince a la Denver. Pokud ji musíš (opakuji musíš) použít, vždy platí zásada: lépe aby mě tři soudili, než šest neslo. Dvě do hrudníku, třetí do hlavy. Ani ležící drban není ještě zneškodněný, viz kluci v Brně a rána zespod do hlavy a smrt kolegy ve skladišti v Černovicích tuším že. Taky střílel na nohy, humanista... Jak drban padne, čekej, ale nelez k němu. Okolnosti ještě nedovolují poskytnout první pachateli pomoc. Jakmile to okolnosti dovolí (z drbana už nestoupá pára z huby) volej sanitku. Uvědom si, že svým přístupem můžeš taky způsobit smrt svého kolegy. Pokud na to nemáš, jdi za Denverem do skladu prezervativů nebo kde to dělá. U policie jsou pořád problémy stejného rázu: ukvapená střelba jako je střelba z jedoucího auta do různých chodců a spolujezdců anebo střelba "humánní" ve chvíli, kdy jde o život. Z toho pak pramení jeden průšvih za druhým.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio