a jak jsem psal, perfektně se dají v PC následně vytěžovat, snadno, rychle, křížem auto a osoby v něm a máte pohromadě celou bandu... Kdy jakým autem, kde...
Jenže tlak na počty KO dávno před dneškem vyúsťoval v systém: v osm večer se postavíme na nějaké DBA kdy jezdí ještě moc lidí, opíšeme co jde, to se časově rozloží na celou noc, vedoucí nic neřekne, všichni spokojení a od půlnoci do rána zápich....
Trapně se musím furt opakovat, ale nebýt vedení, dělala by se policejní práce se vší svou atraktivitou a ne idiotské výmysly. Si myslím, že to ta bolševická verbež nahoře dělá naschvál. Aby se pořád mlelo dvacet let to samé, nikdo z toho neudělal nějaké studie co a jak dělat líp, na to musí být dobře organizovaná vůle to tak dělat. Debilita stále opakovaného konání není věčná, ale schválnost a zlý úmysl ano.
Lidi, co tomu dnes "odborně" velí, sloužili venku ještě za bolševika, když na okrese padla vloupačka, bylo z toho haló jako bejk, sjeli se tam všichni včetně okresního ředitele aby tu událost viděli a to si nedělám srandu, dámy a pánové. Komplet všecko podupali a zprasili celé vyšetřování... To opravdu není legrace. A tito fanánci nám, co jsme řešili v jednom muži tři vloupačky denně a psali to ještě na psacím stroji, chtěli vykládat jak to drbani dneska dělají, jak se pohybují a jak to máme dělat my...
Jaktože máme vloupačky a nemáme KO s žádným drbanem? Oni jezdí autama... pravil jeden takový prablb.
Za pár dní se borec chytil. Šlapal dvacet kiláků pěšky po polích, aby ho nikdo neviděl, setřásli ho kluci při kontrole objektu z hromosvodu nebo jak to bylo a měli jste slyšet, jak se dotyčný chytrolín bolševín zakuckával když jsme mu jeho žvásty z porad vmetli do ksichtu.
Další takový nám celou dobu vykládal, že po půlnoci jezdí jen k...y a zloději, ale že dneska jezdí klidně lidi z a do práce i po půlnoci, že jezdí lidi na dovolenou atd atd, to vůbec nechápou a pochopit ani nechtějí. Drbani sedí v hospodách, glgají pivisko a čekají, až to četníci zapíchnou a jdou pěšky. Málokdy je drban motorizovaný, projděte si jen jednotlivé případy. Oni vědí že se v noci celá léta idiotsky stojí na silnicích, tak holt chodí jinak a jinudy. Třikrát ukradené baterky z přesnosných semaforů na objížďce, myslíte že ten debil vedoucí nařídil je nějak střežit nebo něco takového? Až se to stalo počtvrté a my řvali jako bejci, tak to udělal tak, že jsme spolehlivě pašíky vyplašili deset kilometrů od místa činu.... Zaparkovaná SKPV v poli na dohled, my pořád tam a zpět blízko toho podle jeho plánu... Stát na silnici a kontrolovat co se hne.
No vidíte, a velí furt a taky furt stejně. Blbě.