Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

ZOP - zklamání...

Zdravim zkušenější kolegy, chtěl jsem se zeptat na názor na Zop?? Tak hned od začátku mně udivilo, že na pořádkovou máme učitele, kterej slouží asi o tři měsíce dýl než já... A praxi ve výkonu nemá žádnou...je tam jenom protože má vejšku..Tak mi někdo řekněte jak mně tnhle má nečemu naučit??? A i jinak je ta ZOP dost na .... Realné situace skoro žádné. Na modelovky se nám stalo,že učitel několikrát nepřišel nebo až pozdě a omiv ten vás za dva měsíce taky moc věcem nenaučí... Podle mně je šestiměsíční ZOP dost krátká a do výkonu nedostačující.. Už budeme končit a právní povědomí je u nás ve třídě na dost špatné urovni, každej má jiný výklad... I co se tyče tělocviku...každej se bojí aby se nám něco nestalo a aby sme vše nacvičovali lehce ale jsem zvědavej komu to pak na někoho zafunguje... a utužování kondice...to tam není vůbec žádný. Kdo chce tak chodí po škole cvičit a tak ale to je jen 5% žáků a zbytek jsou líný šunky, který bez toho aby to bylo ve škole nikdo do ničeho nedonutí... A tohle pak vypustí do ulic a je všem jedno jak si tam budou počínat. Mam z té Zop dost špatný pocit...sám se snažím vše dobře nastudovat a po fyzické stránce se zlepšovat(né že bych na tom byl zle:-)) ale až já nebo ty dostaneš do hlídky mýho spolubydlívcího, kterej sem šel jenom protože byla krize a žádnej zájem o tu práci nemá, kterej po škole jde a paří 3 hodiny hry na kompu a pak jde večer chlastat, ráno to nějak přečká a pak se ten kolotoč zase opakuje A ŠKOLA HO NEDONUTÍ SE DO VÝKONU ŘÁDNĚ PŘIPRAVIT, tak se z něho pos..... A podle takovejch lidí, JAK JE ZOP VYPUSTÍ se pak vytváří dobrá pověst...
PETR11 :: Datum založení: 15. 11. 2009 :: celkem 73 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu MARGARIT 19:21:47 12. 02. 2011
default.png
Bohužel kariérní řád nástupem úsporných drastických opatření zaniká a vytváří se tu nová protináborová kampaň "odejdi nebo tě donutí odejít". Vztahy na pracovišti už mnoho měsíců připomínají hřbitovní prostředí, kde vládne atmosféra strachu a nejistoty. Škrty probíhají na všech urovních a budoucnost tohoto spolku nebude příjemná.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 16:20:58 01. 02. 2011
default.png
Tohle mě na každé práci baví: muset si umět poradit, něco prostě vymyslet. U policie je to s dokazováním systém: nemáš důkazy, dokud se nepřesvědčíš a přesvědčit se nemůžeš, dokud nemáš důkazy. A ty musíš u každého případu najít jinou cestičku jak se k těm důkazům dostat. Samozřejmě je velice vhodné dbát na svůj image jako poldy co ho všichni znají že umí pomoct, pak je to docela snadné sehnat důkazy.
Navíc do toho vedení s jejich nesmyslnýma názorama z dob krála Klacka, kdy měli za bolševika jednu vloupačku za půl roku na okrese... Zažil jsem to, viděl jsem to. Takoví ti chtějí vykládat, jak to máš dělat, když sám v jednom muži děláš za den tři trestňáky jenom rachot. Ze začátku ještě na psacím stroji!!!! To jsi musel doslova umět psát jako básničku slovo po slovu. Pak se to začalo psát do PC a tyhle básničky, co vždycky seděly jak prdel na hrnci, přestaly být vedení dobré!!!! Škoda mluvit.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 19:04:47 31. 01. 2011
martoo.jpg
HAMMER [2011-01-31 16:52:10]:

Vím, že to tak je. Každý jsme psali sice o stejném pojmu, ale z jiného úhlu a jinými představami.

Mám podobný pohled na věc. Policajt si musí umět poradit v každé situaci. Hlavní rádce má být přirozená inteligence spojená se znalostmi, zdravým sebevědomím a získanými zkušenostmi. Nejhůře vypadá "trubec" v uniformě se skrčenými rameny a pohledem ujíždějícím do stran.

Policista je taktéž jako ostatní lidé tvor chybující, jenže rozdíl je v tom, že u policisty se každá chyba násobí a okolí ji málokdy přehlídne. Proto je nutné chybám svou pečlivostí co nejvíce předcházet a pokud se stane, musí být logicky vysvětlitelná a úměrně pochopitelná zamýšlenému konání a daným podmínkám.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 16:52:10 31. 01. 2011
default.png
MARTOO [2011-01-31 15:40:17]: Ja tož to ja! Tak tak jsem to teda skutečně nemyslel.
Myslel jsem to tak, že si případ podle zákona udělám tak, že když něco nevím, musím si umět poradit, najít řešení buď v zákoně nebo se zeptat kolegů zpracovatelů... Prostě četník si musí umět poradit.
Samozřejmě na neomylnost si nejde dělat nikdy nárok, že jo.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 15:40:17 31. 01. 2011
martoo.jpg
HAMMER [2011-01-29 15:23:42]:

"pokus, omyl" si každý vykládáme trošku jinak.

Taky si rád věci dělám po svém, ale musím o nich vědět maximum a mít je vyzkoušené. Pokud narazím na něco, co nemám úplně zvládnuto a jedná se o věc, která není na našem útvaru úplně rutinní nebo jsem se k ní ještě nedostal, raději se držím pokynů 6. TT a vedoucího.

Teď si vem, že máš jedince, odslouženo pomalu za "týden měsíc", bez zkušeností který ignoruje jakékoliv policejní zásady, poučky, postupy, ale jen zkouší co projde a co ne. Jakákoliv činnost nemá hlavu ani patu. Řeší a píše nesmysly. Je mu jedno, že DS celý spis předělá a zpracovatel z toho stejně nic nepochopí. Taková bludná ovce, bloudící trestním a přestupkovým řízením.

Dokážeš si představit, že by se Ti spis od této zmatené ovečky dostal na stůl? K nám bylo pár takovýchto spisů TČ postoupeno z vedlejších útvarů a taky jsem tenhle "horkej brambor" několikrát ochutnal. Jednou mi hlídka složená z "pokusu a omylu" jela vypomoct v nápadu. Dopadlo to tak, že sice originalita byla zaručena, ale já musel znovu obvolat všechny poškozené, ignorovat jejich "dojmy" ze šetření na místě, a znovu je ke všemu vyslechout.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PINDIAN 15:58:52 29. 01. 2011
default.png
PETR11
vůbec se neboj ten zápal ztratíš také brzy až přijdeš do výkonu, jelikož tě donutí dnešní systém policie! Za mě byla ZOP docela v poho, modelovky fajn a tělák tvrdý (žádný náznaky, alespoň od těch to to ovládal). Co máš nyní těláku na ZOP tak si toho važ. Ve výkonu kdy budeš neustále na ulici či obvodě se dostaneš max. 1 za měsíc na střelby o těláku ani nemluvím. Osobně jsem třeba střílel 3 x za rok 20 ran. Pro výkon úplně super příprava!!! Tělesný potřubujou mít akorát splněny, když je kontrola a jednou za rok testy na zbraň.
Na druhou stranu jsem na obvodě a odf stolu se už pomalu nedostanu, takže fízu potřebuješ na mlácení do klávesnice a největší zbraň poldy propisku:-))). Dnes je policejní práce spíše v poštovním doručovateli či úředníka pro vystavení potvrzení.
Při objasnění a zjištění pachatele před soud dostane stejně tak 5 x podmínku než se ho uráčí někdo ze soudců uložit do výkonu na tvrdo:-))). takže boj s větrnými mlýny.
A ve správách pak slyšíš kolik let, že to pachateli hrozí:-))) úsměv už vím teď, že má opakovaně podmínku:.(((((

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 15:23:42 29. 01. 2011
default.png
MARTOO [2011-01-28 18:49:29]: No Martoo, když píšeš že jste parta, která jede a maká, tak to je pak jiná. To se to dělá snadno, protože řada kolegů naseká chyby, kterých ty se pak můžeš vyvarovat a opačně. Když je zájem, učení jde rychleji. Parta je pohádkový poklad a když je ta parta ještě o zájmu o tuto jistě velmi atraktivní a zajímavou práci a vedoucí vás podporuje, špica!
Jenom aby to nebyl zájem o kostění důchodců za stovku za cokoliv a podobně, kua Martoo.
Ještě jsem si vzpomněl na další zásadu, co mě staří psi učili: pracujícího člověka si nevšímáme, pokud už nejde o život.
Jinak ta metoda pokus omyl - já nevím, možná budu za kacíře, ale já bych to takto dělal raději. Víš proč, Vedoucí mě mockrát spis vrátil a nechal předělat, ale nikdy to, pokud to tam šlo, u SZ neprošlo. Když mi to vedoucí nevrátil a nechal tam to, co a jak jsem napsal, nebyly problémy. Takže já jsem vždycky tíhnul k práci podle svého.
Mně by se tohle líbilo. Já se o to snažil.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 18:49:29 28. 01. 2011
martoo.jpg
PECA [2011-01-28 14:07:22]:
Nevím jak je to u Tebe v práci, ale u nás můžu tento důvod rezignace na svoji rpáci téměř vyloučit. Samozřejmě, že byli na útvaru jedinci, kteří zkušenějším kolegům zrovna moc elánu svým počínáním nedodali, ale jednalo se více méně o měsíční praxe, kteří se rozprchli po celém středočeském kraji a kolují o nich různé zvěsti. Pár jsem jich i na tomto fóru zaregistroval. U nás je to spíše důsledkem všech neustále propíraných změn, podvodů, utahování opasků, čárkománie atd. atd.

U většiny z nás mladých je vidět maximální nasazení a snaha se zlepšovat. Máme hodně podobný pohled na spoustu věcí, což nás maximálně spojuje. Vážíme si jeden druhého a stojíme za sebou. Jsme kamarádi a vídáme se celkem dost i mimo práci, zároveň je mezi námi jistá dávka zdravé rivality, která nám nedovolí něco ošidit nebo něco neudělat. To jsou jasné fakta, které nemůže nikdo popřít. Tím například máme navrch oproti zkušenějším, kteří se navzájem žerou a vytvářejí dost špatné klima.

HAMMER [2011-01-28 18:01:06]:
Plně s Tebou souhlasím, je to tak. Ale co se dá dělat? Když máš tyhle tři možnosti, musíš vybrat to nejmenší zlo. Musíme vycházet z toho co je a podle toho se nějak zařídit. O tom, že se balancuje na tenkém ledě, víme všichni. Jenže policajti chceme být všichni, tak za tím tvrdě jdeme. Okolní útvary jsou na tom podstatně hůř.

Jinak na vysvětlenou co je to metoda "pokus, omyl" - sám jsem to viděl na vedlejším útvaru a stojí to za to. Prostě dotyčný jedinec jede podle vlastní logiky, píše si všechno jak chce a všechnu svojí činnost formuje dál jen podle toho, jestli to projde nebo neprojde přes DS a dále ZVO. Nepřál bych Ti to v praxi vidět, je to strašný.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 18:01:06 28. 01. 2011
default.png
MARTOO [2011-01-28 00:16:01]: No píšeš jaké tři možnosti má mladý polda. Nenapadají mě žádné jiné, ale zapomněl jsi k tomu dodat, že to všecko je špatně. Protože poldou se člověk stane tak za pět let když je na oddělení sám a formuje ho deset starých, za jak dlouho to jde když se musí učit sám z vlastních zkušeností metoda pokus - omyl to netuším a ani nevím jak to může jít. Neumím si tuto situaci osobně nijak představit. Co bych venku jako zobák dělal... fakt si to nedovedu představit. Chudáci. Beze srandy,m mladí co chtějí něco dělat jsou chudáci a ještě bych dodal, že díky své aktivitě určení k zákonitému odstřelu.

Za minulostí se dnes policie v tomto směru ohlížet může jak chce, ale ta je pryč a nedá se vrátit. Zkušenosti z takového rozvratu policie mají třeba v Iráku nebo Afghánistánu, kde policisty cvičí západní instruktoři. Živě si dovedu představit, jak je to povrchní.
Na současnou situaci PČR existují jen jeden lék: stabilizace situace, aby tam lidi vydrželi aspoň těch deset až patnáct let a mohli začít učit mladé.
Mrkněte na mladé, jak "chtějí" u policie zůstat. Jaké mají u policie "perspektivy" a jak je ta práce nemůže ani bavit, když netuší o čem vlastně je. Tahle cesta je celá špatně.
Jak to je dobře netuším, ale viděl bych jeden začátek: vyházení dvou třetin velení ať už na chodníky nebo do céčka.
Jenže když do céčka, tak bez rent, jinak rozpočet policie spadne na držku totálně. A to nejde a jsme kde?
No tam, kde budeme stejně, protože ta přemnožená stařecká ohvězdičkovaná rudá cháska začne dříve nebo později odcházet s jejich třiceti odslouženými lety a nárokem na 50% renty za svůj padesátiklackový hrubý průměrný plat... Policie ještě ke dnu půjde, Ičko jim ty prachy narval do chřtánu svou přirozenou debilitou.
Policie ekonomicky v nejbližších (kolika?) letech nebude schopná vstát na nohy, protože Íčko dal silně přemnoženému velení horentní platy.... Nemám nic proti tomu když vedení bere víc než řadový, třeba třikrát, ale nesmí jich být třikrát tolik jako řadových.
Vy, co sloužíte, jste bez šance a bez naděje vidět světlo na konci tunelu. Tato společnost nemá ani náznak chuti do bezpečnosti pumpovat nějaké peníze.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PECA 14:07:22 28. 01. 2011
Peca.jpg
Já se těm déle sloužícím nedivím. On na té straěn musí být i zájem o to něco pochytit. Všechno souvisí se vším, řekneš 3 x po sobě inženýrova z Íčkova náboru (nyní již samostaný vyšetřovatel - při spáchání zločinu si jej budu přát ustanovit, aby to zpracovával on a budu spát v klidu, že se z toho dostanu), aby dovezl auto do dílen a před tím z toho všechno vytahal, on zajede do dílen a auto tam nechá tak jak je a vrátí se zpět, samozřejmě za chvíli volají z dílen, že auto jede pryč, proč jsme ty věci nevyndali. Nezbláznili by jste se?! Pak se není co divit... :)

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio