Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Kšiltovka s nápisem u policisty v civilu

Dámy a pánové, kde upravuje zákon o policii nebo zákon o služebním poměru skutečnost, že si policista v civilu nasadí při Babišově mítingu čepici s logem Silné Česko? Já že pan policejní prezident už v médiích odsoudil, aniž k tomu má pravomoc, kolegu z terénu, aniž ještě skončilo vyšetřování. U té policie je pořád stejný bossing. V novém zákoně o policii, jsem našel jedině toto: § 74 Krycí prostředky Krycím prostředkem se rozumí věc včetně krycího dokladu, prostor nebo činnost sloužící k zastírání skutečné totožnosti osoby, k zabránění vyzrazení její činnosti nebo k zastírání činnosti policie. O tom, co to být má nebo nemá možná existuje někde nějaký IAŘ, o kterém nemám tucha. Ovšem známe to: slavné IAŘe často porušovaly zákon a často jsme s nimi prohrávali svoje věci. Nebo jsme volali a psali pánům metodikům a ti ani nedokázali říct, kde si ty svoje "kuchařky" na správný postup vycucali z prstu. Metodika takového prostého alkoholu u řidiče MV se díky těmto darmožroutům měnila tolikrát během pár let, že jsme si pamatovali sice všechny ty idiotské nápady, ale nevěděli jsme, který platí, protože některé z těch zrušených se zase vrátily v platnost. V zákoně o služebním poměru, který si ještě pamatuju, není o tomto ani čárka. On se nestavěl nějakou čepicí na ničí stranu. On politicky nejevil žádnou aktivitu. On mezi nácky může mít na hlavě klidně přilbu Wehrmacht. nemá ji proto, aby něco propagoval ale proto, aby plnil úkoly policie. O čem tedy pan PP píše tak rychle do médií? Známe případ Kateřiny Jauvajz, kdy se prašivé vedení policie zachovalo tak, že dalo pryč ruce od jediného z policistů, který si plnil svoje povinnosti, zatímco jeho "kolegové" na něj jen hleděli. Ten kolega byl od policie nějak snad i propuštěn a nakonec se ukázalo soudně, že jednal zcela oprávněně. Samozřejmě že méněžeři policie nikdo za nic nemohl a nikdo za to trestán nebyl. Mafie. Ti podaření kolegáčkové toho policisty potrestáni taky nebyli, i když byli povinni zákrok provést. Aneb kdo nic nedělá, nic nepokazí. Nyní vidíme u stejného silně ohvězdičkovaného maníka, co si podle všeho myslí, že může všecko, zase stejný postup. Podřízení jsou pro ně plebs nebo poddaní nebo nevolníci? Jde vyzvat takového v rámci služebního tělocviku v tělocvičně na vyřízení si to jako chlap s chlapem? Zásady právního státu u těchhle bohů neplatí? Třem PP jsem psal, jak probíhána stanici falšování statistik, jak si vedení vylepšuje nezákonně a pácháním trestné činnosti statistiky, a víte, hospodo, co mě odpověděli? Je smutné, že řadoví policisté vědí, co mají dělat ale vedení si práci ulehčuje prej... A nic! Nic. Prostě služební a naprosto marný postup dle služebního zákona na nedostatky ohrožující nebo znesnadňující můj výkon služby - to svoje povinnosti neznají. Od nadřízeného až k PP, nikdo nic. Jenže oni neznají ani zákony. Pan PP není zákon, jeho výmysly o jakési nevhodné čepici nemají oporu v zákoně a já být kolegou, vyřeším si to a jdu tam, kde si o mě kdejaký panák nebude veřejně protizákonně otírat hubu. Udělal jsi to dobře, a žaluj toho pána za morální újmu. Musejí se začít bát, protože ten bossing je neúnosný.
HAMMER :: Datum založení: 05. 08. 2022 :: celkem 10 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu JOHN158 12:52:35 13. 09. 2022
john158.jpg
for Joe : mně vůbec nevadí že tam jsou policisté v civilu, je to naprosto v pořádku..můžou tam provádět hafo úkolů od monitoringu celé akce až po eliminaci případného atentátníka..mně mrzí že Policejní prezident neříká naplno že se ten policista ničeho nedopustil a že může mít na hlavě kšiltovku s nápisem silné česko..horší by bylo kdyby tam byly nějaké neonaci symboly..PS: i ta uniforma by měla mít nějaké skryté krytí pro případ že by se to vyhrotí do donucováků, tak zasahující hlídka bude ráda za svědky ze strany kolegů..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOE 13:08:54 08. 09. 2022
Joe.jpg
HAFHAF [2022-09-07 18:48:52]:
Samozřejmě, že je to záležitost rozhodnutí někoho jiného. Taky je jasné, že už to takhle nikdy neproběhne, aby na opatření k veřejnému pořádku bylo primárně nasazena SKPV. A znova opakuju, kdyby tam stála uniforma, tak k takové události nedojde, protože by to byla dostatečná prevence proti tomuhle typu problému.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAFHAF 18:48:52 07. 09. 2022
default.png
JOE [2022-09-07 16:13:19]: Kde má být uniforma a kde skpv patrně určuje někdo jiný, než ty, nebo ti samotní kolegové z skpv.

Ale pokud někdo rozhodne, že si podobný opatření pořeší uniformy sami, nemyslím si, že by to zrovna skpv vadilo. Většinou o to není velký zajem, misto práce jít někam šaškovat :-)

A po tomhle si myslím, že si to každý 2x rozmyslí, vůbec něco řešit.

Ono ti asi nedochází, že zákrok uniforem by média řešila úplně stejně … že policie bije děti.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOE 16:13:19 07. 09. 2022
Joe.jpg
JOHN158 [2022-09-07 14:51:57]:
U takového typu akce není potřeba, aby tam byl policajt, který skrývá svoji příslušnost k PČR a tím, že měl nasazenou takovou čepici na sebe naopak pozornost poutal. Do jakého prostředí tam měl pronikat?? Ti co se vymezovali proti Babišovi, byli jasně identifikovatelní a přehled o nich by měli i uniformovaní policajti. Tyhle setkání nejsou o extremistech ani o ničem podobném.
PS: Když dělá podobný zákrok uniforma, tak jeden policajt poutá a druhý ho zajišťuje. Když to dělá operativa, tak jeden poutá a dva "pomáhají". Asi moc nechodí na výcvik. No, třeba se to teď změní.:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOHN158 14:51:57 07. 09. 2022
john158.jpg
policista ve službě a v civilu může svoji příslušnost maskovat.. a silné česko chceme snad každý z nás..samotná kšiltovka přestupek nedělá..navíc dobrej ÚZ a není vo čem.. kdyby měl Policejní prezident koule, tak by to naplno řekl, že SKPV proniká do prostředí a že ten policista nechtěl na sebe poutat pozornost..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAFHAF 17:11:46 05. 09. 2022
default.png
JOE [2022-09-02 08:06:26]: Mít na čepici nápis Silné Česko není vůbec proti ničemu a kdyby to došlo k soudu, tak je to úplně o hovně. Stačí se podívat, jaký je problém s různými symboly a jinotaji nácků a jak to soudy soudí.

Za mě jsou kolegové, kteří provedli zákrok proti zloději opravdový policajti a doufám, že nakonec budou očištěni.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOE 08:06:26 02. 09. 2022
Joe.jpg
HAFHAF [2022-08-29 17:49:54]:
Na čepici je heslo, které je heslem jednoho pána, který šéfuje jednomu hnutí. Užitím takové čepice dává člověk najevo, že se ztotožňuje s politikou toho daného politického subjektu. Co ti na tom není jasné?
Kdyby tam nebyla operativa (notabene v té čepici), ale pár uniforem, tak by k takovému zákroku vůbec nedošlo.

A řeči Hammera, že PP někoho odsoudil aniž k tomu má pravomoc, jsou úplně mimo! On nikoho neodsoudil, pouze řekl svůj pohled na čepici v kontextu celé té situace. Zhrzený bývalý policista, který plive na co může.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRALOK 22:52:03 29. 08. 2022
default.png
Ty si žil poslední roky na stromech, že nevíš, kdo ten slogan okopčil od Trumpa, a že byl hlavním sloganem kampaně?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAFHAF 17:49:54 29. 08. 2022
default.png
Je to celý pěkná sračka … na fotce je i vidět, že má svojí kšiltovku a přes tu si asi jen z prdele nasadil tu s napisem Silné Česko - Apropo, co tenhle slogan vyjadřuje za politický postoj? Pochopitelně krycí prostředky napadnou asi každého, kdo někdy dělal operativu jinde než za stolem. Ale současný prezident asi tuhle znalost nemá, tak snad o tom zase natočí nějaké video nebo nám pošle další dopis.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PETR-KLINOVSKY 20:59:44 28. 08. 2022
default.png
??

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio