Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Činnosti ve 3. tarifní třídě

Zdravím, chtěl bych se zeptat zda někdo neví jak jsou definovány činnosti ve 3. tarifní třídě. Vyjádření v zákonu o služebním poměru je dost nepřehledné. Dělám u dopravní policie ve 3. třídě (asistent)a vedoucí po mě chce dělat kompletní spisovou doukumentaci k porušení zákona 111/1994 (AETR, ADR...). Nemám ani heslo do programu ve kterém se to ukládá a vždy mi jej půjčí vedoucí ( když je v práci). Máme tady přestupkové oddělení, které zpracovává přestupky ze zák 361/2000. Tam to dělat nechcou. Může toto po mě vedoucí vyžadovat? Nemám žádné specializační kurzy k této problematice. Děkuji za každou radu.
MAMLAS :: Datum založení: 09. 03. 2010 :: celkem 8 komentářů

Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu MARTOO 23:09:52 21. 04. 2010
martoo.jpg
LAFREE:
přesně mi mluvíš z duše a hlavně v současnosti prožívané praxe.. Je to způsob jak se zapracovat mezi starší kolegy.. Když je vidět, že človek ve trojce umí nabrat a zpracovat nápad, byť i s drobnými chybami, pak se s ním počítá..

Když si člověk se starším kolegou najde v archivu nějaký pěkně zpracovaný spis, okopíruje se, začerní se údaje a hned je dobrý mustr na světě:o) Člověk pak trochu improvizuje, dostává do sebe co nejpřesnější a nejdůležitější formulace.. Vždycky je supr pocit, když se spis kontroluje a je třeba i úplně bez chyby..

Jak píšeš, moc času na učení není.. Na okolních útvarech musí být, až na jednu či dvě výjimky, ti "zkušení" už po cca 3 letech služby a k tomu hromadu poškoláků..

Bohužel na našem útvaru se k podobnému trendu pomalu ale jistě dopracováváme taky, tak my mladí musíme pochytit co můžeme, než se nám všichni zkušení (7 a více let služby) rozutečou na SKPV nebo do civilu..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LAFREE 19:59:28 21. 04. 2010
default.png
Pokud máš možnost něco dělat navíc jdi určitě do toho. Je mnoho kolegů, kteří nechtějí psát různé ÚZ, vypisovat KO, psát OMČ, přijímat tr. oznámení.... tak projev zájem a uč se uč se dokud můžeš..... jednou se objeví situace když Tvůj vedoucí bude najednou potřebovat někoho kdo by zrovna teď vyjel na OMČ nebo přijetí oznámení a budeš tam zrovna třeba TY a pokud to zvládneš dobře, tak příště se na Tebe zase obrátí a jednou až bude obsazovat tabulku, tak tam budeš Ty..... hlavně vydržet, držet hubu a krok.... aspoň dokud se učíš.... držím Ti palce

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 13:52:20 18. 03. 2010
martoo.jpg
to MAMLAS:
Je mi jasný, že to člověku zrovna na psychice nepřidá.. Nikdo ti nic nemůže zazlívat, ZOPka je jaká je, člověk pak přijde a musí se nějak zařadit do kolektivu, udělat si nějaké jméno, dokázat, že může být prospěšný, najít si své místo, něco se naučit.. Zvládat všechno naráz je těžký, ale nějak to jít prostě musí.. Pak ti najdenou tvoji práci vezmou a ty nevíš co si o tom myslet - jestli někdo pochopil, že na tuhle práci nemáš zkušenosti a nebo nad tebou zlomili hůl.. Taky bych si tyhle dvě otázky pokládal a všechno řešil..

Pokud máš dobrýho šéfa, skoč za nim a domluvíte se co a jak.. Třeba by jste našli nějaký řešení a zkonsolidování tvého pracovního zařazení.. Když to k ničemu nebude, alespoň si odhadneš šéfa a budeš vědět co dále očekávat..

Zkus se chytit starších kolegů a nechat si od nich poradit, co by ti doporučili.. Třeba společně na něco přijdete, oni ví jak to tam chodí a většinou u šéfa mají i větší slovo..

Věř mi, nejsi v tom sám, tuhle anabázi prožíváme všichni dvojkaři a trojkaři, hledá se prostě pro nás místo, zkouší co kdo umí a na co kdo má, všechno je za pochodu a prostě nejde, aby jsi všechno hned uměl a pochopil.. Musí být ale vidět, že máš snahu, že na sobě pracuješ a chceš být lepší a lepší.. U nás na útvaru to k většině kolegům otvírá dveře, snad to u vás bude stejný..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MAMLAS 11:23:15 18. 03. 2010
default.png
to MARTOO: mluvíš mi ze srdce. byl jsem rád, že dělám něco na co ostatní nestačí, a ta práce mě bavila. do té doby než jsem zjistil, jak to je. zkušení policisté ve 4 platových třídách s kurzy Jihlava a ostatními kurzy tyto spisy předávají přestupkovému oddělení a oni je zpracovávají. já bez jakéhokoli zácviku se tuto problematiku učím doma po večerech, ale pak je mi po 1 spise vyčteno, že mi to trvá dlouho.
každopádně to řešit už nemusím. místo, aby poskytli pomocnou ruku, byl jsem práce na AETR, ADR zproštěn. taky řešení. dají to někomu kdo to bude dělat z donucení....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 15:12:06 17. 03. 2010
martoo.jpg
to MAMLAS:
Hele buď rád, že tě takhle do toho vtáhli.. Všem 3. TT na našem útvaru šéf udělal to samé a můžu říct, že jsem za to moc rád.. Sice jsem pořádkář ne dopravák, ale princip je stejný.. Člověk se toho podstatně víc naučí a "čuchne" si k věcem, který by pravděpodobně jinde ve 3. TT nedělal..

Pravda, je to někdy trošku náročný, když dostaneš napsat něco, co jsi v životě neviděl, ale co.. Sám si říkám, že to prostě napíšu nejlíp jak to dovedu a pokud tam budou chyby, musí se s tím počítat..

Člověk si někdy sice připadá jak idiot, když vidí jak starší kolega přepracuje napsaný dokument, o kterém si říká, že se povedl, ale to k tomu patří..

Nedoporučoval bych ch..t proti větru a mávat kolem šéfa nějakým katalogem, protože by se ti to mohlo slušně vrátit.. Buď alespoň rád, že v hierarchii na útvaru se posuneš dál..

Jinak jediný katalog činností TT jsem našel:
nařízení vlády z 3.11.2004

a s úsměvem přílohu zákona o služebním poměru odkádám do šuplíku:o)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENNIS 14:19:18 17. 03. 2010
default.png
Ahoj kolego,
zaprvé by bylo potřeba, aby jsi našel náplň práce kterou jsi musel podepisovat při zařazení na sl. místo. Obecně však platí, že ADR a AETR je specializovaná činnost v rámci SDP, na kterou je třeba školení. Toto se pořádá (nebo se alespoň pořádalo) v Jihlavě. Dále nemohu posoudit, jak to nyní funguje na útvarech SDP, avšak bylo zvykem (a pravděpodobně to musí mít nějaký podklad v ZPPP či NMV či v katalogu prací), že ADR a AETR prováděli policisté zařazení ve 4TT.
Dále je pravdou, že u PČR je (zlo)zvykem chtít po policistech činnosti, které nejen že nemají provádět vzhledem k TT a katalogu prací, ale dokonce na to nemají ani prokazatelné školení!! A o redelegování práce ani nemluvě.
V každém případě, pokud bys myslel vážně vzepření se tvé "realitě", pak není problém vyhledat příslušné interní předpisy a další potřebné k této záležitosti, můžeš mne kontaktovat a pomohu ti (v rámci možností). V opačném případě škoda námahy (vyznat se v současných IAŘ a dalších předpisech je docela záhul).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KULHOS 18:06:06 16. 03. 2010
default.png
Jedná-li se o kompletní zpracování spisové dokumentace k přestupku? pak můžeš. Jediná věc kterou můžeš v této věci až od 4.PT je uložení kauce. U nás si děláme všechno každej sám, co si najdu, to si zpracuju a oznámím.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu COMMODORE 17:11:55 16. 03. 2010
default.png
Poradit Ti bohužel nedokáži, je na to nějaký ten katalog prací... ale pokud já vím, tak je relativne normální, že se dělá i práce, na kterou nemáš hodnost. Zkrátka co je potřeba se na příkaz šéfa udělá a nemělo by se o tom zas tak moc diskutovat... na druhou stranu, nepodporuji taky pomerně oblíbené "přehazování práce" ...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio