Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Integrovaný výcvik (REDAKCE)

Integrovaný výcvik
Integrovaný výcvik je i zábava, ale hlavně vás naučí...
Foto: Lukáš Heinz
Již dlouhou dobu nemohu říct, že by se u Policie ČR děly nějaké výrazně pozitivní změny, nebo že by práce pro mě byla zábavou. Alespoň tak to já i mnoho mých kolegů vnímáme z nejspodnějších příček policejní hierarchie. Právě proto se chci s nadšením podělit o zážitky z novinky, která půl roku funguje na útvaru PMJ Správy hl. m. Prahy. Jde o integrovaný výcvik.
Autor: Michal Tošovský
Publikováno: 08. 04. 2008
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 16:43:06 13. 10. 2008
Lukas Heinz.jpg
re dave007 ač nebude planý pujde pod kytky on a ty díky němu. Svědčí to o jediném. Jediné čeho má policie nadbytek jsou hlupáci.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAVE007 16:35:07 13. 10. 2008
default.png
Jo a víte jak to dopadlo, naštěstí to byl planý signál, kdyby nebyl, tak jsme zde řešili smrt dalšího kolegy.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAVE007 16:32:42 13. 10. 2008
default.png
Také zažívám takové problémy. Byl jsem na signálu v obchodě Zbraně a střelivo. Můj kolega řídil, já jsem byl velitel hlídky, když jsme se blížili k obchodu, kde byl signál, řekl jsem kolegovi ať zastaví a vezmeme si vesty (ve kterých není balistická vložka), ale kdyby mě náhodou postřelili, řeknu inspekci, že to není můj problém, já vestu měl. Můj o hóóódně starší kolega mě neposlechl a zastavil přímo před obchodem. Já vyskočil z vozidla a šel jsem ke zdi, abych nešel vidět přes výlohu, protože na ulici bylo vidět (svítili pouliční lampy), do obchodu vidět nešlo. Můj kolega v klidu vystoupil z místa řidiče, vzal si z kufru služ. vozidla svítilnu, šel k proskleným dveřím od obchodu se zbraněmi, podíval se na zámky, poté se přitiskl na výlohu, svítil si dovnitř a díval se. Pouze jsem nad tím kroutil hlavou. Hned přijel majitel obchodu, který byl ozbrojen a že nám otevře, a my prohlídneme prodejnu. Majitel odemkl a kolega s ním v klidu vešel dovnitř. Já jsem šel hned za nimi se zbraní v ruce a starší kolega na mě začal řvát, co blbnu, že signál je určitě planý a že ať si nehraju na akčního hrdinu. Já mu odpověděl, že jsme v prodejně se zbraněmi! Je jasné že neozbrojený pachatel by se zde okamžitě ozbrojil.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 12:45:44 13. 10. 2008
Lukas Heinz.jpg
re Střízlivej Tak přesně kvůli takovým idiotům umírají policisté. Ono se nikdy nic nestalo, tak i tentokrát se nic nestane. Je překvapivé kolik takových lidí se najde i po tom co ve službě po roce 89 zemřela bezmála stovka policistů. Opravdu neskutečné.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRIZLIVEJ 23:32:41 12. 10. 2008
Střízlivej.jpg
je to moc hezké Je velmi užitečné projít takovým výcvikem. Mě osobně by se to líbilo. Bohužel je problém v tom, že nejsem z PMJ, nejsem z Prahy a ikdyby se mi podařilo tento výcvik absolvovat, moc platný by mi nebyl. U nás na obvodě bych byl asi sám. Max tři lidé. Byl bych za exota, protože při zákroku bych byl v hlídce jediný, který by si výcvikem prošel a aspoň něco si zapamatoval a držel se toho a parťák by asi hleděl, co a jak to dělám. Jednou jsem to zažil na vlastní kůži. Nepříjemné. Byl jsem s kolegou vyslán na napadení objektu - Raifaisen Bank. Takticky (soudě dle mého) jsem postupoval po točitých schodech, o čemž jsem předem informoval parťáka. Když jsem vylezl navrch, opatrně kouknu a - byl tam chlap. Kouknu za (pod) sebe a parťák nikde. Klidně si o patro níž procházel s pověřenou osobou, která dovezla klíče od banky. A že je tam nahoře chlap ? Mávl rukou a povídá: "to je beztak zaměstnanec. Víš kolikrát se mi to už stalo, že tu zamkli zvlastního zaměstnance ?" A vesele si vyšel navrch, zeptal se chlapa, co tam dělá a vše se poté rychle vysvětlilo. Byl to zaměstnanec. Už to nechci nikdy zažít.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 19:05:17 30. 04. 2008
Lukas Heinz.jpg
re bohužel Problémem mnohých kolegů na PMJ je přesvědčení, že ta jejich pravda je ta nejsprávnější. Nehodlají respektovat, že existují lidé s jiným názorem. Jakýkoliv kompromis je pro ně nepřijatelný. Pokud nemají stejný názor musí odejít nebo být odejiti. Upozorňuji že takto zjevně uvažuje i náš současný ministr a mnoho z těchto lidí ho právě za toto kritizuje. Tím, že respektuji názor všech lidí z PMJ, což je z mého titulu povinnost jsem si vysloužil kritiků mnohých lidí. Co se týče Zdendy pak má v jistých věcech pravdu a nikdy jsem také netvrdil, že jsem neomylný. Pokud tolik ví o integrovaném výcviku na PMJ a vyčítá mi některé chybné časové informace, pak zdůrazňuji, že každý má možnost prezentovat na těchto stránkách svůj názor a své články. Mohl sem ve svém volnu jít třeba s kamarády na pivo a místo toho jsem pracoval na článku o integrovaném výcviku. Vytelefonovával svolení od tiskového oddělení za své peníze ze svého mobilu. Stejně tak ze svého volna píšu další články. Za práci předsedy základky NOSP při PMJ jsem za celé 4 roky dostal 600kč jako příspěvek na telefon, ačkoliv za vyřizování odborových záležitostí provolám min 5OOkč/měsíčně. Za poslední 4 roky jsem vyřídil kolegům z PMJ téměř dvě desítky právních pomocí a nepočítaně dotazů na JUDr Tomka. Doposud všechny právní pomoci skončily úspěchem policistů PMJ a nikdo nebyl odsouzen. Minimálně jednou týdně komunikuji s vedoucím odboru a předávám názory kolegů, ačkoliv většina se odmítá z nějakých nezjištěných důvodů vyjádřit písemně s podpisovou doložkou. I přesto, že svými články v odborovém tisku a na diskusních fórech neustále kritizuji nedostatky u Policie,a riskuji tak svoje místo. Tak i přesto jsem neustále někým z kolegů kritizován, že to či ono jsem udělal špatně apod. Jak se říká, kdo nic nedělá nic nezkazí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN1 15:54:14 30. 04. 2008
default.png
re Lukas Heinz co se nelibi ? ze pres den jezdi stejne v polomodracich a pres leto si teda moc nepolepsili ? :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 11:33:30 30. 04. 2008
Lukas Heinz.jpg
re Zdenda Zdendo jistě máš v leckterých věcech pravdu. Nehodlám tu řešit vnitřní věci útvaru. Nicméně v ještě nedávné době jsem byl viněn některými kolegy z určité zbytečné angažovanosti na nepravých místech. nakonec jak víš se ukázalo, že šlo jen o pouhou záminku ze strany nadřízených, jen aby nemuseli říct, že prostě na něco peníze jsou a na něco ne. A jsou u nás pořád ještě lidé, kteří si myslí, že ovlivňuji dění pomalu v celé republice. Takže slyším mnohdy nepěkné fámy. Je to daň za otevřenost vůči všem skupinám lidí, kteří pracují na útvaru PMJ. Nikdy se nezavděčíš všem. Vidíš to na příkladu současné ústrojové normy na PMJ. Tolik let se za něco bojovalo a najednou se něco těm co nejvíce hlasitě (nikoliv veřejně)blblali zase něco nelíbí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZDENDA 16:53:41 18. 04. 2008
default.png
Podmínkou je zájem... Ahoj Lukáši, píšeš pěkně, jak jsi objevil "integráč"... Ještě, že jsi se opravil v době trvání z 6 měsíců na 21, už jsem si totiž myslel, že píšeš o nějakém jiném výcviku, než kterým prošla většina lidí z PMJ... Píšeš o tom jako o novince, ale pokud se nepletu, tak v časopise "ZBRANĚ A STŘELIVO - listopad 2006" byl tento výcvik již zmiňován a popisován. Dále pak byla vysílána reportáž na TV NOVA - 112 V ohrožení života, zde byl Mirek Vaňura účasten jednoho speciálního "integráče"... V průběhu dvou let prošlo "integráčem" mnoho policistů nejen PMJ. Tento výcvik je vyhledáván rovněž kolegy z SKPV. Jistě se mnoho policistů dotazuje proč to nejde u nich, ale je to především o zájmu - jsou místa v republice, kde obdobná forma funguje již několik let (pokud se nepletu, tak v Rokycanech jsem o tom také slyšel) a policisté jsou spokojeni. Ale také existují místa, kde policisty nedostaneš ani na běžný výcvik. Když už je tam šéfové naženou, tak na "bojaře" koukají jak na exoty - cože to po nich chtějí, nač jim je toto u spisů... A to samé platí i na PMJ - někteří se účastnili již dvakrát, třikrát, protože jsou volné termíny a nikdo se tam nechce napsat. A pak jsou další, kteří po dvou letech objevili, že se dělá něco pro "lidi" - Lukáši, mrzí mě to zvlášť, když si pamatuji, jak jsi chodil kolem hloučku lidí, kteří odjížděli na výcvik a bavil jsi se s nimi - to je před rokem (v době, kdy jsi mařil zřízení zásahové skupiny PMJ).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN1 07:42:16 18. 04. 2008
default.png
čerňáky tak údajně s definitivní platností jsou povoleny čerňáky pro PMJ přes den. nadruhou stranu jsem slyšel něco o tom, že by měly být zakázány nášivky .

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio