Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

zacházení s vysokoškoláky - hnus

Chtěl bych zde poukázat na běžnou praxi zacházení s vš vzdělanými policisty na našem okr. ředitelství. Mám vystudovanou policejní akademii titul bc. a nyní studuji ještě magisterský stud. program. Po skončení bakaláře jsme si hledali ještě s kolegy místo u nás v okrese (před školou jsem sloužil cca 3-4 roky) a byla nám nabízena pouze místa řadových policistů a ještě s upozorněním, že bychom také mohli být dočasně nazařazení:-). Výběrová řízení jsou již předem rozhodnutá na základě osobních sympatií vybírajících funkcionářů a tak se hlášení do nich se stává spíše formalitou. Místa služebních funkcionářů a komisařů na skpv jsou zatím z valné většiny obsazena lidmi, kteří si vš dodělávají anebo mají, ale typu: zdravotní, lesní, pedagogické, zemědělské apod. - to myslím úplně vážně a nepřeháním. Osobně tyto lidi znám a mluvím ze zkušenosti. Nastupovali bez jakékoli praxe u policie z úřadu práce a byli ustanoveni na tyto pozice bez jakékoli právnické průpravy, která je alfou i omegou této práce. Opravdu úroveň policie se bude zvedat jen velmi pomalu i vzhledem k tomu, jak je zacházeno s lidmi, kteří mají odbornou kvalifikaci a není tomu přikládán žádný význam.
AXELAY :: Datum založení: 26. 05. 2008 :: celkem 43 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu MARTIN1 16:08:11 21. 11. 2011
default.png
Nemyslím si, že by absolventi švindlkurzů, které se vybírají ne podle toho k čemu človeku jsou, ale jen na základě toho jak jednodušeji je jde dokončit byli v čemkoli schopnější než středoškolák. Vystudovat takovou VŠ je podstatně jednodušší, než vystudovat náročnější střední školu.. Zabre to jen čas. Bohužel VŠ vzdělání díky obrovskému počtu nekvalitních ( soukromých i veřejných ) škol degraduje. Tím nechci říct že by vystudování PAČR bylo nějak náročné.. Nadruhou stranu, když už tam člověku něco uvízne v paměti, aspoň je to z oboru..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 18:03:13 18. 11. 2011
Karel.150.jpg
Autorovi: Tak jako všechno na světě i Policie je takové malé království, chceš-li kousek moci, musíš se náležitě dvořiti..;-) I horolezecká disciplína v análních dutinách přináší některým značné potěšení a tak nehledí si zájmů společnosti, jsou to sice úsměvné, ale účinné formy korupce..:-)) Hodně štěstí přeji, pokud to autor už nevzdal!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 08:18:53 18. 11. 2011
martoo.jpg
FEHER [2011-11-17 13:55:30]:

Pak je sranda dotyčné u služební zkoušky pozorovat. Na PP, KŘ či OÚ to píše jedno nařízení za druhým, nejradši by to zakázalo řadovým dýchat a u služební zkoušky kecá bludy, kterým se komise směje. Pak je rozdíl pozorovat, jak místo tohohle bočního hňupa si sedne nstržm., který exceluje a odpovědi má založené na poznaném a vyzkoušeném.

A s těmito jedinci je to paráda i při jiných činnostech. Při střelbách jeden boční kpt. z KŘ při natahování pistole namířil do řady stojících policistů s prstem na spoušti. Jednomu namachrovanému bočnímu por. z OOK SKPV jsme museli vysvětlit rozdíl mezi zadržením a zatčením.

A tak bych mohl pokračovat. Naše KRPS má opravdu bohatou základnu bočních jelit. Jak je to na ostatních KŘ, netuším, ale pochybuju, že jinak.

Hlavně, že to má titul, i když třeba Ing. hnojaře, je to přece odborník, který u policie musí být minimálně por. Pak starýho vyšetřováka či velitele útvaru s praxí, delší než je většina těchto bočních vstupů na světě, v lepším případě donutí studovat, v horším odejít.

U policie není fakticky důležitá VŠ. Čím déle ji studuji, tím mohu uvedené potvrdit. Je to jen požadavek služebního zákona na vyšší TT. Nejdůležitější jsou zkušenosti a chuť na sobě pracovat. Jak píše vencaa4, člověk který vystudoval VŠ by se měl umět učit. Nic víc, nic míň.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VENCAA4 20:38:51 17. 11. 2011
default.png
U vysokoškolsky vzdělanýho člověka se dá předpokládat, že se dokáže něco naučit. Ne, že umí konkrétní věc. Proto u vyšších pozic požadavek VŠ. Je sice hezká PA, ale kolik věcí ze školy v praxi člověk použije? Na každým místě u policie potřebuje člověk jiný věci, který se musí nakonec doučit sám.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 15:21:38 17. 11. 2011
Andras.jpg
Když hodnosti reorganizovala armáda, proč ne policie? Vždyť policie byla odjakživa vojensky organizovaný sbor - až do nového zákona. Hodnost plukovník měl za četnictva maximálně tak zemský velitel policie či četnictva! ono to slovo samo o sobě znamená - velel pluku, tzn. 1000 lidí a více.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FEHER 13:55:30 17. 11. 2011
default.png
ace-ventura - jenže přesně tohle ti kapitáni a podplukovníci podávající si zrovna přihlášky na služební zkoušku po třech letech u policie nemůžou potřebovat... ještě by chudáci přišli o korýtka...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ACE-VENTURA 08:56:35 17. 11. 2011
default.png
Dosažený VŠ titul jak blízká historie ukazuje je pro Policii ČR kontraproduktivní. Osobně bych dal přednost zkušenostem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN1 11:20:38 16. 11. 2011
default.png
Ono by stačilo uznávat jen VŠ vzdělání v oboru. U PČR by to tedy ve většině případů bylo v oblasti práva. Pak už je jedno jestli to je PAČR, právnická fakulta a kterýkoli z jejích oborů nebo nějaká veřejná správa na soukromé škole. Pakliže je někde požadavek na VŠ a na takové místo se dostane člověk se speciální pedagogikou či podobným nesmyslem, pak je jasné že by tam ten požadavek na VŠ nemusel být vůbec, protože takové vzdělání jim nedá z odborného hlediska vůbec nic. Snad se takové změny zákona jednou dočkáme a najednou těch vysokoškoláků bude o polovinu méně..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 15:43:30 15. 11. 2011
default.png
MATRA [2011-02-14 01:39:48]: Neexistují bývalí kolegové, ale jen kolegové nebo takykolegové. Koncem u policie se nikdo nestává bývalým kolegou, protože když dojde někde do tuhého, budeme všichni kolegové stát na straně svých mladších kolegů. Jen je nutné si říct, kdo to kolega je.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PINON 01:38:08 15. 11. 2011
pinon.jpg
M-P [2011-01-22 15:04:00]: Ten mlaďas v tv měl ty vyznamenání za 10let služby u policie, zbytek má od armády, ale pohled na něj je až smutný .........

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio