Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Zlaté kopule (REDAKCE)

Zlaté kopule
ilustrační foto
Foto: redakce

Je skoro rok a půl po akci, která na okamžik sjednotila bezpečnostní složky v naší zemi. Akce, která se konala na Křižíkově fontáně pod názvem Manifest 361.

Autor: redakce
Publikováno: 00. 00. 0000
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu UBS-MILOS 00:59:24 30. 08. 2008
default.png
pro Pim Burger Jasan..pochopil jsi dobře.Ta reakce směřovala všeobecně všem ;-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JIRI-VITEK2 08:42:49 29. 08. 2008
default.png
článek Vážení přátelé, je pravda , že jsem mohl v článku být jistě opatrnější k tématu církev. Sám jsem čekal spíše diskuzi o nasazování nových kádrů (koníčků) do funkcí , ale i tak děkuji za názor. Pochopil jsem, že většina okolo nevěří v náboženství, ale v boha :-).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 01:35:36 29. 08. 2008
honzad..jpg
e.ri.du: To co si tady napsal je pesne tom cemu politolog Scruton rika oikofobie. V tomto pripad jde o kulturni oikofobii, uplne ucebnicovy priklad. Ale nechme politologii a spolecnske vedy stranou a pouzijme zdravy selsky rozum. Nejstarsi metoda a nejucinnejsi sociologicky pruzkum, ktery je stary jak lidstvo samo se jmenuje: hlasovani nohama. A, mily e.ri.du, pokud tuto jednoduchou metodu pouzijes na soucasny svet, tak zahy zjistis, ze zatimco ty rikas ze "naivně naši západokřesťanskou civilizaci považujeme za vrchol všeho lidského snažení" tak tisic a milony uprchliku VY ze na tech opovrhvanych zido-krestanskych hodnotach vznikl system ve kterem ONI chteji zit. S Imigraci se nepotyka Indonesie, Venezuela, Indie, Cina, Rusko ani Afrika. Odtam chteji lide utect zit a bydlet sem, do toho systemu kteremu ty rikas ze jej: "naivně považujeme za vrchol všeho lidského snažení". Bez to vykladat marocanum, kterych se plavi 30 na jedne pramici smer spanelsko, bez to vykladat. bez to vykladat somalcum, kteri chteji za kazdou cenu do evropy, bez to vykaladat cinanum, kteri utikaji pres rusko, bez to vykladat indum ci pakistancum... Oni znaji dusledky a pomery ve SVE zemi, ve SVE kulture a civilizace. Maji s tim vice nez osobni zkusenost... a proto chteji zit v te nasi. TO je realita.... a salonni reci pohrdajici nasi cililizaci (a tedy i jejimi krestanskymi zaklady) jsou pri srovnani s realitou okolnich cilizici fakt legracni.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu E-RI-DU 23:56:10 28. 08. 2008
default.png
to honzad Ideologie, kterou tu šířili komunisté 50 let měla stejně nebezepečný cíl jako ideologie církve po celá staletí a sice ovládnout obyčejné lidi. S tou vědou a vzděláním to zas nebylo tak růžový, jak se tu snažíš podat, vzdělání bylo jenom pro vyvolené a církev byla právě největší brzdou vědeckého pokroku (viz např. již zmiňovaný Galileo Galilei). Určitě Ti něco říkají třeba pojmy robota nebo odpustky a to už nemluvím o tom, že daleko větší část antické vzdělanosti udrželi Arabové, jenom se o tom v tzv. křesťanském světě ví velmi málo, protože naivně naši západokřesťanskou civilizaci považujeme za vrchol všeho lidského snažení. A to už tu nezmiňuju ani zkázonosný vliv šíření víry v Boha na civilizace v Střední a Jižní Americe. Ve zkratce jsem tu tak nějak popsal svoji reakci na Tvoje příspěvky, protože jsem z nich nabyl dojem, že hodně přeceňuješ pozitivní vliv církve na spoustu věcí a každou opačnou reakci na své příspěvky svádíš na vliv bolševika na tuto zemi, což je hodně zjednodušené a nepravdivé vysvětlení. Diskutujícím se omlouvám, že jsem úplně uhnul od tématu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 21:03:15 28. 08. 2008
honzad..jpg
Andrasi, ty si panecku taky mudrlant :-) takze veskere vzdelavani, vedu, pisemnosti atd.. po celou dobu stredoveku neudrzovali a neprovozovali krestane a cirkev, ale lidumilna slechta, ktera se vyhybala valkam a tyrani poddanych, zasadne odmitala nasili a nakonec se civilizovane a distinguovane rada podelila o svoji moc s mestany a mesty, ze jo?? :-))) No, kdybyste pro svoje tvrzeni meli aspon nejake argumenty a nejen slepou ideologickou zast, kterou vam zrejme ve skole ci doma namlatili do hlavy, byla by s vama vetsi legrace:-) Inu 50 let tridniho boje proti cirkvi a spionum z vatikanu a do tho vyucovani "vedecekeho atesimu"... to uz se nejak na populaci odrazit muselo :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 19:53:34 28. 08. 2008
Andras.jpg
Díky křesťanství, resp. tomu vousatému vlasatému anarchistovi, se evropy ponořila do tak temné doby, ze které se dostala až v 17. století.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 11:25:51 28. 08. 2008
Pim Burger.jpg
UBS Miloš Když čtu tvůj vzkaz mně, tak mám pocit, že reaguješ na příspěvek někoho jiného.:-) Znovu opakuji, že diskuzi o církvi rozpoutal už sám autor článku a ne já-naopak já se jí pokusil zastavit, protože každý máme jiné znalosti a jiné názory a tak to pomalu ztrácí smysl. A co se týče mého černobílého vidění, tak já nepsal, že církev je prostě zlá.:-) No a ještě poslední poznámka na tohle téma - křížové výpravy byla jedna z nejlepších věcí, co se mohla Evropě stát, protože do té doby tu lidé žili jako v pravěku. Díky křížovým výpravám se lidé pomalu začali zase koupat, začalo se jíst příborem, prostřednictvím křižáků se do Evropy dostaly arabské překlady Aristotela a jiných řeckých, ale také arabských myslitelů, což ovlivnilo další směřování evropské civilizace. Došlo k tzv. vnější kolonizaci a došlo k velmi důležitým kulturním výměnám. Tolik ode mě k tomuto tématu. Zpátky k nadávání na funkcionáře...;-))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SVED 09:12:46 28. 08. 2008
default.png
honzad Jsem rád, že jsem Tě pobavil. Z jaké perspektivy? Pod záštitou boha vést křížové výpravy a tím tak šířit svojí víru a vnucovat ji někomu jinému mi nepřipadá mírumilovné a určitě to nebylo bez krve, mučení a smrti. Ale jak jsi okomentoval můj příspěvek, tak jsem velice průměrný a píšu tu blbosti. Musím s Tebou souhlasit, že válečná období byla a i v současnosti jsou krutá. Rozhodně nebylo mým záměrem zlehčovat církev, její úlohu a už vůbec ne brát někomu jeho víru v Boha.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 02:39:46 28. 08. 2008
honzad..jpg
svede.. O jeji krutosti neni pochyb?? Ted si me rozesmal!! Jak muze neco takoveho hodnotit clovek z kontinentu a stoleti (asi ses narodil ve dvacatem), kdy probehly masove krutosti, ktere nemely v celych predchozich dejinch listva obdoby? Uvedomujes si, ze to nase "moderni" a od krestanstvi oprestene 20 stoleti dokazalo jen v evrope v letech cca 1920-1950 vyprodukovat zhruba 120 milionu mrtvych??? Jen proti temto triceti letum "moderniho stoleti" byl cely dlouhy stredovek oaza miru!!! Tak z jake perspektivy o te krutosti mluvis?? A opravdu te nenapdne, ze prave ps dobu stredoveku byla cirkev nositelem a zdrojem vzdelanosti a byla zasadnim ( v pravd jedinym) civilizujicim faktorm svetske populace?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SVED 01:09:39 28. 08. 2008
default.png
honzad Díky za Tvůj názor, ohledně mého historického a kulturního povědomí se pleteš, ve svém věku rozhodně nejsem ovlivněn ani jedním ani druhým monopolem :-) Psal jsem to nejen ve smyslu posledních 200 až 300 let. Jen si myslím, že církev si ten monopol vytvořila, kdy o její krutosti není pochyb. Jen mi prozraď, jak to před tolerančním patentem vypadalo? Nemám rád církev?Spíš mi církev a víra ve všemohoucího nic neříká, tím se nechci dotknout nikoho, kdo v Boha věří. Za ateistu se nepovažuji a rozhodně nechci popírat úlohu církve v dějinách, ale jak psal Miloš, není to jen černá a bílá.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio