Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

ZOP

Dobrý den, z náborové kampaně (které logicky věřím snad jen ten název) ani z leckterých příspěvků tady, nejsem příliš moudrý ohledně ZOP. Můžete mi tedy prosím někdo znovu AKTUÁLNĚ říct, jakým způsobem to tedy probíhá ? Obzvláště mě zajímá údajná (či neúdajná ?) praxe v Praze. Podal sem si žádost tady u nás, v okresním městě na severu moravy, hlásím se s ukončeným VŠ bakalářským vzděláním a zajímalo by mě tedy, jak to probíhá v případě, že mě vemou. Nastoupím na 3 měsíce do školy a dál ? Jak probíhá ona praxe ? Myslel jsem si že praxi budu vykonávat tam, kde se hlásím. Děkuji za odpovědi. Opravdu se vtomto leckteré názory liší a já bych chtěl mít jasno.
ARANTES :: Datum založení: 05. 06. 2008 :: celkem 24 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu BINKYS 09:56:37 11. 06. 2008
default.png
Já nevim, jak u vás na okrese, ale u nás pořád náborujou a lidí se hlásí stále dost a dost. Nesmíš to brát tak doslova těch deset, ale chtěl jsem vyjádřit to, že těm nahoře to je celkem jedno, jestli odejdeš.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RENAL 08:06:08 11. 06. 2008
default.png
No Binkysi s tím,že naberou na jeho místo 10 dalších si to pořádně přehnal :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BINKYS 15:10:31 10. 06. 2008
default.png
Na 3 měsíce do Prahy po ZOPce chodí téměř každý Dostaneš rozkaz a jedeš. Ještě jsem se nesetkal s případem, kdy by někoho vyslali na sl. cestu do Prahy na delší dobu (zákon umožňuje teoreticky i na doživotí). Ale pokud si napíšeš žádost o přeložení, tak po tom se zcela uzavírá cesta přeložení zase zpátky. Jak psal renal o náborářce - opravdu řeknou téměř cokoliv, jen aby dostali odměnu. Nesmíš skoro nikomu věřit. Jim je opravdu jedno, že budou do budoucího policisty cpát statisíce a on po roce a půl zhnusený z cestování odejde. Na jeho místo naberou dalších 10.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RENAL 14:55:33 10. 06. 2008
default.png
Cituji:...to jim každý uteče...to budou riskovat,že mu zaplatí..... Hlavně nehledej u policie logiku a zdravý rozum.To,že jim někdo uteče je jim naprosto jedno.Udělají přece další náborovou kampaň (mimochodem tato kampaň je za poslední dva roky druhá,ta první skončila fiaskem). Co si můžeš myslet o "manažerech" firmy,která pustí tisíce a tisíce svých zaměstnanců,kteří mají letité zkušenosti a naberou stovky nováčků u kterých si nejsou jisti,jestli zůstanou.Místo toho,aby těm zkušeným zaměstnancům vytvořily podmínky pro práci,které jsou v EU naprosto normální. Ale to za čas poznáš sám na vlastní kůži.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MEG 11:57:09 10. 06. 2008
default.png
O tý praze se mi to také zdálo jako velký blábol. No ale nepovídej mi, když tam jde uchazeč a ještě povídá, ze doufá, že se dostane na školu někam poblíž své bydliště, jelikož má manželku a děti a oni, že se budou snažit ho dostat co nejblíže, že ho potom po škole bez problému dají do Prahy (nemyslím na ty 3 měsíce), ale na dobu neurčitou..to jim každý uteče. To budou riskovat, že mu zaplatí všechny přijímací testy a poté i zopku a pak udělají takový ,,podraz" a on že jim dá výpověď??? to snad ne... Vím, že tu je podstav nulový,ale určitě počet policistů je v nějakým rozmezí, nebo je daný, že v každém městě jich musí být např. 50?to ne....? A nebo oni hrajou na to, že nováček po škole a všech těch tahanicich snad ,,jen tak" už neodejde??? I kdyby měl makat v praze?? to snad ne

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RENAL 10:56:56 10. 06. 2008
default.png
Jsem rád,že se i u nováčků objeví logicky uvažující člověk. S tím,že se situace v Praze lepší a o výpomoc nestojí si mě dostal.Takový blábol už jsem dlouho neslyšel,ale na to ti jistě rád odpoví Lukáš :-) Přece nejsi tak naivní,aby jsi si myslel,že ti náborářka řekne pravdu? Má za každý nábor určitě dobrý bonus a tak ti řekne cokoliv jen,aby o něj nepřišla.To dá rozum,nebo ne? Ale zase na druhou stranu dělá svoji práci dobře,když přijímá lidi,které vlastně ani nepotřebuje,ale potřebují je jinde.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MEG 07:41:24 10. 06. 2008
default.png
Tak prosím mám dotaz, nejak jsem nepochopil v předchozích příspěvcich, co znamená jít dobrovolně do Prahy. Tim snad bylo myšleno jít tam na 3 měsíce po ZOPce v rámci praxe,ne? Nebo jste se tam nekdo nechal na stálo převelet? to je pak neco jiného. Ale počítám s tím, že po ZOPce jdu ,,jen" na 3 měsíce a pak hura domu. jinak ted jsem dostal takouvou obavu, že vlastne nastupuju ve městě,kde je podstav nulový a přitom přijímaj další nováčky, doufám, že nepočítaj se mnou tedy k převelení třeba na tu prahu. Opravdu je v tom takovy bordel, kdyz mi pri náboru personální říkala, ze jim uz 3x odmítli nováčky na 3mes. praxi vzít do prahy, ze prý už se situace lepší a oni o výpomoc nestojí...Tak kde je tedy pravda???????????????

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SKUSA 20:37:48 09. 06. 2008
default.png
Možná je to tak trochu mimo vaši rozpravu, ale chtěla jsem poprosit, zda by mi neuměl někdo poradit. Nevíte, jaký je další postup v případě, že policistka v průběhu ZOP (dálkové studium kvůli VŠ) otěhotní? Stačí třeba jen odkaz na nějaké písemné podklady, nikde jsem to nenašla. Díky za každou informaci.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAWELEK 16:06:36 09. 06. 2008
default.png
tak to je fakt humac ale... mam dotaz - pokud je misto meho bydliste vzdalene od mista, kde budu slouzit 65km, mam narok na ubytovnu? Neco jsem slysel, ale nevim o tom nic blizsiho...:)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RENAL 15:56:59 09. 06. 2008
default.png
Je to tak! Jen jeden příklad z reálu: z langer.cz Dobrý den pane ministře, Sloužím u PČR pět let v Praze. Nevím již kam se mám obrátit, jelikož jsem již psal dopis na policejní prezidium, podal jsem osm žádostí o převelení do místa bydliště a vždy mi bylo sděleno že je kritický nedostatek policistů v Praze a moje žádost se zamítá. Žádosti jsem psal z rodinných důvodů, jelikož má manželka a moje dvě děti jedno osm roků a druhé sedm měsíců žijí na Severní Moravě. Pořád slyším jak policisté mají mít klid k práci, do práce mají chodit odpočatí. Do práce dojíždím 6 hodin, neboť bydlím v takové části, že nenavazují vlakové ani autobusové spoje. V Praze trávím pět dnů jeden den na cestu a doma jsem tři dni. Připadá Vám to jako rodinná pohoda. Doprava mě stojí měsíčně 2.000,- Kč, ubytovna 1.300,- Kč a na výplatu mám 18.000,- Kč. Moje manželka mi zdělila , že pokud mě nepustí z Prahy nebo neodejdu od policie , tak se se mnou rozvede protože to není život. Můj vedoucí se mi směje a říká, že do Prahy jsme šli dobrovolně a nikdy mě nepustí. Tak se pořád ptám na co je náborová kampaň jak policisty raději pustí do civilu, než aby je pustili z Prahy do místa trvalého bydliště, kde je taky kritický nedostatek policistů. Nemám nic proti řečem že jsme šli do Prahy dobrovolně, ale člověk nemůže být pořád svobodný a bezdětný. děkuji za odpověď

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio