Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Cizinecká policie radí řidičům, co si nechat líbit od policie německé (REDAKCE)

Cizinecká policie radí řidičům, co si nechat líbit od policie německé

Foto: www.mvcr.cz

Česká cizinecká policie vydala kartičku, která pomůže Čechům při dopravních policejních kontrolách v Německu a Rakousku. Stěžovalo si na ně nemálo řidičů po vstupu ČR do Schengenského prostoru. Některé kontroly prý trvaly podezřele dlouho a zaváněly nezákonnou šikanou. Na tuto aktivitu cizinecké policie upozornil například server iDNES.cz.


Autor:
Publikováno: 03. 01. 2010
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu OUT 20:39:03 09. 02. 2010
Out.jpg
Špunt To je v pohodě. Já jsem hlavně pochopil, jak jsi myslel už ten svůj někdejší příspěvek ohledně tohoto. Kdyby na to Ondra-S nereagoval, tak bych taky neměl nejmenší potřebu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 19:33:06 09. 02. 2010
default.png
re Ondra - S.. ...jestli nemůžeš spát jen kvůli tomu, tak to jsi šťastný člověk. Původně zde bylo připomenuto ke které frakci je přiřazována ODS v rámci Evropského parlamentu.Vlastní genese Litvy je trochu složitější, a asi nad rámec těchto příspěvků. Do roku 1920 spadala Litva pod sféru vlivu Carského Rusko a krátce pod Lenina. Později, na základě dohody Hitlera se Stalinem, k SSSR (15.6.1940-14.6.1941).Kdy byla Litva anektována a jako hlavní město byl určen dříve polský Vilnius.Vojensky byla obsazena po pádu Francie , což vedlo k masivnímu odporu Litevců proti sovětským jednotkám. V Litvě byly prakticky mimo polovojenských jednotek domoobrany pouze policejní jednotky „Policinial Batalionai“, v síle 20 praporů (cca 8400 mužů), které byly poskládány z ostatních druhů vojsk a vysokoškolských studentů, a jako takové spadaly přímo pod oblastní velitelství SS. Vzhledem k tomu, že v Litvě žila již z dob báťušky Cara početná komunita Židů, zúčastňovali se litevské policejní prapory spolu s německým Einsatzgruppen masového vyvražďování Židů a politických odpůrců. 1. a 2. prapor měl v této činnosti v přilehlém Polsku a Bělorusku dominantní postavení. V podstatě vykonávali „špinavou práci“ za Němce. Nehledě na prosazovaný fenomén kolektivní viny příslušnosti ke zbraním – SS, bylo zformováno 5 praporů (cca 2800 lidí) Litevců zařazených přímo k legiím Wafen-SS, po reorganizaci policie to byli původně ženisté spadající pod SS.Velel jim Brugadefuhrer Wysocki. Vzhledem k tomu, že nesplnil zadání (naplnil pouze 40% plánovaného stavu Litevců kterým se do SS nechtělo) byl odvolán a nahrazen Brigadefuhrerem Harmem, který nebyl o mnoho úspěšnější!S postupem fronty Němci slevovali na rasové čistotě elitních zbraní SS. Je hodně nebo málo??! Podle některých zdrojů vedla Litva gerilovou válku proti SSSR až do r.1956. Tímto se omlouvám OUTovi, každý asi čerpáme z jiných zdrojů.Patent na rozum si nečiním.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 18:42:17 09. 02. 2010
Out.jpg
Ondra - S Je to poměrně přesné, i co se týče té rasové vhodnosti/nevhodnosti Litevců. Možná je však na místě zmínit i to, že o to lepší to v Litvě bylo s ustanovováním různých "dobrovolnických policejních" jednotek a sborů, zejména v roce 1941 po "osvobození" od SSSR. Členové těchto jednotek se počítali po celou válku na desetitisíce. Účastnili se (nejvíce 1941) různých "bezpečnostních" akcí. Což bylo hezké označení pro fyzickou likvidaci všech rasově a politicky nepřátelských osob k nacistickému režimu. A dlužno dodat, že ze všech zmíněných pobaltských zemí byli tyto policejní jednotky v honech na Židy a komunisty zdaleka nejaktivnější, čehož Němci samozřejmě na začátku rádi využili. Spolupráce s Einsatzkomando A při počátku vraždění jen kvetla. V mnoha případech vraždili přímo Litevci. Známé jsou akce z Vilniusu a Kaunasu, včetně fotografií. Poměrně obsáhle se lze o tomto zapojení Litevců dočíst v knize Richarda Rhodese - Páni nad smrtí (SS skupiny zvláštního nasazení a počátek holocaustu) Nakladatelství Pavel Dobrovský - BETA, Praha 2004 Ve Waffen-SS sloužili Litevci pouze jednotlivě, takže máš pravdu, i co se týče toho oslavování jednotek Waffen-SS v těchto zemích.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ONDRA-S 10:14:53 09. 02. 2010
Ondra S..jpg
Gen špunt Narazil jsem na tuhle diskusi a musím tě opravit (nebo spíše upravit) ohledně té Litvy a jednotek SS:-) nedalo by mi to spát, promiň:-) ale v Litvě jednotka SS vznikla velmi malá a to ještě do ní muselo být převeleno mnoho mužů z policejních jednotek, protože protinacistická rezistence vytvořila úspěšnou kampaň proti vstupu. Navíc Litevci ve srovnání s Lotyši a Estonci (kteří byli rasově vhodnější) vytvořili pouze na konci války svůj teritoriální sbor. Kdežto EST a LOT vytvořili dohromady 3 divize SS, což nebylo málo;-) ale důvodem bylo, to co už tu nakousl Pim Burger - tzv. syndrom prvního agresora. Pro zajímavost 10% Litevců bylo zavražděno, nebo odvlečeno na Sibiř, takže se jim ani moc nemůžeš divit, že zprvu vítali Němce jako osvoboditele. Jak se ale říká - z bláta do louže;-) jen jsem chtěl reagovat na oslavování v SSmanů v Litvě - to spíše víc na sever.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 09:38:17 09. 02. 2010
Out.jpg
Nový článek k tématu www.novinky.cz/zahranicni/evropa/191579-nemecko-obhajuje-sikanu-ceskych-ridicu-informacni-brozurou.html

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu 879879 21:47:14 18. 01. 2010
default.png
!!! kartička by moha mít víc informací, nebo odkaz na www, kde bude překlad zákonných norem, podle kterých se v zahraničí daným způsobem postupuje. třeba je to za hranicemi opravdu tak v pr... li, ale pořád si říkám, že to snad není možný a ten návod jak proti tomu jít na kartičce chybí. nebo Jjejí autoři kolaborovali, ? navrhuji diktafon pro všechny, nahrávat, stěžovat si. Nebo vystoupit z EU.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 19:21:20 04. 01. 2010
Out.jpg
Blueberry Ale to nemá co dělat s tím, jestli si tě k tý kontrole vytáhnou třeba z kolony 20ti aut jen díky český SPZ...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BLUEBERRY 18:23:19 04. 01. 2010
default.png
pro all Jestli to náhodou nebude tím, že český človíček je naučený nadávat policistům, svlékat je z uniformy, vyhrožovat jim za to, když dělají svoji práci a prostě jakkoliv remcat a nespolupracovat ... nikde jinde než u nás se toto netoleruje a pak se možná našinec diví, když si to někdo nenechá za hranicemi líbit a ukáže mu, jak se dá opravdu buzerovat :-))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 17:05:13 04. 01. 2010
Out.jpg
Špunt Tak zejména ta část s plavkama na kapotě byla opravdu "barvitá":DD

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LEEUWERIK 16:14:00 04. 01. 2010
default.png
.... Kontroly v SRN zažívám poměrně běžně (7x do roka) jak na Bavorsko-Českém pomezí tak v Severním Porýní-Vesfálsku. Necítím v postupu německých policistů nějaký záměr šikanovat. Z jejich strany zdvořilost a z mé snaha o spolupráci. Jednotlivé exesy se mohou stát, ale potom je otázka zda si zastavený řidič nezpůsobil potíže sám dle rčení:"Jak si kdo ustele, tak si lehne". A jak bylo zmíněno v článku pokud si nestěžuje "poškozený" hned (kdy, kdo, kde a jak byl zkrácen na svých právech) těžko se později dovolávat omluvy.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio