Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Kdo vystresoval ty dělníky z Hrádku nad Nisou je prase!!!!

V Hrádku nad Nisou měli tamnější železárny, jako všechny podniky během krize, problémy a musely propustit nějaké lidi. Ti šli na úřad práce, protože jaksi nekradou a krást nehodlali. Po nějakém čase je ovšem zaměstnavatel vzal zpět s tím, že si mohou ale přivydělat jen čtyři tácy hrubého, aby nedošli o podporu. Že jim dal zaměstnavatel bokem více než tu almužnu, když makali, je v této svinské zemi zločin. Že to nebyl určitě plný minulý plat je jisté, podpora jim nejspíše jen více či spíše méně dorovnávala jejich velmi často nutné výdaje jako různé půjčky a podobně. Bez jakékoliv jistoty co s nima bude do budoucna, mnozí věkem nebo zdravím už bez šance někde se chytit. Někdo to prásknul. Železárny ale měly papíry v pořádku, zaměstnanci taky nic nehlásili... až pod tíhou výslechů na policii asi tři z nich, kterým povolily nervy, a my víme že to jde u lidí co se policie bojí, celý život makají a mají se o co bát, tuze snadno, sdělili, že brali více než jen ty čtyři tisíce. Teď jen tyto lidi, co se přiznali aneb byli darebáky v uniformě vystresovaní tak, že jim ruply jejich těžce zkoušené nervy, čeká za jejich podvod vrácení dávek ÚP, vrácení sociálního a zdravotního, padák z práce.... Já bych je ještě nechal pro výstrahu zastřelit, co? Zaměstnavatele, kterému nebylo jedno jak se jeho byť bývalí zaměstnanci mají blbě a který díky tomuto prašivému státu a jeho pravidlům nemohl ty lidi vzít klasicky, ten stejný stát sejme tak, že všechny ty, co jim přilepšoval a co makali (slyšíte vy prevíti co v tom máte prsty to slovo: MAKALI?)vyhodí taky. Tak, vy dobráci vylízaní vyčárečkovaní, co uděláte s politikama, kteří tuto zemi přivedli do obrovských dluhů svou touhou po moci svýma nezákonnýma praktikama, co uděláte s těma, co berou podporu, nikde a nikdy nemakali a kradou, co uděláte s nadřízenýma, kteří si pro svoje odměny falšují statistiky? Nic, nemáte na ně, nikdo s nima nehne, zákony je chrání. Ale zato máte na ty nejhloupější. K policii by se měli brát jen lidi, co museli zkusit jaké to je makat a za kolik makat v civilu, tak jako za první republiky. Bylo by dobré, aby se podle zákona stíhalo všecko hlava - hlava, ale vy stíháte jen něco!!!! To zásadně nejsnažší!! Doporučuju si nechat 9x19 mm projít hlavou, prevíti jedni! Nemáte kouska cti v těle, vy nejste poldové! Takoví tam vydrží i po propouštění, protože dělají čárečky zásadně tam, kde to je nejjednodušší a kde si nikdo nebude stěžovat. Na živitelích rodin, důchodcích na silnicích a podobně. Tím jste si proti sobě poštvali veřejnost dokonale. Já osobně vám přeju, všiváci jedni, abyste se dostali všichni, co jste na tom svinstvu dělali, co nejdříve do stejných sraček jako ti lidi, bez rent a odchodného za falšování statistik a nějaký stejný čárkoman vás načapal na melouchu a sejmul vás, že z vás, stejně jako z těch lidí, poteče zelená voda. Skutečně vynikající práce, fakt humus!!!!
HAMMER :: Datum založení: 16. 08. 2010 :: celkem 55 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu KAREL-150 20:05:21 29. 08. 2011
Karel.150.jpg
HAMMER [2011-08-29 16:44:14]: No já si tenhle tvůj článek včetně celé diskuse přečetl až před svým prvním příspěvkem, ale zjevně jsi se odklonil od svých původních myšlenek v původním článku ve srovnání co mi píšeš teď a přihodil jsi souhlas s myšlenkami tuším policisty X1-Ray.
Jinak já tvrdím, že lidi ví kulové, ví jen to co jim média servírují a to je secsakra prolhané a je toho secsakra málo, korupce je siamský bratr kapitalismu, chamtivosti a sviňské povahy, nejsem však zastánce režimu, který tu byl předtím, neboť u moci jsou jedni a ti samí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 16:44:14 29. 08. 2011
default.png
KAREL-150 [2011-08-29 10:06:08]: No Karle, já nejsem schopen ani nemám odvahu říct, jestli se státní kasa bortí pod jinými problémy. Nedokážu já a asi nikdo ani z odborníků reálně odhadnout úniky, které jen díky tomu, že lidi nemají peníze, státu unikají. On to možná nebude žádný malinký problém.
Já nemám nic proti tomu sejmout lidi, co makají načerno. Ale když sejmout, tak i s velkýma rybama a tresty podle hrubosti pytle a celorepublikově. Ne řešení na jednom místě navíc u těch, co se k práci rvou když jinou nemají (netvrdím, že je nějak lituju, protože každý má možnost rekvalifikace ale musí chtít) a navíc a to hlavně: jen kvůli čárečkám.
Chodím na melouchy, když mě lapí, moje blbost. Já se ale určitě poučit nechám :D :D a samozřejmě s tím nikdo nehne. Výpomoc kámošovi, ten mi dal dárek.

Karle, kua, tady jsi mezi četníkama, tady snad nikdo nevěří na to, že všecek ten binec, dluhy a rozkrádání kolem státní kasy, jsou náhoda nebo hloupost politiků. Když zajdeš do hospody čtvrté cenové, nenajdeš tam ani jednoho, kdo by tomu věřil. Neblázni.

Ty máš problém, že to nikdo neví. Podle mého to vůbec problém není, problém je, že nikdo nic nedělá, aby se to změnilo.

To Catani: počkej, mladí mi nadávat můžou, oni si totiž v těch svých hlavách myslí, že je všecko jinak a jsou ještě přesvědčeni o tom samém, o čem jsme byli přesvědčeni i my. Jen toto ještě drží policii na nohou.

Když jsme u toho, mírně odbočím, hlavně o mě nehlasujte, prosím prosím!!!
Poslední dobou zírám jako tele, ale v televizi a zprávách chodí jeden úspěch policie za druhým, teda i průsery morbidního charakteru ale ty chodily vždycky. Kdybych neznal realitu, myslel bych si, že policie začala fungovat. Mám ten pocit, že si už někde tiskoví s managementem konečně dali spicha s novináři a udělali obchod - tolik senzací pro tebe jako prvního, ale taky to, co ti dáme my sami. Nebo nějak tak, asi to píšu blbě, ale rozumíte mi? Nikdy policii novináři tolik necvhálili jako teď. Koho policie během "pouhýchL dvou dnů dopadla, koho policie "má", no ty vado.

Berou vám prachy a vidíte, jde to i tak! Hahahaha! Fuj, jsem to ale ničema, ale aby to tak nedopadlo nakonec naprosto vážně.

Platí základní neměnné pravidlo: za menší prachy žádný orchestr nehraje víc muziky. Pokud hraje, má těch peněz pořád moc! Hoši, nechci vás snad navádět, ale bacha na to.

Je krásné slyšet jak si policie vede dobře (to ona si vedla vždycky ale novináři to nechtěli), ale já za tím čichám honění si nějakého soukromého trika nějakého policejního managera, prostě stejnou píčovinu jako byla policejní otevřenost vůči novinářům pět let nazpět. On chce prodávat skutečně dobrou práci policie, má výborný nápad a chuť něco dělat, super, super, ale dělá ve velice špatné době. Nemůžu si pomoct. Co vy na to?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 13:12:58 29. 08. 2011
Karel.150.jpg
CATANI [2011-08-29 12:58:06]: JJ,v odkazu na tvou poslední větu uvádím, že se pomalu začínáme blížit úrovni USA či UK, kdybychom se přitom trošku blížili například i Německu, tak by to bylo malinko snesitelnější, jenže Německo je v mnoha ohledech uvědomění občanů dále než ČR, ale i tam mají stejně tak neřešitelné problémy jako u nás či ve světě. Jenže tam se nikdy v historii nestalo, že by se rozpočet MV nebo MŠ nenavyšoval rok od roku, protože jsou to pilíře jejich společnosti. Mám tam kamarádku, která zde vystudovala VŠ, přitom tam i pracuje, umí 6 světových jazyků, včetně Čínštiny, kde bude na půlroční stáži. Má velmi široké povědomí o světovém dění a stejně tak jako já si nemyslí, že je to jen náhoda a omyly blbých politiků. No my v tom máme jasno, ale pro mnohé požírače zpráv z médií, jsme pořád jen konspirátoři. Moc bych si přál, aby lidé chtěli znát pravdu o tom co se kolem nich děje, přitom však aby zůstali pokojní a nenásilní.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 12:58:06 29. 08. 2011
default.png
HAMMER [2011-08-29 06:26:11]: S tím naprostý souhlas, akorát tvůj břitký jazyk není každému vždy po chuti a co si budem povídat současná generace začínajících převažujících tzv.policistů, jaksi má velké ego, aby spolkli takříkajíc pohled na sebe sama.Je to taková realita, čárka je je čárka, každý chce být úspěšný a že to je na něčí úkor co drží hubu, v tomto případě ju otevřel v domnění, že existuje zákon ale i spravedlnost. Zákon platí vyloženě pro některé a co je zákon se dnes určuje už na setsakramensky nízkých úrovní a na koho bude platit taky, spravedlnost je v Česku sprosté slovo. Myslíš, že to většinu starších ale i mladších slušných policistů ne..re. A kde jít a co s tím dělat, když je tu mašinérie, která tě semele. Všude je to chleba o dvou kůrkách a dne aby vůbec byl. Je smutné, že jsme to tak 20 let po revoluci dopracovali.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 10:06:08 29. 08. 2011
Karel.150.jpg
HAMMER [2011-08-29 06:26:11]: V tomhle já ti plně rozumím, a myslím, že státní kasa se bortí pod úplně jinými problémy. Jen ať každý policista z vesnice pomyslí kolik lidí skutečně pracuje "na černo" a tímto "oj.bává" stát, na vesnici to nikdo neutají. Takže mluvit o nějakém zapřičinění státního bankrotu vlivem těchto oj.bávek nemá cenu. Naproti tomu uvědomit si do jaké sociální situace se ne vlastní vinou rok od roku dostává více a více lidí a jakému procentu z těchto se skutečně může podařit vyhrabat, tak to skutečně stojí za uvážení a podmínky nám pro to také staví státní aparát. No myslím, že hammer svou práci konal asi jako Karel Arazím z četnických humoresek a s tím já naprosto souhlasím, zákon totiž vždy nutně neznamená pravdu a spravedlnost.. To by musel platit pro všechny a být tvořeny přímo od Boha..:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:26:11 29. 08. 2011
default.png
Catani, to co píšeš fakt nechci. Já jsem napsal, že kdyby byli ti lidi řádně poučeni o svých právech jak mají, nikdy by nevypovídali a nikdy by tak nebyli stíhaní. To je celý problém tohoto případu - pouhé získání čáreček. Na těch nejspodnějších. Jako obvykel, nahoru se shata nikdy nesmělo, tak vezmeme důchodce za lékárničky.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 13:29:32 28. 08. 2011
default.png
Pochopil jsem dobře: porušili zákon, policie v tomto případě konala co měla a podle toho cosi přeje vládnoucí (j)elita. Tak proč hanit práci tisícovek policistů, kteří dělají práci(né poctivě), ale tak jak chcou jejich nadřízení, nadřízení nadřízených, Ondrové, Nečasové, Kalouskové, Bakalové, Bártové, Pítrové a kdo ví co ještě za špindíry.

Přece nechceš Hammere, aby ti policisté poslali své šéfy do prdele, stali se nezaměstnanými a pak následkem třeba nezajištěných dětí a manželek si házeli mašle na stromech.
Do toho nejdu.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 09:02:33 28. 08. 2011
default.png
FS2 [2010-10-03 22:54:20]: Major Zeman byl lupič, který se zbraní v ruce uloupil majetek právoplatným majitelům.
Já říkám, že hledáme příčiny, ne následky. Pokud si nevidíš policejně na špičku nosu bude to nejspíš tím, jaká jsi policejní rychlokvaška.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TRAMTARA 22:15:14 13. 04. 2011
default.png
Neříkám, že to není špatná policejní práce, ale rozhodně styl článku mi připomíná různé vysírače a stálé stěžovatele. Bez urážky, prostě kdybych s Hammerem nesouhlasil ve spoustě jeho příspěvků, tak bych si na něj udělal asi trošku jinej názor. A je jedno, že píše o někom, kdo pochybil (ať už z neznalosti, hlouposti, neschopnosti nebo čárkomanie)...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X1-RAY 21:06:59 04. 10. 2010
default.png
FS2 [2010-10-04 20:16:21]:
Ano, teď jsi trefil hřebíček na hlavičku - "Myslím, že kvalita práce souvisí i s podmínkami a možnostmi, které pro ní jsou dostupné."
Podle toho co se stalo, tak byly evidentně podmínky a možnosti na h..., ale tím přece nemůžeš obhajovat zpackanou policejní práci. Je to prostě příkladná ukázka toho, kam vede čárkománie.
A jen tak mimochodem, "Raději být teď dítětem, než za komančů soudruhem" to můžeš, ale jde o kvalitu práce, ne o ideologii. A ujišťuji tě, že jak ty říkáš soudruzi operativu uměli tak, že se ti o tom ani nezdá, mimo jiné protože tam nebyly bočněvstupové rychlokvašky a na kriminálku ses hodně dlouho prokousával denodenní policejní prací, ne jako dneska, kdy nastoupí dítě na OOP a za rok je na SKPV, pak to takhle dopadá.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio