Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Policisté zneškodňují lumpy zkušenostmi

http://zpravy.idnes.cz/policiste-tasi-zbrane-stale-mene-lumpy-zneskodnuji-radeji-zkusenostmi-1nz-/krimi.asp?c=A110526_134832_krimi_zep
MARTOO :: Datum založení: 30. 05. 2011 :: celkem 10 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu JAMESCLC 09:44:45 31. 05. 2011
default.png
Tedle článek bych nominoval na vtip roku:D
No a tu diskuzi pod článkem raději komentovat nebudu...

Ale ono na každýho jednou dojde a bude potřebovat pomoc, otázka jestli si lidi typu Denvera a spol uvědomí co díky policistům máme... A že to nejmenší co mohou udělat na oplátku je děkovat, vážit si jich, respektovat a chovat se slušně...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:14:52 31. 05. 2011
default.png
ANDRAS [2011-05-30 18:25:40]: Napsal jsem to špatně: platilo, platí a platit bude, že četníka vychováš za pět let, ale zkušeného, o tom řeč nikdy nebyla. Za pět let ten člověk může dělat všecko samostatně bez strachu co kde podělá.
Ten článek je prostě neskutečný blábol.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MYTHOS 22:19:27 30. 05. 2011
mythos.jpg
Ten článek je absolutně mimo, to se shodneme. Ale přečtěte si ty zvratky v diskuzi pod článkem :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JARDA 20:42:02 30. 05. 2011
default.png
Důvody pro použití střelné zbraně a donucovacích prostředků snad všichni umíme nazpaměť. Takže důvod poklesu použití střelné zbraně (i jen hrozby jejím namířením) vidím ve strachu z výsledku následného šetření inspekce. Mimo jiné i ten nedávný případ ze severních Čech, kdy soud dal za pravdu lumpovi proti policistům, nepřímo říká, že policista je ve svém jednání předem vinen a je to on, kdo se musí hájit "proti všem". Vzniká tu pocit, že zastání nenajde u nikoho. Tak proč si přidělávat problémy, když se dá v některých situacích dívat do prostoru, kde se nic neděje. Tuto realitu by si měli na PP připustit a ne to, že se na policejních školách učí používat Taser. Jsem se ZOPky chvíli, ale taser jsem tam neviděl, natož abych ho viděl u nás ve městě.

Co se týče střeleb, tak alespoň u nás je to o chuti. Chápu, že "spisáci" si odstřílí to svoje minimum a spěchají zpět dělat spisy. Osobně ale na hlídkové mám střelby každý měsíc a vystříleno pravidelně 5-12 zásobníků. Bojaři vždy po odstřílení minima nabídnou všem, že mohou odejít a kdo chce ať zůstane. Následně se celé dopoledne piluje použití zbraně a vcelku zajímavá střelecká cvičení. Rozhodně použitelnější než je střelecká příprava "na olympijské hry" v podání ZOP. Pro některé modelovky nám brali i značkovací pistole. Takže zrovna střeleckou u nás na okrese beru jako velmi dobře propracovanou a fungující.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BADBOY 19:14:46 30. 05. 2011
default.png
To jsou panečku novinky.
Po přečtení toho článku si říkám, že jsem posledních 6,5 roku dělal asi u jiné policie:).
Jsou to prostě sra..... Souhlasím s názorem, že policisté se v dnešní době spíše bojí zbraň či vůbec nějaký DP použít. Tedy to neplatí o všech policistech. Ale zde jsme u té zkušenosti. Rozhodně nemohu říci, že jsem nejzkušenější, ale prošel jsem vším na MOP a to na MOP, které je již několik let jedno z nej nápadem tr.č. v ČR. Zde jsem se i díky dobré práci kolegů dost naučil a poté se i díky tomu dostal na SKPV.
Co se týká těch taseru, tak ho snad má jen oddělení ,,Lovců lebek". Tento prostředek jsem v jejich rukou viděl i použít a mohu říci, že je to dost dobrá věc. Ale jinou složku opravdu neznám ( možná jen ještě URNA atd. ). Bylo by krásné, kdyby se pan Melša probudil. Je to prostě bavič a zbytečná osoba na výplatní pásce.... Možná je to Denverův brácha:)))))).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVEL-J-BILY 19:13:06 30. 05. 2011
Pavel J. Bílý.jpg
Tak tenhle se jim skutečně povedl. Naprosto neskutečná snůška lží, blábolů a žvástů. Jestlipak byl ten kecal někdy v terénu?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 18:25:40 30. 05. 2011
Andras.jpg
HAMMER [2011-05-30 15:44:55]:
Co vím, tasery mají jen vybrané útvary SKPV a ZJ. Do běžné služby se za této situace nedostane. A co se zvládání zákroku? Z posledních zkušeností se příkláním spíše k verzi, že většinou nevidí, neslyší, nebo se bojí. O střelbách nemluvě. Na obvodě jsem byl na střelbách 1x do roka. Slovy jedenkrát! A co se zkušeného policisty týká, dříve platilo, že za zkušeného se považuje policista sloužící 9 a více let.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 15:44:55 30. 05. 2011
default.png
Ten článek je totální blábol až by se chtělo říct slovo totální sračka. Ten Melša si asi šlehnul před službou nebo co. Četník sloužící tři nebo čtyři roky má být zkušený? Vycvičit četníka mazákům stálo odjakživa pět let, ne tak když mazáci chybí.
O těch Taserech, to si Melša nutně šlehl při samotném rozhovoru, jináč to není možné co blije.
A největší durch jsou ty kecy o SSTP, sem spadnul před těmi dvěma šlehy z Marsu a přistál na kebuli, ne? Nebo si moc čte v papírech od bojařů - a´t se zajde podívat raději na knížky od kvérů kdo a kolik vystřelil ve skutečnosti.
Ještě chce někdo po tomto superčlánku tvrdit, že těch řídících článků není moc? Ti nahoře vůbec nevědí, co se dole děje. Nebo to vědět nechtějí, nevidím rozdíl v následcích dole.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOHN158 15:17:56 30. 05. 2011
john158.jpg
taky jsem se musel pousmát pod fousy.. 1) možná je to právě naopak, spousta mladých kolegů se bojí použít právě specifický DP/varovňák a proto to statisticky klesá.. anebo 2) se to holt nepřiznává..:):) ale právě pro tu zkušenosti s současnými sloužícími policisty se přikláním v verzi č. 1.:)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 10:05:16 30. 05. 2011
martoo.jpg
http://zpravy.idnes.cz/policiste-tasi-zbrane-stale-mene-lumpy-zneskodnuji-radeji-zkusenost...

Co vy na to? Musel jsem se smát - policisté fasují novou techniku a jsou zkušenější, proto je méně použití střelné zbraně..

Z ostudy, personální likvidace zkušených kolegů a mizerného fasovaného vybavení, někteří dělají senzaci..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio