Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

dioptrické brýle u POLICIE

Dobrý den, mám těsně před psychotestama a zajímalo by mne, jak to s uchazeči, kteří nosí dioptrické brýle. Jestli mají šanci? Zřejmně záleží, až na lékařské prohlídce?
LASKEN :: Datum založení: 23. 08. 2008 :: celkem 14 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu JANPAN 13:41:24 09. 09. 2008
default.png
děkují Vám snad budoucí kolegové za užitečné informace! Půjdu na prohlídku do Prahy - tuším Bartolomějská. Pokud máte někdo informace z Bartolomějské, prosím informujte mě. Děkuji!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ARANTES 12:30:50 09. 09. 2008
default.png
V pohodě, ani sem to tak nebral. Není nad vlastní zkušenosti, rozhodně to velice individuální záležitost.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAMILAS 11:44:07 09. 09. 2008
default.png
Nebylo to nic proti tobě a tvému příspěvku. Jen jsem napsala moji zkušenost. Že v každé nemocnici a každý doktor k těm prohlídkám přistupuje jinak.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ARANTES 08:00:36 09. 09. 2008
default.png
Asi to je samozrejme velmi individualni, nicmene, jak pises, take doporucuji jit na prohlidku s brylema. A nemysli si, bylo jim urcite hned jasne jak vidis. Cetla si optotyp. Kdyby si mela vice jak 4D tak by to poznali - precetla by si prvni dva radky a ty ostatni by ses uz jen "domnívala" :-). Evidentne si 4D nemela, tak to ani neresili.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAMILAS 07:55:02 09. 09. 2008
default.png
Ahoj. Před třemi týdny jsem byla na zdravotní prohlídce ve vojenské nemocnici v Brně. Tři roky mám po laserové operaci krátkozrakosti (z osmi dioptrií na skoro nulu). Během těch tří let, se mi na každé oko vrátily dvě dioprie a na jednom oku mám 1,25cilindr. A prohlídka v nemocnici? Sestra mi zkusila barvocit, pak změřila tlak v očích a u doktora jsem přečetla se svými brýlemi písmenka na čtecí tabuli. On si pak moje brýle přeměřil, kolik v nich mám dioptrií a napsal to do papírů. Napsal mi tam jen dioptrie, o cilindru ani slovo. Záleží na jakého doktora narazíš. Žádnou kartu od svého doktora jsem neměla. Ale doporučuji jít na prohlídku z brýlema a ne s čočkama.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ARANTES 07:33:23 09. 09. 2008
default.png
Na prohlídce jsem byl v Olomouci u Mudr. Vychodila. Veškeré údaje vyčetl z mojí karty, kterou jsem si s sebou vzal, což mi bylo doporučeno, protože by si ji stejně vyžádal, jelikož ve výpisu zdravotní dokumentace od obvodního lékaře máš napsáno, pokud máš oční vadu. No a když máš oční vadu, tak logicky chodíš k nějaké oční lékařce u které máš tutově kartu. Rozhodně Ti doporučuji, i kdybys měl Těch diopotrií po součtu tak, že bys nemohl nastoupit, na prohlídku běž, přinejmenším se můžeš s oním lékařem pobavit o možnosti refrakční operace laserem. Pro mě to je řešení. Důležité však je, uvědomit si, proč podstoupit operaci laserem. Je třeba mít důvody přinejmenším dva. "jen" práce u policie asi není to správné, protože ostatně z ní pak můžeš být za pár let třeba zklamán, ale pakliže sportuješ, tak sportovat "konečně" bez čoček je dobrý důvod. Asi to je všechno tak jak řekl Alf - viz vyhláška. Já ale například nevěděl, že se právě ony hodnoty refrakční vady - tozn - dioptrická hodnota a zminovana hodnota cylindru(tusim ze se tomu tak rika - nejsem oftalmolog) scitaji a o tento poznatek jsem se s vami tady na diskuzich chtel podelit. Takze to, ze mas napsano ze nosis "jen" 3 dioptrie jeste neznamena ze nebudes mit nejakou jinou vadu - astigmatismus apod. ktera ti k tem 3D prifari jeste treba 1.25 a ses tam kde ja :-) Hodne stesti a preji co mozna nejvice dobry zrak !

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ALF 21:49:11 08. 09. 2008
default.png
Zdravím, jelikož se se rozhoduji o tom, zda mám na to jít k policii, tak jsem při studiu služebního zákona narazil na odkaz k vyhlášce MV a MZ, kde se specifikují zdravotní klasifikace jednotlivých možných omezení. Jedná se o vyhlášku 393/2006 Sb. a dovolím si z ní ocitovat (jsou to poznámky pod tabulkou hodnocení refrakčních vad - proto odkazy na sloupce a řádky :-)): Tabulka pro posuzování refrakčních vad 1. Hodnoty zrakové ostrosti jednoho oka jsou uvedeny v řádcích 1 – 8, druhého oka ve sloupcích 1 – 8. V rubrice, v níž se hodnoty zrakové ostrosti jednoho i druhého oka protínají, je zapsána značka příslušné zdravotní klasifikace. 2. Zraková ostrost je vyjádřena v prvním řádku v desetinné soustavě, ve druhém a třetím řádku zlomkem dle použití Snellenových optotypů na zkušební vzdálenost 6 m nebo 5 m. 3. Rozumí se zraková ostrost ve sl. I bez korekce, ve sl. II a III korigovaná brýlemi nebo kontaktními čočkami, pokud je potřebná korekce snesitelná (rozdíly korekčních skel pro jedno a druhé oko nepřesahují +- 3 D). Není-li potřebná korekce snesitelná, stanovuje se zdravotní klasifikace o stupeň nižší. 4. Připouští se maximální korekce: - ve sl. II klasifikace A do +- 4 D, klasifikace C u krátkozrakosti do – 6 D, u dalekozrakosti do + 8 D, - ve sl. III nejvýše +- 10 D. Předpokládám, že bude vyhláška k nalezení někde na netu a nebo ji bez problémů zašlou z policejního prezidia po zdvořilé prosbě (jak to bylo v mém případě - zákon totiž nezmiňuje konkrétní číslo vyhlášky).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JANPAN 21:04:02 08. 09. 2008
default.png
Ahoj, slyšel jsem, že oční prohlídka trvá necelých deset minut a kromě barvocitu a čtení z tabule se nic moc neprověřuje? To ti ten oční dělal hloubkovou kontrolu, nebo to vyčetl z tvé karty? S těmi cylindry si mi nahnal strach. Za prvé ani nevím, co ty cylindry znamenají a svou hodnotu už vůbec neznám! Kdes byl na prohlídce? Díky za odpověď!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ARANTES 13:14:04 08. 09. 2008
default.png
Dioptrické hranice jsou stanoveny následovně: Pro přijetí k PČR nebo jiné záchranné složce je nutné mít na každém oku max -4.0 dioptrie (hovořím o krátkozrakosti). Tozn. na výpisu očního lékaře se sčítají hodnoty samotných dioptrií a hodnot cylindru - já konkrétně mám -3,0D a -1,25 cylindr na pravém oku. Čili jsem neprošel protože celkový součet je -4,25D. V případě že se budete hlásit jako IT technik - tozn. technik který nikdy nezasáhne do žádného vyšetřování či policejní práce - tozn - bude plnit úlohy správce síte - tak je pro něj určena hranice -10.0D. Opakuji, že to je pro techniky, kteří se budou starat o chod počítačů, nikoliv vyšetřovat apod. Chcete li vyšetřovat či provádět jiné zákroky spojené s policejní praxí - musíte mít uniformu. A uniformu dostanete v případě splnění podmínky -4.0D na jedno oko. Vyšetřující lékař má na to TABULKU a ani když přimhouří oko, tak nemůže pustit uchazeče s hodnotou nad -4.1D. Příkladem budiž já, který neprošel zkrz 1/4 dioptrie na jednom oku (-4.25). Doufám, že bude toto téma již napořád objasněno nedojde li ke změně tabulkových hodnot pro přijetí. Míru zdar.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HARTL24 21:10:51 24. 08. 2008
default.png
můžeš být klidný, právě jsem v přijímacím řízení k policii. Také mám brýle. Náborář mi řekl, že berou do 4 dioptrií. TO JE ODPOVĚD Z DISKUZE NA STEJNÉ TÉMA

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio