Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Prosim o odpoved: smi nosit "civil" treba tricko policie?

A pokud ne, tak co ma za to hrozi? Dekuji mnohokrat za odpoved. Petr
HAIMON :: Datum založení: 19. 06. 2011 :: celkem 39 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu J-WAYNE 14:02:50 09. 09. 2011
J.Wayne.jpg
LUCAS-3 [2011-08-26 13:38:39]: to se pleteš.. běžně nosí skpv při zásahu pouze svrchní díl čerňákové kombinézy v kombinaci s civilem i s kraťasy a barva rozhodně nehraje roli.. stejně tak kzj urna a další.. vykládej si to jak chceš.. ale je to tak jak píše ceman..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PATOS 09:01:39 07. 09. 2011
patoš.jpg
PATOS [2011-09-07 09:00:48]: z USA samozřejmě

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PATOS 09:00:48 07. 09. 2011
patoš.jpg
CEMAN [2011-09-03 06:40:32]: Přesně tak to vidím i já a doufám, že tento přestupek také proto vznikl. Již několikrát jsem jej i oznamoval. Nejde o rybáře, nebo stavebního dělníka, ale jde o provokatéry. Nakonec se sejdeme u hromadné bitky, kde budeme všichni oblečeni stejně.

Musíme si uvědomit, že se takový člověk může potkat třeba s cizinci, co přijeli vlakem s ameriky, kde si nikdo nedovolí obléct tričko FBI jenom tak.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X 18:53:01 06. 09. 2011
default.png
Zajímalo by mě zda máte zkušenost s oznamováním přestupku zneužití symbolu Policie České republiky na průkazkách, parkovacích kartách, vizitkách,
popř. jiných předmětech používaných k vyvolání dojmu souvislosti držitele s Policií České
republiky. Setkávám se s tím např. v dopravě při špatném parkování. dle mého se jedná o podezření z přestupku dle §42/1a zák. 200/1990Sb.


§ 42

Přestupky na úseku všeobecné vnitřní správy

(1) Přestupku se dopustí ten, kdo

a) úmyslně poškodí, zneužije nebo hrubě zneváží jiný symbol než státní
symbol České republiky chráněný zvláštním právním předpisem,

b) si přisvojí vyznamenání, čestný titul nebo jiné obdobné ocenění
udělované státním orgánem a vykazuje se jím.

(2) Za přestupek podle odstavce 1 lze uložit pokutu do 3 000 Kč.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 19:57:47 03. 09. 2011
Chip.jpg
Nos co chceš příteli, myslím, že v zemi kde prezident krade pera, ministrem vnitra je člověk kteý by měl být ve vězení, by každému mělo být šumák co kdo nosí:-)

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 17:37:18 03. 09. 2011
Andras.jpg
MIKETU [2011-08-26 19:05:32]:

Poslední stanovisko bylo takové, že takto uvedená vozidla jsou zaměnitelná s vozidly policie ČR, a jediným logickým důvodem může být i zneužití k páchání trestné činnosti (i osádky těchto vozidel mají oblečení velice podobné čerňákům). Takže zatím se taková vozidla oznamují pro porušení ust. § 101 odst. 1 písm. a) z. č. 273/2008 Sb.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CEMAN 06:40:32 03. 09. 2011
default.png
Můj názor je, že nikoliv. Logicky by ho tak mohl nosit každý, což zákonodárce určitě nezamýšlel. Zrovna v případě trička je hlavní problém v do očí bijícím žlutém nápisu policie, což je slovo, které by nemělo být s ničím jiným, než v souvislosti s ozbrojeným sborem státu, užíváno. Každý neví, jak vypadá úplný stejnokroj a zrovna u čerňáků může jednoduše dojít k záměně, což je zcela určitě společensky nebezpečné, když vezmu v úvahu, že v naší společnosti jsou tací, kteří vydali svůj majetek cizímu člověku na základě tvrzení, že je policista v civilu.
Já měl za to, že účelem § 21 odst. 1 písm. i zák.č. 200/1990 Sb. je, aby nedošlo k záměně jiné osoby s příslušníkem ozbrojených sborů. Stanovisko odboru bezpečnostní politiky MV je chybné, protože v podstatě potvrzuje dle mého názoru chybný výklad paragrafového znění zákona, který umožňuje každému nosit neúplnou kopii služebního stejnokroje ozbrojených sborů České Republiky.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MIKETU 19:05:32 26. 08. 2011
mikeTU.jpg
taky o tak chápu jako Lucas-3 .. jen pro info- jak to dopadlo s tou asistenční službou 112? Mohou takto označená vozidla dále jezdit Prahou?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUCAS-3 13:38:39 26. 08. 2011
default.png
j-wayne: "které jsou s úplným stejnokrojem zaměnitelné" - z toho pro mě vyplývá, že tričko s nápisem policie v kombinaci s kraťasama není zaměnitelné s úplným stejnokrojem. Něco jiného už je třeba s černýma kapsáčema a třeba nějakou "taktickou" vestou. Toť můj názor

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu J-WAYNE 12:07:32 26. 08. 2011
J.Wayne.jpg
§ 21 odst1 písm. i -
úmyslně na místě veřejnosti přístupném nosí neoprávněně vojenský nebo služební stejnokroj
příslušníků ozbrojených sil nebo ozbrojených sborů, nebo takové součásti stejnokroje, které jsou s
úplným stejnokrojem zaměnitelné, ačkoliv není příslušníkem ozbrojeným sil nebo ozbrojených sborů

- na veřejnosti nemůže, nerozhoduje ani státní znak, stačí, že jde o součást stejnokroje..

pokuta do 3000,-

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio