Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Dotaz pro kolegy z PMJ PRAHA

Ahoj kolegové, chci se zptat jak je to s nošením taktických vest a teleskopických obušků na PMJ PRAHA? Jsou povoleny nebo zakázány a pro koho to platí, jestli je to na každém oddělení jinak nebo pro celý útvar. Nebo pokud někdo jiný ví jak to je? Za případné reakce děkuji
DA_POL :: Datum založení: 21. 09. 2008 :: celkem 7 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu MARTIN1 00:38:59 13. 10. 2008
default.png
tak to pozor. ano praha je stat ve state ale ja mluvil o jednotlivych oddeleni PMJ coz jsou mnohdy dalsi staty ve state B) PMJ je v soucasne dobe totiz slozeno ze 4 oddeleni. ( a kazde ma ctyri skupiny ) a 1. oddeleni neni to same jako 4.. v mnoha vecech.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRIZLIVEJ 23:11:08 12. 10. 2008
Střízlivej.jpg
Lukas Heinz - dík za odpověď. Škoda jen, že je to jak píše Martin1 - není oddělení jako oddělení. Praha je pro ostatní (myšleno pro mimopražské kolegy) brána jako stát ve státě. Je fakt, že u nás teleskopy budou až příští rok. Tipoval bych tak začátkem jara. Nějak si ale neumí představit 11-cti hodinový výcvik (natož intenzivní) v našich podmínkách. O tom každoměsíčním procvičování DP už raději ani nepíšu. No prostě ne všude to chodí aspoň z části tak jak má. A co se týče ústroje čerňákové kalhoty a modrá košile, je u nás na jednom moravském obvodě považováno nadřízenými za hrubé porušení ústrojové kázně. Pánové a dámy, pro představu: nedávno byla jedné hlídce nadřízeným vyčteno, že nemají puky na kalhotech !! Takové porušení ústrojové kázně ! Hanba těm policistům !

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN1 18:27:19 11. 10. 2008
default.png
Lukasi neni oddeleni jako oddeleni. nekde furt vyrukuji s jednotnou ustroji, tudiz na vyber moc neni. zmenilo se to, ze zatimco drive to byly modraky, dneska je ta snandartni vystroj cernaky. v lete za parna, je jednotna unoforma ovsem porad stejne a sice cernakovy kalhoty a modra kosile. s teleskopy a peprovymi spreji je jeden velky problem.a sice ze nejsou. koupit svuj si nemuzes, jelikoz pokud ho nemas oficialne vyfasovany, nemuzes ho pouzivat. kdyz ho dojdes vyfasovat, reknou ti ze mozna nekdy prijdou ale jedna hlavni varka uz na PMJ dosla a ta druha muze dojit kdykoli. tudiz asi nikdy. ale kozdopadne je to velky skok, a kdyz se smiris s tim ze standartne nenafasujes ani letni kombinezu, natoz tu vestu nebo treba lepsi boty ci pouzdro a jde to teda vsechno z tvoji kapsy, tak to tu sluzbu dost usnadnuje.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 17:19:51 11. 10. 2008
Lukas Heinz.jpg
Upřesnění: Školení na teleskopický obušek probíhá v rámci Integrovaného výcviku, o kterém najdeš informace na stránkách policisty.cz Stačí zadat do vyhledaváče heslo, "Integrovaný výcvik". Rozhodně bych školení nepovažoval za nicneříkající. Jde o 11 hodin intenzivního výcviku pod vedením výcikářu Správy hl. m. Prahy, alespoň takto to funguje na PMJ. Posléze je toto procičováno 1 x měsíčně během nácviku donucovacích prostředků. Pokud se někdo takovýmto výcvikům vyhýba a pak školení považuje za nicneříkající je to individuální problém. Několik desítek teleskopických obušků pro PMJ zakoupila Správa hl. m. Prahy spolu s pepřovými spreji. jde rozhodně o vynikající nápad. O velmi podstatných výhodách teleskopického obušku oproti tonfě tu bylo mnohokráte pojednáno. Stačí si zpětně najít články o výstroji. Jediný problém, který by mohl nastat je při přestupu na jiný útvar. Výcvik s teleskpickým obuškem totiž nedostávají policisté PMJ písemné potvrzení: Při nemístné horlivosti některých funkcionářu a kolegů z OVK, by toto mohlo představovat určitý problém. Taktické vesty na PMJ nosí spousta policistů. Díky bohu vedoucí odboru PMJ a jeho zástupce jsou lidé, kteří se snaží svým podřízeným práci ulehčit, nikoliv znepříjemňovat. Vedoucí odboru zažádal pro policisty PMJ o zařazení taktickcýh vest a stehenních pouzder do výstroje. Z důvodu nedostatku financí, toto nebylo možné. Proto si mnozíí kolegové tyto vymoženosti kupují ze své kapsy. Od doby co se policisté PMj mohou rozhodnout zda vyjedou v klasické uniformě, kombinaci pracovních kalhot vz. 92 (čerňákové kalhoty) a košili nebo v kombinéze, tak jsem neslyšel jedinou stížnost na nepohodlnou ústroj. Je až překvapující, jak málo pomůže ke zlepšení morálky policistů. Třeba i takováto hloupost, když se policista může rozhodnout, kdy je mu horko a kdy zima. Toto evidentně ještě mnozí funkcionáři v klimatizovaných kancelářích nepochopili. A tak policistů na svých útvarech vesele nařizují ustroj podle toho jestli oknem jejich kaneláře svíti ráno slunce nebo vykukuje mráček. Bohudík se většina funkcionářů na PMj naučila vidět svět alespoň trochu očima řadového policisty.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRIZLIVEJ 10:55:47 11. 10. 2008
Střízlivej.jpg
Pro Sutyn: já si ten teleskop pořídil pro soukromé účely (nejsem nějaký militarista, vlastním i legálně držené střelné zbraně (i na sebeobranu), ale nežiju v lokalitě, kde bych zrovna střelnou zbraň potřeboval k sebeobraně), neb tento obranný prostředek se mi zdá pro mne vhodný. Chtěl jsem se však zeptat, zda by jsi nemohl nějak blíže popsat "nicneříkající proškolení"? I nás čeká časem (kdypak to asi bude ? :-) )toto školení. Pokud to bude vypadat jako prověrky z použití DP, na které nikdo z obvodu po celý rok netrénoval (a potom roce mají představu, že to zvládnem na jedničku), tak mám zhruba představu, jak to bude vypadat, ale pokud ne, tak by mne to docela zajímalo. Dík.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SUTYN 10:55:36 26. 09. 2008
default.png
Na teleskopický obušek musíš mít nicneříkající proškolení.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SHARK 21:18:05 23. 09. 2008
default.png
teleskopické obušky jsou na PMJ ofiko nafasované. Taktické vesty, co není výslovně zakázano je povoleno a je na vedoucích jestli budou benevolentní. Naštěstí jsou a taktické vesty jsou dobrou pomůckou pro ukládání potřebných věciček.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio