Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Česko má mnohem více policistů, než potřebuje

Studie: Česko má mnohem více policistů, než potřebuje
PECA :: Datum založení: 01. 08. 2012 :: celkem 13 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 06:36:13 11. 08. 2012
default.png
Jo, ty nefalšovaná statistiko. Statistika v pokeru a statistika objasněnosti trestných činů nebo pokut, to je nebe a dudy. Jedna věc je jasně prokazatelná, druhá čirá manipulace, vykazují se koše s baňama dohromady, nesledují se spousty logických návazností atd atd.

Sociologové svoje statistiky nefalšují? Silná víra a naivita udělala z Ježíše Nazaretského navěky gymnastu! Nikdo přece nemusí statistiky falšovat úmyslně, stačí si "jen" ulehčit práci. Stejně jako všude jinde. Lenost, tupost, korupce.

Aby jste si nemysleli, že to je jen u policie: soužka architektka na jednom penzionku, kde doděláváme akorát elektriku, třikrát změnila plány. My jsme třikrát přetahali elektriku, instalatéři třikrát vodu a odpady.... Přitom ta soužka jak přemisťovala nábytek a lednice a sporáky atd. vůbec nezaznamenala, že v kuchyňkách se nacházejí přiznané 20x20 cm sloupy, že v ložnicích ze stěn taky vystupují komíny, takže stěny jaksi nejsou rovné, když rozmísťovala příčky v podkrovím, nějak si nevšimla, kudy vedou krovy a musely se dělat přeložky kvůli střešním oknům, protože ona se ve 100% trefila do krovů. Ona totiž na místě vůbec nebyla!!!!
Ale to není všecko. Když už je tada všecko popřidělávané, přijeli chachaři z Ostrávy, dělat nábytek, pyčo. Ten se od jejích posledních výkresů lišil tak, že v pokojích není přístupná ani jedna zásuvka (postele mají masívní čela a ty zakrývají komplet zdi), v kuchyňkách jsou přes třetinu zásuvek police, varná deska se nachází přímo pod hnízdem zásuvek a vypínačů nad pracovní plochou.... A to přitom malovala sama. Ona si není ani schopná vzít ty poslední plány a podívat se, jak to udělala tam. A investor jen lomí rukama, místo aby ji nakopal zadek a nechal ji to všecko zaplatit.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 08:20:04 09. 08. 2012
Karel.150.jpg
MARTOO [2012-08-08 06:26:27]: Já jsem toho názoru, že člověk je ponejvíce ovlivňován svým prostředím a tomu přizpůsobuje své rozhodování a svou vůli. Tedy budeš jinak myslet, pokud budeš mít obrovské zázemí co do financí a co do láskyplných vztahů, a a budeš jinak myslet například pokud budeš žít někde ve slumu obklopen chudobou a násilím. Také věřím nefalšovaným statistikám, například v pokeru, pokud mám zaplé statistické sledování soupeře a vím, že některý ze soupeřů provádí často 3-bet, tedy častěji než mu na to statisticky můžou chodit dobré karty, pak jej můžu výnosně blafovat čtvrtým navýšením s jakýmikoli dvěma kartami. Ikdyž si občas naběhnu, dlouhodobě mi statistika zajistí výnosnost. Do této míry nefalšovaným statistikám věřím. Ale nejsem gambler, jen se mi líbí uplatňovat znalosti matematiky a statistiky, které jsou mým koníčkem. Domnívám se také, že sociologové své statistiky nefalšují a nikdo je nekorumpuje, aby je falšovaly a proto věřím závěrům pana Kellera.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 06:26:27 08. 08. 2012
martoo.jpg
HAMMER [2012-08-05 14:35:32]:
Taky jsem netvrdil, že jsem to vymyslel já. Prakticky všechny zásady a zvyklosti, které mají u policie platit a neplatí, jak jsi již dříve psal, jsou už dávno vymyšlené.

Jen jsem upozornil na to, že pro veřejnost je podstatně stravitelnější jasné a přímé porovnání, než poměrně abstraktní sociologická studie.

Tím ale nijak nechci snižovat úroveň, pouze poukazuji na fakt, že pokud nemají odezvu mnou !pouze interpretované! skutečnosti, které nabízejí jasné a přímé srovnání, tak mám za to, že se sociologií už neuspějeme vůbec.

Policii jako celek může "ovládat" kdokoliv, ale samotné policisty ne. Vždyť sám víš:o)

KAREL-150 [2012-08-07 09:05:39]:
Karle celkem obdivuji Tvůj pohled na sociologii. Když jsem viděl studijní skripta tohoto předmětu, byl jsem rád, že jsem studoval právo. Pro mě je španělská vesnice, takže jsem asi jeden z mála, kdo to "vnesené světlo" nevidí:o)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 09:05:39 07. 08. 2012
Karel.150.jpg
ONDRA-S [2012-08-02 14:59:24]: Tuhle rakci pana Kellera jsem zrovna včera četl, doporučuji přečíst každému, jde vidět, že i sociologie má co do věci vnést za světlo.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 14:35:32 05. 08. 2012
default.png
MARTOO [2012-08-03 15:34:06]: Novinka jak svině!!! Nezlob se, Marti, ale tohle vidím asi tak popadesáté. Přesně ty samé návrhy, všichni vědí jak na to ale nikdo to nikdy ani náznakem nemínil realizovat.

Řekni mě, prosím tě, co je tak těžké na tom pochopit, že policii ovládá mafie a pokud ta se plošně nevypráská najednou, změna bude v řádu dvaceti let?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 14:33:11 05. 08. 2012
default.png
PECA [2012-08-01 22:17:26]: Nevím teda jestli tady všichni poldové rozumíte tomu, že rovina problému je, že je moc nadřízených, kteří si jen mastí kapsy na čárkách pár dělných a druhá věc, co jedině zajímá daňového poplatníka, že je poldů prostě hodně.
Takže policistů je hodně. Nikoho nezajímá jakých. Lidi to nejsou štonc pochopit a ani je to při jejich starostech nezajímá. Je vás hodně. Tečka.
Je třeba snížit stav. Jednoduché zadání. Teď: nějaké problémy nějaké vedoucí tábora, rodiny co jí vykradli domek, to tady nikoho nesejří. Řadoví nikoho nesejří. Sníží se stavy. Přesně co jsem říkal už před čtyřmi léty. Hádejte na kterých postech? Máte jednu možnost.

Jinak to vysvětluje už dost starý kreslený vtip: lodička, dva v uniformě veslují jak magoři, čtyři v civilu na ně řvou. Zjistí se, že je to neefektivní, přijde změna, pak už vesluje jeden a řve na něj šest. Sranda? Realita!

Jinak kdysi mezi poldy byli bráni maníci, co jim to zapalovalo. Dneska je to nějaké poslabší. Dvacet roků ten Titanik jde ke dnu a tady pořád někteří chtějí něco zachraňovat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 15:34:06 03. 08. 2012
martoo.jpg
ONDRA-S [2012-08-02 14:59:24]:
Nepřijde mi moc šťastné vysvětlovat počty policistů "generalizovanou důvěrou" a "strukturou a typem osídlení". Byť se jedná teoreticky pádné argumenty, mám za to, že jsou až moc abstraktní a pro většinou obyvatel reálně neakceptovatelné.

Hlavní cíl bych viděl právě v komplexní studii, kde se s jednotlivými státy porovnají tyto hlediska:

1/ počet policistů na počet obyvatel
2/ počet a druh vykonávaných činností
3/ způsob, rychlost a kvalita dokumentace a šetření trestné činnosti
4/ hustota, členitost a efektivita vedoucího aparátu
5/ efektivita územního a věcného rozdělení činností
6/ efektivita práce každého vykonávaného místa
7/ motivace, platové ohodnocení, vzdělávání, možný kariérní postup policistů

A to je jen hrubý nástin hledisek. Takže jako jediné východisko vidím externí nezávislý odborný audit. Dřív se nikam nehneme.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PECA 11:34:20 03. 08. 2012
Peca.jpg
A ještě jedno srvonání...
http://www.lidovky.cz/srovnani-vic-policistu-nez-cesko-ma-uz-jen-kypr-a-malta-p17-/ln_domo...
Jinak reakce profesora Kellera je velice kvalitní.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 20:14:37 02. 08. 2012
Andras.jpg
ONDRA-S [2012-08-02 14:59:24]:

Zajímávý článek, i když se zabývá pouze a jen tím, co my ostatní nevzdělaní lidé víme po celou dobu, jen zřejmě některým hlavám pomazaným to prostě pro jejich tak jasně jasnou jasnozřivost stále nedochází.

Jako příklad uvedu dva pachatele přestupku, které jen naší hlídku stáli přes pět hodin práce a 11 stran papíru. To nepočítám další práci kolegů z MOP, kteří případu museli věnovat péči. Nu, a tak to chodí běžně....to nás může být třeba milion a pořád nás bude málo....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ONDRA-S 14:59:24 02. 08. 2012
Ondra S..jpg
Mimochodem: http://www.policie.cz/clanek/reakce-prof-jana-kellera-na-studii-o-policejnich-sborech.aspx

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio