Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Četník se má bát jen svého svědomí. A parlamentních voleb (REDAKCE)

Četník se má bát jen svého svědomí. A parlamentních voleb
O postavení policejního prezidenta budeme mluvit v dalším BlueCafe
Foto: Jan Foukal

Pamatujete si ještě, za jakých okolností opouštěli policejní prezidenti v minulosti svůj post?

Autor: Michal Tošovský
Publikováno: 27. 09. 2012
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 17:23:15 28. 09. 2012
default.png
Nemyslím si, že jsme off topic. Je to stejné. Všechno souvisí se vším. Nahoru se nedostane nikdo čistý. Proto taky všichni PP končí jinak, než klasickým odchodem třebas do důchodu, ze zdravotních důvodů atd.
Tři z nich jsem si dovolil obtěžovat líčením toho, jak se slouží a jak by se sloužit mělo. Všichni tři mi napsali v podstatě to samé, že už si všimli jak řadoví chápou, jak se ta práce má dělat ( tohle mě dojímá k pláči, tak dělají všecky slušné policie na světě a dělali to i staří čeští četníci) ale management si práci neustále ulehčuje pouhým zaměřením na kvantitu bez sledování širších souvislostí... a nic!!! Ve všem mi dali za pravdu, ale nikdo z nich neudělal lautr nic. Proč? Zkus se svýma skříňovýma bubanama zeštíhlit tabulky svých spolupašíků o 70%! Nebo jen o 10%. :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 12:26:26 28. 09. 2012
honzad..jpg
hammer: V podstate odpoved na to jak orat s politiky (a to i temi ve vlade) je presne v tom co pises: "jak se dá orat s tím, kdo jednou "vzal", jednou "zavřel oko" atd atd"

A ze tech bubaku kazdy z tech hochu ma pozhenane... a o te kontrole.. skoda mluvit

Ale to jsme uz asi v off-topicu puvodniho clanku a tematu..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:11:27 28. 09. 2012
default.png
HONZAD [2012-09-27 22:18:46]: Jsem dalek toho vědět jak moc může BIS orat s tou kterou vládou. Ovšem vím, jak se dá orat s tím, kdo jednou "vzal", jednou "zavřel oko" atd atd.

Jako polda když jednou vezmeš, už nejsi polda. Pomiňme morální stránku věci, četník se šestnácti tisíci čistá ruka a nabídkou na pět táců za zavření oka s mlhavým výhledem na mizernou rentu je víceméně jasný případ jen díky počtům.
Jakmile ale vezmeš, můžeš zapomenout na to, že si ten, který ti dal, nechá pro sebe. Už jsi vydíratelný, už se nerozhoduješ sám a podle svého svědomí, nemáš klidné spaní. Je to stejné jakmile jednou zatlučeš TČ a uděláš z něj přestupek. Už nic nikam nemůžeš oznámit, protože jsi v tom sám a i kdyby jsi to překousnul, kolem tebe všichni tví kolegové taky!!!!

No a teď si představ, jak to asi může mít dnešní český politik, kolik ten těch bubáků ve skříni má. A taková BIS, která umí zprávy sbírat a pokud není pod kontrolou (ale řekněme si ještě tak čí kontrolou?) může být velice zdatným protivníkem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 22:18:46 27. 09. 2012
honzad..jpg
lukasi, kdyz pises: "Bohužel v současné době zašly už zásahy politiků tak daleko, že do stejné pozice jsou stavěni i krajští ředitelé .... BIS" tak se domnivam s tou BIS hluboce mylis. Z mnoha kauz a signalu je jasne ze ta sluzba se davno vymkla verejne kontrole a soucasna vlada na ni ma asi stejny vliv jako ty (nebo ja) na vladu.
Spis by bylo zajimave vedet, jak moc ridi (kompromaty kterymi disponuje) BIS tu kterou vladu...


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 21:26:59 27. 09. 2012
Lukas Heinz.jpg
Mantinely, které vymezují politici pro rozhodovací možnosti policejniho prezidenta jej de facto staví do pozice pouhé figurky na politické šachovnici.

Bohužel v současné době zašly už zásahy politiků tak daleko, že do stejné pozice jsou stavěni i krajští ředitelé.Podobně je na tom Justice, Celní správa, BIS

Ačkoliv by měla být policie apolitická, už dávno to neodpovídá realitě. Politici sami se snaze o ovládnutí policie nevzdají. Nezbývá než aby se o to postarali sami občané, pokud se nechtěji dopracovat k systému absolutní moci nadnárodních korporací.

Nedávno jsem byl v kině na dalším z apokalyptických dílů Resident Evil. Řekl bych že současná civilizace už není daleko od této apokalyptické vize světa,ovládáného všemocnou korporací, která dovedla svět na pokraj záhuby.

Přesně do takové prdele nás vedou politici zavázani různým konsorciím a korporacím.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 19:44:07 27. 09. 2012
default.png
Neděkuj mně, ale starým četníkům, tohle je samozřejmě mnou jen a pouze předané, tak jako skoro všecko co sem píšu. Aspoň trolinku kolegům mohu posloužit, samozřejmě jen těm, co chtějí myslet a učit se.

K tématu: managering (nebo jak se to jmenuje) má samozřejmě, tak jako všechno ostatní, svoje jasné a časem bezpečně vyzkoušené zákony. Prostě nic nového tam neobjevíte, stejně jako v práci četnictva. Jsou to zákony velmi prosté, přesto (netuším ale naprosto proč) je v této zemi zvládá opravdu málokdo. Celé je to lidově řečeno o tom, že vím co chci dělat, jak, s jakými prostředky, s jakými lidmi, v jakém časovém horizontu, s jakou organizační strukturou (to do toho patří taky) čeho chci dosáhnout nejdříve, k čemu se šplhám celkově.

Pak ovšem je zde zásada zpětné vazby.

Musím prostě bez debat vědět, co moje kroky nahoře dělají tam dole. Bez toho to nejde. Nikdo není schopen vždycky seřídit všecko tak, aby podnik fungoval na první pokus.

Pokud chcete zpětnou vazbu, musíte dodržet zase nějaké věci a to především počet řídících stupňů. Více než tři už jsou pro zpětnou vazbu neprůchozí. Řídit takový podnik není prostě efektivně možné. I kdyby na funkci PP došel Tomáš Baťa starší, mladší, Tonda Baťa a podobné celebrity managerského výkvětu této země, s podnikem o této struktuře by nic nezmohli.

V roce 2002 k PČR na požádání nějakých maníků z nejvyššího vedení policie dorazili tuším že dva nebo tři pánové ze Scotland Yardu. Ti tady byli tuším že jen dva dni (už je to dost dávno co jsem to četl) ale okamžitě sepsali zprávu, která vynikajícim způsobem popsala přesně, v jakém marastu se PČR nachází. Lukáši, prosím tě, je to někde na intranetu, najdi to a dej to sem. Od té doby ani s jedinou věcí, kterou britští kolegové během pouhých dvou dnů popsali a kritizovali, český policejní management neudělal vůbec nic. NIC.

Proto bych výměny policejních prezidentů neviděl až tak nebezpečné co se týká zatahování PČR do politiky. PČR dlouhodobě pracuje pořád stejně neefektivně, jen systémem čáreček pro čárečky a jsou jí veškeří politikové včetně Baráka i s Obamou ukradení. PČR je apolitická už proto, že jí velí takoví blbci a morální odpad, který ani neví, co to je být politický nebo apolitický, na to prostě není kdy, protože jejich jediným zájmem je mít klid a svoje čárky = brutálně vysoké odměny. Tohle je samostatně z nejhoršího hnusu který si sama pod sebe kálí žijící hydra, které se budou pařáty sekat těžko a to my už tady, maminko, nebudeme.

Politikové možná z nevím jak velké části vědí, čím je jim PČR nebezpečná jakožto regulérním zločincům. PČR totiž zjišťuje a zajišťuje důkazy jakožto prvotní věci v trestním řízení které mají velmi často povahu neodkladného nebo neopakovateného úkonu. A když to zbabrá, z jakéhokoliv důvodu, nejdou bručet. Spoléhat se ovšem na to, že staří zkušení psi to zbrabrají, je dost pošetilelé a velmi málo pravděpodobné. Staří zkušení a otrlí četníci se musí vyhnat nějak pryč a nabrat "mladé úslužné blbečky" které už nikdo nikdy nic nenaučí, za chvíli odejdou i poslední zkušení od kriminálek jakože se tomu houfně děje a tahle banda má totální pré. Ani sebelíp placení SZ a soudci už nic nezmůžou. Policie je základním kamenem spravedlnosti o pořádku a proto pořád opakuju: tato společnost o něco takového jako je zákonnost a pořádek, naprosto žádný zájem.

Vy byste chtěli pořád někomu sloužit, ale není komu, ti lidi vaše služby prostě nechtějí. Jo, když za ně něco vyřizujete nebo jim něco zachráníte, to jistě, to vás poplácají po zádech. Ale jakmile mají hnout prdelemi sami, nikdo se nezvedne. Spoustě lidem pomůžete, strávíte tím strašnou spoustu času, nemáte čárečky, nemáte výsledky, máte problémy s vedením a proč? Protože spokojený člověk se neunavuje sednout a napsat vašemu nadřízenému co jste pro něho udělali. Takže neděláte de fakto nic.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio