Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Hmotná zodpovednost

Policisté musí nes zodpovednost za škody spáchané občany minimálně ve stejné míře jako ji nesou podnikatelé za své zaměstnance! Prostě ve firmě ukradnou zaměstnanci kolo azaměstnavatel ho musí zaplatit stejně tak když ukradnou ve městě auto policisté ho musí zaplatit!
OBCAN-S-PRAXI :: Datum založení: 28. 09. 2008 :: celkem 28 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu PARAGAN 08:05:37 24. 02. 2009
default.png
jassejames: Souhlasím s tebou :-) Článku jako je tenhle bysme se měli všichni zasmát. Jen by mě zajímalo jestli se někdy takový ,,občan s praxí,, zamyslel nad tím, jak by to asi vypadalo, kdyby policie opravdu nebyla. Treba by pak mluvil trochu jinak :-))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JESSEJAMES 17:23:08 21. 10. 2008
default.png
:-)) Víc se bavit nemůžu. Ale rozvedl bych myšlenky Alfa i občana s praxí. Třeba s tím Římem. Snad bych okradenému jako policista tu škodu i nahradil, kdybych na druhou stranu měl právo chycenému pachateli useknout ruku, zabavit mu ve svůj prospěch veškerý majetek a jeho i s celou rodinou prodat do otroctví nebo do arény. Tak nějak to tam myslím ti hošani dělali. A vy ostatní klídek. Takovej trumbera by nás rozházet neměl.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRIZLIVEJ 23:47:23 17. 10. 2008
Střízlivej.jpg
Občan s praxí - zřejmě budete starší, tipoval bych více jak 30 let, spíše kolem 50 a více let. Občas (asi velmi často) zřejmě přemýšlíte nad blbostmi, které považujete za podstatné. Jinak si nedovedu vysvětlit váš blábol. Právě v Americe (ať už si o ní myslí každý co chce) se objevují často nesmyslné žaloby na cokoliv a kohokoliv za cokoliv. Právní legislativa jim to umožňuje. Nám evropanům pak jde z toho hlava kolem a nestačíme se těmto excesům divit. Z vašeho nastínění práva by tam z vás měli radost a zapadl byste tam. Uvědomil jste si, že pokud vstoupíte do kina, divadla, prostor ČD či do parku, jste na pozemku či v prostoru, který někdo vlastní ? Kino, divadlo, ČD či město. Ale pořád jsou to prostory volně přístupné, kam může i policie. Takže by dle vás měla policie platit za všechny krádeže ! Ať už se stanou kdekoliv. Vyjma soukromých bytů a prostorů, kam policie nemá volný přístup. Zřejmě vás něco žere. Stala se vám nějaká křivda a hledáte viníka, tedy ve vašem případě je viník policie. Těch možností, za co všechno by měla (podle vás) platit policie se dá vymyslt stovky, možná tisíce. Tady ve fóru jste si nějaké mohl přečíst sám. To je kravina ! Ale zkuste to navrhnout třeba ministrovi Langerovi. Taková capovina by se mu určitě líbila. Pak by to třeba dovedl do praxe a prohlásil, že to byl jeho nápad. Vy byste uřel nos, ale mohl ho žalovat. A policii taky, protože vás nochránila. Jsem zvědav, s jakou chujovinou se vytasíte příště. Sám za sebe doufám, že už žádné příště nebude.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OBCAN-S-PRAXI 21:46:02 01. 10. 2008
default.png
Jen úsudek dle informací a zkušeností mimo tisk a novu

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OBCAN-S-PRAXI 20:57:38 30. 09. 2008
default.png
Tak nenadávejte, ale přemýšlejte po jiných to chcete, ale je to správné chtít po druhých to co se vám samotným nezdá????

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZUZANA 11:04:44 30. 09. 2008
default.png
za blbost??! Takovou blbost jsem dlouho nečetla!..no words..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SMEJCIL 09:28:26 30. 09. 2008
default.png
Zdravím. Taky si myslím, že tato diskuse nemá za cíl nic jiného než nám všem rozproudit krev.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HANTA 02:44:19 30. 09. 2008
default.png
nemáte vůbec žádné právní vědomí. Jestli podle vás má policie na starosti veřejné prostranství, což je ovšem v pravém smyslu slova hloupost, tak byste měl vědět, že má "na starost" i toho zaměstnavatele i to divadlo. Přijede totiž i tam, pokud je podezření z trestné činnosti. Policie se nezabývá a nikdy nezabývala náhradou škody. Takže - víte houby, bohužel a jak jsem psal, provokujete a bavíte se - že?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JUP 22:37:13 29. 09. 2008
default.png
Takže v případě vraždy by policisté suplovali pozůstalým mrtvé rodinné příslušníky, případně by se složili na odškodné pro pozůstalé, v případě DN s alkoholem by zaplatili řidiči rozbité auto, protože tím, že řidiče včas nezkontrolovali ev. zavčasu u hospody neodchytili vlastně policisté tuto DN zavinili atd.. Moc pěkná představa. Ale má to jeden háček - NEBUDOU ŽÁDNÍ POLICISTÉ. A co tenhle návrh: Vzhledem k zajištění 100% bezpečnosti bych navrhoval, aby v případě objasnění krádeže nebo jiného TČ byla zodpovědná celá rodina pachatele. 1. Po finanční stránce - členové rodiny (stupeň příbuznosti k osobě pachatele by se určil zákonem) by museli neprodleně uhradit z vlastních zdrojů celou výši škody + náklady Policie, soudu a platit pobyt pachatele ve věznici po celou dobu trestu (stravné, teplo atd.) nebo za 2. Celá rodina pachatele by byla odsouzena a zavřena spolu s ním, aby jsme zamezili v páchání TČ nejen těm co např. kradou, ale i těm co by teoreticky mohli. No, fantazii mám bujnou, ale to Vy zřejmě taky. Těším se na vaše další nápady, protože humor je kořením života.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ALF 10:56:15 29. 09. 2008
default.png
Dobrý den všem, při psaní mé trošky do mlýna jsem vycházel z analogie jakou uvedl Občan s praxí (tzn. k divadlům - kolik je divadel, kde si lze se zárukou uschovat kabát a k ČD) a předpokládám, že vypustil tento dotaz pouze proto, protože měl dobrou náladu a chtěl zkusit, koho tím zvedne ze židle. :-) A v tom ohraničeném prostoru by se neschovávaly věci, ale celí občané, kteří by požadovali 100% jistotu sucha a bezpečí ;-). Napadl mě tedy další možný scénář. Policie zajišťuje prevenci, akutní pomoc a hlídkový dozor, tudíž nemůeže stát jednotlivému člověku "za zadkem". V případě potřeby některého občana na 100% ochranu (a teď vycházím opět z divadla a ČD, kterým - zejména ČD, jdou peníze z rozpočtu, ale ještě jim platíme za každou jízdu) by dostal přiděleného uniformovaného policistu, který by mu dělal dozor (bratru za nějakých 300/hodinu = 7 200/den = 216 000 měsíc) a občan by měl jistotu, že ho nikdo neoloupí a nedej bože nezmrzačí nebo nezabije. Státní rozpočet by to nestálo ani korunu. Ještě jednou předesílám, že je to návrh ve stejné rovině absurdismu, jako byl prvotní dotaz.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio