Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Nový policisté

Zdravím všechny kolegy. Co si myslíte o příjimacím řízení k PČR? Já jsem nastupoval loni v březnu a už v té době jsem na ZOP potkával lidi, kteří podle mě neměli u policie co dělat! Zejména se jednalo o jejich intelekt, některé bych přirovnal k pubertálním výrostkům, dále spousta lidí, kteří neudělali 10 kliků atd., je možné aby se toto dělo v důsledku nedostatku policistů a na úkor kvality policistů se dorovnal chybějící stav za každou cenu? Proslýchá se, že se tlačí zezhora, aby se přivíraly oči...ale rozhodně nepřeji nikomu z Vás, aby dostal za kolegu člověka, na kterého se nemůžete spolehnout..
LUKAS2 :: Datum založení: 30. 09. 2008 :: celkem 32 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu ANDRE999 18:08:53 16. 11. 2008
default.png
Jo a všem puntičkářům, mám v příspěvku asi milión chyb, tak se za ně omlouvám, neměl jsem už moc času, tak jsem si to po sobě nečetl:-) nemá to nic společného s tím, že jsem na škole. Děkuji za pochopení

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRE999 16:16:38 16. 11. 2008
default.png
Pozítří dělám závěrečné zkoušky na ještě díky bohu 9-ti měsíční ZOP. Týden nato budu mít u policie odsložený první rok a můžu říct, že až vylezu ze školy, tak ten 1 rok můžu klidně odepsat, protože v podstatě teprve teď nastoupím k policii. Nevidím problém v instruktorech v podstatě ani ve mě, přípravě na zkoušky se věnuji již měsíc a půl hodně intenzivně, ale když se konečně objeví ,,právník" z výkonu, který učí právo lidským způsobem, tak aby jsme ho hlavně pochopili, místo bezhlavého se učení právních norem zpaměti a pak se dozvíte, že na zkoušky dostanete právníky, kteří jsou vyznavači tohoto stylu učení, tak nevím jaké máme šance u zkoušek uspět. Tím chci říct, že zmatky jaké vládnou s neustálými změnami délky kurzu, tudíž i obsahem studijního materiálu, mají hodně neblahý vliv na naši celkovou přípravu. Je velice smutné, když vidím některé kolegy na 6-ti měsíční ZOP, které ta práce opravdu baví, ale prostě mají smůlu, že jsou zařazení do krátkého běhu a nic s tím nenadělají, tak je mi jich líto. Když jsem nastoupil k policii, tak jsem byl před ZOP zařezen na dvouměsíční praxi na OOP, kde jsem se propracoval od toho mladýho sopla, až k tomu, že jsem psal kolegům úřeďáky, protože tak jsme mohli skončit opravdu v 18:00 hod a né až o hodinu pozděj. Začal jsem si připadat jako bych tam už zapadl a sloužil s nimi snad několik let, bylo to super. Jenže když si vemu, čím jsem si musel projít ze začátku, kdy jsem se stal terčem posměchu celého oddělení, poté co mi první den na obvodě kolega řekl, že si mám vzít KO-čka a já neměl ponětí co to je a nebylo líno sejít lidem ze spisů dolů z 2. patra se podívat na nováčka co ani neví co je to KO-čko, tak mi upřímně bylo do breku. Od malička jsem chtěl být policistou a najednou taková pecka. Další den se mi upřímně hnusilo, že musím jít zase do služby. Ale kousl jsem se a ke konci praxe se mi ani nechtělo za služby domů. Tím směřuji k tomu, že spousta Vás služebně starších kolegů nováčkům moc elánu do práce nedáte, skuste s námi mít pochopení, že to není tak jednoduché a vzpomeňte si na to, když vy jste nastoupili. Věřte tomu, že to co Vám teď přijde ze školy, bude opravdu mazec, protože ti lidi měli za celou dobu školy tak maximálně 2x modelovky a hrr s nima na zkoušky. Spousta z nich by to chtěla jinak, tak jim skuste dát šanci a neřešte to pokud nemáte jinou možnost tím, že budete odcházet do civilu, tím nováčkům opravdu nikdo nepomůže, už tak se není moc od koho něčemu přiučit. No a k té fyzické kondici, není to možná to nejdůležitější, ale doba spěje k čím dál větší agresivitě a je to jen na těch jednotlivích policistech, jak mají rádi svůj život a zdraví. Já osobně bych fyzické testy mnohem zpřísnil a asi bych zavedl i to, že k policii se budou brát lidé starší 21-let, protože se mi nějak zdá, že mentálita a intelekt lidí s dobou nějak závratně klesá, protože denodeně vidívám ve škole stovky i 30-ti letých puberťáků, kteří mají všechno nejvíc na salámu. Když jsem dělal fyzické testy k PČR tak jsem dosáhl 55 bodů, žádná sláva, to jsem si říkal už tehdy, ale byl jsem na fyzické testy z mojí skupiny nejlepší. Překvapivě druhá skončila holka, to muselo být pro ostatní ,,bouchače" co tam přišli s rukama jak kdyby nosili pod paží melouny docela nepříjemný. Nastoupil jsem do Holešova, nováčkovský nadšení odplavalo a já se začal potulovat po místích hospodách. Narostl pupek, který jsem nikdy jako karatista neměl a po prvním bloku jsem dosáhl ubohých 46 bodů. To mě nakoplo a začal jsem cvičit a během 6 měsíců jsem se tak namakal, že testy jsem dal 75 bodů. Takže nějaký výmluvy, že ze školní stravy rostou bachory a že se ve školách nedá cvičit a podobně, jsou naprostý nesmysl!!! takže nováčci makejme na sobě a učte se věci i mimo školní povinnosti a budeme dobrej základ pro budoucí policii a nebudeme věčně štvát už tak naštvaný kolegy. :-) Hodně zdaru a pevný nervy.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu IS 21:11:33 20. 10. 2008
is.jpg
Určitě jsem nechtěl snižovat důležitost fyzické zdatnosti. Ale člověk může být zdatný jak chce a když není chuť, je vše zbytečné! Co se týče té ZOP, tak vývoj napovídá tomu, že to bude brzo na měsíc a poté se vydá jenom 30ti stránková kniha, kterou bude stačit budoucím mužům zákona dvakrát přečíst a nechat na zadní straně podepsat od rodičů! Co se týče zvyšování fyz. zdatnosti v resortních zařízeních, tak to opravdu nebude tak, jak je to v náborové kampani. Dokonce se proslíchá, že na ZOPkách už nejsou peníze na provoz tělocvičen a posilovny. Tak kde to sakra funguje, když né v pár hlavních zařízeních MV.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HRDOST 20:01:24 20. 10. 2008
default.png
Je mi líto, že nemůžu souhlasit s některými kolegy. Ano u policiste je kromě fyzické kondice důležitá především hlava. Bez hlavy bude těžko něco řešit. Jenže mluvit zde o tom, že fyzička přijde časem? Pánové kolegové, myslíte si, že jeden kilometr ve směšném čase a pár kliků znamená mít fyzickou kondici. Co ty kluci nebo holky budou dělat za deset let, budou jezdit do práce na invalidním vozíku. Pravdou však je, že bohužel u policie nejsou ideální podmínky na cvičení. Na služební přípravu je málo peněz a dle mého názoru se to projevuje i na instruktorech. Kvalitní lidé odcházejí, jelikož za těch pár šupů se to dělat nedá. Před čtyřmi lety jsem tuto práci dělal, ale finanční situace mě donutila odejít jinam. Co se týče ZOP, původně se hovořilo o roce a půl, jelikož se zrušila vojna, sami vidíte jak to funguje a kam to vede. Věřme tomu, že jednou se to zlepší. Rád bych také věřil tomu, že jednou vybudujeme policii, kam budou chodit lidé, kteří mají zájem o tuto práci, bohužel dnes se hlasí lidé spíše proto že mají jistotu stálého platu. Omlouvám se všem policistům, kterých se to netýká.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu IS 17:04:55 20. 10. 2008
is.jpg
Jsem rád, že má někdo podobný názor jako já. Myslím tím hlavně to, že není úplně podstatné, kolik kdo udělá kliků, ale podstatnější je s jakým nadšením bude svou budoucí práci dělat. Výborný klikař, který se chce jenom někde zašít a občany, kteří od něj čekají ochranu a pomoc ingoruje nebo dokonce slušně pošle kamsi nemá u policie opravdu co dělat. Nepatří do řad POLICIE spíš, než ten, co nezvládne plný počet kliků (což se dá při troše vůle doladit). Zase na druhou stranu bych nerad podceňoval fyzickou zdatnost...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZIK 11:44:50 20. 10. 2008
default.png
Já jsem u policie asi 3,5 roku. Docela mi vadí, že velká část nově nastupujících se kterými se setkávám nemá o tuto práci opravdový zájem a jsou tu jenom proto, že si nesehnali nic lepšího. Nastupoval jsem s velkým nadšením a i dnes se do práce těším, protože ji mám rád a snažím se ji dělat poctivě. To si u spousty těch nových nedovedu představit, protože je jen zajímá jak se někde zašít a hlavně, aby nemuseli nic dělat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KING-KONG 17:31:40 13. 10. 2008
default.png
sloužím deset let a takto uvažujícího "nováčka" jako jsi ty si vážím.....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRIZLIVEJ 21:21:39 08. 10. 2008
Střízlivej.jpg
No když to tu pročítám, tak se docela děsím, co příjde k nám na obvod :-) Sloužím už skoro 7 let a je fakt, že je opravdu propastný rozdíl mezi náborem za mého nástupu a nyní. Bohužel se opravdu ke sboru sbírá kde co. Napsat to ani nemůžu, protože bych byl v tom lepším případě velmi neslušně označen za .. (jakoukoliv nadávku si umíte domyslet sami, včetně rasisty). No a když čtu, co se ve školách objevuje, děsí mě to. Je mi jasné, že ne všichni jsou tací a najdou se i dobří. Už aby tu byli!! :-). Sám jsem na obvodě zažil kolegy, kteří vypadali na první pohled jako ňoumové a těch vtipů o nic. No a časem se "vyškolili" a dnes jsou z nich kolegové, kterým můžu věřit i ve chvíli, kdy jde (v tom lepším případě) o zdraví. Všechny vás prověří až čas. Jsou tací, kteří budou pro posměch i po x-letech a z některých budou tací, kteří si svoji dobrou pozici mezi kolegy vypěstují po pár měsících. Ještě k tomu náboru: je opravdu děsivé, sledovat dnešní nábor, resp. nováčky. Ano, byl jsem na tom podobně - mladý nezkušený ucho, co se rozhlíží kolem sebe, co se to vlastně děje, ale s tím rozdílem, že jsem šel ke sboru ve 22 letech (škola, škola a zase škola(má 3 výuční listy v podobných oborech), vojna - 1 rok) a měl jsem za sebou tu vojnu. Ta všem mladým, nově příchozím citelně chybí. My starší jsme ji měli každý jinou, to je fakt. Někdo horší, někdo lepší, ale byli jsme na vojně. Tam se člověk taky hodně naučil. Škoda že ji zrušili:-(

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SMEJCIL 17:57:22 04. 10. 2008
default.png
jasny o))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POSPA_Z 17:20:37 04. 10. 2008
default.png
tak teď chlapi se potkame na SPS v Brne maji nas tam ted prestehovat z Jarosky kvuli strelbam,tak se tesim na jednotku SPJ az pokecame..viz.Smejcil a spol.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio