Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

zájem o práci u policie

Dobrý den, mám takovou prosbu. Tento rok maturuji a po škole bych se chtěl přihlásit k PČR. Když chci na Pražskou policejní akademii, tak musím podat přihlášku klasicky ve škole nebo až po přijetí k Policii? A jaké je přijímací řízení na tutu školu? Mno a kde bych se mohl uplatnit po této akademii u policie? Vím že mám plno otázek, ale nevím si s tím rady, a proto se obracím na vás. Děkuji za vysvětlení.
MENY :: Datum založení: 01. 10. 2008 :: celkem 22 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu TAHAC 07:52:14 10. 10. 2008
default.png
To se ti to hezky a blbě kecá, co ? Nebudu to komentovat, nechci bejt sprostej.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN1 13:14:05 09. 10. 2008
default.png
sračka? zřejmě nemáš ani ponětí, jak vypadá studium 5 letého mgr. studia oboru práva na kterékoli právnické fakultě. to je s prominutím megasračka kde se první dva roky učí neprávní disciplíny, zejména historie a PAČR je oproti tomuto oboru velice úzce specializovaný obor. spousta právně vzdělaných osob, kteří už se třeba honosí i titulem JUDr. na PAČR studují, aby si doplnili právě trestněprávní a bezpečnostně právní specializaci. u odborné veřejnosti má PAČR velice dobrou pověst a je považována za poměrně obtížnou školu kde nikdo nic nedostane zadarmo. veřejné školy nejsou lepší, naopak, spousta z nich těží jen z image školy. jako kupříkladu KU.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZEUR 12:37:30 09. 10. 2008
default.png
to HonzaD> Omlouvam se, opravdu jsem se nechtel nikoho, ani vas dotknout. Ale je až překvapivé, že člověk s vaším profilem pracuje pro policii, to je myslím velmi dobře. Sestřenice tam studuje bezpečnostně právní studia a to mi vážně připadá jako s prominutím sračka. Předpokládám, že vaše studium je konkrétně zaměřeno, to je možná důvod proč jste s jeho průběhem spokojený. Co tam teda konkrétně Vy studujete ? Mě by to docela zajímalo, rád bych se taky nějak dovzdělal v oblasti radioelektroniky a nevím jestli pokračovat ve studiu na civilní škole za dost těžkých finančních podmínek a nebo kývnout na některou ze zajímavých nabídek PCR a doškolit se praxí a předměty na PČR...... Já vlastně o PČR vím jen tolik že tam jsou asi 2 nebo 3 programy pro civilisty, ale co vše nabízí policistům-vysokoškolákům, to nevím. Možná byste zde mohl přihodit nějaké informace :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRIZLIVEJ 23:32:24 08. 10. 2008
Střízlivej.jpg
Já si také osobně zažil ty sudy s medem, kterými nás nemazali, ale doslova polévali, aby jsme vstoupili do PJ (pořádkové jednotky). Byli si skoro na 100 procent jisti, že tam půjdem. Ostatní i chtěli, ale já ne. A panečku jaké bylo překvapení náboráře (ten byl předem informován, že všichni přítomní chtějí vstoupit), když jsem mu řekl, a to dost jasně, srozumitelně a nahlas, že já tam nechci, že jsem na přijímačkách jen do počtu. Tomu ten sud s medem doslova praskl (myšleno obrazně). Jinak vychcánků je u policie dost. U nás jsou dva, co neudělali závěrečné zkoušky ZOPky, pak neudělali první opravky a nakonec i druhé. Ale u pana ředitele si vyprosili, že mohou ještě nějaký měsíc zůstat, aby dokončili rok a nemuseli tak vracet nafasované věci (ona zánovní kompletní policejní uniforma se opravdu hodí - komu pak asi?). No a tak jsou u nás na obvodě, pobírají plat za nic a jsou užiteční jak pro českého zahrádkáře déšť v Africe (nic proti českým zahrádkářům a Africe). Zabírají tabulkové místa a peníze,které jsou jim vypláceny pak chybí jinde. No ale k věci. Osobně také doporučuji vystudovat civilní VŠ a pak se hlásit k PČR. 1) s maturou to tady nikam daleko nedotáhneš, 2) s civilní VŠ máš větší možnost uplatnění i v civilu. Těch výhod je více, ale dnes jsem již unaven. Jinak názorů tu máš dost na posouzení. Hlavně nevěř klamavé reklamě, kterou MV spustilo. P.S. tu PJ už stejně u nás zrušili. Naštěstí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAS 23:11:40 08. 10. 2008
default.png
To jste se teda dotkl minimalne me. Ja jsem studoval taky na CVUT FEL az po doktorandsky studia a studuji i na polac a je to moc fajn skola. Jsem zamereny uz i podle oboru, ktery delam, na pocitacovou bezpecnost a vse zalezi na tom, jak studujete. Je pravda, ze tu skolu muze udelat i prumerny student, ale to muze i FEL, neni to nic narocnyho. A pokud chcete, tak jsou tam fajn pravni predmety. Krome toho, cilem VS neni neco do vas narvat a vy jen budete neco pasivni prijimat. Ja jiz na FELu pracoval a stejne, to co se tam ucilo bylo mnohdy mimo praxi (az pozdeji se tam zacal ten obsah priblizovat praxi a porad chybi vetsi propojeni vyzkumu firem s VS, coz je taky predmetem navrhu reformyu skolstvi). Takze Polac je moc fajn skola, fajn lidi a kdyz nekdo chce, tak se muze hodne naucit. Prolezt se da vsude, jedina skola, ktera je ujeta je asi MFF, kde jsme prednasel a to je svet sam o sobe. Ale CVUT je pohodicka, ale kdyz vas to zajima, naucite se silene moc. Totez plati pro Polac.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BINKYS 20:40:45 04. 10. 2008
default.png
Jak píšeš, že náboráři slibujou studium VŠ a lidi choděj k PČR kvůli tomu...to je právě to špatně, protože pak obléknou dres jen za účelem toho, že poberou peníze, když to vyjde, tak vystudujou VŠ a jdou zase třeba pryč. Takový lidi policie opravdu nepotřebuje a čím víc bude takových, kteří tu práci nejdou dělat proto, že je baví a stane se třeba jejich koníčkem, tím půjde sbor víc a víc ke dnu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZEUR 17:51:01 03. 10. 2008
default.png
Přátelé, moje sestřenice nyní studuje druhým rokem akademii. Občas spolu zajdeme na jedno a musím říct že oproti jiným školám je to pohodové studium. Do školy chodí 2 dny v týdnu, zkoušek má málo a třeba loni měla snad jen dvě a stihla je za týden. Dodala mi i nějaké studijní materiály a musím říct že ani obsah nic moc. Jedná se o zdravě inteligentní holku, žádný génius a vzali ji. Byl jsem i u ní na koleji a když jsem měl možnost mluvit s některými lidmi z vyšších ročníků, tak jsem bohužel došel k závěru, že se jedná o silně podprůměrnou školu, se silně podprůměrnými studenty. Je to jen můj názor a možná jsem jen potkal špatné lidi. Já jsem vystudoval ČVUT, elektrofakultu. Vzali nás 2500 , bakaláře složilo něco kolem 800 - 900 lidí, kolik lidí to dotáhlo až na inženýra nevim. Každopádně sestřenka je ve druháku a ze školy zatím nikomu nebylo odejíto, jen ti co odešli sami. Takže minimální selektivnost školy. Dobře radím, nechoďte tam. Civilní školy jsou v průměru těžší a lepší. Celkem trefná je věta která zazněla před časem z úst rektora:"I u nás na škole jsou studenti se stejným potenciálem jako studenti na medicíně, problém je že připadá 1 - 3 na 30 lidí". Pokud jsem se někoho dotkl tak se omlouvám, to nebylo cílem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NEPO 14:03:10 03. 10. 2008
default.png
Pánové a dámy, v tomto týdnu jsem měl možnost se setkat s několika zájemci o práci u Policie, když zrovna byli na lékařských prohlídkách a vyšetřeních. Jediným a hlavním důvodem, proč se tito uchazeči přihlásili k naší firmě bylo to, že jim náboráři řekli, že mohou při "práci" vystudovat VŠ, a že budou po tu dobu brát normální plat, jako kdyby byli ve službě. Já jsem se nestačil divit, jaké mylné představy tito uchazeči měli a jak jim krásně náboráři mažou med kolem huby (omlouvám se za výraz). Nicméně, pro další studium Policie opravdu vytváří příznivé podmínky, ale zase platí, jak komu!!! Někteří z nich asi zapláčou, až zjistí, že do písmene platí heslo: "Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají".

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 10:49:38 03. 10. 2008
default.png
V současné době studuji jako policista po 11 letech služby na PA ČR prezenční formu studia. Civilních uchazečů o studium bylo tento rok něco kolem 4.500, berou něco okolo 100 +-, takže tlačenka velká. Navíc civilům povolují kolej jenom po první rok studia a pak je vyčutnou. To se jim samozřejmě nelíbí a proto se spousta z nich přihlásila během prvního ročníku k PČR s tím, že studují PA a kupodivu skoro všude jim slíbili ( a následně to i dodrželi ), že když projdou výběrovým řízením, mohou dál studovat PA se všemi policejními výhodami ( tzn. plat, jídlo, cestovné, ubytování zdarma ). Takže takhle to teď je. Jen mě udivuje, že tito "policisté" mají ihned po přijetí cca 14.000,- Kč čistého a já po 11 letech v 5.TT s osobním něco málo přes 17.000,- Kč. Ne, že by se mi zdálo sedmnáct málo, za to že nemakám, ale spíš dost těch čtrnáct...:-) Zdar..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 09:56:10 03. 10. 2008
Pim Burger.jpg
Ne, po maturitě nebo spíš už teď do konce února si podej normální oranžovou přihlášku na Policejní akademii jako civilista. Když uděláš přijímačky, tak tam budeš studovat normálně jako civil. Myslím, že PAČR taky používá nějaký uniformy a odznaky, ale nebudeš v pracovním poměru k Policii ČR. Mají tam tříleté bakalářské studium, na jehož konci složíš státnice a napíšeš bakalářskou práci ( u nás se píšou v rozsahu 60 stran) a tak získáš titul Bc. Pak můžeš složit přijímací zkoušky na navazující magisterský obor a po dalších státnicích a napsání diplomové práce ukončíš studium s titulem Mgr. v oblasti bezpečnostně-právní ( nebo tak nějak). A pak se můžeš v klídku přihlásit k Policii ČR a čeká tě, co tu již bylo napsáno. Výcvik se zbraní, ZOP, praxe v Praze a buhví co ještě. A pak složíš přísahu a je z tebe policista. Problém Policejní akademie je v tom, že pokud se tam hlásíš jako civil, tak v přijímačkách bojuješ každý rok proti 2500 uchazečům. Já to tam zkoušel dvakrát a nejlepší umístění bylo na 219. místě. Bohužel tam za mých časů brali jen 90 uchazečů z řad civilů. Takže vlatně musíš volit mezi tim, jestli riskneš tam dělat přijímačky jako civil a zkusit porazit 2500 lidí a pak se dát k policii nebo půjdeš rovnou po maturitě k policii a pak po roce nebo i po více letech zkusíš dělat přijímačky už v rámci PČR. Doufám, že je ti to teď jasnější. Osobně bych ti doporučil si dát civilní přihlášku na PAČR a když to nevyjde, tak popřípadě nastoupit k PČR a zkusit to ze stavu příslušníka PČR, protože tam máš menší konkurenci při přijímacích zkouškách. No a úplně nejvíc bych ti doporučil jít studovat normální civilní vysokou školu, dodělat jí a pak se v případě, že budeš mít ještě zájem, přihlásit jako vysokoškolák k PČR. To je totiž to nejlepší řešení. Pokud čteš příspěvky na těchto stránkách, tak pro každého policistu je v dnešní době výhodné, když má jiné vzdělání, než PČR a má tak jistotu, že když to nevyjde u sboru, že neskončí na ulici s tím, že nic neumí a má vystudovanou Policejní akademii. Nic proti akademii, ale přece jen je výuka zaměřena hlavně na práci u PČR. Toť vše.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio