Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Znovupřijetí do sl. poměru

Zdravim chlapy, v září 2012 jsem odešel po 5 ti letech do civilu z osobních důvodů. nyní bych se chtěl znovu vrátit. Na personálnim mi bylo řečeno, že mám sepsat nějaký dopis a ten zaslat rovnou krajskému řediteli, kdy se tento dále bude posuzovat u personální komise. Má někdo s tímto zkušenosti a mohl by poradit co a jak ? Díky moc
MALCOM :: Datum založení: 30. 05. 2013 :: celkem 5 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu JANM 18:44:35 01. 10. 2013
default.png
Mě sere to , že nemám se dnes od koho učit maximálně od souseda kterej má cca 17 let. Já to beru tak že v Céčku mám 30 tis, ale kdykoliv mě můžou vylejt. Za další pro ě policajt je policajt. Drban je krypl kterej má maximálně právo podepsat sdělení podezření a jinak nemá žádné práva. Za další u policie mě sere to , že někdo má vejšku odšlápne 2 měsíce a je na krimi vzpomínám si velmi živě na to jak ty lidi nastupovali se mnou a pak krimi a nosánky nahoru a já mám pořád chodník bohužel nemám nikoho známého a je to pod mou úroveň raději do zblbnutí budu dělat ty spisy a výjezdy - kdo by to dělal někdo kdo za rok bere čáru pryč? Mrzí mě že lidi typu tebe jsou v nejlepších letech a mohou předávat zkušenosti, ale pokud si tam sám nebo jen pár a mladý nemaj zájem což u nás u 60 % bylo že si to odkroutil a místní co jsme tam byly tak jsme papírovali po 24 hod směně dalších 6 hod a druhej den to samé a ostatní už ve vlaku směr morava v polospánku. Co se týče té úrovně krimi je to horší a horší než jsem si myslel ikdyž bych na to měl mozkový buňky ono to není výhra a uniforma je sice větší peklo , ale zase směny atd si na tom možná lépe.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 16:53:28 01. 10. 2013
default.png
JANM [2013-10-01 14:51:38]: Zdarec. Já jsem odsloužil dvacet let a Langr nás vylil i s vaničkou.
Ty vado, ty máš třicítku? U policie nebo v céčku?
Prevence že nemá smysl? No já ti nevím, mít ráno čistý stůl nebo psát po noční do dvou do odpoledne, fakt raději to první.
Za nás když někdo šel ke krimi, jistěže si ho vybrali. Musel být totiž ochotný bez remcání prasit statistiky, což byla k jakési zkušenosti nebo spíše prohnanosti, druhá podmínka. To bylo až na pravopis a znalosti zákona a chuť celé, co ti stačilo, abys mohl dělat spisy.
Nemůžu překousnout, jak se furt dneska plače, jak se má drban a jak četník. Drban je blb, v 99% případů a četník má být někdo, kdo ho udělá, může prohrát bitvu, ale ne válku. Na to má četník maturitu, aby toho drbana dostal, kdykoliv utřel.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JANM 14:51:38 01. 10. 2013
default.png
HAMMER [2013-09-28 09:24:06]: Víš ono v dnešní době mít 30 tis není prdel. Lempl určitě nejsem bohužel tam jsou jiní a nebavilo mě dělat 270 hod oproti 180 některým. Dál vím jak to je s těmi švindly atd . Prevence - možná tak na chvíli a pak víš, že to nemá smysl zase na druhou stranu tenhle podnik je snad jedinej co nemůže krachnou ikdyž to tak vypadá :D taky si myslím, že není četník jako četník. Co já umím po téměř 5 letech to někteří se nenaučili třeba ani za 10 let např to já neumím dej to někomu jinýmu. S tím jsem se setkal a pak dělá na krimi a jinde. Nechápu , že ten systém se neuchoval , že např po 10 letech šel člověk na krimi a ještě si ho vybrali. Dnes bohužel je to jinak což já odsuzuji, ale... To o děláš ty a já děla to je jasný, že lidi nasdávaj, drban se má v luxusu, st. zástupce společně s vedoucím jebou za každej papír a nakonec amnestie atd. je to úsměvný, ale co Ti zbude. Hold už je to tak. Starý pardálové odešli mladí se to doučujou bohužel tento režim nenahrává poldům , ale drbanům. Jo policajt za totáče byl hold jinak placenej a taky drban byl v jiném postavení to vše co si tu psal všichni víme. Co chci taky uvést je to , že četník v Praze to má oproti venkovu (v blízkosti města) jednodušší . více lidí a prostředků. K čemu mi bylo, že jsem dotáhl pár drbanů až k samotnému konci (vazba, soud atd.) když stejně si z toho nic nikdo nedělá. Kolik máš odslouženo?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 09:24:06 28. 09. 2013
default.png
JANM [2013-09-26 17:08:11]: No osobně jsem zaznamenal pár případů, kdy si vždycky a ve všech mi známých případěch naprostí už u policie looseřia nemakačenka za všeobecného pobavení ostatních podali žádost o znovupřijetí k policii. Jestli to ale dobře chápu, ty máš v céčku třicítku a chceš se vrátit k policii.

Po pěti letech je četník skutečně vycvičený, což je pravidlo platící nějakých x desítek možná i stovku let, ale zapomněl jsi na to podstatné: musí být mezi zkušenýma psama, ne mezi dalšími nezkušenými!!!!

Píšeš, že tě některé spisy nebo výjezdy sraly tak věř tomu, že do dalších pěti let tě budou srát všechny, protože začneš možná konečně nad smyslem svého počínání v té marné a zbytečné práci (u této firmy a nejen v tuto dobu) taky přemýšlet. Možná že přijdeš i na to, jaké prasárny poskytuje četníkovi postbolešvický trestní řád a paskvil i ten nový trestní zákon, jakožto dvě stěžejní legslativní normy, podle kterých se drban v tomto státě ničeho nemusí bát a taky se nebojí. Neexistuje ani zdaleka dostatečně odstrašující ani výchovný systém tvé práce, bojí se tě akorát slušní lidi. Jako gestapáka.

Možná že přijdeš i na to, že k ničemu nevedoucí vyšetřování a stíhání všemožných ničemů probíhá jen proto, že policie naprosto zanedbává prevenci. Až si s lidma budeš umět jako skutečný četník promluvit, tak taky zjistíš, že jsi jim se svýma papírama a objasněností ale úplně k hovnu. Znal jsem desítky případů, kdy se čekalo, až drban nadělá dostatek skutků a pak se zavře, aneb až poškodí další nevinné chudáky, přičemž nikdo ani náhodou nebral v potaz skutečnost, že drbanovi by se mělo především v čemkoliv protiprávním jakkoliv zamezit a že tato doslova zkurveně myslící policie tady neexistuje pro své zajebané čárečky, ale pro to, aby chránila před zločinem ty, kteří si ji platí!

Občan má na vybranou - drban versus na svoje čárečky se hrající policie. K čemu jste se svým myšlením dobří a komu?

Já ti to teda řeknu: ty jsi šel sloužit svým ovečkám a stíhat darebáky, (nebo spíše si jsi šel vytahovat triko?) ale to, co reálně děláš je, že sloužíš darebákům nad sebou a na ovečky sereš. Ty nejsi hotový četník, ale se svým myšlením jako četník hotový kokot. To není urážka prosím, ale konstatování stavu. Prošli jsme si tím všichni, ale netuším, kolik z nás si dokázalo říct, co jsme a co by jsme měli být. Třebaže s dobrými úmysly, ale jsi hloupoučký úslužný nemyslící blbeček (my jsme byli chvíli taky ale staří nás srovnali) věřící lumpům, s kterýma by jsi na pivo přitom nešel.

Kolikrát jsi vrátil lidem (poškozeným) ukradené věci? Kolikrát jsi zajistil, aby drbani museli nahradit jimi způsobenou škodu?
Kolikrát byli drbani tebou "objasnění" potrestaní tak, aby neopakovali svoje protiprávní jednání?
Kolikrát jsi trestné činnosti reálně zamezil?

Aha! Všecko nahovno, co? Jen pobíháš s vyplazeným jazykem s sbíráš, co drbani natrousí. Z nedostatku času pracuješ tzv. odstolovkou, aneb švindly, švindly a zase švindly, aby jsi stíhal termíny. Neděláš prevenci, protože na ni nemáš skrz samé spisy čas a čas nemáš, protože neděláš prevenci.

Skončíš a zjistíš, že po tobě nic nezůstalo, že všichni drbani, co jsi je předešlý den chytil na výjezdu, pořád pobíhají po svobodě a až se tě tvůj syn jako mě zeptá, proč teda ten maník, co mu ho ukazuješ že jsi ho včera v noci lapl v obchodě, není teda v lochu, začneš si uvědomovat, že nejsi schopen odpovědět té čisté duši a takže je něco hodně špatně.

Jak jsi zadarmo drahý, neužitečný a neschopný lidem v rajónu do očí říct, k čemu jsi jim reálně dobrý. A soráč, ale to dokáže i ten nejblbější zedník s třemi pomocnými školami.

Až začneš nad tím, co děláš, jak to děláš a pro koho to děláš myslet, pak budeš četník. Do té doby se tam nevracej, lepmlů úředníků je všude dost.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JANM 17:08:11 26. 09. 2013
default.png
Ahoj , byl jsem ve Stř. kraji na Praze západ. Zde to bylo fajn. Odešel jsem v únoru 2013. Po státnicích jsem hned v červnu se hlásil na personálním na Praze u metra Vysočanská. Tuším že je to ulice Sokolovská. Je to na křižovatce asi 50 m od metra. Zde jsem podal žádost o znovu přijetí. Žádost byla vyřízena za 3 měsíce od podání přesně na den a to z důvodu, že ředitel Prahy chtěl mít jistotu, že mu tam nenastoupí policista , který byl problémový (alkohol, nekázeň atd). Vzhledem k tomu , že jsem měl dobré vztahy s vedoucím ikdyž jsem měl také problémy s ním (nekázeň ale objasněnost velká) tak jeho stanovisko pro personálku bylo kladné spíše měl chtěl zpět.Po vyřízení žádosti jsem se domluvil na termínu psychotestů. Nevím jaké by to bylo jít zpět pod stejnej kraj. Zvaž všechny možnosti , ale slyšel jsem od personálních , že ten kdo odešel z Prahy tak mu to ředitel odmítne tu žádost. Pak jedině Ti zbude podat žádost na jinej kraj, neboť např. Středočeši mají teď podstav. Jo a co se týče rizikáče, tak klukům prej dali od června 2013 6.000,-Kč. Ještě tam nejsem zpět a to z důvodu , že můžeš udělat kompletní kolečko , ale může být plno a tak si v pořadníku. Co se týče Středočechů , tam jeden kolega šel znovupřijetí a měl kompletní kolečko během 3 týdnů. Dále když se během 3 let vrátíš nemusíš jít Zopku ikdyž já si myslím , že mýt prázdniny 12 měsíců není špatný oproti výkonu :D a navíc pokud máš služební zkoušku hotovou , tak nastupuješ na dobu neurčitou + započítavaj Ti to do renty ty předešlé roky služby. Já mám sice 30.000,-Kč a nestěžuji si , ale služba je služba a mě to celkem baví ikdyž některé spisy a výjezdy mě sraly. Omlouvám se za chyby slovosled aj. Žádnej dopis aj. prostě je zatlačit jinak pokud si měl 5 let tak víš o čem ta práce je a oni do tebe nemusej vrážet ani korunu na výcvik a půjdeš do výkonu hned. Záleží jen na řediteli. Jinak Středočeši měli vždycky podstav za posledních 8 let takže když ne Praha tak peklo :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio