Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Doping

Ahoj, chci se zeptat, co se testuje při odběrech krve.Soudím, že třeba drogy ne, protože mnoho lidí, co znám, je v době krevních testů užívalo. Jak je to s dopingem?
SOLITAIREE :: Datum založení: 29. 10. 2013 :: celkem 14 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu SOLITAIREE 00:07:09 31. 10. 2013
default.png
Vstupní k PČR. Říkám, nemůžu soudit, v té době jsem nic nebral ani občas.

Jinak člověče mezi těma omamnýma a psychotropníma ať hledám podle názvu, vzorce...nic. Samozřejmě je tam spousta velice podobných sloučenin.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN_L 23:50:05 30. 10. 2013
default.png
Nedomnívám se, že test drugwipe rozlišuje substituovaný a nesubstituovaný, ale třeba se ti tady k tomu vyjádří někdo povolanější.

Amfetamin a substituovaný amfetamin je pořád amfetanim, ať čtu, jak čtu...

Nenapsal jsi, při jakých odběrech se to zjišťuje ... jestli při darování krve nebo při vstupní prohlídce k policii nebo kde ...?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SOLITAIREE 23:35:12 30. 10. 2013
default.png
Tak ve 167/1998 Sb. o návykových látkách a změně dalších zákonů je všechno možný, ale efedrin ne, ani mezi omamnými, ani psychotropními.

Když si na wiki rozklikneš to slovo substitupvaný tak ti to vyhodí co to znamená a toto:

Liší se od něj pouze přítomností hydroxylové skupiny (OH). Amfetaminy jsou však potentnější a mají další biologické účinky. "

si myslím mluví za vše to slovíčko LIŠÍ. Navíc když se podíváš na vzorce obou, molárních hmotností a teploty tání, jasně vidíš, že to není jedno a to samé.

Ale zpět k věci :)) u vstupních testů krevních se řeší ledviny, nemoci apod. Nebo i něco jiného? Když jsem nastupoval, nikdy jsem to nevzal, takže nevím, jestli by to našli. A kdyby mi udělali testy teď, jestli by to byla věc, která by se řešila, jelikož ef. není mezi omamnými a psychotropními látkami, ale mezi prekurzory a dopingovými látkami.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN_L 23:28:41 30. 10. 2013
default.png
A substituovaný amfetamin není amfetamin??? Odkdy???

Nesmíš řídit pod vlivem omamných a psychotropních látek. Jejich seznam je tuším v příloze trestního zákona. A najdeš tam i efedrin.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SOLITAIREE 23:18:02 30. 10. 2013
default.png
Mimochodem, nechci jeho užívání obhajovat, naopak. Užívání jakékoliv zdraví škodlivé/návykové látky je špatné.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SOLITAIREE 23:14:56 30. 10. 2013
default.png
Na tom jsme se právě zásadně neshodli :)

Cituji:,, Efedrin je substituovaný amfetamin a strukturální analog methamfetaminu. Liší se od něj pouze přítomností hydroxylové skupiny (OH). Amfetaminy jsou však potentnější a mají další biologické účinky. "

Nevíš tedy o nějakým seznamu zakázaných látek pro řízení motorového vozidla? V zákoně jsem našel jen pojem návikové látky, ale to je i kofein...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN_L 23:09:23 30. 10. 2013
default.png
Podle mě s ním řídit nesmíš. Když lízneš a objeví se ti pozitivní výsledek na amfetamin a u doktora se to potvrdí (efedrin = amfetamin - na tom jsme se snad shodli), tak není co řešit.
Jinak v krvi ani v moči by neměl vydržet dýl než 14 dní, aspoň dle internetu. Zkus projet google.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SOLITAIREE 23:00:10 30. 10. 2013
default.png
http://cs.wikipedia.org/wiki/Amfetamin
http://cs.wikipedia.org/wiki/Efedrin

Je to prekurzor pervitinu, to máš pravdu. Hádat se každopádně nechci, jestli bys ale měl zdroj, dle kterého s ef. v krvi nesmím například řídit, tak sem s ním, špatně se mi hledají zdroje, asi jsem neschopnej :) .Dovolil bych si jen podotknout, že ho rozhodně nepoužǐvám jako pervitin. Ona ta otázka původně směřovala spíš na krevní testy u přijímacího řízení.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN_L 22:48:19 30. 10. 2013
default.png
A já nemůžu souhlasit s tebou ... :-) Do modafenu se přidává pseudoefedrin, abys mohl dýchat, ne abys po nich neusnul :-D Z efedrinu se vyrábí amfetaminy, třeba pervitin. Ale to asi víš, používáš ho v podstatě na to samý.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SOLITAIREE 22:40:19 30. 10. 2013
default.png
Nemůžu souhlasit, jeho struktura je amfetaminu podobná, ale není jím. Substituuje ho například při odvykání, dále se používá při léčbě astmatu a přidává se do léků typu modafen, abys po nich neusnul.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio