Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

"Fanoušci" na sportovních a kulturních akcích

Předkládám téma k diskuzi ohledně řádění "rádobyfanoušků" na fotbalových a jiných utkáních. V současné době se očekávají střety "fanoušků" Spartak Moskva na Spartě a v souladu s tímto se nedávno ministr vyjádřil, že chce policisty z těchto akcí stáhnout, že ji tam tuším není třeba. Tak prosím o vyjádření k ministrovu názoru.
BAJRAS :: Datum založení: 29. 11. 2007 :: celkem 9 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu NASEPTAVAC 11:12:33 01. 12. 2007
default.png
ať řvou a zpívaj, ale to vše. S hodnocením honzy souhlasím a právě proto nechci, aby tam dělali policajti "vejborům" kašpárky. Další věc: četník na fotbale je jako červenej hadr na bejka, v anonymním davu se většinou najde nějakej pitomec co na policii nastartuje. Bajrasi, my bychom si nakonec rozuměli, jen necháme policajty před stadionem a samosoudce v justiční budově, jo:-))?? Při kvalitní dokumentaci stačí výtržníky pochytat později a pak jim to napálit. Bez zbytečnejch střetů...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 00:28:05 01. 12. 2007
honzad..jpg
Srovanání naší situace s Anglií má ještě jeden problém. V Anglii se opravdu permanentky na fotbal dědí. Asi proto, že tam fotbal má nějakou úroveň a zájem diváklu převyšuje kapacity stadionů. Ale to se tedy neděje u nás! Při úrovni tuzemské totálně prokorumpované ligy na fotbal chodí tak málo lidí ne proto, že by se báli výtržníků, ale proto že velká část lidí (včetně mě) ze sebe odmítá dělat blázny a chodit koukat na něco, co už je dávno rozhodnuté jinde a jinak! A za těchoto okolností fotbalové kluby, které potřebují přece jen alespoň nějaké zdání divácké kulisy, aby neutekli sponzoři a kola jeich byznysu se nezastavila, tak jsou rádi i za výtržníky a chuligány. Hlavně že tam někdo příjde a skanduje, vůjaky, popjevky atd.. zkrátka aby to vypadalo že tam někdo je a že fotbal žije! Je to takový sňatek z rozumu. Chuligáni potřebují fotbal a klubové dělení jako platformu pro svoji zábavu a adrenalin a vejborové (tedy pardon, sportovní podnikatelé) potřebují pro svůj kšeft alespoň nějaké zdání diváků. Takže zdálnivě na veřejnosti se tváří jako dvě různé protistrany, ale faktická realita je jiná. Většina důležitých klubů v tichosti udržuje dobré kontakty s "tvrdým jádrem" svých fanoušků. Ale na veřejnosti se samozřejmě musí hrát divadlo na téma "jak chceme vychovávat fanoušky"

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BAJRAS 19:05:45 30. 11. 2007
Bajras.jpg
Jen spolumajitel... :-))) Těch problémů je mnohem víc, úlohou policie je chránit VP i bezpečnost osob i tam, kde je povinnost pro "návštěvníky" platit poplatek za vstup. Když se ti serve na zábavě 20 lidí, tak tam také přijede policie a organizátor nic neplatí, natož policii. Pokud má policie něco vyšetřit a zadržet pachatele, musí být na místě a situaci sledovat. Těžko bude mít zadokumentováno, že se někdo dopustil trestného činu, když bude za bukem mimo stadion. Pak je taková práce zbytečná. Pokud jde o justici, tam se posouváme někam jinam. Uvítal bych rozsudky zákaz vstupu na stadion, povinnost ohlásit se na odd.policie při konání zápasu apod. Pak by se chuligáni, kterým o fotbal stejně nejde, po čase vytratili ze stadionů. Takže to shrneme: - kvalitní pořadatelská služba, - kvalitní kamerový systém, - možná přítomnost samosoudce přímo na stadionu, - přítomnost policie (dokumentace, zákroky), - tvrdé tresty výtržníkům (zákazy vstupu, vysoké postihy finanční), a na fotbal začnou chodit zase LIDÉ...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NASEPTAVAC 18:11:51 30. 11. 2007
default.png
myšlenka to je opravdu jednoduchá:-) Domysli nejdřív důsledky. Pokud pořadatel zvládne pořádek na stadionu, venku už to bude taky o něčem jiném. Navíc se omezí počet pitomců co jdou jen dělat bordel, takže časem se to sníží, samozřejmě ne hned. Tebou uváděné výtržnictví je sice hezké, ale co z toho? Většinou odklon, pokuta, maximálně podmínka a to všechno po dlouhé době. Je třeba to legislativně ošetřit. Rozhodně nelze zůstat na dnešním stavu. Budou-li se chuligáni scházet za městem, bude to naše věc, ale bude to pořád kapka v moři proti dnešnímu stavu. Základ je klid na stadionu a to naše věc není. Zbytek už pohlídáme, budeme muset. Přijdeš mi jako majitel fotbalového klubu:-) - vtip čéeče:-)-

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BAJRAS 10:13:38 30. 11. 2007
Bajras.jpg
Bohužel žiješ v naivitě. V Anglii mají tu výhodu, že mají stánky vyprodané rok do předu, mají permanentky, které se téměř dědí z otce na syna. Na stadionech mají soudce a kamerový systém, to souhlasím, ale už se nedozvíš, co se děje v ulicích před a po zápase, kdy si chuligáni domlouvají stejně jako u nás rvačky (viz. Chelsea, MU, Arsenal aj.). Jestli se nepletu, tak i u nás máš za vběhnutí na trávník od vyšetřovatele dárek v podobě obvinění z výtržnictví a pořadatelská služba se na většině stadionů za poslední roky podstatně zlepšila, ale i tak nemůže pořadatelská služba provádět takové zákroky jako PČR.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BAJRAS 10:10:07 30. 11. 2007
Bajras.jpg
Myslíš, že policie bude kolem stadionu a při zajišťování VP ve městech mimo stadion pracovat zadarmo, nebo že to zvládne 2 členná hlídka? Kdepak. Pokud je plný stánek (př.Praha a derby nebo UEFA), tak nebude kolem stadionu 10 policistů, ale stejně tam budou pořádkové jednotky připravené k zákroku proti davu. A co chtějí lidé v okolí stadionu, kteří jsou také daňovými poplatníky? Chtějí si nechat rozbíjet zastávky, výlohy, být napadáni podnapilými a agresivními týpky? Ne, chtějí po státu zajistit pořádek a k tomu je policie. Takže tak jednoduché řešení to není a z vlastní zkušenosti ti mohu říci, že pokud tam policie nebude, budeš platit desítky výjezdů sanitek rychlé pomoci, technické služby města a opravy všeho kolem, policie bude zavalena po zápasech řadou oznámení od občanů a na konec tam stejně bude muset být. Takže názor dobrý, ale stejně jednoduchý jako od ministra...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NESPOKOJENY-POLICISTA 10:07:43 30. 11. 2007
default.png
Kluby si totiž zvykly na to, že Policie supluje pořadatelskou službu a nemusí tak vydávat horentní sumy za více pořadatelů při zápasech. Celý problém je ale v systému!!! Chce to zavést kamerový systém, a nekompromisní, zdůrazňuji NEKOMPROMISNÍ postihování jednotlivců, kteří se nechovají slušně (mírně řečeno). Je potřeba udělovat EXEMPLÁRNÍ tresty za ničení majetku, hajlování, vstupy na plochu při utkání, házení předmětů na plochu, a tak dále. Prostě tak, jak se k tomu postavili v Anglii, a posuďte sami, jak to vypadá dnes při zápasech Premier League, NIKDO si nedovolí vstoupit na plochu při zápase, nikdo neničí majetek klubů, prostě kdysi slavní Rowdies na anglické půdě téměř "vymřeli". Nyní jezdí dělat angláni bordel jen po světě (a u nás jim téměř nic nehrozí), doma už si to nedovolí (samozřejmě, že výjimky existují, ale ne tak časté, jako dřív). Takový je můj pohled na věc!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 00:51:59 30. 11. 2007
honzad..jpg
k tomu co píše našeptavač není co dodat!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NASEPTAVAC 22:09:28 29. 11. 2007
default.png
policie opravdu nemá NA STADIONECH co dělat. Ochrana veřejného pořádku V OKOLÍ STADIONU je věc jiná. Takže na stadionu pořadatelé a v okolí policie. Až bude ochranka s fanoušky prohrávat a bude docházet k porušování zákonů, teprve bude čas k zásahu policie na soukromě pořádané akci. Pokud pořádající nezvládne pozvané diváky, ať neprodává lístky. Pokud kluby chtějí přítomnost policie na stadionu, ať si zaplatí. Divili by se, kolik daňový poplatník přispívá na takové bezpečnostní opatření. Prostředky pak chybějí logicky jinde. Nám všem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio