Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Jak poznám, že jsem polda? (REDAKCE)

Jak poznám, že jsem polda?
V neděli zavřeno!
Foto: Fotosoutěž

Jak poznám, že jsem polda a že mi práce leze na mozek? Je tu jednoduchých 20 indikátorů, jak tuto kardinální otázku rozlousknout. Tak jak jste na tom?

Autor: redakce
Publikováno: 06. 03. 2014
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu MARTOO 10:19:58 20. 03. 2016
martoo.jpg
VETERAN2 [2016-03-19 10:49:52]:
Pokud je právník bývalý dlouholetý policajt, je zpravidla specializován pouze na trest. Trest ve většině případů nepatří mezi výdělečné oblasti práva, takže když už se specializuje pouze na trest, snaží se dělat co největší a medializované případy, protože si jinak moc nevydělá..

Když píšu usnesení o proplacení obhájce a vidím výslednou částku v poměru se stráveným časem na úkonech, čekáním, nákladech na cestování atd. i u zvlášť závažných zločinů, není to, v porovnáním s advokáty v obchodu, nic extra..

Jinak těžko dále soudit, jak jsem psal, nikomu z uváděných jsem u jejich jednání nesvítil ani jsem je nedržel za ruku a informace z médií jsou jaké jsou.. To jsem se přesvědčil i u několika mnou vyšetřovaných zmedializovaných spisů, kde jsem se pak při zprávách smíchy válel jaké tam melou bludy:o)

HAMMER [2016-03-20 09:23:47]:
Není nic neobvyklého, kdy obhájce ex-offo hájí obviněného podstatně účinněji než obhájce zvolený, už jsem to zažil nesčetněkrát..

Práce advokáta je v podstatě živnost, takže zadara ani kuře nehrabe. Není se co divit, kdo by to taky zadarmo dělal..

Pokud je obhájce solidní, může klient dost ušetřit, protože obhájce ví, na jaký úkon je důležitý jít, kam ne, jaký úkon udělat je důležitý, jaký zbytečný atd.

Exofáč dost často chodí na všechno, dokola chodí na porady s klientem, kde si s ním povídá o nesmyslech a případ vůbec neřeší, dokola podává i naprosto nesmyslné stížnosti proti 160kám, vazbě, navrhuje provedení dalších úkonů, o kterých předem ví, že je vyšetřovák oprávněně zamázne atd. Ono to naoko vypadá dobře, ale samotný efekt je pro klienta dost mizerný a hlavně drahý..

Co jsem u soudu zažil, problém nebyl ani tak v obhájci, ale dost často ve státním zástupci. U jednoho případu se jich u soudu točí několik a o tom spise, mimo to, co mají napsáno v obžalobě, vůbec nic nevědí..

Pokud je problém s obhájci, tak z pravidla v tom, že v přípravném řízení dělají divadla aby se předvedli před klientem a pak jsou u soudu jaloví. Tím jsou známé zejména dvě nejmenované expertky, kterým se smějí i sami advokáti..

Dost často si těmi divadly vystřelí vlastní trumfy, protože se ty jejich divadla týká ne samotné věci po skutkové stránce, ale často po procesní stránce provedení jednotlivých úkonů. Policejní orgán pak má dost často možnost ty procesní vady zhojit a kdyby obhájce držel hubu, mohl by je sám využít při řízení před soudem ve prospěch klienta.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 09:23:47 20. 03. 2016
default.png
VETERAN2 [2016-03-19 10:49:52]: Tak zaprvé: Pepa zastupoval standardně kdekoho, kdo zaplatil, zda dělal nekomu zadara netuším. Já bych to zadara nedělal.
Socky na dobré právníky nikdy neměly, byl jsem u X soudů a ex offa nejevila nikdy o případ vůbec zájem.
Myslíš si, kámo, že by poslanci mohli páchat trestnou činnost v nejvyšší politice sami, bez krytí od soudů, policie atd? Já si to nemyslím a vždy jsem tyto lidi viděl jako jednu bandu.
Případ Sisák neznám.
Ono nemusí být všichni soudci, všichni SZ a všichni další gauneři, stačí jich jen pár a aby vynesli co nemají, naprosto to stačí. Každopádně u policie ve funkci maańagementu tam, kam jsem dohlídnul, bych nedal ruku do ohně vůbec za nikoho, naopak bych tam dal hubu za většinu z nich, že jedou ve zločinu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 10:49:52 19. 03. 2016
default.png
HAMMER [2016-03-16 18:39:30]: Živil se jako právník a nezastupoval žádné chudáky. Proč si myslíš, že si ho najímali. Pro jeho um a charakter? Jak to na soudech chodí, ti řekne každá socka. Dobrý právník a pár tisíc sem, pár tisíc tam a když už je to trest, tak podmínka nebo polovina toho, co by to bylo normálně. O to dřív se zloděj dostane na svobodu, chytí ho a zase bude klopit.
Vždycky jsem si myslel, že největší kriminalitu v přepočtu na obyvatele má parlament. Teď to vypadá, že soudy. Jen je divné, co je za takovou čistkou. Destiletí na ně nebylo. U Rittiga a Janouška bych pochopil že se jim o zábavbu postaral třeba Vítek Bárta, kterému zlikvidovala ODS partaj. Ale třeba Sisák je jiná liga. Nikomu nepřekážel, s každým vycházel, každému dopřál, když mu vyhověl. Jinak jen zabíral místo na trhu. Mohla by to být nějaká začínající velká ryba. Těžko říct. Možná je jen Lenka Střelenka taková šikulka. V každém případě. Kdo dokáže tyhle kauzy dotáhnout k realizaci, zná prostředí a ví, komu se při trestním řízení vyhnout. Potěšující je, že ne všichni soudci, SZ a policajti jsou stejní a ještě se najdou i takoví, na které se dá spolehnout.



Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:32:13 17. 03. 2016
default.png
MARTOO [2016-03-17 05:37:11]: Martine, přečti si to ještě jednou a pomaleji.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 05:37:11 17. 03. 2016
martoo.jpg
HAMMER [2016-03-16 18:39:30]:

Hammere jak můžeš něco takového vůbec napsat - "pomodlím se, aby obvinění nedopadlo, páč Pepa je čistý". Ty jsi ho držel v době, kdy se podle obvinění měl něčeho dopustit, za ruku?

Policajt má uvažovat úplně jinak - pokud se prokáže, že se nedopustil tr. činu, pak je teprve pro mě nevinný a můžu ho litovat jak mu bylo ublíženo, ale pokud se prokáže, že se dopustil tr. činu, pak ať je potrestán..

Bohužel je smutné, že média ho pranýřují bez toho, aniž by o věci cokoliv pořádně věděli a byla jakkoliv rozhodnuta. Ať už to dopadne jakkoliv, bude jeho jméno poškozeno a z ostudy má kabát.. To se ale netýká jen bývalých kolegů, ale prakticky všech relativně známých osobností..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 18:39:30 16. 03. 2016
default.png
Dámy a pánové, jeďa před chvílí od zákazníka z kšeftu, slyším na Radiožurnálu, že snad má být trestně stíháný i kolega Pepa Doucha, kriminalistická legenda, eso es, jeden z pilířů kriminalistiky, můj vzor a vůbec - za nikoho nikdy jsem ruku do ohně nedával, jak mě to učili kluci trochu starší než já, za Pepu taky ne, ale asi se dneska po čtyřiceti letech pomodlím kua, aby to nebyla pravda nebo aby obvinění nedopadlo, páč je Pepa čistý. Co na to říkáte?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:01:26 01. 03. 2016
default.png
Jak taky poznáte že jste polda a ne zločinec pracující pro mafii sedící v kancelářích? Třeba tak, že nebudete sloužit nadřízeným k jejich odměnám a nedopadnete tak, jako dopadnul kolega, co se nyčko odtialto odjebal a zveřejnil, jak policie pracuje - případ pančovaného chlastu.
To je prostě zrada během vedení válečných operací, zrada sebe, své práce, své firmy, co vedení dělá.
Co myslíte zobáci, stane se Šlachtovic čárkomanovi něco?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:58:18 18. 05. 2014
default.png
STATION2381 [2014-03-06 11:22:13]: Pořád mě někdo svléká z uniformy:
- při této větě si člověk vybaví některé věci, kdy se cítil do půl pasu svlečený z uniformy a to si ještě ani nikdo z drbanů neotevřel hubu! :D Z čeho všeho jsme se museli "vylhat", to by zasloužilo speciální brožuru! :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:30:40 15. 04. 2014
default.png
Perfektní, ale dalo by se tomu přidávat. :D :D :D
Chválabohu, že to je pryč. Jen jsem si to přečetl, začalo mě bolet břicho. Fuj. Kluci, dneska mě někdo říct, od zítřka musíš nastoupit, tak si to prostě hodím. Bych se nervově složil. Přeju všem pevné nervy, přál bych i prachy, ale to u firmy, která zde není absolutně chtěná, nepůjde. Je to marné.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZELENA-SVESTKA 18:05:06 06. 04. 2014
Zelená švestka :-).jpg
Mám 14 z 20

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio