Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Policie a metro

Jak je to udělaný v Praze s přepravou policistů(metrem atd.), když se chtějí přesunout, tak si musejí kupovat jízdenky, nebo je tohle vymyšleno nějak jinak?
LENNY :: Datum založení: 18. 10. 2008 :: celkem 19 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu FLORENT 18:49:30 29. 10. 2008
default.png
Nechci se poustet do teto debaty, jen nekolik poznatku: Vzhledem k tomu, ze jsem ZOPkar a je to opravdu velmi nedavno, co jsme presne tohle resili ve Sluzbe poradkove policie, muzu vam presne zdelit, co nam bylo receno od vyucujiciho ve skole a nemylim se, pamatuji si to presne: Jezdit se ma na prukazku, kterou dostanete na oddeleni. Jizda na sluzebni prukaz mimo sluzbu je zneuziti pravomoci. Osobni udaje cerneho pasazera: Tri varianty - varianta A - revizor vam musi dat pisemnou zadost, kterou pry uz sebou nosi napsanou a orazitkovanou dopredu, na zaklade ktere mu udaje muzete predat i proti souhlasu pasazera. Varianta B - pasazer souhlasi - udaje muzete predat. Varianta C - pasazer nesouhlasi a revizor NEMA U SEBE VYPLNENOU A ORAZITKOVANOU ZADOST, udaje predat NESMITE. Samozrejme praxe je jina, ja jen pisu SUCHOU TEORII kterou jsem se dozvedel ve skole a nevyjadruje ani muj nazor a ani moje chovani ci jednani.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRIZLIVEJ 16:28:04 29. 10. 2008
Střízlivej.jpg
Ne, magor opravdu nejsem. Ptal jsem se jen "teoreticky". Pro klid tvojí duše se do Prahy nechystám a tudíž ti z mojí strany nehrozí, že bych ti "přidělával práci". Mě to jen zajímalo ze zvědavosti. Ale jinak dík za odpověď :-). Vím moc dobře a to i bez tebe, jak se kde mám chovat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAREK 19:18:17 24. 10. 2008
default.png
Nestačím se divit co tu nečtu :-o, jinak je pravda, že je to ošetřeno nějakou smlouvou mezi DP a Pražskou PČR ( podrobnosti neznám), a jsou vydávány průkazky vždy na rok. Kdo a za jakých podmínek ji dostane fakt nevím, ale u nás na MO s tím není problém. Taky sem zaslechl, že letošní stav je poslední a příští rok to už bude s blíže neurčenou spoluúčastí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu INOK1 20:44:36 21. 10. 2008
default.png
Já osobně v tramv. a metru problém s revizorama nikdy nezažila, málokdy potřebovali poskytnout součinnost když jsem jela v civilu, většinou pak lidé ukážou občanku bez problému. Horší je to ve vlaku, to už nikomu nedoporučuji. Stalo se mi, že jsem slušně průvodčího poprosila, zda můžu jet na průkaz s tím, že mu případně pomůžu a bylo mi řečeno, že on ve vlaku policistu nepotřebuje, že je služebna na každém nádraží....a to jsem jela trasu praha - ostrava.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NEPO 12:09:46 21. 10. 2008
default.png
původně jsem vůbec reagovat nechtěl, ale poslední příspěvek od Střízlivého mě k tomu vyzval. Jak můžeš (a také níže jiní) na veřejném fóru psát takové dotazy? Omlouvám se, ale jseš magor! Doporučuji adminovi celý článek stáhnout! Akorát se někdo toho chytne a průser je na spadnutí. Doma si jezdi jak chceš, teritorium znáš, situaci dovedeš posoudit sám. Když ale pojedeš na "návštěvu" do jakékoliv jiné "pr.ele", tak se chovej tak, abys byl schopen na případnou situaci zareagovat. Rozum snad máš a když nepomůže rada délesloužícího kolegy, tak se raději chovej jako civil.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRIZLIVEJ 11:39:38 21. 10. 2008
Střízlivej.jpg
Jsem z moravy, proto ten titulek. Když (teoreticky) přijedu do Prahy, není tedy problém využít služebák místo jízdenky ? A když už s eptám, tak myslím v metru, tramvaji, autobusu ? Chápu, že je s tím spojené riziko výpomoci revizorovi ke zjiš. totož. pasažéra. Navíc mne bude handicapovat neznalost místního prostředí (a služebny). Jde mi hlavně o ty revizory. Tedy uzávají bez problémů revizoři služebák místo jízdenky ? (nadneseně napsáno). Ve Zlíně to donedávna nebyl problém. Delší dobu jsem tam MHD nejel, tak nevím jaká je současná situace, ale bezplatnou přepravu policistů tam měli donedávna v přepravním řádu zavedenou, takže jsem se nikoho nemusel ani ptát.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DANIK 20:33:03 19. 10. 2008
Danik.jpg
Nevím jestli jsem v říši snů, nebo sem píše spousta civilistů, ale nechápu, jak sloužící policista může mít tak sebevražedně špatnou znalost zákona. Adosi, tonyk, neměli byste zvážit doučování? S touhle znalostí zákona ohrožujete lidi, i sami sebe. K jízdenkám - je to tak jak už psali jiní. Je dohoda, policie dostává průkazky a v životě jí žádný revizor nepotřeboval vidět. Mám kolegu co jí pravidelně prodává:) Což není správné:) Jinak rozhodně tuto průkazku nedostávají všichni policisté. U nás na oddělení jí hlídková nedostává. Prý nejezdí MHD na šetření. Ha ha ha. Jinak potenciální zneužití by z toho opravdu šlo udělat, ale v praxi si to neumím představit. Takový revizor sebevrah se snad ještě nenašel.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAZZ1 19:25:32 19. 10. 2008
default.png
Každý policista sloužící v Praze dostává každý rok speciální "lítačku" na MHD, takže tak je to vymyšleno.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu XANDER 18:54:37 19. 10. 2008
default.png
Prosim te bud tak laskav a nedelej tu chytraka.....Ja jsem tu nepsal jak to ve skutecnosti ma podle zakona byt,ale jak to funguje.Takze pokud si kupujes listek tak si ho kupuj dal,me je to jedno,ale neblbni tu lidi....Jo a mimochodem nevim kde jsi vzal,ze jsem ZOPkar,protoze tu uz mam za sebou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN1 16:30:13 19. 10. 2008
default.png
"pze policista v dobe mimo sluzbu muze provest POUZE sluzebni zakrok a policista ve sluzbe muze provest sluzebni zakrok ci ukon" ne, policista mimo sluzbu je POVINEN provest sluzebni zakrok pri kterem je ohrozen zivot, zdravi nebo majete, k provedeni ukonu POVINNEN NENI, ale to neznamena ze tak nemuze Z vlastni vule ucinit.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio