Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Je toto možné

V sobotu jsem měl večer po dlouhé době volno, a tak jsem si zašel s kamarády na diskotéku. Tam jsme požívali alkohol a bavili se. Šel jsem si s kamarádkou zatancovat, protože její kluk je neschopný se jí trochu věnovat. Z ničeho nic ke mě přistoupil mladík, který beze slova zatl pěst a uhodil mě do obličeje. Byla to docela vazba, tak že jsem šel skoro do kolen. Poté co jsem se trochu oklepal, přemýšlím, kdo to byl a co jsem udělal, že jsem si zasloužil fyzický útok na mojí osobu. Bohužel mladík byl pryč a já nevěděl, kdo mě napadl a proč. Po chvíli jsem si na diskotéce odchytil známého, který mi řekl jméno mladíka, který mě napadl a dále mi řekl, že to udělal kvůli tomu, že jsem policista. Tak že nestačí to, že dělám rizikovou práci, nyní budu muset nosit zbraň snad i v civilu. Probíral jsem to již s kolegou (6TT), který mi sdělil, že by to udělal na napadení veřejného činitele. Toho mladíka zná a prý je to pěkný hajzlík, který má se zákonem problémy. Zajímaly by mě vaše názory a nápady, zda-li z této věci jde udělat napadení veřejného činitele. Kolega i já si myslíme, že by to šlo, protože sem byl napaden pouze z toho důvodu, že jsem policista. Já si to chtěl vyřešit po svém, ale kolega mne přesvědčil, abych udělal opatření v mezích zákona, protože takoví lidé by si na mě hned stěžovali, a já nebudu vyslíkat uniformu za to, že jsem někoho zmlátil.
DAVE007 :: Datum založení: 19. 10. 2008 :: celkem 11 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu NPRAP-PAVEL 18:07:59 06. 01. 2009
default.png
Tak to je hustý, že se ten zmetek hlásí k policii. Nesdílím však názor, že si tím definitivně zabouchl dveře. V našem Absurdistánu je možné všechno. Musíte se na to podívat okem služebního funkcionáře, který je hodnocen (a odměňován) dle toho, jak zvládá personální situaci (rozuměj jaké má podstavy). Takže může uvažovat např. tímto způsobem: no bůhví, jak to na té diskotéce bylo, je to jenom přestupek, chybu může udělat každý a já tu tabulku někým zaplácnout musím. Je to na zvracení, ale je to tak.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAREK 20:19:27 24. 10. 2008
default.png
Dobrý příspěvek, jen je rozdíl v útoku na VČ a to pro výkon a na výkon. A ta první varinata by měla ošetřit to co bylo popsáno, když tě někdo ztluče jen proto, že děláš četníka a on je nemá rád. Takže Pawelek má pravdu. Věc dokazování je pak už podstatně složitější. U druhé varianty je přímo útočeno na výkon při výkonu pravomoci tj. když jsi ve službě.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAVE007 09:41:02 21. 10. 2008
default.png
U nás opilec kousl kolegu a dostal 1r podmínku

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 09:12:04 21. 10. 2008
default.png
jj.. alespoň ty mlýny trochu melou...když nic jiného, tak si zavřel cestu ke sboru .-))) Jinak moje osobní zkušenost, po útoku na mě jako VČ a zlomenině nohy dostal borec 3r na 3r podmíněně... neb těžká újma na zdraví v opilosti s útokem na VČ není extra žádný zločin

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAVE007 08:50:51 21. 10. 2008
default.png
Díky za rady, teď už je to pouze na mě. Útočníka mám, svědky taky. Kolega si útočníka pozval k výslechu a útočník uvedl, že věděl o tom, že jsem policista, ale udeřil mě, protože jsem byl prý drzí na jeho kamaráda. K jeho smůle, je toto pouze jeho tvrzení a mé a svědků se liší. Kolega si vyžádal záznam z kamerového systému, neboť tam půjde nádherně vidět, že jsem byl fyzicky napaden pouze já. Útok na veřejného činitele z toho nebude, ale děláme z toho přestupek. To že věděl, že jsem policista nebylo proto, že bych někde na diskotéce ukazoval placku, takový idiot nejsem. Ví to, protože jeho bratra vyšetřujeme pro TČ loupeže a já jsem jeho bráchu vyslýchal. Asi to mělo být varování nebo co. A teď k tomu přidám bonus: útočník se chce hlásit k PČR, již byl na personálním a domlouval se na přijímacím řízení. Tak myslím, že chlapec skončil. Tady jde vidět, k čemu ta PČR spěje. Jeden den napadne policistu a druhý den jde dělat přijímačky k PČR.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRIZLIVEJ 19:48:22 19. 10. 2008
Střízlivej.jpg
Popravdě ani uniforma ti nezaručí, že "útočník" bude za napadení souzen pro TČ (dále jen trestný čin) útok na VČ (dále jen veřejný činitel). Opilý hajzl napadl kolegu ve službě při zákroku - praštil jej lahví zezadu do hlavy, ale protože byl opilý a útočit v podstatě nechtěl, skončilo to jako přestupek (probírat tu podrobnosti by bylo na dlouho). Ne každý útok je posuzován jako TČ. Bohužel pro policisty. Máme přece právní stát, ne ? Ohledně tvého případu: že to udělal kvůli tomu že jsi policajt ? 1) musela by se zjistit konkrétní osoba, která to udělala (v tom zřejmě pro tebe nebude problém) 2) zajistit svědky útoku, kteří by dotyčného mohli spolehlivě identifikovat. Tvrzení jednoho proti jednomu se těžko rozhoduje. Navíc, když on by si sehnal své kamarády, kteří by mu potvrdili, že v tu dobu byl někde jinde. 3) lékařská zpráva je aspoň jeden z podpůrných důkazů pro tvé tvrzení (pro toho, kdo by o věci rozhodoval - soud nebo přestupková komise) 4) prokázat mu úmysl, že tě napadl kvůli tomu, že jsi policajt. Musel by být hodně natvrdlý, kdyby se k tomu přiznal. Nejsem při něm, každé napadení policisty odsuzuji, protože jsem sám policajt, ale být jím a stát před soudem či komisí a být tázán proč, tak odpovím, že: a) jsem tě udeřil nechtěně (případně vůbec - toho úderu si nejsem vědom. b) ty jsi mne napadl první, já se jen bránil, ale protože jsem nechtěl vyvolávat další konflikt, opustil jsem diskotéku. c) vyprovokoval jsi mne k tomu tím, že jsi chtěl kamarádovi přebrat holku. - v každém případě bych popřel, že jsem věděl, že jsi policajt. To jsem se dozvěděl až teď. Daly by se vymyslet ještě další úhybné tvrzení, ale už tak si jsem tady možná dal návod jiným zmrdům, kteří využívají našeho slavného právního státu - viz obecná škola - "neolizujte namrzlé zábradlí". Doufám, že vše výše popsané ti poslouží pro lepší orientaci a rozhodování, jakou máš asi šanci dotáhnout to k jeho potrestání. Rada, kterou tu popisuje Lukas Heinz je velmi smutná, leč reálná a spousta policajtů se jí řídí již několik let. Já se vyřádil za mlada (teda nejsem žádný stařík, 35 mě ještě zdaleka nebylo) a na diskotéky mě to taky nějak netáhne. Někdy je opravdu tu placku nechat v kapse. Ne pokaždé slouží k dobru. Nosit zbraň na diskotéku je jedna z těch největších kravin, které bys udělal. Teda pokud bys byl po celou dobu střízlivý a vezl tam jen přátele a ihned ji opustil. Reakce na pawelek: nevystupoval jako veřejný činitel, nebyl ve službě, nezakročoval dle zákona o policii. V té chvíli byl prostě civista, jako ti ostatní. Tak nějak dopadl ten kolega napadený lahví.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN1 16:35:07 19. 10. 2008
default.png
hlavne by bylo treba mit lekarskou zpravu. neni utok jako utok. osobne, kdyz vim jak to v nekterych vecech u nas funguje, bych s timhle vubec na policii nechodil a pro priste se drzel te prevence jak zminil Lukas a v tom s nim naprosto souhlasim. hadam ze jsi u policie hodne kratce, protoze treba ja jsem behem hodne kratke chvile poznal, ze to ze pracuju u policie je lepsi skryvat v tajnosti a ta placka ktera me hreje u srdce a kterou pravda vzdycky kdyz jdu kamkoli mam u sebe je spis pritezi nez nejakou vyhodou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 15:31:59 19. 10. 2008
Lukas Heinz.jpg
Musel bys prokázat, nebo ony by se musel přiznat, že tě napadl protože si policisty. Další problém jsou svědci. Pokud nemáš svědky, že tě napadl právě on, pak jako kdyby žádné napadení nebylo. Resp. ano někdo tě napadl, ale ten někdo je oficiálně neznámy. Další věc je ta, že na diskotéku nemůžeš nosit zbraň. Je to protizákonné. Většina policistů to řeší asi takto. nechodí na diskotéku v místě svého bydliště, kde místní drbaní vědí, že je dotyčný policista. Někteří jako já to řeší tak, že na diskotéky a podobné akce nechodí vůbec. Dá se bez toho přežít. Když uvážíš toto: na diskotéce se fyzicky zrelaxuješ, vybiješ - to ovšem můžeš i při sportu na diskotéce poznáš nové lidí - ale mluvit s nima nemůžeš protože přes ten kraval se konverzovat nedá na diskotéce najdeš partnera (ku)- ale většinou to jsou náctileté třeštidla, takže to je tak maximalně na pár dní, než ji omrzíš na mistní diskotéce je policista v civilu velice populární- ovšem jen jako terč případné agrese. Příkladů ti ze zkušenosti mladších kolegů nadělám kýbl. Pokud se chceš teda pobavit, poznat nové lidi a nepřijít při tom k úrazu zkus něco jiného než diskotéku.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JANINA 14:43:45 19. 10. 2008
default.png
podle meho nazoru s tim nejde dnes uz nic delat.pokud si to teda nenahlasil na PČR v ten den, co se ti to stalo. ale pokud mas 2 a vice svedku, tak to muzes zkusit, trebas to na prestupek bude stacit.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAWELEK 14:41:21 19. 10. 2008
default.png
§155 TZ si myslím hovoří dost jasně, ne:)? Pokud je pravdou, že k napadení došlo jen kvůli toho, že jsi policista, tak to určitě naplňuje potřebné znaky;) "Kdo užije násilí pro výkon pravomoci veřejného činitele, bude potrestán odnětím svobody až na tři léta." ne, že bych byl nějaký dobrý v právu, ale nedávno jsme se o tom bavili..;)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio