Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Platy v Praze

http://zpravy.idnes.cz/prazskym-policistum-pridam-nekolik-tisic-slibil-novy-sef-cervicek-1dy-/praha.asp?c=A081020_144218_praha_dp Tak co na to říkáte? Já už se jen směju... :-D
MALAKAI :: Datum založení: 20. 10. 2008 :: celkem 18 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu VLASTA 22:47:59 03. 11. 2008
default.png
no to se musíš "brát" o svou věc pokud jsi v právu, nesmíš se nechat "odbýt" jak píšeš "nějakým žvástem", ale zase nereagovat "bezhlavě", ale s rozmyslem, i když připouštím, že já jsem to asi tehdy měla jednodušší vzhledem ke svému věku a k více jak 25-ti odslouženým letům v té době. A v důsledku očkování být bacilonosičem, co je to za hloupost, to jsi nadřízenému nevyvrátil? No přeji hodně štěstí.... Vlasta

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRIZLIVEJ 17:56:00 03. 11. 2008
Střízlivej.jpg
Ahoj, dík za reakci. Nejsem nováček a sloužím již skoro 7 let. Na našem obvodě také proběhlo plošné očkování a i přes to, že jsem měl zájem, jiní (nadřízení) to jaksi přecházeli (resp. nás). Nebyl jsem sám, ale asi jako jediný jsem projevoval zájem o očkování dále. Teda ještě jeden kolega, ale ten už je v civilu, protože neunesl poměry, které panovaly na hlídkové, kde sloužil skoro 6 let a které se nezlepšily. Naopak. Vždy nás nadřízení odbyli nějakým žvástem. Před asi těmi 4-mi lety jsem byl odbyt s tím, že i na mne příjde řada, pak se dlouho nic nedělo. Nedávno proběhla další vlna očkování a ikdyž jsem projevil jasný zájem, bylo mi odpovězeno, že se mám nechat očkovat za své. To kvůli ZP. A stejně bych byl potom bacilonosič a ač "zdravý", nakazil bych nadřízené. Proto jsem byl a stále jsem rozhořčen. Teď jsem zvědav na reakce mých nadřízených po přečtení mých příspěvků. Rozhodně nadšeni nebudou :-) Tak nějak to chodí u nás na Moravě. Kde přesně už radši ani nenapíšu. Kdo ví, pochopí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLASTA 16:29:31 03. 11. 2008
default.png
nevím kde jsi zařazen, ale "u nás" kdo se přihlásil k očkování, byl proti žloutence (kombinovaná injekce proti A i B) očkován služebním lékařem. Ale myslím, že podmínkou bylo být pojištěn u Zdravotní pojišťovny MV. Pravda je, že první "vlna očkování" nezastihla všechny výkonné policisty, protože seznam zájemců musel dodat vedoucí a bohužel tedy byl v seznamu VO, ZVO a pár výkonných co byli zrovna ten den ve službě. To se nejen mě dotklo natolik, že jsem zkontaktovala lékaře ("seřvala ho" i když za to chudák nemohl s tím, zda jsme žloutenkou ohroženi více "my výkonní", nebo vedoucí v kanceláři a kdo z nás tedy očkování více potřebuje) ten přislíbil nápravu a v následujícím roce proběhla další vlna očkování a to již musel VO s tímto seznámit proti podpisu všechny policisty na oddělení. Takže v tu dobu jsme byli proočkováni všichni co projevili zájem (jednalo se o celkem 3 injekce a je to asi 4 roky zpátky). Jak je to teď pro nováčky nevím. Tak se zkus zeptat u vašeho služebního lékaře.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRIZLIVEJ 12:12:04 03. 11. 2008
Střízlivej.jpg
Minulý týden mi přidělený předškolák (nováček) oznámil, že předtím, než "vyrazíme na bod" jde do nemocnice se nechat naočkovat. Po dalším rozhovoru jsem zjistil, že je u té samé ZP a už "na zbrani" mu řekli, že je to povinné podle zákona. Osobně nevím, že by očkování bylo dle zákona a myslím si že, je to blbost. Čímto tedy je, že dva policisté ČR, vedeni u stejné ZP, kdy jeden je několik let sloužící četník a druhý teprv před ZOPkou, ale ten starší je bez nároku na očkování a ten druhý předškolák se tomu jen diví, neboť to považuje za samozřejmost. Asi mi něco uteklo. Nějak tomu nemohu přijít na kloub. Že by policista ve výkonu nepotřeboval být očkován a policista, který je u sboru doslova pár dní (asi týden) jej potřebuje ? Bavím se samozřejmě o očkování proti žloutence A a B. Že se mohu nechat naočkovat sám za své je mi jasné, ale neměl by se o to postarat zaměsnavatel ? Tím, že se chci nechat naočkovat už začínám být k smíchu vedení i kolegům. Ale mám rodinu a ta je mi přednější, než práce. Už ani neočekávám odpověď, ale jen sem se chtěl podělit s novým zážitkem u firmy: jeden jo a druhý ne. Smutné. Další důvod být nespokojený.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DREXA 00:14:53 25. 10. 2008
Drexa.jpg
No, nevím, kdo jak kde. ale pokud mohu mluvit za sebe, nedostal jsem navíc dosud ani korunu!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLASTA 22:00:21 24. 10. 2008
default.png
tady nejde o to co preferuje MV, protože "bezplatné, nebo slušně dotované očkování(případně jiné)" nezajišťuje MV, ale zdravotní pojišťovny. No a pokud jsi pojištěn u zdravotní pojišťovny, která výše uvedené svým pojištěncům neposkytuje, potom je "Tvůj problém" že u takové pojišťovny jsi pojištěn (třeba Ti poskytuje jiné a větši výhody než ZP MV], ale nejedna se o diskriminaci.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRIZLIVEJ 20:44:31 24. 10. 2008
Střízlivej.jpg
Jestliže policista nemá ZP, kterou preferuje MV, tak nemá nárok na buď bezplatné, nebo slušně dotované očkování ? Až si jej změní, tak ano ? To je to, co se mi zdá diskriminační. Jestli např. budu mít jinou víru, nemohu sloužit u sboru ? Až přejdu na "tu správnou", pak ano ? Copak mi MV bude ještě "nařizovat" jakou ZP mám mít, abych mohl být očkován ? Pominu diskuzi o tom, že se mohu nechat očkovat na své nemalé náklady. Neměl by snad zaměstnavatel dbát o své zaměstnance bez ohledu na jejich ZP ? Podle mého by měli být v prvé řadě očkování lékaři a zdravotnický personál, přicházející do styku se zdravotně rizikovými občany. Dále policisté, hasiči, vězeňská služba a pod. Je nutné to něčím podmiňovat ? Jsem snad jiný (odolnější), než kolega v hlídce, se kterým jedu na zákrok ? Tady (ale snad i jende ve světě) má každý možnost si to zařídit po svém. Vládne tu přece demokracie a máme svá práva (samozřejmě i povinnosti) a proto mi tu samozřejmě nikdo nic nenařizuje - mám svobodnou volbu - buď a nebo... Jen jsem chtěl vysvětlit co a proč se mi zdá diskriminační - konkrétní věc. Je to moc otazníků a spoustu odpovědí zůstane nezodpovězených, ale nebylo mím cílem tady rozpoutat novu diskuzi. Ikdyž by to možná taky nebylo od věci :-) Původní téma zní jinak. Já si svou ZP změnil, ale ne kvůli zaměstnavateli, ale kvůli rodině. Rodina je mi totiž daleko dražší, než můj zaměstnavatel.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BAJRAS 22:08:43 21. 10. 2008
Bajras.jpg
diskriminační by bylo to,kdyby ti někdo zakazoval přejít k jiné zdravotní pojišťovně, která ti např. na očkování přispěje. Pokud ti to nikdo nezakazuje (nemá k tomu zákonný důvod, ZP můžeš měnit tuším 1 x ročně), tak nejde o diskriminaci. Jsou to soukromé instituce (mimo VZP) a každá může mít jiné nabídky a výhody pro své pojištěnce. Je tedy jen na tobě, kterou si zvolíš. Hawk

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRIZLIVEJ 22:00:56 21. 10. 2008
Střízlivej.jpg
Omlouvám se, Bajras má pravdu. Psal jsem to trochu emočně a neuvědomil si, že jsem něco vynechal. Příplatek v plné možné výši v Praze nikomu nezávidím a schvaluju ho tam, kde má být. Mě osobně by se však ani přesto do Prahy nechtělo. Tu práci, co odvádíte na ulicích vám tam nezávidím. Upřímně si ale skepticky myslím, že spousta z vás pozná tvrdou realitu: navýšení rizikáče ano, ne však v plné výši. Toto však není moje přání. Ohledně toho očkování zdarma jsem ve vzteku vypustil text o bezplatném očkování narkomanů a podobným lidem na ulici. U nás byli bezplatně (nebo s dost velkým příspěvkem - to se mi nikdo nepochlubil) přes zdravotní pojišťovnu očkováni kolegové, ale jen ti u ZP MV - což považuji za diskriminační. Co a jak bylo dál tu už popisovat radši nebudu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JESSEJAMES 16:00:25 21. 10. 2008
default.png
Pan Červíček zřejmě nebyl nervózní ale zřejmě provedl zřejmou obratnou dezinformaci. Když se to nepovedlo náborové reklamní kampani, pokoušejí se naši manažeři získat zájemce pro práci u policie nějakou tou malou ... přeřeknutím. Proč se v Praze zvedá rizikáč proti zbytku republiky je asi zřejmé. Jestli chytám dobře éter, /ale nevím to jistě!/tak tabulkové stavy se podařilo ve většině krajů více méně naplnit /že ti lidi stejně na oddělení nejsou je jiná věc/. V Praze jsou i oficiálně zoufalý podstavy i nadále. V Praze pochopitelně u policie neslouží pražáci ale ve velkým procentu mi chlapci z moravy, takže po zaplacení ubytovny, stravy a nákladů na dojíždění každej chvilku počítá a pak z Prahy zase zdrhne když to jde. Takže se pozornost funkcionářů soustředí na Prahu a proto to zvýšení na 6000,-. Jak jste jistě už všichni zaznamenali, nejde o žádnou změnu, většinou už to tady kolegové mají a ten zbytek budeme mít navýšenej rizikáč o 500,- Kč. Ale věřte, že náklady na pobyt v tomhle městě dost toho rizikáče umažou. Osobně si myslím, že různej rizikovej příplatek dle místa nasazení je nefér, dostanete po kebuli v Plzni jako v Praze, ale postup našich šéfů je patrně z jejich pohledu logickej, tj. hasí co je nejblíž a největší, ty ostatní ohýnky všude jinde počkají. Tím se jich ani náhodou nezastávám.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio