Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

referent podpory pátrání specialista

Zdravím, příští týden mi začíná úvodní kolo výběrového řízení na tuto pozici u CS (psychotesty) jedná se boční vstup, myslím že 6. nebo 7. TT. Včera jsem mluvil s personalistkou, mimochodem moc příjemná paní ohledně toho, jak psychotesty budou probíhat. Bylo mi řečeno, že psychotesty na tuto pozici jsou těžší než na klasické pozice 2TT,což je logické. Už mám za sebou úspešně psychotesty PČR, AČR. Chtěl jsem se vás zkušenějších zeptat, zda jsou psychotesty podobné jako u PČR, nebo jestli jsou úplně jinak zaměřené, popř. na co se zvlášť připravit. Děkuji za odpovědi.
PAPEN :: Datum založení: 26. 08. 2014 :: celkem 16 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu GHOST-COP 20:47:40 15. 10. 2017
default.png
VETERAN2 [2017-10-04 22:52:29]: Hm, máš recht. Co na to říct... Tak by na to měli dát mlčenlivost... Jsou sbory s obdobnými psychotesty, kde je mlčenlivost.

Neúspěch je možný i v případě, kdy danou tabulku z nějakého důvodu vůbec nechtějí obsadit, jen točí výběrka dokola.

Brát z civilu lidi na specializovaná místa jako např. technik OPČ mi zase nepřijde tak hrozný.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 22:52:29 04. 10. 2017
default.png
GHOST-COP [2014-09-10 21:56:13]: Není mi jasné, co je nevhodného na tom, že popíše psychotesty. Jestli to někomu vadí, má mu dát podepsat mlčenlivost. Pokud to nikdo neuznal za vhodné, je to jedno a může psát, co chce. Pro ostatní určitě zajímavá informace.
Jako nezpůsobilý mohl být taky vyhodnocen proto, že byl lepší než něčí příbuzný, který byl pro tu funkci předem vybrán. Za těch několik let, co běžela jsem nezažil, že by výběrová řízení opravdu sloužila k výběru toho nejlepšího kandidáta. Vždycky to bylo o křoví pro favorita.
V každém případě je nevhodné ptát se na obsah práce, když už se na místo hlásím. Odejít se z něj dá vždycky, kdyby to náhodou nebylo ono.
Náborovat na takové místo z civilu mi přijde podivné, přestože vím, že se to dělalo. Byli to pak takoví nepolicajti u policajtů.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 14:49:47 03. 10. 2017
default.png
PEEETEEE [2017-09-29 12:44:37]: Tam počítají, že máš rámcovou představu. Je naprosto jednoduché "dekódovat" zkratku OPČ. Potom už dá rozum, co je technik opč. Neumím si představit, že se hlásím do neznáma.....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 17:07:47 29. 09. 2017
default.png
No, je vidět, že výběr jednou dobře zafungoval.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PEEETEEE 12:44:37 29. 09. 2017
default.png
PAPEN [2014-09-10 07:53:03]:

Ahoj, sám jsem se hlásil na pozici technika, ale protože mi nikdo nebyl schopný říct, o co se tam vlastně jedná (z důvodu utajení), tak se semnou psycholožka ani nebavila. I když jsem výkonovou část a dopravně-psychologické vyšetření zvládl na 90%. Prostě celkový výsledek byl NENÍ OSOBNOSTNĚ ZPŮSOBILÝ.

Dají se ty informace někde zjistit? Myslím, že ne.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 21:56:13 10. 09. 2014
default.png
PAPEN [2014-09-10 07:53:03]: Nepiš sem takové přesné informace. Sice jsi žádnou mlčenlivost nepodepisoval nejspíš, ale vystavit to do veřejného vlákna je nevodné.

Souhlasím (+ 2)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAPEN 07:53:03 10. 09. 2014
default.png
Zdravim, tak uz mi prisel dopis s vysledkama.Ty klasicky psychotesty jsem udelal, ale bohuzel ty rozsirene psychotesty se zvlastnimi pozadavky bohuzel ne.Musim uznat, ze to bylo docela tezky.Tak jen tak pro zajimavost.U tech rozsirenejch psychotestu tam bylo napr. to ze jsme dostali sadu 20 cernobilejch fotek pasoveho formatu.Ty fotky byly dost podobny,meli jsme 2 minuty na zapamatovani a pak jsme museli je behem asi minuty oznacit v archu s asi 50 dalsima. No a pak byl trenazer, kde jsme museli napr.vhodne resit dopravni situace, oznacit, kdx je vhodne zabrzdit, pridat plyn..atd.nebo tam byl asi zhruba na par sekund obrazky z dopravni situace a melo se oznacit kolik tam bylo aut, motorek, chodcu, kol, semaforu...Docela zklamani, ze jsem to nedal...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 17:57:27 27. 08. 2014
default.png
PAPEN [2014-08-27 17:36:27]: Hele, asi takhle. Počítání, logika, prostorová orientace atd. je součástí standardních "obyčejných" přijímacích testů, tak jako u jiných sborů. Modelová situace bude. Pokud nemáš právní vzdělání, tak ji zvládneš logickým úsudkem slovně vyřešit.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAPEN 17:36:27 27. 08. 2014
default.png
richkr: ANO
ghost-cop - mě se spíš jednalo o to, jestli tam budou třeba otázky ohledně daňové problematiky nebo cel (počítání, nějaký modelový případ, atd...) chápu, že mi to nikdo nemůže říct přesně a že se na testy nedá připravit.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHOPER 17:01:46 27. 08. 2014
choper.jpg
Vienna test system můžeš očekávat...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio