Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

přechod od VSČR k PČR

Vážení mám dotaz, cca před rokem jsem chtěl jit pracovat k PČR, udělal jsem psychotesty a poté jsem se na to vyprdnul a šel jsem k Vězenske sluzbe, kde jsem udělal znovu psychotesty, zdravotni prohlidku, fyzicke testy. Ted po roce by mě zajímalo jaká by byla situace, když bych chtěl jít k PČR. Musel bych dělat znova psychotesty a ostatni zaležitosti? Zůstala by mi hodnost co jsem u VS ziskal? JEstli mate nekdo zkusenosti tak prosim poradte. Mockrat diky
CZ_PIPA :: Datum založení: 25. 10. 2008 :: celkem 15 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu SPAJKI 21:51:42 28. 02. 2010
default.png
CODY [2010-02-14 15:14:41]:
Jasný mno, já jen, že jsem tě v předchozím příspěvku moc nepochopil a zdálo se mi, že tam máš nějaký blud!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CODY 15:14:41 14. 02. 2010
Cody.jpg
Nic takového jako jednotka escortní skupiny oficiálně není-escortu provádí schopnější lidi z věznice=nemají žádné speciální psychotesty atd. Můžeš k nim až po absolvování základního kurzu ve Stráži pod Ralskem a odslouženém půl roku,s tím že nadále máš své směny a toto je jaksi navíc.
Policie,armáda,VS atd nebere v potaz člověka a jeho schopnosti,minulost,motivaci ke vstupu atd.proto sem se od začátku tlačil do těchto pozic.Tobě to nedoporučuji v krizi to není moudré pokud ti jde o práci,sáhnou raději po někom jiném.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SPAJKI 14:00:23 14. 02. 2010
default.png
CODY [2010-02-11 18:54:18]:

Můžeš mi prosimtě něco objasnit? Ty jsi dělal psychotesty k eskortě na Pankrác?

Dělal sem je s tím že pudu k eskortní skupině Pankrác,psycholožka řekla po testech a osobním pohovoru ok.

Zatim a dík za odpověď.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CODY 18:54:18 11. 02. 2010
Cody.jpg
Uklidni se a zchlad emoce: dělal sem je s tím že k eskortní skupině Pankrác,psycholožka řekla po testech a osobním pohovoru ok,pak sem šel jen nakreslit obrázky-později mi volala personální že to nedopadlo.Ten názor sem převzal od policejního psychologa,že chtějí jinej profil u VS-je to jen názor,né fakt-ale kdo neudělal k pčr,k vs prošel,nevím těžko říct.31.1. sem skončil u AČR nyní nastupuji k PČR, v armádě se dělaj testy pořád a na vše já je dělal při přijímání,řidičácký 3x,výsadkářský,a na misi,nikdy sem neměl problém a ani třeba k MP Praha kam sem dělal kdyby nevyšla pčrka.Kamarád bývalý SOGař nemůže najít práci-kvůli politice ho nechtějí v žádné státní ozbrojené složce-to si myslím že mohl být důvod na Pankráci...nechtějí si přetahovat lidi,nevím jen spekulace.A práci VS sem nikdy neurážel,naopak jsem říkal že psychicky je to hodně náročné,ale oproti vojně a policiji to pohodovější je-opět můj názor.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NOJ 13:36:02 11. 02. 2010
default.png
CODY [2010-01-13 19:37:10]:
Moc se nám všem líbí (pobavilo nás to)co to tady meleš!
6.1. píšeš, že u VS je největší pohoda a 13.1. napíšeš, že si se sem ani nedostal! A věta "přemýšlet zda je vinej nebo ne,projevit lítost,mít rozhled,přehled ...atd" myslíš si , že u VS jsou samí bezcitný negramoti? Nesvědčí to, že si neudělal podle tebe nejlehčí psychotesty ze všech něco o tobě? Ještě sem se nesetkal s tím, že když někdo neudělá psychotesty tak, že řekne, že byl moc dobrej a proto ho nevzali!A když si udělal psychotesty u všech ozbrojených složek v republice proč u nich nejsi? U vojáků si dělal jak předpokládám psych jen na řidičák a u dalších to bude něco podobného né? Jen tě pane dokonalí prosím nehodnoť práci lidí o kterých víš kulový!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SPAJKI 22:22:22 17. 01. 2010
default.png
Je mi to jasné, ale jak říkám, tímto to pro mě nekončí... Buď se dostanu do pozice, která mě bude bavit a nebo se pokusim o přestup.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CODY 19:37:10 13. 01. 2010
Cody.jpg
Nic si z toho nedělej,já zas neudělal psychotesty k bachařům-byl sem rychlej,šel na pohovor-řekla super,beru vás,pak už sem šel jen namalovat strom a panačka a panenku-pro mne doposud novinka-bral sem to uz jako formalitu,jenze-neudělal.Slyšel sem názory že bachařský psychotesty jsou nejlehčí(podle mne ano)a že nechtějí lidi s moc dobrymi vysledky testů-prý se to ke práci s vězni nehodí(přemýšlet zda je vinej nebo ne,projevit lítost,mít rozhled,přehled ...atd)nevím,asi na tom něco bude: v armádě sem dělal asi 5x,k pčr,k mp praha,nikdy sem neměl problém,naopak...ale k VS jsem neudělal,taky mi to bylo líto ale už ne-tento rok snad nastoupím k pčr,kam jsem stejně chtěl přestoupit časem od VS.Na dosloužení vysloužilých policistů bude zřejmě VS dobrá volba-takže časem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SPAJKI 19:14:10 13. 01. 2010
default.png
SPAJKI [2010-01-13 19:12:36]: Souhlasíte? :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SPAJKI 19:12:36 13. 01. 2010
default.png
Re.:CODY
Právě, že když jsem letos ukončil střední a šel jsem na psychotesty k PČR, tak jsem je jaksik neudělal. (Chápu, že to mohlo být ovlivněno jak věkem, tak i jinými faktory, ale celkem mě to mrzelo). Jak zde píšeš, tak u VS je to náročnější na psychiku, ale tam jsem celé výběrové řízení zvládl bez problémů. Jsem rád za to co je, ale přecijenom vim, že to nebude to pravé ořechové jako u PČR. Jelikož jsem aktyvnější člověk a peníze jsou pro mě až druhořadé oproti tomu co vykonávám za činnost, věřim, že bych byl spokojenější s poměrem "více práce a méně peněz". Přecijenom stojí za uvážení zda je to tak hrozné jak píšeš. Civilní pracovník se ti dře od nevidim do nevidim a je rád za těch 10-15.000 měsíčně. Ty bys měl mít o nějakou tu kačku víc, ale za jakou činnost? Maximálně sem tam nějaká ta mravenčí práce, ale to patří ktomu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CODY 10:57:23 06. 01. 2010
Cody.jpg
to MARA: Nezlob se na mě,ale tady si přesně prozradil svůj profil: za více práce méně peněz=to jako že se ti nechce dělat?
Navíc si nenapsal nic nového,snad každý ví že VS je fyzicky nenáročná těžce rutiní práce.Co se týče náročnosti na psychiku tak ta je tam enormní.
Pokud je někdo akčnější a přejde k pčr-na práci si jistě polepší,pokud je to parazit státu a jde mu pouze o peníze-je to hlupák,větší pohodu než u VS již asi nikde nezažije.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio