Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Přijetí do služebního poměru s přestupkem

Zdravím, Jsem čerstvým absolventem policejní školy v Holešově. Jíž od dětství jsem se chtěl stát policistou. Nicméně jsem se v průběhu studia dostal do nepříjemné situace, kdy jsem byl napaden skupinkou narkomanů a v nutné obraně jsem se ubránil, při čemž jsem způsobil jednomu z nich menší zranění. Následně mě samozřejmě nahlásil, a ačkoliv jsem neměl dostatečné důkázy, byl jsem obviněn z přestupku 49/1c, kde mi byla uložená pokuta 600 Kč. zajímalo by mě, zdá má nakonec cenu podávat si žádost o přijetí k PČR. Je nějaká šance k přijetí? Děkují za odpověd
KLIKACKA :: Datum založení: 09. 10. 2014 :: celkem 10 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 07:32:31 12. 10. 2014
default.png
APEP [2014-10-10 20:46:02]: Nezkoumají, jen místo trvalého bydliště, nic víc.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:31:40 12. 10. 2014
default.png
KLIKACKA [2014-10-09 21:39:00]: Pokud jste jednal v NO, měl jste si to obhájit. Jak chcete sloužit jako policista, když nedokážete důsledně (pominu neznalost zákona protože Holešov připraví člověka na všechno, jen ne na praxi) jít za tím, že jste se ničeho nedopustil. Víte, že něco studujete, chcete jít někam a že vám toto bude vadit. Co na toto rozhodnutí SO řekl soud? Kdybyste se odvolal, kraj to shazuje šmahem ze stolu, víte to?
Za nás přišlo na obvod do místa trvalého bydliště na uchazeče lejstro, které územář na obvodě prověřoval - co je to zač atd. Osobně jsem moc doporučení nedával. Totiž: s kým se stýká, jak se chová, jaké má zájmy, alkohol, atd. Sousedi, vrstevníci, učitelé, rodina... moc jich neprošlo.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 20:41:20 11. 10. 2014
default.png
APEP [2014-10-10 20:46:02]: Neblázni, na to nemá nikdo čas.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu APEP 20:46:02 10. 10. 2014
default.png
SANTIAGO-SAN [2014-10-10 20:39:14]: ano o tom vim. Ale zkzkoumají tak i minulá trvalá bydliště?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 20:39:14 10. 10. 2014
default.png
APEP [2014-10-10 08:21:29]: Před přijetím, během přijmacího procesu personalista zadá žádost o pověsti územákoj kterej má trv. pobyt uchazeče v rajonu a ten si lustruje v etř, ptá se sousedů apod.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu APEP 08:21:29 10. 10. 2014
default.png
To že tvrdíte, že jste přestupek nespáchal, jste si měl obhájit v přestupkovým řízení. Jinak žádost o přijetí si můžete podat v kterémkoliv kraji ČR bez ohledu na to zda tam máte pobyt nebo ne. To jak moc se prověřují bývalá trvalá bydliště ale nevím. Dále, sice žádný centrální registr přestupků neexistuje, ale předpokládám, že policie si vede vlastní registr přestupků, které oni řešili.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KLIKACKA 21:39:00 09. 10. 2014
default.png
Bohužel se tento incident odehrál teprve minulý rok, což pro mě bohužel není zrovna moc příznivé, ačkoliv jsem tento přestupek nespáchal. Nicméně mě napadlo... Podle všeho se u nás nevede centrální evidence přestupku. Zajímalo by mě, v připadě, kdybych si změnil trvalý pobyt mimo jiný okres, a požádal si o přijetí tam, zda by bylo mé žadosti vyhověno, či nikoliv.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu APEP 19:30:13 09. 10. 2014
default.png
No nevím, 49/1c je že:
úmyslně naruší občanské soužití vyhrožováním újmou na zdraví, drobným ublížením na zdraví, nepravdivým obviněním z přestupku, schválnostmi nebo jiným hrubým jednáním

To se podle mě docela neslučuje s požadavky na příslušníka.
A také další přestupky které jsou proti veřejnému pořádku (47-50)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 19:06:47 09. 10. 2014
default.png
No ja mel pred nastupem asi 3 nebo ctyri prestupky (nekolikrat mala rychlost, a zakazova znacka) a problem v tom nebyl. Ja myslim, ze pokud to nekdo nema drobnou kradez (§ 50 prestupkace) tak to snad nemuze byt v rozporu s pozadavky na prislusnika.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu APEP 18:47:37 09. 10. 2014
default.png
Nooo, vzhledem k 361/2003 Sb. Zákon o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů
§ 14
(2) Za bezúhonného se pro účely tohoto zákona nepovažuje též občan,
c) který byl v posledních 5 letech pravomocně uznán vinným z přestupku nebo jiného správního deliktu, je-li jednání, kterým spáchal přestupek nebo jiný správní delikt, v rozporu s požadavky kladenými na příslušníka,

Tak záleží na tom jestli už uplynulo těch 5 let nebo ne.
Pokud ne, tak bych řekl, že zatím smůla.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio