Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Platové podmínky od 1.11 2014 - doba po které se plat zvedne.

Chtěla bych vědět, po jaké době nástupu se tarifní třída zvedne. Od 1.11.14 je nástup na zbraň = plat 13820 +2000 hrubého. Po jaké době se to zvedne na dohromady asi tak na 20 000 hrubého.
NUNA :: Datum založení: 09. 10. 2014 :: celkem 27 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu SEKTA 13:14:01 30. 01. 2015
Sekta.jpg
CTI-HODNY-OBCAN [2015-01-30 10:33:16]:
Jj byl jsem zezacatku taky dost v rozpacich, ale sel jsem si zatim co jsem chtel delat od zacatku,na jakem utvaru chci slouzit a s jakymi lidmi...taky jsem musel neco ztrpet,prekousnout,psat obcas vyjadreni a uredni zaznam proc jsem tohle udelal tak a ne tak apod...ale to vse me neodradilo od toho, abych par let vydrzel na kmenovem utvaru a pak si podal zadost jinam...
Vazne to chce byt urcite nazacatku trpelivy,ikdyz to obcas uplne snadne.neni, to verim...drzim palce...

Souhlasím (+ 2)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CTI-HODNY-OBCAN 10:33:16 30. 01. 2015
default.png
Tak nad tím přemýšlím,proč jsem začal uvažovat tak negativně.Správně položené otázky???A není to o vedení,mám super vedení,kolektiv,práce perfektní.Tak proč ta negace??Nooo až budu tam kde Vy,budu si vědět rady s mnoha případy,potom budu šťastný.Negativně přemýšlím zřejmě,že jsem na začátku a chtěl bych více.Budu trénovat trpělivosti

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:08:33 30. 01. 2015
default.png
SEKTA [2015-01-29 21:51:21]: :D :D Mě ta práce taky bavila, to je vysoce atraktivní práce, super luxus. Jenže to má jeden háček: když chceš dělat práci policajta a aby k něčemu byla, musíš do neustálého střetu s nadřízenýma (a ne jedním blbem, ale celým systémem), takže po cca patnácti rokách služby se moje úplně prvotní příprava na každičkou jednu šichtu sestávala z vnitřního boje proč to dělat, pořád si připomínat komu sloužím a že ty moje ovečky nezajímá bordel u mojí firmy... Po dvaceti rokách už to fakt nešlo, ta marnost té práce která nevedla k ničemu, nic jsi nezměnil k lepšímu.

Jinak jsi se vyhnul odpovědi, co je u PČR dobře. Struktura velení, odbornost nadřízených, jejich lidský přístup, bránění pachatelům v páchání trestné činnosti... Co z toho se tam děje? Nebo snad odstrašující postih pachatelů které realizuješ za cenu statisíců korun z peněz daňových poplatníků případ co případ?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEKTA 21:51:21 29. 01. 2015
Sekta.jpg
HAMMER [2015-01-29 20:33:56]:
Jak se mam.ve sve praci?SKVELE,UZASNE,NEMUZU SE DOCKAT DALSI SLUZBY:-D:-D:-D...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 20:41:31 29. 01. 2015
default.png
CTI-HODNY-OBCAN [2015-01-29 11:03:34]: Znám tady lidi, co odešli od té firmy po dvou letech co nastoupili. To, co popisuju já nazvali ještě selankou. Skutečně se to liší útvar od útvaru: někde je ten buzerant nad tebou drsný jako čtyřicítka šmirgl, někde na to kašle.
Co by jsi měl neboneměl mít co se týče KO nebo pokut je jedno. Tvůj úkol u policie není nosit KO nebo pokuty, tvůj úkol je mít pořádek. Když to KO skutečně na drbany a další lidi (aneb matroš pro oprerativu SKV aby měla z čeho vařit) a pokuty zařídí, tahej jich třeba sto denně. Na počty se vykašli, jsi tam proto, aby jsi chránil nevinné a stíhal darebáky. Místo toho pomáháš svému nadřízenému svýma čárkama k odměnám, o kterých se tobě ani nezdá a pomáháš drbanům křivením statistik uniknout už tak velmi diskutabilnímu postihu naší nefunkční justice s nevymahatelným právem kolem krku.
I když se tam ale poděláš samou poctivostí, aktivitou a kreativitou, s ničím nehneš a budeš mít spousty problémů. Pokud budeš dělat aby jsi měl od kreténa vedoucího klid, to sorry, ale platit daně na takového policajta teda nechci. A to nejen já. A to spousta socek u té firmy, které se tam nechají vydržovat, jaksi ani chápat nechce.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 20:33:56 29. 01. 2015
default.png
SEKTA [2015-01-29 12:44:05]: Kromě toho, že jsi neuvedl jedinou věc, která je u firmy Policie ČR dobře, bych ještě se rád nechal poučit jak se máš v té práci, kde jsi velen do služby pokaždé ale s úplně někým jiným, nechat obklopit lidma, kteří jsou naladěni stejně jako ty. Toto mě nějako uniká. :D

No a když jsi udělal toliko dobrých věcí, o čemž nijak nepochybuju, tak nám ještě prozraď, jak moc jsi tím ovlivnil bezpečnostní situaci tam u vás. Jinými slovy co jako jedinec makající jako četník a ne jako čárečkový loupežník, jsi zmohl? Na jak velkém území a jak tě vedení v tvé práci za snižování počtu trestných činů podporuje. Děkuji!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CTI-HODNY-OBCAN 15:13:49 29. 01. 2015
default.png
SEKTA [2015-01-29 12:44:05]:
SEKTA [2015-01-29 12:44:05]:
SEKTA [2015-01-29 12:44:05]:
SEKTA [2015-01-29 12:44:05]:
SEKTA [2015-01-29 12:44:05]:
SEKTA [2015-01-29 12:44:05]:
SEKTA [2015-01-29 12:44:05]: Jsem optimista,,,a máš pravdu,musím se obklopit lidma,co mi sedí. Má chyba.A je pravda,že co jsem se tady přihlásil,trochu jsem otevřel oči.Ale jak říkáš,udělat si to podle sebe,,,,Diky ti

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEKTA 12:44:05 29. 01. 2015
Sekta.jpg
CTI-HODNY-OBCAN [2015-01-29 11:03:34]:
Na to ze jsi ,,novy" tak jsi docela dost negativne naladenej nemyslis:-D?
Na foru jsou i lide, kteri vidi u policie vse spatne a pokud ti mohu neco doporucit tak se tim hlavne nenech ovlivnit...
Nikdy jsem netrhal pokuty jako zbesilej a nenosil stovky KO, ale udelal jsem spousty jinych veci...neni umeni vytrhnout dve pokuty po litru, ale upozornit treba ridice na to ceho se dopustil a v klidu to vyresit...domluvou?proc ne:-D:-D...pokutou za 200? Proc nee...teda aspon za nas tohle fungovalo,ridic s tebou pokecal a jeste si u nej udelas vizitku ze jsi v pohode chlapik a nee nekdo kdo si v uniforme honi ego...
Jasne,nee v kazdem pripade je to mozne...ale vetsinou jsi to ty kdo tu situaci ridi a nekam ji smeruje...A ze u policie delaji lide kterym se moc pracovat nechce...tak to je snad vsude...ale je uz jen na tobe jak se jimi nechas ovlivnit...nikde preci nemas napsano, ze kam jsi nastoupil po Zopce tak musis stravit cely zivot...obklop se proto lidmi, kteri do te prace chodi radi a delaji svoji prace na maximum...
A penize??noo to je zase uplne jina otazka...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CTI-HODNY-OBCAN 11:03:34 29. 01. 2015
default.png
HAMMER [2015-01-29 06:31:05]: Zdravím tě,máš to dobře napsaný,,,,Jsem nový,a tady ta diskuze mi otevírá oči.Jsem u PČR chvilku.Před ZOP jsem několik měsíců sloužil na útvaru.Naivně jsem myslel,že u policie jsou lidi,kteří tam mají co dělat.Jít ostatním lidem příkladem,,a POMÁHAT A CHRÁNIT"je to,o co v prvé řadě u policie jde...Taky jsem se tak i choval před ZOP,neřešil jsem Žádné KO ani trapné pokuty,proč buzerovat a zatěžovat lidi,už v tak drsné době(finanční situace).Proto jsem se řídil podle toho co jsme měli na ten den napsanýho,a spíše jsem dohlížel na bezpečí a pořádek..A podařilo se i před ZOP jsem měl zadrženého pašíka,záchranu života...No jak to čtu,pokud jde jen o pokuty a KO tak to jsem asi vyhořel.Bylo mi řečeno, že 1 KO 2-3 pokuty měsíčně stačí,jak říkám jsem nový,nechtěl jsem nikomu dělat problemy,zvyšovat laťku.A teď vidím,že jedinému komu jsem ublížil jsem byl sám..Pokud jsou lidi u policie,kteří nedodržují etický kodex,základ!!!,tak to nemůže nikdy fungovat.A místo,aby jsme drželi pospolu jako jeden tým,tak je to přesně naopak!Hážou ti pod nohy klacky,jen aby tě naučili dělat tuhle práci špatně.Aby si byl jako jeden z nich co dělat nechce.Takže mne naučili pracovat tak jak oni chtěli,takže nepracovat..Jsem člověk který se chce u policie naučit,ale jak ty píšeš bez těch správných lidí a starých psů to budu mít těžký.Teprve se rozhlížím,jak co funguje,o co vše bych se měl zajímat,co bych měl vědět atd.Příjde mi že je to neomezený zdroj informací a vědomostí co by měl správný policista umět a vědet,a hlavně jak se má chovat.Přijde mi nefér,že ti nejde někdo příkladem a nevede tě správným směrem.Dost lítostné,že se nabírají lidé kteří nechtějí pracovat správně.Stát je dost velká společnost,aby si to pohlídala.Dal si mi návod jak do budoucna věci dělat,chtěl jsem se zeptat,o čem to mluvíš??Jaké příplatky za noční?,svátky,so,ne??Dostal jsem 10 procent za směnnost??Trapné!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:31:05 29. 01. 2015
default.png
XXX [2015-01-28 14:50:35]: Herdek, tebe se nedá ani nějak oslovit, tak na vysvětlenou: chlapče zlatá, co si myslíš, že jsme měli my? Ty si fakt myslíš, že se u vás děje něco nového, co já neznám?

Vedoucí u nás ty, kteří ráno neměli pokuty nebo KO poslal po ranní konfeře zpátky do služby a dokud nedonesli KO nebo pokutu, nesměli se vrátit!!!!!

Problém byl v tom, že ti kluci dodržovali to, co jim ten lempl napsal, takže v noci nezavadili o nic zajímavého a ráno za to, že dodržovali jeho prasáckou práci, ještě dostali za uši. Výsledek takového přístupu ke službě: unavený, nasraný na špatnou práci, bez výsledku, další dvě hodinky dopoledne....

Řada kolegů tuto buzeračku rychle řešila tak, že do deseti večera napsali pět KO kohokoliv koho potkali a od desíti do rána to zalomili. Heslo: mám-li být mrdaný, ať je za co.

Já jsem to řešil tak, že jsem nedodržoval zásadně nikdy to, co jsem měl předepsané a s výsledkama jsem problém neměl, ale KO na lidi jedoucí z práce nebo do práce jsem teda netahal.

Na to, že otevřeně seru na rozpis jeho blábolů nijak nikdo nereagoval, co horší, dávali mě co se týče čárek za příklad ostatním. Ale vůbec jim nevadilo, co jsou to za čárky a jak jsem jich dosáhl.

V okamžiku kdy došlo k nějakému mému hodnocení, nedodržování rozpisů služeb mě vždycky hodil na hlavu. Nerespektování nadřízených. Ale čárky dával na okres a bral za ně nepředstavitelné odměny.

Z dvanácti hodin mě jedenáct na oddělení nikdo neviděl když nebyly spisy, ráno byla konfera a po ní svodky atd v počítači nebo předtím na papíře, pročíst kdo kde co jak atd atd. vypsat si jména do diáře drbanů a ven. A prevenci a šířit důvěru mezi těma co se chovali slušně a strach co se slušně nechovali. Samozřejmě samá stížnost - všecky o ničem.

Ale z deseti lidi na jednom oddělení dělali tak tři, zbytek se všemu všemožně vyhýbal a šlo to až tak daleko, že i na úkor kolegů, kteří za nich jejich lemplovskou práci museli dělat, lépe řečeno vedoucí všecko co kdo zkurvil házel na ty, co na to pořád přes všecky jeho prasárny, nekašlali. Konkrétně: v noci vloupačka, od OMČ až po svodku všecko blbě, myslíš si, že ráno nechal vedoucí toho týpka všecko předělat a opravit? Houby. Poslal toho, o kom věděl, že to dělá pořádně. A týpek šel dom chrápat a měl ty samé peníze co my, kteří jsme dodělávali místo svojí dělání práce tu lemplovu. Hádka s vedoucím, výhrůžky jestli se ti to nelíbí.... já jemu výhružky však ať něco napíše, hnedka se všichni dozví jak to vede. To všichni věděli, že to napíšu na intranet nebo rovnou PP. Viděli nějaké dopisy od PP, kde mi PP sice dával plně za pravdu, ale bohužel nic neudělal.

Mě padla vloupačka nad ránem, do poledne jsem ji dodělával a nešel domů ani parťák, dokud nebylo všecko hotové. Připomínám, že když mi padla vloupačka, bylo to vždycky následkem omrdané noční, nikdy nepadlo nic, pokud jsem měl s sebou parťáka ochotného dělat a všecko jsme si pohlídali.

Připomínám, že všecky hodiny jsme měli kompletně zaplacené, aspoň to tehdy bylo. Všecky přesčasy, všecky příplatky za noc, sobotu, neděli... Když čtu v jiném vlánku ten nástupní, tak za to už nedělají ani u zedníků. To už je plivanec do ksichtu, ovšem problém je, že mladým úslužným blbečkům, co si do něj plivat nechají.

Když se velice lehce našla řada jedinců a byla pěkně dlouhá, která fakt netáhla a flákala se, nikdo s nima nikdy nic neřešil. Nikdo. Kdo nechce, nemusí dělat nic, vedoucí spolehlivě převede jejich práci na ty, kdo chtějí, za stejný peníz a větší pojeb co kde chybí za čárku atd. Ani když jsme si na ty nejlínější hromadně stěžovali, vedoucí neudělali s nima nikdy nic. A to bývaly případy, kdy manící nenapsali ani čárku na případu drbanů přichycených při vloupání atd. "Řešili" to po svém tak, že do týdne byla vloupačka znovu (takže drban strach nedostal) škoda z té první nebyla uhrazená a drban se ještě pochlubil, že je kolega pustil!!!! Co se mu stalo? Nic.

Takže mě nevykládej, jak se u policie "musí" makat. Stačí to dobře ojebat. Kdyby se tam totiž skutečně makalo, vypadalo by to v tomto státě jinak, synku. Nechceš tady doufám tvrdit, že policie dělá to nejlepší, co může, že ne?
Otevři oči a podívej se na pracovní morálku kolem sebe v tam vašem policejním socialismu.

A teď čti pozorně: já dělám od deseti do dvanácti až čtrnácti hodin denně, pondělí pátek, sobota jdu do práce dělat revize do kanceláře. Vyplývá to z toho, kolik lidí mě potřebuje. Šéf mě ale zaplatí jen to, z čeho dotáhnu peníze, jen ten čas, který mě zákazník zaplatí nebo jen ten čas, co vykážu na revizích nebo jiné práci pro firmu.

Máš maníky, co jim pětinu hodin šéf musí poškrtat, protože ve stavebním deníku jim stavoš poškrtá hodiny z nepodepsaných šichet - debil parťák - další nejsou schopni se podívat na hodinky když práci začínají a když ji končí...
Já jsem v práci deset hodin, ale zaplacených mám podle všimného a účtování dvanáct až patnáct denně, někdy i čtyřiadvacet. Neptej se jak to dělám, využívám toho, co jsem se naučil u policie. Především si říct o peníze. Umím ale dělat i šichty, kdy mám z dvanácti hodin zaplacených sedm, sice je to jednou dvakrát za měsíc, ale svoje zmetky opravuju zadarmo. Šel bys do něčeho takového, když na začátku měsíce vůbec netušíš, jakou budeš mít na konci výplatu? A jestli ji vůbec mít budeš? Každý den se rveš o přízeň zákazníka, kterého musíš ještě na místě zkasírovat a on musí být přes všecku tu drahotu ještě spokojený. Musí ti sedět peníze, výkazy (dělám je týdně jako u Bati), součástky. Musíš si to všecko obtelefonovat, domluvit termíny, cenu atd atd. 3/4 z toho všeho mi umožňuje jen to, co jsem se naučil u policie. Bez policie a vedení starých psů a všeho, co mě naučili, bych neuměl nic z tohoto. Dneska bych byl řadový dělník s osmnáctkou měsíčně čistá ruka, bez legrace.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio