Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

reálné peníze u PČR

Zdravím, mohl by mi zde někdo ze zlínského kraje po pravdě napsat skutečnou výši nástupního platu(hrubého-čistého) u pčr v tomto kraji. Stále tady na fóru čtu různé částky a něco a tabulkách(kde bych je našel?) a zdají se mi celkem dost rozdílné. Děkuji
KOE :: Datum založení: 30. 10. 2008 :: celkem 57 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu LUKAS-CISAR 20:27:43 19. 03. 2011
default.png
Tak jo nebudu se hádat. Já to beru tak, že tu práci chci dělat a dělám jí se všim, co k tomu patří. To nic nemění na tom, že mluvený nebo písemný projev současného pana ministra MV mi vždy hne žlučí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GONZALES 18:27:35 19. 03. 2011
gonzales.jpg
Já dva týdny placeného volna navíc za výhodu považuju. A je jedno, jestli je strávím doma nebo v lázních. Na tyto dva týdny má nárok každý, kdo slouží víc než 15 let.
To, že RJ uvádí pouze to, co se mu hodí jsem psal v některém z předcházejících příspěvků.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-CISAR 18:06:40 19. 03. 2011
default.png
Pokud to neuvedeš jako výhodu. Výhoda je něco, z čeho máš prospěch. Když uvedeš, že policisté (myšleno obecně, tedy alespoň většina) mají oproti ostaním občanům výhody :... Tak ten argument nemohu přijmout, pokud ho nelze aplikovat alespoň na většinu policistů nebo pokud to v praxi funguje jinak. Dále není fér uvést výhody a neříct, na úkor čeho ty výhody policista má. Dovolená x svátky, přesčasy, víkendy bez finanční kompenzace. Rehabilitace x psychicky a fyzicky náročná práce.... Neúplná pravda není pravda. A snížení platů tj. tarif, rizikáč i osobní bylo v rámci zákona, to nikdo nemůže popřít. Ale za stávající legislativy při jiném zadání mohlo dojít i ke zvýšení. Tedy argument, že snížení i nepovinných složek mzdy bylo dle zákona v pořádku není argument.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GONZALES 17:17:17 19. 03. 2011
gonzales.jpg
To, že někdo chodí do práce i mimo pracovní dobu přece nic nemění na délce dovolené. Jestli někdo chodí do práce ve své dovolené je jen jeho věc.
Psal jsem jen to, jaká je pracovní doba, ne reálně odsloužené hodiny.
Nevidím nic lživého, na tom, že policista m ů ž e mít osobní a m ů ž e brát odměny.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-CISAR 16:53:06 19. 03. 2011
default.png
GONZALES [2011-03-19 16:42:23]:
Täk na SKPV je sice pracovní doba 7-15, ale v prakticky pracují i mimo tuto pracovní dobu. To, že maj napsáno 7-15 neznamená, že neděljí 7-15 a navíc třeba 22-04. To je jen příklad.

Já uvádím, že zmiňovat nárok na lázeňský ozdravný pobyt jako výhodu je lež. Myslím to, co uvedl p. John a ty jsi to podpořil. Stejně tak uvedu jako výhodu, že policista může mít osobní ohodnocení x% z platu (podle třídy) a navíc ještě odměny v řádu x tisíc Kč. Zas by to byla lež, aplikovatelná pouze na malou část vyvolených. Jde o to, jak to funguje opravdu v praxi. A znovu opakuji, že alespoň v některých krajích je ve FKSP údajně 0 kč, tudíš z FKSP se nic nevyplácí. Jestli je to lež, je mi jedno, tak jako tak nic nedostanu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GONZALES 16:42:23 19. 03. 2011
gonzales.jpg
A co třeba SKPV, které má pracovní dobu takovou, jakou uvádíš u funkcí ? V jednom z předcházejících příspěvků píšu, že rehábko je možné absolvovat formou individuálních aktivit, kdy příspěvek FKSP je až 1000,-Kč.
To, že by každý měl nárok na lázně jsem nikdy nenapsal. A to, že mi FKSP dá oproti dokladu uvedených až 1000,-Kč je realita.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-CISAR 15:16:27 19. 03. 2011
default.png
pro gonzales: Už jsem to nemohl vydržet. Ty opravdu nemůžeš pracovat u firmy. Když si vezmeš ve fabrice 5 dní dovolený, jseš doma sobota, neděle, pondělí,...sobota, neděle. Když u policie, jseš doma, pondělí, úterý....pátek. A stojí tě to stejnejch 5 dní dovolené. Nebavím se o funkcích, co dělají Po-Pá od 7:00 hod. do 15:00 hod, tam to maj stejný jako ve fabrice. Taky nemáš volno ve svátky a máš min. 150 hod. zadarmo navíc. Ty citiješ jedno ustanovení zákona, ale zbytek neznáš. Většina policistů pracuje v nepřetržitém provozu. Ozdravný pobyt je z FKSP a ve FSKP nejsou peníze. Takže nárok ze zákona mít můžu a pan John mi ten pobyt zaplatí až ho o to požádám a vysvětlím mu situaci.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 12:08:52 18. 03. 2011
default.png
REPLY:JARAL:46095-1:2011-03-17 19:05:45

Omlouvam se, jen sem rikal jak se veci maji. Rozhodne nechci nejt jako kdysi "vysluzka" jestli jeste pamatujes. :o))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JARAL 19:05:45 17. 03. 2011
default.png
Však já jsem taky polda. Jenže neustálý pláč ohledně toho, že zákoník práce je nadřazen služebnímu zákonu slyším už tolikrát, že je to trapné. Podle mě to BJ na tom brífinku pěkně posral jak jsem již psal dole. Tvoje omýlání dokola je, ale už dost otravné.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 17:04:26 17. 03. 2011
default.png
REPLY:JARAL:46089-1:2011-03-17 16:2,

Kurva tak je to server pro poldy ne? Diskuze byla k briefingu Johna tak o co ti jde? Chtel sem jen gonzalezovi vysvetlit jak se veci maj, tak nam prestan delat rozhodciho.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio