Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Policejní akademie

Zdravím. Příští rok bych si rád podal přihlášku na Policejní akademii, bc. studium. Nemám o tomto, ale mnoho informací. Proto bych si rád přečetl Vaše zkušenosti. Např. zda je problém přijímací řízení, zda mi Policie povolí studium (jsem III. TT = nstržm.,sloužím na OOP cca 16 příslušníků, solidní tabulková obsazenost, nemám žádnou tlačenku), zda je možné v mém případě se dostat na denní studium, jak probíhá dálkové studium (kolikrát do školy atd), jak je to s platem v době studia, jak je studium náročné, jak zatlačit na vedoucího aby studium doporučil a sl. funkc. schválil??? Předem děkuji. !!!!!!!!!!Ne silou, ale chytrostí!!!!!!!!!!
IGORNOVAK :: Datum založení: 12. 11. 2008 :: celkem 11 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu S-LV 14:13:48 16. 12. 2008
default.png
To co teď napíšu se tady řadě lidí líbit nebude, ale s tím počítám. K Akademii asi tolik, studium je náročné, to je všeobecně známá věc, ale také je známé, že je to škola proslulá korupčním jednáním. Není to tak dlouho co jeden z vyučujících byl odveden rovnou z kanceláře až za plot areálu, zasv+ěcení vědí i proč... Pokud jde o denní studium lidí, kterí jsou u Policie za 147 dní týden, tak můj názor je, že je to jeden z obrovských hřebů do rakve policie jako celku a její vnitřní atmosféry. Takových absolventů Akademie už jsem potkal ve výkonu dost a dost (bohužel)a téměř vždy to byli arogantní, namyšlení poldové, kteří sice mají zmáknutou teorii, ale o tom co se děje na ulici vědí jen z knih a nemají představu co to je být v reálu na ulici. Často mají dojem, že autoritu starých mazáků jim dodá získaná funkce, ale ona se získávává těžko a jinak. Proč jde někdo k Policii a pak hned utíká na denní studium na PA ČR? Myslím, že by měl fungovat takový systém, který funguje v některých jiných zemích jako např. SRN nebo i USA. Nastoupíš, sloužíš a sloužíš a když šéf vidí, že jsi dobrej nabídně ti studium. Tím je dáno, že do takové školy nastoupí člověk, který už ví naprosto přesně co je ulice. Tady to bohužel nefunguje a navíc si tuto naší "prestižní" školu mohou udělat i civilové, kteří se často hlásí po ukončení studia do řad PČR a dostávají se na místa, kde nemají co dělat, což je postaveno dost na hlavu. Ale to je bohužel provázáno s celkovým systémem, který momentálně u PČR funguje. A hlavně když se na to celé podíváme z druhé strany je celkem pohoda nastoupit k PČR, pobýt v ZOP, pak se prodrat na denní studium a roky se zatím načítají a načítají:-) :-) Abych předešel některým poznámkám, tak ze mne nemluví zášť zakřiknutého středoškoláka, ale reálná zkušenost...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu M4RTIJN 12:35:50 16. 12. 2008
default.png
U nás je to tak, že rok studuješ "na vlastní pěst" a po roce studia Akády ti to ředitel posvětí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CAGB 10:42:34 16. 12. 2008
default.png
Mám podobné dilema. Jsem u policie a chtěla bych to zkusit na PA na denní studium. Ovšem je tu otázka, jestli se poukouše o dohodu před přijímačkama, kdy ještě nevím jestli to vyjde nebo ne, nebo až v případě, že by mě vzali?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DREXA 21:37:10 15. 11. 2008
Drexa.jpg
No, ještě byhc upřesnil, že vedoucí oddělení doporučuje nebo nedoporučuje, ale rozhodující slovo má okresní ředitel. Mě řekl vedoucí, že ke studiu není moc nakloněn, protože bych moc chyběl (nakonec musím k jeho cti dodat, že nakonec dal doporučující stanovisko), ale ředitel mi řekl, že v tom nevidí problém. Denní ne, ale kombinované v pohodě. Jsem v prváku a hned na dohodu. A spousta jiných tam je na dohodu. Nemám žádnou tlačenku, nikdo v rodině ani mezi příbuznými není policajt a myslím, že by mě šéf zrovna miloval, to se taky říct nedá. Takový neutrální postoj. Takže můj závěr je, že na Policejní akademii ANO!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu IGORNOVAK 15:42:36 15. 11. 2008
default.png
Všem díky za info

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JANEK 09:59:54 15. 11. 2008
default.png
Předně,nedej se odradit některými, už z principu hanícími příspěvky. Jsem na akádě třetím rokem. Dostal jsem se na odvolání, stejně jako cca dalších sto kolegů a kolegyň. Takže pokud neuspěješ při poměrně náročném přijímacím všeobecném testu, nenech se odradit. Jsem na dálkovém studiu, první rok byl bez dohody o studiu, takže ze svého volna. Samozřejmě že si každej trošku zanadáváme na to či ono, ale celkově bych řekl, že je to škola na velmi dobré úrovni. Minimálně v oblasti trestního práva, na to je kladen asi největší důraz a je to dobře. Pokud by ti šlo jen o titul, určitě najdeš lehčí cestu. Trošku se změnilo v oblasti účasti ve škole. Již nejde o dvě týdení soustředění za semestr, ale o jednotlivé předměty v průběhu celého semestru, tak jak si je v kreditním systému zvolíš. Pokud bydlíš dál od Prahy a nebudeš mít dohodu o studiu, bude to náročný. Co se týká vedoucího předpokládám, že pokud Ti studium nepovolí, těžko s tím budeš něco dělat. Ale znám minimálně dva kolegy z oddělení, kteří to zvládli bez dohody celé. Přeju hodně štěstí u přijímaček, pokud si dáš přihlášku. Určitě to není o tlačence, ikdyž možná sem tam někdo nastoupil jinou cestou, neznám všechny.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAPESNICK 22:32:21 14. 11. 2008
default.png
Pokud by byla pravda to co rikas, je zvlastni, ze vzhledem k me neoblibenosti u sveho sefa jsem dostal hned na prvni zadost dohodu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BLOCKED717 19:21:55 14. 11. 2008
default.png
Kulové o Akademii ale opravdu ale opravdu nevím. Studuje tam jak přítelkyně, tak mnoho dalších kolegů z našeho útvaru. Jednomu kolegovi se podařilo denní studium. No z našeho útvaru mu jiý byla napsána žádost o přeložení... Zřejmě se to tedy liší útvar od útvaru. Jo a ještě bych Ti taky chtěl napsat, že na Akademii jsou některým vedoucím místa přidělována a Ti nejlepší policisté z útvaru tuto možnost dostávají za odměnu... To je vše, co já k tomu vím.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAPESNICK 11:14:28 14. 11. 2008
default.png
Ježiši, co to plácáš za krávoviny?! Nevím jak Ty, ale já na akádě studuju. Jediné v čem je problém při dostávání se na školu je umět ke zkouškám, nic Ti totiž nepomůže kromě vědomostí. Studuji kombinovaně druhým rokem. Prvák jsem dělal jen z volna a z dovolených a je to záhul. Ve druháku jsem si už zažádal o dohodu (kterou Ti mimochodem nadřízený po úspěšném zakončení prvního ročníku chtě nechtě musí přiklepnout). Co se týče denního studia, mám několik kamarádů, kteří se na něj dostali (BEZ TLAČENKY). Jediné, co je v tomto případě limitující je služební příjem, který při denním studiu rapidně klesá a samozřejmě také povinnost odsloužit po ukončení studia 3x počet studijních let. Takže jestli Tě můžu poprosit Pepasi, nešiř tady bludy, když o tom víš evidentně kulové!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MG 20:37:33 13. 11. 2008
default.png
Takže ti zkusím odpovědět na pár tvých dotazů, jelikož jsem momentálně čerstvým absolventem této školy. U policie již kroutím osmý rok na malém obvodním oddělení - stav 11 policistů. Už když jsem nastupoval, uvažoval jsem o tom, že si udělám vysokou školu, jak jen to bude možné. Bohužel jsem musel čekat čtyři roky, přestože jsem si přihlášku dával poctivě každý rok, ale jako spoustě jiným policistům mi bylo řečeno, že mám z ústavy sice zaručeno právo na vzdělání, ale zde jen ve vlastním volnu. Což se prostě nedá, hlavně bez vedoucího, který by ti vyšel s plánováním služeb vstříc. Takže mi pomohla až výměna okresního ředitele, který měl pochopení a rovnou řekl, že dohodu s policií o studiu na PA ČR posvětí po zvládnutí zkoušek. Což se podařilo. Co se týká přijímacího řízení, je třeba mít alespoň průměrné znalosti, dále bych doporučil si přímo v knihkupectví na PA ČR zakoupit knížku s otázkami z přijímacího řízení (otázky nejsou vypracovány, takže záleží na tobě, jak moc si dáš práce s tím, aby sis je vypracoval, popř. od někoho sehnal). Dále ti mohu z vlastní zkušenosti říct, že ačkoliv jsem na začátku moc stál o denní studium, nakonec jsem byl rád, že jsem studoval dálkově. Což se dá si myslím v pohodě zvládnout. Jediné v čem ti neporadím je nový kreditní systém, který byl na škole zaveden, jelikož já byl poslední ročník, který se mu vyhnul. Jedná se o některé předměty navíc a jinak uspořádané státní zkoušky. Dálkové studium probíhalo přibližně v jednotýdenním soustředění každý studijní měsíc. Pokud budeš mít zmiňovanou dohodu v kapse, plat ti půjde stejný, jako bys chodil do práce, plus ti bude hrazeno cestovné, ubytování a stravné. Pokud tě bude zajímat něco víc, napiš... Jinak mnoho úspěchů

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio