Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Diktat a metematika u přijímaček

Chtěl jsem se zeptat zda se u Celní správy píše diktát něco jsem o tom slyšel a jak je to s matikou? Jsem ze školy už dost dlouho tak abych věděl. Díky
KARELL :: Datum založení: 06. 07. 2016 :: celkem 17 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu DOGING 20:14:56 13. 07. 2016
default.png
Tak jestli někomu dělá problém vypočítat příklad:
"Pepíček s Mařenkou mají dohromady x let. Pepíček je o 3 roky mladší než Mařenka. Kolik je každému let?", tak to pak teda se nedivím, že neprojde. Ano, máš na to pár minut, ale jak bylo řečeno, na toto nepotřebuješ bůhvíjaké znalosti matiky. Byl jsem na testech před 3 roky, a toto byl asi "nejtěžší" příklad. Pak nějaké ty číselné řady, kdy to taky nebyla žádná hrůza. Prošel jsem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LEX 18:37:54 13. 07. 2016
default.png
přesně jak říká FOXX.... neupozorňují na to zbytečně aby lidi chodili na psychotesty odpočinutí a v dobré psychické kondici, protože reparát nebo odvolání není možné.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOXX 17:59:35 13. 07. 2016
Foxx.jpg
ANDILEK [2016-07-12 11:09:20]: Andílku, kolegové ti to napsali myslim hezky a výstižně..:-)
Nezlob se, ale většina z nás nejsou matematicti géniové. Ja osobně jsem matematiku nemusela, nikdy jsem v ní nevynikala, maturovala z angliny, vše stejně, jako ty. A v testech u Policie jsem měla nadprůměrný výsledek. Takze to vážně nemůže být tak těžká matematika..:-) Místo odvolání bych spíše zapracovala na sebereflexi.. nebude asi působit úplně dobře, když napíšeš odvolání na to, ze něco neumíš a nejde ti to, tím pádem budeš zodpovědnost házet na ty, kdo tvoří podmínky a ne na sebe.. nezadirej se tím zbytečně.:-)
Pokud by tvé odvolání bylo faktické a věcné, jako např. chybné zadání, atd., pak by to samozřejmě smysl mělo..:-)
Nevím, jak ve vašem kraji, ale tady pokud někomu nevyšel IQ test jen o kousek, tak mohl opakovat testy za kratší čas, než 2 roky... zkus se spíš zeptat na tohle.;-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LEX 17:15:26 13. 07. 2016
default.png
ANDILEK [2016-07-12 21:20:30]: já dělal státní maturitu z matiky, dostal jsem za 4 a to z odřenýma ušima... matika mi nikdy nešla, ale příklady u psychotestu jsem dal s přehledem, protože středoškolskou matiku si tam nemusel vůbec použít. Sčítání a odčítání, dělení zlomků a násobení se bere už na základní škole. Odvolání ani zkoušet nemusíš, to myslím snad ani nelze, ale ruku do ohně za to nedám. Chápu jisté zklamání z neúspěchu, asi bych byl taky zklamaný, ale neoháněl bych se nějakým odvoláním, zkrátka nesplnil jsem požadavky a tím to hasne. Určitě to chce potrénovat doplňování znamének a za 2 roky zkusit znova :)

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDILEK 21:20:30 12. 07. 2016
andilek.jpg
SANTIAGO-SAN [2016-07-12 19:00:40]: tak jsi dobrej v matice :-D ... né, vážně, děkuju, vím jak to myslíš :-) ... no, doufám, že to nebude znít troufale, ale chci zkusit podat odvolání, kdybych byla marná úplně ve všem, tak to beru, ale kvůli 10 bodům, který mi chyběly v matematický části, se mi to nechce jen tak nechat být ;-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 19:00:40 12. 07. 2016
default.png
ANDILEK [2016-07-12 11:09:20]: Ano vím co tam bylo, před několika lety jsem je pravděpodobně počítal taky. Myslím si, že je to opravdu jen o těch základech. Každý den není posvícení a příště ti to třeba půjde lépe, pokud to ještě zkusíš.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDILEK 11:09:20 12. 07. 2016
andilek.jpg
AF13 [2016-07-12 08:48:02]:
SANTIAGO-SAN [2016-07-12 08:50:43]:
chlapi, tam nebyly jen číselné řady na logiku, tam byly početní příklady, na který jsi měl cca 5 minut, prostě si myslím, že to stihá jen ten, komu matika nedělá problémy a nikdy v minulosti nedělala problémy, což není můj případ, proto jsem radči maturovala z češtiny a angliny a vejšku jsem hledala bez matiky, njn, tak jsem si to zkusila :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 08:50:43 12. 07. 2016
default.png
Matematika je ze základní školy. Nic komplikovaného a je od toho, aby tě vyčerpala. Podle mě se dá zvládnout bez nějakých větších obtíží a to nejsem žádný matikář. Stačí si zopakovat základy a drtivou většinu příkladů odvodíš logicky. Jako např. doplňování znamínek apod.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 08:48:02 12. 07. 2016
default.png
Patrně šlo o normální iq test, který je zaměřený na různé druhy inteligence. Číselné řady nejsou zaměřeny primárně na počítání (většinou je to -+1, 2, ...), ale spíše na logické myšlení - pochopit systém v té řadě.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDILEK 07:17:20 12. 07. 2016
andilek.jpg
Diktát? Každý mě říkal, že je tam diktát a že matika jen okrajově - číslený řady.
Takže:
..po slovních spojeních a obrazcích (přiřazování obrázků a tvarů apod.) a zapamatování slov, z kterých pak máš vypracovat úkoly a né, že máš napsat ty slova co jsi si zapamatoval, ale pamatovat si např. počáteční písmena těch slov a od toho se to odvíjí ten úkol (dobrej chyták), tam budeš mít i matematiku a rozhodně ne okrajově - dostaneš archy příkladů - A4 číselný řady a A4 zlomky, sčítání, odčítání, násobení, dělení atd., ale né jen nějaká nižší čísla ...a i když si to můžeš počítat vedle na papír je na to dost málo času. Pro mě naprostej masakr, což se ukázalo na konečným výsledku.
Tohle zabralo asi tak 2-3h a dál jsem se nedostala, takže moje další schopnosti, povaha a já nevim co ještě je naprosto nezajímavá, protože jsem na matiku nikdy vlohy neměla. Psycholog mi povídá - obrazce hodně dobrý, to jo, paměť taky, slovní spojení průměr, no jo, ale ta matematika vám to hodně pokazila, chybí vám 10 bodů, abych vás mohl pustit dál, takže asi tak :-)
Byli tam lidi co si lámali hlavu z obrazcema, ale matika byla pro ně hračka, já to měla obráceně, myslím si, že nastavit základní psychtest, tak aby tam byla poměrná část matematiky, kterou spousta lidí nedává je nesmysl. Inteligence je teda v tomhle případě hodnocena podle toho jestli umíme matiku nebo ne? Docela mě to naštvalo, kvůli matice jsem se nedostala ani k tomu, aby zjistil, co opravdu vě mě atd.
A Hamere, šetři mě s komentem ;-) Už tak si připadám, jak úplnej blbec... takže Karlle neboj! Kluci prej jsou na matiku dobrý, přeju hodně úspěchů :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio