Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

jak pokračovat při ukončení výběrového řízení???

Dobrý den, chci se zeptat jaké mam možnosti když mi bylo sděleno, že je se mnou ukončené výběrové řízení. Fyzické, psycho i zdravotní testy jsem úspěšně splnil (zdravotní s omezením C, ale splnil). Prosím o radu jak by se dalo v tomto případě dále postupovat? zkusit podat přihlášku v jiném kraji, napsat odvolání nebo jestli existuje i jiná varianta? Děkuji za odpověď
MATES86 :: Datum založení: 20. 08. 2016 :: celkem 23 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 19:10:53 23. 08. 2016
default.png
Když někdo dostane A a vše splní, přihlásí se do kraje kde je o něj zájem, proč ne. Proti tomu nelze nic namítat. Problém je, že je rozdíl meci C a A, dokonce i mezi C a B. Jak jsem se dočetl na Wiki, lze to operovat, nebo pravidelně rozkapávat. Pokud to není operováno ale je to pouze pravidelně rozkapáváno, já osobně bych s takovým kolegou za hustého deště na maják někam jet nechtěl, nemluvím o procházení opuštěných prostor v nočních hodinách. Předpokládám, že po úspěšném vyléčení by třeba dostal A. (Pokud špatné hodnocení nebylo kvůli něčemu jinému.) Pak ať to klidně zkusí znovu ale jak říkám, opravdu chceme policisty se zeleným zákalem ? (Bez urážky.)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 16:34:09 23. 08. 2016
default.png
SANTIAGO-SAN [2016-08-22 22:58:14]: K Avengers tě nevezmou, když jsi normální. Ostatně ke sboru taky ne :-D

Proč obcházet? Někdy apriory vyhoděj někoho, ač by mohl dostat "A" i pro první kategorii zdr. zp. A proč? Protože sami lékaři to zpaměti neznaj a některým uteklo i 20 let vývoje medicíny a farmacie.

Takže pokud dobře (dostatečn) vidí a prognóza je ok, tak ať se odvolá. A pokud dostane "A" a nevemou ho, ať klidně zkusí jiný kraj. Sám budu mít raději vedle sebe někoho, kdo na 30 m nepřečte RZ, než prsouna co na všechno kašle.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 22:58:14 22. 08. 2016
default.png
GHOST-COP [2016-08-22 22:29:54]: Samozřejmě, taky by to mohl zkusit k vojákům, hasičům, astronautům, nebo do Avengers teamu. Jde o to, že ta práce má nějaká specifika z nějakého důvodu. První co, zkusil bych ten problém vyřešit, než ho určitou formou obcházet a spoléhat na systémovou chybu. Ať se to prostě někomu líbí nebo ne, stejně jako k PČR nemohou lidé bez nohy tak k PČR nemohou lidé se špatným zrakem. Ať má jiné přednosti jaké chce. Tím nechci říkat nic špatného ani ho nějak hanit, je fajn to zkusit. Jen je občas třeba se podívat realitě do očí.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 22:29:54 22. 08. 2016
default.png
SANTIAGO-SAN [2016-08-22 19:43:46]: Tak ale jiný kraj by v případě splnění formálních podmínek zkusit mohl, ne?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 19:43:46 22. 08. 2016
default.png
Pořád je to o tom, že vyhraješ bitvu ale ne válku. I když si vydupeš přezkum apod. Stejně ti to pravděpodobně zamítnou. Přijetí není nárokové ani po úspěšném složení ať máš dobrej výsledek jak chceš.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 15:09:36 22. 08. 2016
default.png
WILKOSZ [2016-08-22 14:44:02]: Ve vyhlášce pro příslušníky BS (393/2006) je zelený zákal v oddíle 7 pod písmeny H 40 - H 42. U lehké a léčené formy s optimistickou prognózou (dobrozdání od očaře) by měl v odvolání dobrou šanci.

Btw pokud tam něco nenajdeš, neznamená to, že že to nespadá pod obecnější pojem nebo skupinu stavů. Všechno někam napasuješ.

APEP [2016-08-22 13:02:43]: Jo, i touto argumentací by mohl odvolání podložit. Za předpokladu, že si bude jist, že má zrak na to, být stále držitelem ZP

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu WILKOSZ 14:44:02 22. 08. 2016
default.png
MATES86 [2016-08-22 10:13:08]: a kde u mestske policie v Praze ? zeleny zakal je c u pcr ve vyhlasce a u mp neni vubec uvedeny

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu APEP 13:02:43 22. 08. 2016
default.png
GHOST-COP [2016-08-22 12:45:07]: No to nevim jestli jde nejde oodstranit nejsem doktor. Ale podle vyhlášky lze A získat i se zákalem, záleží nakolik zákal ovlivňuje vidění.
Osobně si myslím, že by bylo vhodné se odvolat proti výsledku zdravotní prohlídky a usilovat o přezkup, s tím že i přes zákal vidí dostatečně dobře. Hlavně když už pracuje u MP a má zbroják.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 12:45:07 22. 08. 2016
default.png
APEP [2016-08-22 12:00:58]: Zelený zákal jen tak pryč nedáš. A přijímá se jen s Áčkem. Béčko si můžeš dovolit až jako příslušník a musí tomu odpovídat služební místo. Platnost jeho zdravotních by se měl dozvědět. Bývá to různé.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu APEP 12:00:58 22. 08. 2016
default.png
MATES86 [2016-08-22 11:31:21]: No pokud je mi známo, tak by si převzali výsledky od toho původního kraje, protože ty výsledky jsou stále platné a s největší pravděpodobností by výsledek byl stejný. Nejsem si jist jestli PČR nemá nějaký vnitřní předpis, který umožňuje přijímat jen lidi s klas. A ale prostě to tak je (stejně jako je to s tetováním) Spíš bych se domluvil na možnosti opakovat zdravotní prohlídku, to lze tuším po roce. Do té doby, pokud to lze, si nechat zákal odstranit. V té době by výsledky psychotestů měli stále platit, protože mají platnost 2 roky.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio