Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Slučování OŘ v jeden celek??

Vážení kolegové a kolegyně, co říkáte na slučování oresních ředitelství v jeden celek - Je to dobře, či špatně? Jaká z toho plynou pozitiva?? Proč se ruší něco, co funguje a je dobré?? pište, pište....
NIKOLKRASNA :: Datum založení: 06. 01. 2008 :: celkem 8 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu ALDA 17:33:17 28. 01. 2008
default.png
Přesně tak (viz příspěvek d.vandrovce), nefunkční moloch vznikne teď i na "sloučených" okresech. Nic dobrého to nepřinese. Sice místo tří stávajících okresních ředitelství bude nyní jedno obrovské, ale stejně podřízeným policistům bude muset někdo šéfovat, obdobně jako doposud, a tudíž mi uniká smysl této "reformy". A že místo tří okresních ředitelů bude jeden...? To něco systémově řeší? Rovněž bez zajímavosti není ani to, že je snaha přeskupovat nižší územní celky, aniž by to kopírovalo současné územní rozložení soudů i státních zastupitelství. Na jednu stranu se pořád hovoří o snižování počtu řídících pracovníků, ale na druhou stranu je zde snaha budovat nové kraje, tedy rozšiřovat počty krajských ředitelství z 8 na 14, které pro normálního občana nic nepřinesou, a pouze to bude stát astronomické částky. V této souvislosti se musím smát výrokům některých krajských hejtmanů (např. Jihlava), že oni vznik nových krajských policejních správ potřebují... Proboha na co?? Podle mého názoru se všechna tahle nesystémová opatření pouze více prodraží, přinese to další chaos, znechucení a v neposlední řadě ještě více poklesne místní znalost územáků a operativy. Ale to nikoho n.s.r. Anebo, že by skutečně šlo o záměrný rozklad policie?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PETR2 17:14:16 28. 01. 2008
default.png
OŘ Havlíčkův Brod a Žďár nad Sázavou. Prozatím nebude vytvořeno krajské ředitelství kraje Vysočina a OŘ Žďár nad Sázavou přejde ze SJmK Brno do SJčK České Budějovice. Do nynějška jsme to do Brna měli 70 km. Teď to bude 200 km. Tomu se říká reorganizace. Nerozumím tomu. Já už opravdu nic nechápu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu D-VANDROVEC 18:22:52 27. 01. 2008
d.vandrovec.jpg
Taky přispěji svou trochou do mlýna. Tak že, před mnoha a mnoha lety bylo jedno OŘ Praha 10 kam jsem nastoupil. Skvělá parta, myslím že někdy kolem roku 2002 se nám začalo opravdu dařit jak v policejní práci tak i v materiálním zabezpečení se to zlepšovalo. Byli jsme opravdu funkčním ředitelstvím. Pak přišel nápad, který se připisuje páně Husákovi a došlo ke sloučení s OŘ Praha 4. To zlikvidovalo naprosto všechno. Vznikl nefunkční moloch který je dodnes neživotaschopný a nefunkční. Oficiálně se ale samozřejmě musí tvrdit že je vše v nejlepším pořádku. Věřte mi není. Úmyslně se zkreslují denní stavy (kupodivu totiž nejsou lidi)a podobně. Reorganizace stála policii spoustu lidí kteří odešli do civilu a také spoustu těch, kteří tak jako já šli jinam. A tak jsem vyrazil na OŘ Praha Východ. Opět mě čekala super parta lidí, skvělý ředitel JUDr. Štěpánek který byl mým nadřízeným a kterého považuji za svého nejlepšího velitele za kariéru. Strávil jsme tam rok během kterého jsem odvedl spoustu práce která mě bavila. A pak, pak jsem musel zase pryč. Sloučení OŘ Praha Východ s OŘ Praha Západ. Podruhé jsem to už zažít opravdu nepotřeboval. Jestli si tu někdo myslí, že slučování je k něčemu dobré, věřte mi že není. Počet "funkcí" se sice mírně sníží, ale celkové náklady na provoz a hlavně na vlastní sloučení, ty se nesníží. Technická náročnost celé věci je značná. Navíc dojde k rozbití kolektivů. A nezdravej kolektiv přinese jediné. Nulový výkon a zájem o práci. Věřte mi, viděl jsem to na vlastní oči a s největším potěšením bych od tohoto podniku vyrazil ty co to vymysleli!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NESPOKOJENY-POLDA 22:51:55 11. 01. 2008
default.png
Jak tak koukám, zatím se nikoho z vás slučování okresů netýká přímo. U nás je tomu tak, že slučování okresů a tím pádem i změnou územních celků přijde pár správných vedoucích oddělení a super chlapů o místo, ale jako vždy, těm na hoře je to jedno!!!! Jak k tomu přijde takový vedoucí na malém OO, že mu nabídnou místo sedmé platové třídy šestou s tím, že jinak nemůže na OO zůstat. Jako vždy se mi chce z toho zvr...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FRANTA 21:46:07 09. 01. 2008
default.png
to je ta nejlepší věc co může být :-( méně lidí, méně výdajů za platy a aspoň zůstane více peněz na odměny naším funkcionářům. Prostě výborně.... jen tak dál

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 21:07:37 08. 01. 2008
default.png
Stačí. Nebude mít kdo vymýšlet takové hafly pitomostí, kterýma Vám denně otravují život. Moc Vám přeju, abyste se dočkali něčeho lepšího a to v plném psychickém zdraví, kluci a holky.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZHNUSENY2 10:32:48 08. 01. 2008
default.png
Je mi to šumafuk. Pokud se tím sníží počet koryt a nabubřelých šéfů, tak je to v pořádku.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BAJRAS 11:34:51 07. 01. 2008
Bajras.jpg
to máš pravdu, ale takhle to funguje na několika pozících stejně. Zrušit, zjednodušit a dát větší pravomoci jednotlivým oddělením. Více samostatnosti a k tomu patřičná odpovědnost. Zbytečně mnoho funkčních tabulek, které vytvářejí další zbytečnou administrativu, aby odůvodnili svou nezbytnost. Toť můj názor.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio