Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Prosím o rychlou radu, moc by mi to pomohlo

Zdravím, jsem u PCR krátce a proto by jsem potřeboval radu. Byli jsme na jedné akci kde jsme pili, tančili a tak. Já jsem taky pil a služební průkaz mám u sebe neustále ve schované kapse, tak aby mi ho nikdo neodcizil. Bohužel na té akci byla i nějaká osoba, která si vyhlídla mého bráchu a bezdůvodně ho napadla. Bratr přišel o přední zub. Poté co se to stalo zamnou bratr přišel a řekl co se stalo. Tak jsem řekl ochrance a ta ho vyvedla před areál. Slušně jsme se ho ptali co a proč, ale nadával nám a řekl, že se s náma bavit nemusí a že když do něj někdo zezadu strčil, že si to nenechá líbit a zmlátí ho (první na ráně byl bratr) . Nevěděli jsme si rady, tak jsem šel za jeho kamarádem a v klidu mu řekl, že jsem policista (samozřejmě mimo službu) a, že nám nechce říct jméno aby jsme to s ním mohli popřípadě řešit jindy. Jeho kamarád viděl, že mám v ruce průkaz kdyby mi nevěřil a řekl mi Jméno. Poté mi osoba, která napadla bráchu začala nadávat, že má taky v rodině policisty a že si mě nafotí a takové řeči. Průkaz chtěl vidět, tak jsem mu ho na jeho prosbu ukázal a řekl jsem, že jsem pod vlivem a jako policista tam určitě nic řešit nemůžu a ani nechci, že to chceme vyřešit v klidu jindy. On pak řekl, že když si nemůže vyfotit průkaz, že na to s*re a utekl i s kamarádem. Mám jméno a přes FB jsem si ho našel. Bratr bude mít opravu zubu velmi drahou, okolo 20 000. A chce to řešit přes Policii v daném městě. Tak se chci optat, zda z této situace můžu mít nějakou újmu jako zneužití nebo tak. (Byl jsem pod vlivem celou dobu) Děkuji
DAMIAN :: Datum založení: 13. 09. 2016 :: celkem 28 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 22:48:13 14. 09. 2016
default.png
Damiane, četl jsi si vůbec zákon o policii? Ty už nejsi civilista, ty už nemůžeš tlápat ty svoje slinty o tom, že jakože policista jsi ale že jsi pil tak nechceš být... Co to je? Moderní policista kua!!!! Nemám na to, tak policajt být nechci! Jsi nametený, tak proč vůbec s sebou taháš služebák? Dělat machra? Ani to neumíš.
Kdyby jsi s ním bez řečí na kote gaiči praštil o zem a vytřel podlahu někde bokem, že by si cvrknul do textilu, mělo by to smysl. Takto jsi vypadal jako ti šašci v Demolition manovi proti Wesleymu Snipesovi nebo Jim Carey v Já, moje druhé já a Irena na začátku.
Ty vado, nestrhnul jsi mu aspoň deset kreditů?
Pokud chceš provést zákrok, tak ho proveď, pokud na to nemáš nebo víš, že by jsi ho nedotáhnul do vítězného konce, zákrok neprováděj. Tečka.
Jinak chodíš do supr společnosti... představ si, já se s těma, se kterýma se jdu bavit, do žádných konfliktů nedostávám. Přesně takoví jako ty se záhy při své aktivitě dostanou do průseru.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOXX 14:59:17 14. 09. 2016
Foxx.jpg
U bezprostřednosti jsi POVINEN i mimo službu (!) danou věc řešit (nejsi v případech stanovených ZoP), ale minimálně ti zůstává ohlašovací povinnost. Tedy, jsem pod vlivem - zavolam na linku 158.
U kolegy, který zastavil chodce, jenž se dopustil přestupku, žádná povinnost mimo službu zasahovat nebyla (možná by se dalo říci, že bezprostředně ohrožoval svůj život a zdraví, pokud by jej něco srazilo), ale především se prokázal jak prohlášením "Policie", tak služebním průkazem, a tedy mohl danou věc řešit.

U tohoto kolegy je to případ a la prasopes. Nemusel to řešit, nebyl povinen, ale rozhodl se to řešit, na což měl právo.

Chlapče nešťastná, jsi truhlík. A to říkám hezky. Jsi chvíli u firmy a už se ohanis průkazem poloboha, aniž bys vůbec věděl, jaká ti tím vyvstanou práva a povinnosti!;-)
Šmatlej za svým vedoucím a vyřeš to s ním.
Můžeš totiž mít tolik smůly, že tě chlapci díky chytrému právníkovi ještě narknou, že jsi se jim prokázal jako policista, chtěl úplatek nebo jim vyhrožoval, a proto oni chudáci museli utéct.
Ja totiž tak nějak pochybuji, že jsi na to napsal úřední záznam, a poté se te kolegové z OVK či GIBS ještě budou ptát, proč ses prokazoval jako policista, nenapsal uredak, nezavolal hlídku a vlastně "to neřešil"..

Je to trochu vyhrocené, ale stát se to může..

Hodně štěstí a ponaučení do budoucna, aby sis nehrál na hrdinu. Základní pravidlo totiž je: pouštím se do toho, co mohu úspěšně dotáhnout do konce.:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 14:45:03 14. 09. 2016
default.png
PAVEL1234 [2016-09-14 12:27:43]: V tom že neuposlech výzvu k prokázání totožnosti a setrvání na místě.

Kolega na přechodu si nenechal nasrat na hlavu a narozdíl od mnoha jiných prokázal, že zná základní věci ze zákona o PČR... narozdíl od zdejšího tazatele a některých radilů.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 12:39:04 14. 09. 2016
default.png
PAVEL1234 [2016-09-14 11:15:26]: Sekta ti odpověděl.

Pokud se odkazuješ na akci "přecházení na červenou" zcela evidentně jsi nepochopil celou situaci.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVEL1234 12:27:43 14. 09. 2016
default.png
SEKTA [2016-09-14 11:39:49]: tak mi vysvetli, v cem teda byla bezprostrednost v pripade, kdy nejmenovany kolega zastavil cloveka, co sel na prechodu na cervenou a pak se to tak propiralo v novinach?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEKTA 11:39:49 14. 09. 2016
Sekta.jpg
PAVEL1234 [2016-09-14 11:15:26]:
A nestahuje se náhodou ta povinnost zakročit i mimo sluzbu pokud je páchany trestný čin nebo přestupek který, BEZPROSTŘEDNĚ ohrožuje život, zdraví, majetek???
Kde je ta zde ta BEZPROSTREDNOST??

To jsi jako nováček na Zopce asi přeslechl teda :-D:-D

Každopádně rozumne a nejjednodušší mělo byt zavolat hlídku , rict jim co se stalo a pak uz to nechat na nich....
Jiná situace je ze pokud videl , ze někdo sedí na jeho bratrovi tak to mel řešit uplne jinak....
Samozrejme v rámci zákona :-D:-D




Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVEL1234 11:15:26 14. 09. 2016
default.png
SANTIAGO-SAN [2016-09-14 08:44:59]: a ty jsi policista jak dlouho, že nevíš, ze je tvou povinností i mimo službu zakročit, i kdyby se jednalo o přestupek. Buď přivoláš hlídku (jsi pod vlivem) a nebo zakročíš sám, ale stejně následně hlídku zavoláš taky. Nováčkům sw to říká i na ZOPce ;)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 08:44:59 14. 09. 2016
default.png
AF13 [2016-09-13 16:28:16]: Nevím jestli jsi kolega nebo ne, případně jak dlouho, ale o tom co je t.č. on skutečně nerozhoduje. :) Že si tam jako "policista" zjistil informace není nic proti ničemu. Nejsem si vědom, že by měl povinnost něco řešit neprodleně na místě. :) Je úplně jedno jestli přivoláš hlídku na místo aby si zjistila totožnost, nebo jestli jim ji dáš na baráku sám. ;)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 16:28:16 13. 09. 2016
default.png
SANTIAGO-SAN [2016-09-13 16:12:53]: No, tak má snad nějaké povinnosti, ne? Pokud to teď chtějí oznamovat jako t.č., pak to byl t.č. i na místě ... a on tam jako policista by přítomen, ba dokonce se tam i prokázal ... to že byl pod vlivem, ho jistě zbavuje povinnosti dělat tam zákrok, ale přivolat hlídku snad mohl, ne? Nebo byl tak na káry, že nemohl ani telefonovat? Tak to se pak neměl prokazovat služebákem :-)

Souhlasím (+ 4)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 16:12:53 13. 09. 2016
default.png
Jako policista z toho nic mit nemůžeš. Oznamte to na PČR.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio